Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
cabala1
tag
válasz FehérHolló #41550 üzenetére
Szerintem abba ne hagyd a játékot! Ha majd esetleg már a vérdíjazásból is eleged lesz, akkor menj el pár Guardian site-ra Az is marha jó!
-
duvi
nagyúr
válasz FehérHolló #41547 üzenetére
Szia!
"Először úgy próbálkoztam, hogy medium/high security rendszer, nav beacon, érkező hajók scannelése. Nagyon ritkán ad olyan hajót, amin 100k fölötti bounty van. Merre/hogyan érdemes próbálkozni?"
- Gyűrűs bolygók körül találni Resource Extraction Siteokat (RES). Amíg nem vagy otthon combatban, addig inkább a Low és Med RES-eket látogasd. Itt mindig találsz security hajókat, amik levadásszák a wantedeket. Ahogy Peppo is írta, azokat érdemes betámadni, melyeket már lőnek a security hajók. Így biztonsággal vadászhatsz. A célpontoknál nem csak a hajó típusára kell figyelni, hanem a rangjára is. Egy Elite Viper nagyobb kihívás tud lenni, mint egy Novice Anaconda. Ettől függetlenül a közepes, nagyobb hajókért többet fizetnek, mint a kicsikért. Winges küldetéseket (főleg combatot) még ne egyél fel.
- Diamondback Explorer nem combat, hanem explo hajó. Persze ettől még fel lehet szerelni harcra, de - főleg kezdőként - nem javaslom. Krait Mk II. kimondottan harci gép, de ennél is fontos, hogy meglegyenek a mérnöki fejlesztések. Az NPC-k mérnökölt hajókkal repülnek, szóval a legjobban felszerelt alap A modulos hajó is hátrányból indul ellenük.
"Van valami értelmes játékon belüli keresési lehetőség, hogy melyik felszerelés/hajó melyik legközelebbi állomáson érhető el?"
- Inkább a játékosok által folyamatosan frissített adatbázist ajánlanám modul és hajókeresésre. INARA modul/fegyverkeresője. INARA hajókeresője. Mindkettőnél beírod a jobb felső sarokba a keresett modult/hajót és a jelenlegi tartózkodási rendszeredet. Keresés után válogathatsz a hozzád legközelebbi rendszerekből/állomásokból. A találati listából csak azokat vedd figyelembe, ahol az adatok 24 órán belüliek.
"Bérelhető NPC pilóták mi a francra jók?"
- A Fighter Hangárral rendelkező hajókra tudod felvenni az NPC pilótákat, ahol vagy beülteted a fedélzeti vadászokba őket, vagy te repülsz ki a vadásszal és a nagy hajót bízod rájuk(eleinte inkább az előbbit javaslom). Minden felvett pilóta pénzbe kerül. Nemcsak a felbérelésük, hanem az összes bevételedből részesül! Minél magasabb a szintjük, annál többe kerül a zsoldjuk! Ha megsemmisül a hajód és a fedélzeten volt egy NPC pilóta, akkor véglegesen elveszíted, ami egy felnevelt Elite pilóta esetében elég fájdalmas tud lenni.
Fighter Hangárral felszerelhető hajók listája:
Alliance Crusader
Anaconda
Beluga Liner
Federal Corvette
Federal Gunship
Imperial Cutter
Keelback
Krait MkII
Type-9 Heavy
Type-10 Defender -
FehérHolló
veterán
Neked is köszi szépen!
Felvettem egy nagyobb, high security bányász csillagrendszer melletti két nagyon kicsi rendszerből az előbbiben végrehajtandó kalózmészárlós küldetéseket, összesen 12-14 darabot. Főként a sok kalózos, wing-eseket. Aztán vissza az bányász rendszerbe, és körbejártam a mission target-es helyszíneket, néha benéztem a high RES-ekhez is.
