Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskuplung

    őstag

    Addig szerintem se kellene erőltetni ezt az FPS témát, amíg kb. 16 poligonból van kifaragva az állomásokon robogó "targonca", vagy ha bekuksizol egy irányítótoronyba, és egy kb 2000-2001-es színvonalon lemodellezett / textúrázott belsőt látsz.

    Egyáltalán a hajók belseje le van vajon modellezve?

    Abban se vagyok biztos, hogy ez az engine alkalmas arra, amit az SC csinál a CryEngine-nel. Szemmel láthatóan teljesítményproblémái vannak a játéknak a töküres bolygóközeli jelenetekben is, ha még plusz assetekkel akarnák benépesíteni, akkor meg se tudna mozdulni.

    Aztán persze lehet, hogy nem a PS4-re konvertálás, hanem a nagyüzemi modell/textúragyártás miatt késett ennyit a 2.2 is. :)

    Ja, és az SC-t FPS-ként kritizálni, pláne csak videók alapján.... Én kb 25 éve várok egy ilyen játékra, hogy átmenet nélkül be tudok sétálni egy kocsmába, aztán ha akarok akkor beülök egy vadászba és elszáguldok egy másik bolygóra. Ehhez elengedhetetlen az first person kamera, és imádom, ahogy megcsinálták.
    De én se erőltetném az Elite-be, mert teljesen más a játék filozófiája.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák