-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
HopeckoR
aktív tag
Sziasztok!
Hozzám hasonlóan gondolom már páran biztosan feltették ezt a kérdést de vissza! olvastam pár oldalt és nem találkoztam ilyen kérdéssel illetve válasszal.
A gondom az alábbi lenne:
2014.04.30-án délután 4 felé leadtam egy Műszaki cikket szervizbe 40e Ft értékben vettem. Amit kaptam papíron ott az szerepel hogy:
"A normál garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napra"A kérdésem az lenne, hogy ugye itt minden esetben a naptári napokat kell nézni. Szóval a Május 1-2
("ünnep") , a hévégéket is bele kell ebbe számolni ugye?
Ez alapján én úgy gondolom ha 2014.05.15 délután 4-ig nem érkezik válasz akkor utána már mehetek pampogni, hogy mi a helyzet a termékkel? Ha igen akkor jól gondolom, hogy kérhetem a pénz visszafizetését is?Köszönöm a választ előre is! És ha valaki ezt korábban feltette már akkor elnézést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Androidos tablet topic
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen