-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
muveszur
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket. tanácsaitokat kérném tisztelettel. A problémám a következő lenne:
2014. március 20-án a Debrecen Fórumban lévő Office Shoes-ban vettem egy Lacoste cipőt. Nem került azonnal hordásra a cipő, kb 6 napra rá hordtam 2x, amikor is a felső részén a varrás melletti ragasztás elengedett az egyik cipőn, illetve a varrás is kezdett elengedni. Mindez kétszeri normál használat mellett, egyetemre mentem benne.
2014. március 30-án visszavittem a vásárlás helyére, ahol cserét kértem. Nem kaptam, ragaszkodtak az eladó hölgyek a javításhoz, pedig többször is kértem a cserét. Szerettem volna írni a vásárlók könyvébe is, de nem sikerült, nem kaptam meg.
2014. április 16-án bementem a boltba, hogy letelt a 15 nap. 16-án nem igazán érdekelte ez az eladókat,
olyan választ kaptam, hogy csak na: "Ha nem jön meg a héten, jövőhéten felhívjuk a központot.".2014. április 18-án visszakaptam a terméket. Ekkor, még az üzletben döbbentem rá, hogy a cipőn az ég világon semmit se javítottak! Az eladó hölgy szerint újravarrták a cipőt. Ellenben a ragasztáshoz hozzá se nyúltak! Ugyanolyan rossz volt, mint amikor leadtam a cipőt. Az eladó persze még megpróbált meggyőzni arról, hogy az a cipő nincs is ragasztva! Mechatronikai mérnöknek tanulok, van némi tanulmányom gyártástechnológiával kapcsolatban, de egyébként még a vak is látja, hogy ragasztva is van a cipő.
Azonnali visszafizetést vagy cserét kértem, de megint nem kaptam. Arra hivatkozva, hogy nincs felhatalmazásuk rá, a cipő márpedig szerintük meg van javítva!
Aztán tanácsoltam a hölgyeknek, hogy hasonlítsák össze a hibás darabot az kifogástalan darabbal, és ha megegyezik, akkor elfogadom a javítás tényét, de ha nem, akkor igenis nincs megjavítva. Természetesen kérésemnek nem tettek eleget.
Állításuk szerint még ők tettek szívességet nekem azzal, hogy felajánlották, hogy elküldik a cipőt független szakértőnek. Én még telefonon egyezkedtem volna az Office Shoes panaszvonalán, de ők is független szakértőt ajánlottak csak fel.2014. április 30.-án voltam megint a boltban, de nem érkezett meg a szakvélemény. Elmondásuk szerint 15 munkanap áll erre rendelkezésre, és majd csak május 13-án érdeklődjek.
Szerintetek mi tévő legyek, kihez forduljak? Rengeteg időmbe benne van már az ügyintézés, arról nem beszélve, hogy már 1 hónapja náluk van a cipőm. Amit árulnak, nem minőségi sajnos, és erre hab a tortán a jótálláshoz való hozzáállásuk. Illetve az lenne még a kérdésem, hogy valóban munkanapokban kell számolni?
Segítségeteket előre is hálásan köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutya topik
- Kupon kunyeráló
- sh4d0w: Windows Recall
- Aliexpress tapasztalatok
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...