4.5-5 óra alatt összejött 42M környéki pénz belőlük úgy, hogy az első órában csak haltam, mert nem tudtam hogy melyik hajókat, mikor és milyen ívből szabad megtámadni. A közepén sikerült egyedül végeznem egy valószínűleg alacsony szintű type-10 defenderrel is, egyszerűen nem tudott felém fordulni...
Dől a lé.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Submarine
senior tag
válasz FehérHolló #41553 üzenetére
Nehogy kedvedet szegje!
Kezdjél inkább repuzni, meg mérnöközni, aztán bányászni, folytatod a mérnöközést, meg guardianozást, majd építesz egy brutál harci hajót. Aztán már tudsz darálni.
Meg fognak pukkadni. Szó szerint.
De arra még most sem jöttem rá, mi vezeti a hangot az űrben.
Az egész játékban a legszebb összetett mondat a: Target shield offline, target destroyed.
A gém valahogy így van felépítve, csak nem vezet rá. Gyere rá magadtól..
Szerintem kellene valami story vonal, amit végig lehetne játszani, és közben végigvinne mindenen. Te meg eldöntheted, per pillanat mire fekszel rá, de amúgy is ezt kell csinálni.Az meg, hogy inkább elvesz mint adjon az nagyon nem szimpi hozzáállás a fejlesztők részéről, bár én kifejezetten alkalmi játékosnak számítok, valszeg ezért viselem nehezen egy egy bukás anyagi vonzatát. Anélkül meg nem lehet tanulni.
De vonzó maga a témakör, úgyhogy azért sem tágítok!Ahogy beljebb ásod magad, egyre jobb lesz, ez viszont tény.
Egyre színesedik, bonyolódik, kirajzolódik a sava borsa.
Hajrá Komondor!
-
Peppo
őstag
válasz FehérHolló #41553 üzenetére
Néhány dologra kell figyelni, és akkor elvileg nem lesz baj. Az egyik, amit mondtam, hogy kb. 10 másodpercenként kell rájuk lőni egyszer. Az NPC-k az alapján választják a célpontjukat, hogy ki a legveszélyesebb rájuk. És nyilván az a legveszélyesebb, aki a legnagyobb tűzerővel lövi őket. Ezért kell csak néha-néha beléjük lőni egyet. Ha elkezded folyamatosan lőni valamelyiket, akkor előbb-utóbb célpontot vált, és az nem jó.
A másik, hogy ha az ellenfél wingben van, akkor nagyon óvatosnak kell lenni, mert simán lehet, hogy rajtad kívül három Anaconda lövi éppen a fickót, a haverjai mégis téged választanak. Ilyenkor lehet, hogy érdemesebb kivárni, amíg legalább az egyiket szétlövik.
Aztán nem árt azért az erőviszonyokat is felmérni. Általában a biztonsági erők (zöld hajók a radaron) kényelmes többségben vannak, de van olyan, hogy mégsem. Ha egy elite Anaconda kalóz és egy competent Eagle biztonsági lövi egymást, és nincs a környéken más, akkor nem biztos, hogy jó ötlet beszállni a játékba, mert az az Anaconda hamarosan nyerni fog, és utána nem felejti el, hogy ki támadta még meg. Szóval érdemes nézni, hogy milyen szintű és típusú hajók lövik egymást, mert nem mindig egyértelmű a dolog.
Fontos, hogy ne legyen nálad rakomány. A hajókból időnként kihullanak materialok, azokat nyugodtan összeszedheted, és olykor rakománybálák is, na azokat viszont össze ne szedd, mert ha van nálad rakomány, a kalózok maguktól is támadnak. Ráadásul ez lopásnak számít, szóval még bírságot is kapsz érte.
Egyébként ha bajban vagy, és mondjuk nem lőttek szét pár másodperc alatt, akkor futás a legközelebbi zöld hajók felé, de még jobb, ha belépsz supercruise-ba, majd visszaugrasz ugyanoda. Akkor újraspawnolnak a hajók, és senki nem fog bántani.
