Új hozzászólás Aktív témák

  • HopeckoR

    aktív tag

    Sziasztok!

    Hozzám hasonlóan gondolom már páran biztosan feltették ezt a kérdést de vissza! olvastam pár oldalt és nem találkoztam ilyen kérdéssel illetve válasszal.

    A gondom az alábbi lenne:

    2014.04.30-án délután 4 felé leadtam egy Műszaki cikket szervizbe 40e Ft értékben vettem. Amit kaptam papíron ott az szerepel hogy:
    "A normál garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napra"

    A kérdésem az lenne, hogy ugye itt minden esetben a naptári napokat kell nézni. Szóval a Május 1-2
    ("ünnep") , a hévégéket is bele kell ebbe számolni ugye?
    Ez alapján én úgy gondolom ha 2014.05.15 délután 4-ig nem érkezik válasz akkor utána már mehetek pampogni, hogy mi a helyzet a termékkel? Ha igen akkor jól gondolom, hogy kérhetem a pénz visszafizetését is?

    Köszönöm a választ előre is! És ha valaki ezt korábban feltette már akkor elnézést.

Új hozzászólás Aktív témák