Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    válasz molnarpeter #43715 üzenetére

    Igen, csak egy random szerelő egy random Ford szervízben aki épp szeret munka közben videózni, általában max pár éves autókon dolgozik, van egy alapszintű hozzáférése a belső szervízinfókhoz és szereti elmondani a (teljesen szubjektív) véleményét dolgokról.

    Itt kapcsolódik is f4lcon felvetéséhez, mennyire számít egy blokknál a gyártási helyszín. Többet számíthat a pontos földrajzi helynél a Ford által megkövetelt szerelési minőség.
    Egy másik videoban beszélt arról hogy 1-2 éves blokkoknál is jellemző gond a hidegen csattogó járás, mert a gyárban csak egy elég tág határok közé belőtt szelephézaggal készülnek a blokkok. Aztán amikor egy szétborított blokkot ő rak össze és a hézagokat pontosan a tűrés közepére állítja be, látványosan csendesebb lesz ugyanaz a blokk.
    Abból is az volt a (szubjektív) véleménye hogy idő és ráfordított munka kérdése egy jól beállított blokk és a gyárban ezt a plusz időt és plusz munkát próbálják minimalizálni mert az növelné a költségeket. Vagyis egy évi milliós darabszámmal dolgozó motorgyárban a blokkok csak "össze vannak hányva", tűrésen belül vannak, csók.

Új hozzászólás Aktív témák