Az biztos, hogy ez a pénzszerzés egyik legszórakoztatóbb módja. Nem a leggyorsabb, de legalább nem unalmas. Aztán ha már 100-200 milla környékére érsz, elgondolkodhatsz valami komolyabb hajón.
(#41554) Submarine A mérnökök "megszerzése" nagyjából végigvezet az alapokon. Fel lehet fogni egy jó hosszúra nyúló tutorialnak. De amúgy igen, valami sztori jellegű dolog, vagy legalább valami összefüggő küldetésekből álló "kaland" beleférne, hogy a szóló játékosoknak is legyen valami.
[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
Csak emlékezz a Freelancer-re, tuti játszottál vele, az valami mesés volt..
Meg lehet azt úgy is írni, hogy akár csapatban is játszható legyen..
Akár indulhatna azzal, hogy felcsap a játékos űr-magánnyomozónak, és végig lehetne vezetni mérnökökön, guardianokon át egészen a power playig. Nem kell minden apróságnak benne lennie, de a lényeget tárja fel.
Na nem ragozom, még elkap a hév..
A síneken meg mindig nagy vérfoltot hagyok.
-
Peppo
őstag
válasz Submarine #41556 üzenetére
Az a helyzet, hogy nekem egy nagyon hosszú szünetem volt az ilyen jellegű játékokban, így a Freelancer már pont kimaradt. De talán egyszer még pótolni fogom. Az ED-t megelőzően utoljára kb. 20 éve az X-Wing Alliance-et toltam ezerrel, ami űrhajós, lövöldözős játéknak tekinthető. Na ha még annak csinálnának egy új verziót...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz Submarine #41556 üzenetére
Nem volt rossz a freelancer és toltam anno sokat, de akkoriban én valami olyanról álmodtam mint a mostani elite, csak kiegészítve a spaceleg-el is. Nagyon remélem, hogy a köv kiegészítő bejelentésekor megvalósulhat az álmom. Persze igen lesz Star citizen egyszer valamikor, de én az egész galaxist akarom!
[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
Azóta sem értem az SW-t miért nem nyúzták meg ebben az irányban jobban.
Volt egy két harci feldolgozás, abban volt egy-egy epizódnyi röpködés, de az lófütty.
Jók voltak ezek a maguk idejében.Sztem egyelőre örülhetünk ha ideérnek végre a f.carrierek.
Speciel én ennek a mászkálásnak semmi értelmét nem látnám /há' ha van nekem térhajtóművem, mé' mennék gyalog?? /, de sokan odavagytok érte.
Hát legyen. Légkörrel rendelkező lakható bolygók viszont.. hmm..
Részemről a jelenlegi kinézeten is volna mit csiszolni, meg ilyen apróságokat nem értek, hogy egy docking compu miért külön tétel amikor egy mai már gagyinak számító telefon hardvere is eltudná végezni a szükséges számításokat hozzá, a farzsebedben. Persze ha ketté nem törik.
Meg a galaxis többi sarkában miért ne lehetnének egyéb idegen intelligens fajok?
Na mindegy, ezt sem mi döntjük el.
Legalább időnkén szavaztatnák a népet, mit szeretnénk.
Meglenne az illúzió, hogy talán be is kerül a játékba egyik másik. -
Raymond
félisten
válasz Submarine #41559 üzenetére
Ezt a space legs oruletet en se ertem. Van kismillio masik dolog amit javithatnanak vagy fejleszthetnenek mielott annak nekiallnak. Pl. hogy mas bolygokra is le lehessen szallni, egy update a bolygofelszinek generalojanak is jot tenne, a hajokon is pofozhatnanak egy kicsit hogy a mereteket normalisabban lehessen megitelni mert most sokszor az van hogy a 40 meteres hajo olyan mintha csak picivel nagyobb lenne mint egy Ford Galaxy. Na meg ott a jatekmenet amin szinten lenne mit tekerni hogy pl. ne legyen egy dolog amivel milliardokat kereshetsz mint a banyaszat most hanem lehessen mas tevekenysegel is ilyet elerni. Vagy valaminek buff vagy a banyaszatnak nerf. Igaz kolteni nemigen van mire igy a sok penznek nem sok ertelme van. Vagy hogy a community goals (vagy ahogy most hivjak initiatives) valami tobb legyen mint hogy X tonna akarmit kell egy allomasra odahordani par nap/het alatt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Peppo
őstag
válasz Submarine #41559 üzenetére
Azt én sem értem. Bőven lett volna benne lehetőség, és az ezredforduló környékén még volt piaca is az ilyen jellegű játékoknak. De talán még most is lenne.
