Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoltan.bagi

    csendes tag

    válasz troll81 #18755 üzenetére

    Nekem is vízpumpacsere után jött egy ilyen néha kibillenős rémálom-periódusom. (mániákusan figyelek mindig mindenre és néha ki-kibillent a mutató :Y )
    Utána rájöttem, hogy 110 fölött, intenzívebb motorféknél van ez.
    Visszavittem, lecserélték a termosztátot. (Pedig a "Csere helyett gondolkodunk" hely volt, élet iróniája.. :C )
    Utána is ugyanez, nyaralás a nyakunkon, vissza ismét, kellően felháborodva.
    No ekkor vizsgálták végig úgy, ahogy szerintem vízpumpa- és termosztátcsere után illett volna:
    Puhák voltak a vízcsövek, nem tartotta a nyomást. A 16 éves kupaknak valószínűleg a szerviz volt az utolsó kenet. (Ez nyilván nem róható fel senkinek, a zártság ellenőrzése viszont alap lenne.)

    Még hozzá kell tenni, hogy a kiegyenlítő is porózusra öregedett néhol, azt is cserélték, illetve a venti 1-es fokozata nem ment. Ez előtte is így volt, de sosem volt melegedős baja. Dugóban gyenge volt a klíma, na az megoldódott mondjuk. :)

    Summa: ellenőrizd, hogy van-e benne nyomás. Meleg (de nem forró motornál) szisszennie kell a kiegyenlítőnek, ha leveszed a kupakot. Utána jöhet a szokásos dugulás, miegymás, de ez a zártság nagyon alattomos tüneteket produkál, kiszámíthatatlanul. Utána már olvastam, hogy mások is körbecseréltek mindent mire kiderült, hogy 3 ezer a megoldás :DD

Új hozzászólás Aktív témák