-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wacek068
tag
Sziasztok, Jó estét mindenkinek!
Örülök, hogy ráakadtam erre a fórumra!
A történetem a következő: lenne egy Gsm boltban újonnan vásárolt, 2015 februárig garanciás telefonom!
Igaz nem vagyok az eredeti tulaj, de nálam vannak a papírjai is! Most 6 hónapos, akkor 112000 Ft lett véve!
A kijelzőn észre vettem sárga foltokat, amit jeleztem a boltnak is! Mivel majdnem 100 km-re lakom az üzlettől
gondoltam először telefonon beszélünk! Mikor vihetném, mennyi idő lenne a javítás, kapok-e csere telefont, stb..
Mivel nekem a munkámhoz kell a telefon, gondolom nem túl nagy az igényem!
Elértem az üzletet, és sikeresen be is azonosították a készüléket! De innentől úgy veszem észre, nem igazán
izgatják magukat! Három beszélgetés, három nap, után sem mondanak semmi konkrét dolgot, csak hogy nem tudnak a nagy.ker-rel beszélni. Ezért úgy gondolom, hogy innentől kezdve e-mailben is jelzem a hibát!
Szóval a kérdéseim: kötelesek-e csere készüléket adni,illetve mennyi a javítás maximális ideje, ami után reklamálni lehet?
Köszönöm a válaszokat.[ Szerkesztve ]
A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!