A space legs engem sem nagyon érdekel, ellenben a Fleet Carriert nagyon várom. Azzal együtt megoldhatnák a hajók ill. modulok tárolását is, mert ami most van, hogy az ember egy rakás hajóval csövezik a Jamesonon, az elég szánalmas. A modulokról nem is beszélve. Alacsony a tárolókapacitás, és macerás az egész. Valami armory jellegű cucc kellene, ahol tárolhatnád mindened, és ott lehetne összeállítani és elmenteni különféle buildeket, amelyeket aztán egy gombnyomással fel lehetne pakolni a hajókra. Ha meg nem ott van egy hajód, akkor igenis fizess egy komolyabb összeget a parkolásért! Pénz úgyis van a játékban, amennyit csak akarsz.
A DC probléma nekem is fáj. Simán lehetne az is meg az SC assist is a hajók része.
Abban azért bízom, hogy nem csak mi és a bogarak vagyunk a galaxisban. Legalább a Guardianok előkerülhetnének.
A szavazás is lehetne egy opció. Bár én ott általában kisebbségben maradok.
Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat. Emlékszem, ez már az őskorban is így volt, pl. az X-Wing széria is ugyanezzel küzdött. Nem is tudom, hogy volt-e olyan űrszim, amelyben ez jól meg lett volna csinálva.
Szerintem a kereskedelemre férne rá némi buff. Az most nagyon harmatos. Gyakorlatilag egy szállítóküldetéssel a sokszorosát meg lehet keresni jóval rövidebb idő alatt. A bányászat meg tényleg nagyon op. 200milla/órás hozamok mellett a legdrágább hajó full A modulokkal is megvan egy nap alatt.
Személy szerint a powerplayt fejleszteném még. Abban volna lehetőség, hogy hosszabb időre lekösse a népet. De most leginkább csak arra használja mindenki, hogy kifarmolja a speciális modulokat/fegyvereket.[ Szerkesztve ]
-
wollnerd
aktív tag
"Guardianok előkerülhetnének"
A Guardian egy kihalt faj! Kb. 1.000.000 évvel ezelőttig voltak. LINK.
Vagy ingame a CODEX-ben azon belül a tudásbázisban is olvashatsz/hallgathatsz ismertetőt.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Peppo
őstag
válasz wollnerd #41562 üzenetére
Köszi! Valamiért úgy rémlett, csak eltűntek. Ezek szerint teljesen.
Mondjuk azt mindig viccesnek találtam a különböző sci-fi filmekben/könyvekben/játékokban, mikor kategorikusan kijelentik egy csillagközi utazásra képes fajról, hogy teljesen kihaltak. Egy ilyen faj tagjai már akárhol is járhatnak, és még ha valami nagy háború is érte őket, akkor is lehetnek túlélők. Pont a csillagközi utazás az, ami óriási mértékben növelné egy faj túlélési esélyeit. Nincsenek egy adott bolygóhoz/rendszerhez kötve, így ha ott történik is valami, máshol még élhetnek.
Szóval sajnálom, hogy a készítők így döntöttek, szerintem lett volna lehetőség a Guardianokban. Bár mintha azt is ígérték volna, hogy a következő kiegben többet tudunk meg róluk. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
Ettől függetlenül van a galaxisban pár százmilliárd rendszer. Elférne még valami felfedeznivaló idegen civilizáció.
