Új hozzászólás Aktív témák

  • szociologus

    csendes tag

    Alaposan belekerültem a szószba egy lenovo laptoppal. Dióhéjban annyi a történet, hogy tavaly nyáron vettem, ősszel elromlott, a lenovo Lengyelországban javíttatta. Öröm és bódogság. Fél évig... A múlt héten újra hiba, megint lenovo, ezúttal magyar szerviz (tmx). Nagy nehezen bevitték, majd tegnap rámeredtem a monitorra: garancia megvonva, mert a záró matrica sérült. Telefon az ügyfélszolgálatnak: Mondom nekik, hogy én tényleg nem nyúltam bele, de volt az ősszel egy lengyel garanciális szervizben. Arról ők nem tudnak... Annak ellenére javítás nélküli visszaküldés az aktuális státusza, hogy azonnal elküldtem a lengyel javítás munkalapját.

    Szerintetek lehetséges, hogy a lengyelek javítás után nem pótolták a címkét? Keresgetek a neten, mindenféle rémtörténetet olvasok, de ilyet nem. E-mail panasz, fogyasztóvédelem, facebook poszt, homár ment...

Új hozzászólás Aktív témák