Új hozzászólás Aktív témák

  • wacek068

    tag

    Sziasztok, Jó estét mindenkinek!
    Örülök, hogy ráakadtam erre a fórumra!
    A történetem a következő: lenne egy Gsm boltban újonnan vásárolt, 2015 februárig garanciás telefonom!
    Igaz nem vagyok az eredeti tulaj, de nálam vannak a papírjai is! Most 6 hónapos, akkor 112000 Ft lett véve!
    A kijelzőn észre vettem sárga foltokat, amit jeleztem a boltnak is! Mivel majdnem 100 km-re lakom az üzlettől
    gondoltam először telefonon beszélünk! Mikor vihetném, mennyi idő lenne a javítás, kapok-e csere telefont, stb..
    Mivel nekem a munkámhoz kell a telefon, gondolom nem túl nagy az igényem!
    Elértem az üzletet, és sikeresen be is azonosították a készüléket! De innentől úgy veszem észre, nem igazán
    izgatják magukat! Három beszélgetés, három nap, után sem mondanak semmi konkrét dolgot, csak hogy nem tudnak a nagy.ker-rel beszélni. Ezért úgy gondolom, hogy innentől kezdve e-mailben is jelzem a hibát!
    Szóval a kérdéseim: kötelesek-e csere készüléket adni,illetve mennyi a javítás maximális ideje, ami után reklamálni lehet?
    Köszönöm a válaszokat.

    [ Szerkesztve ]

    A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!

Új hozzászólás Aktív témák