-
K.Andras.Vfx
tag
"Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat."
Akkor ezek szerint te nem VR-al tolod, márpedig abban még egy cobra is hatalmasnak tűnik, nemhogy egy anaconda vagy egy corvette!
Iszonyatosan jó VR-ban az elite, hatalmasak a méretek!
Persze én is el tudnék a space leg mellett képzelni egyéb dolgokat fejlesztéseket is.
-
Raymond
félisten
válasz K.Andras.Vfx #41564 üzenetére
VR-ban is ugyanez a problema. Jobb mint laposban de Ott se all ossze a kep igazan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz K.Andras.Vfx #41566 üzenetére
Nem azt mondom hogy nem az egyik legjobb VR elmeny mert az :) De messze nem klappol minden. A modellekel eleg sok problema van, egyszeruen hianyzik sok apro reszlet az aranyok es meretek megfelelo megitelesehez. Ez a cockpitra es a hajok kulso nezetere is igaz ugyanugy ahogy az allomasokon is problemas a dolog. Lenne ott mit csiszolni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Peppo
őstag
válasz K.Andras.Vfx #41564 üzenetére
Akkora különbség nem tud lenni ott sem. Láttam a játékot VR-ban is, és ez a része szinte semmivel sem jobb. Ha meg nagy monitoron nézed, ahogy én is, még kisebb lesz a különbség.
-
Balcsix
senior tag
Hello!
Újra kedvet kaptam a játékhoz. Utoljára akkor voltam aktív amikor előtérbe kerültek a Thargoidok a storyline-ban. Pontosan nem tudom, ez lehetett olyan 1,5-2 évvel ezelőtt.
Az lenne a kérdésem, hogy azóta milyen érdemi változásokon ment át a játék? -
BandiT85
aktív tag
"Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat. Emlékszem, ez már az őskorban is így volt, pl. az X-Wing széria is ugyanezzel küzdött. Nem is tudom, hogy volt-e olyan űrszim, amelyben ez jól meg lett volna csinálva."
Freespace 1-2! Ott tényleg akár percekig repülsz egy lasabb géppel mire egy nagyobb hajó elejétől a végéig elrepülsz. Freespace 2 Open project moddal szerintem a mai napig megállja a helyét, és a sztori is nagyon élvezhető! -
Raymond
félisten
válasz BandiT85 #41571 üzenetére
Itt [link] pl. van egy FBC es ugyan a kepen par pillanati keresni kell, de a kozepen van egy Python is. Na most ha belepsz egy rendszerbe ahol ott parkol egy FCB es elrepulsz mellette/korulotte akkor messze nem fog ekkoranak hatni. Nagyon kozel kell hozza repulni, szinte mar surlodsz hozza hogy valami rendes merete latszodjon, pl. mint itt: [link] Amit picit tavolabb vagy mar messze nem jon elo a merete.
Vagy ha a fenti kepen latott Python-al ami a jatek szerint 87m hosszo leszallsz egy bolygon es akkor az SRV-bol nezegetve inkabb egy talan ket kocsis kamion hosszat adja es nem valami kozel 100m targyet.
Egy Anaconda merete is itt inkabb latszodik mint a jatekban: [link] es azert mert itt vannak olyan reszletek a kepen amihez az Anaconda meretet hasonlitani tudod.
A cockpit problema is ugyanez - a nagy meretu cockpit-ok gyakorlatilag ugyanaz mint a kismeretu csak nagyitva. Tehat nincs tobb kisebb reszlet ott, max az van hogy van ott egy rakat ures hely. De az amirol viszonyitani tudnal es amit szinte allandoan bamulsz - a radar es az elotted valo cockpit resz ugyanolyannak hat fuggetlenul attol mekkora hajoban ulsz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
BandiT85
aktív tag
válasz FehérHolló #41573 üzenetére
Freespace 2 Open Project. A FS2 motorjával készült, de eléggé feltuningolt grafikával végig lehet nyomni az 1-2- tőt, meg a kiegészítőket. Illetve tucat, az eredeti történethez kapcsolódó fan made storyt, új hajók mellett akár voice actinggel! Iszonyat jó!
Rajmond: ezt a Conda az anyahajón képet én is láttam, teljesen leültem hogy ekkora, vagyis ekkorának kéne érezni, de személy szerint olyan 100 méter körülinek saccolnám, ha nem tudnám mekkora.
[ Szerkesztve ]
-
mrzed
senior tag
Volt már itt linkelve a hajóarányokról ez a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=hkjWl4nkzCE -
Submarine
senior tag
Na ezt is sikerült félreértenem.
Duval kisasszonnyal való 4 heti spanolás elérésével, rögtön megvehetővé válnak a prismatic shieldek nem kell a következő csütörtökig várni.
És bármelyik állomáson hozzáférhetőek ahol pajzsot kapni. Nekem ez is új volt.Más:
Auto Hotkeyhez átállítottam a le-fel-jobbra-balra gombokat jobbctrl+ -ra de úgy nem sikerült pittyegésre bírni. Aztán jobbshift+ -ra, és úgy egyszer sikerült, de utána nem múkodott.
Valamivel összeakadhat, sztem az asus gpu tweak-el.
AH-ban valahogy így >^UP kellene ilyesmi kombót létrehozni. Egyéb sorokkal is lehet probléma, még erősen teszt fázisban vagyok.
Valakinek sikerült esetleg hasonló?[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
válasz Submarine #41576 üzenetére
Jelenleg ez működik, de még van mit csiszolni rajta:
#IfWinActive ahk_class FrontierDevelopmentsAppWinClass
SetKeyDelay, 100, 50
;s4e1w1
Numpad1::
send {Down}
send {Left}
send {Left}
return;s1e4w1
Numpad2::
send {Down}
send {Up}
send {Up}
return;s1e1w4
Numpad3::
send {Down}
send {Right}
send {Right}
return;RequDock
Numpad0::
send, 1
sleep, 500
send, ee{Space}d{Space}e1{LControl}
return;QuickSC
NumpadDot::
send {LShift}
send {NumpadDiv}
send 7
send u
send {Tab}
returnCsak az alsó Num gombsort tettem be mutatóba, de a szisztéma mindenhol u.a.
Ez egy régi AH-hoz készült (találtam fórumon - már átírtam) de még működik.
Most próbálgatok hozzá egy gyors fighter deployt, csak valahogy a menü nem mindig ugyanoda teszi magát.
Az utolsó, az egy auto supercruise cargo ajtó becsukással, fegyverbehúzással, fullgázzal, meg egy boost becsempészésével.Valami a legelső sorral nem smakkol, de nem lenne hülyeség, hogy a script csak aktív elite ablakban működjön. Még nem másztam bele jobban hogy hogyan kellene átírni.
[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz Balcsix #41570 üzenetére
Nőtt a verziószám.
Komolyra fordítva:
- Thargoidok ellen jöttek guardian fegyverek amiket a guardian site-oknál található nyersanyagokkal lehet unlockolni.
- Thargoidok álltal megtámadott állomásoknál civilek mentése, majd állomás újraépítése
- Új felfedezési rendszer, van egy "tekergetős" minijáték amivel fel lehet fedezni az egész rendszert, nem kell odamenni mindenhova, váltani kell a combat és az exploration mód között a HUD-on.
- Új bányászati módszerek. Aszteroida felrobbantása. (jelenleg a bányászat az egyik letöbb pénzt hozó tevékenység)
- Kaptunk ARXot amit a játékban is lehet szerezni és ha jó sokat gyűjtesz akkor vehetsz rajta skineket. Persze valódi pénzért is vehetsz Arx-ot.
- Ígértek Megashippeket ami baromi drága lesz, de Decemberről eltolták jövőre.Hát így hirtelen ennyi jut eszembe.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
FehérHolló
veterán
Liz Ryder-t hogy a püspök zúzmarás leheletében lehet unlockolni?
Friendly vagyok a Eurybia Blue Mafia frakcióval, végtelenszer váltottam már open-solo között, nem jelenik meg semmi extra küldetés egy Eurybia Blue Mafia által vezetett rendszer ugyanezen frakció által birtoklott bázisán.(#41578) Cooper911: Új felfedezési rendszer..Ez eddig nem így volt?
Bocs, én utána csatlakoztam.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Submarine
senior tag
válasz FehérHolló #41579 üzenetére
Még + Awyra Flirble-n(Eurybia) kell felvenni egy Engi Inv küldit hozzá.
Ha megcsinálod, akkor kapod a meghívót Liz Ryder-hez.
Ezzel én is szívtam..Tényleg nem így volt a felfedezés, de jobb így.
Auto Hotkey-el próbálkozok, vagy mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Nem akar menni a jatek. Az EDLauncher hibaval kilep.
Unhandled Exception: Object reference not set to an instance of an object
Elmeletileg a legujabb, legalabbis a Steam nem mutatja hogy lenne update. Masnal megy/
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Submarine
senior tag
válasz Raymond #41582 üzenetére
Annyit tudsz tenni, hogy ED/Tulajdonságok/Helyi fájlok/Játékfájlok épségének ellenörzése
Én is steames vagyok, bár ha csak simán "X:\Steam\steamapps\common\Elite Dangerous\EDLaunch.exe"-t futtatod akkor is elindul a kliens, ma is játszottam vagy 2 órát.
A pilótám novice lett.. -
duvi
nagyúr
válasz FehérHolló #41579 üzenetére
Vittél neki 200 aknát?
"Unlock requirements
Provide 200 units of Landmines." -
FehérHolló
veterán
válasz Submarine #41581 üzenetére
Köszi szépen! Felvettem a küldetést.
De ez komoly, hogy a rendszeren belül egy 250 ezer fénymásodpercre lévő helyre küld?
20 perc mire odaér...Kis türelmed kérem, nem találom az itthoni gépen, hogy mivel szoktunk GUI-t tesztelni.
Közben: milyen oprendszered és beviteli eszközeid vannak (pontos típus)?duvi: ott még nem tartok.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
FehérHolló
veterán
válasz FehérHolló #41587 üzenetére
most értem oda, volt az 30 perc is.
Skynet is real. It's called Google.
-
Peppo
őstag
válasz FehérHolló #41588 üzenetére
Fél óra? Be volt kapcsolva a SC assist?
-
FehérHolló
veterán
persze, csak közben voltak bolygók a közelben, így nem gyorsult 300c fölé.
Submarine: honnét szedted az információt, hogy honnét kell felvenni a küldetést? egyik megszokott oldal sem tartalmazza (wikia, inara, fórum, stb).
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Peppo
őstag
válasz FehérHolló #41591 üzenetére
Ha nincsenek bolygók, akkor sem fog, mert az SC assist egy sokkal kényelmesebb tempót diktál, mint amit amúgy manuális irányítással el tudsz érni. Ez nagyobb távolságok esetén még jobban kijön sajnos. Szóval, ha messzire mész, ajánlatos kikapcsolni és full gázon menni addig, míg be nem érsz a bűvös 6 másodperces távon belülre. 250000 ls kb. 10 perc, ha te vezeted a hajót.
-
FehérHolló
veterán
Nemrég tudtam le SC assisttal egy hasonlóan nagy távot, ott simán ment 600c fölött.
Ha megközelítesz bolygókat, akkor a csutka gáz is lemegy 20-30c környékére, utána meg percekbe kerül visszagyorsítani 200c fölé.
Értem én, hogy szimuláció, de ez pont a kitalált (fizikát mellőző) része a játéknak. Tehették volna kicsit érdekesebbé/gyorsabbá csillagrendszeren belüli ugrálással/jobb gyorsulással, vagy valami...Meg nem fogok 10 percet se a gép előtt ülni úgy, hogy nem csinálok semmit. Inkább SC assist, azt addig elmegyek enni/olvasni/emailt írni, ilyesmik. Közben meg nem kell aggódnom, hogy bikából belerohan egy bolygóba/űrállomásba a hajó.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
duvi
nagyúr
válasz FehérHolló #41593 üzenetére
"Meg nem fogok 10 percet se a gép előtt ülni úgy, hogy nem csinálok semmit. Inkább SC assist, azt addig elmegyek enni/olvasni/emailt írni, ilyesmik. Közben meg nem kell aggódnom, hogy bikából belerohan egy bolygóba/űrállomásba a hajó."
Ez se életbiztosítás, mivel kiszedhetek ID-vel és mire visszamész a géphez, ilyenkor már csak a biztosítási képernyő fogad Szerintem jelenlegi formájában tök fölösleges az assist, bár én régi motoros vagyok és más szemmel nézem a játékot. -
Peppo
őstag
válasz FehérHolló #41593 üzenetére
Felmegy, de sokkal tovább tart neki. Az SC assist mindig lassabb, mint a kézi irányítás.
Nem rohansz bele semmibe. Állomásba eleve nem is tudsz, azok mellett simán elrepülsz, de bolygóknál és egyéb nagyobb dolgoknál is csak annyi történik, hogy ha túl közel repülsz hozzájuk túl nagy sebességgel, akkor kidob SC-ból. Jellemzően azért minimum pár száz kilométerre a felszíntől. Ilyenkor kb. fél percig tart, mire az FSD magához tér, utána már mehetsz is tovább.
És igen, ahogy Duvi is írja, közben kiszedhetnek SC-ból, és szétlőnek.
A rendszeren belüli ugrás tényleg nem lenne rossz. Vagy legalább ugrás után oda érkezhetnénk a rendszeren belül, ahova akarunk. De sajnos nem így van. Én mondjuk ezért kerülöm is az olyan helyeket, ahol sokat kell repkedni.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Lőhetnek még powerplayes nézeteltérés miatt is, de ez nem gyakori. Viszont ha 2-300000 ls távolságra mentem, azt szinte mindig rakománnyal megpakolva tettem. Általában valami küldetés miatt megy az ember ilyen helyre, más okból nem kínozza magát vele.
-
Submarine
senior tag
válasz FehérHolló #41591 üzenetére
Szerintem innen szedtem:
[link]
(CMDR Exigeous a jutyúbról 1:07-nél látszik a képen)
Érdemes az ő vidijeit is átpörgetni ha elakad az ember.Voltam én már olyan küldin is, ami 4 millió fénymásodpercre volt a csillagától.
Fincsi volt. Valami 50%-ra lekopott a gépsárkányról a kulimász.
Közben elkészült a vacsi, meg még el is mosogattam.Én sem használok assistot, csak a legvégén, amikor már látszik az érkezési pötty, az utolsó pillanatban még rátolom a kakaót, aztán behúzom célirányba egy, "Na ebből lépj ki hülyegyerek" felkiáltással.
Van amikor nem sikerül neki.
[ Szerkesztve ]
-
-
Submarine
senior tag
válasz FehérHolló #41599 üzenetére
AutoIT-t kipróbálom, köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- További aktív témák...
- GAMER PC: Új i7-12700KF/14700 -Új RTX 4060 - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- S24 Ultra 512GB (Sárga)
- Intel Core i9 14900K OEM / 36 hónap jótállás /27%-os ÁFÁ-s számlával/HATALMAS AKCIÓ KÉSZLET ELEJÉIG
- Lenovo / Dell / HP laptop, notebook töltő, adapter OUTLET
- iPhone XR 128GB Független Használt/1-3 hónap gar./Akku 100%/p3821
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest