Új hozzászólás Aktív témák

  • Cucuska2

    őstag

    válasz katt777 #12500 üzenetére

    A skyrimet ini szerkesztéssel bármilyen felbontásba be lehet tenni, csak szerintem ablakos módban jobb, mert az egér kezelése borzalmas. Ablakos módban viszont annyi, hogy SKSE-vel felrakod a borderless windowed modot, és lehet csapatni. Így az egér sem hülyül meg.
    Skyrim: a sztori nem valami jó, a guildek sincsenek jól kidolgozni, és szerintem a sidequestek sem annyira jók. Meg dwemer << ayleid.

    A bugodhoz nem tudok mit szólni.

    [ Szerkesztve ]

    Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

  • katt777

    félisten

    válasz Cucuska2 #12501 üzenetére

    Már megtaláltam, csak az idióta jegyzettömb keresője nem. :B :W Olyat mondtak még, hogy nem szélesebb lesz a kép, hanem levágja, csak még nem volt időm megnézni.
    Hát, az a baj, hogy én sem. :DDD Lehet, törlöm az init, aztán újra beállítgatok benne mindent, jó kis meló lesz.
    Akinek nV kártyája van: kell még a blackscreen fix, vagy ezt a végleges patchben már javították? Mert olyanom azért nem volt, maga a kép teljesen rendben van.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz sqpp #12503 üzenetére

    Én erről a listáról az előbbit máris kihúznám, annál barmabb RPG nincs, mint amikor egy nagyra nőtt kukacot 2 tucat nyíllal sem tudok közvetlen közelről megölni, és még ő végez velem... :( :P

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • laceszgamer

    addikt

    válasz katt777 #12504 üzenetére

    Mikor a Morrowind kijött azért még más volt a világ. :D

    Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

  • sqpp

    őstag

    válasz laceszgamer #12505 üzenetére

    Nem tudom miről beszélsz, ha arra amire én gondolok, akkor kinevetlek már bocsi :D

    Azt akármivel megszúrod meghal elsőre... :D Egyébként bárkitől kérdeztem, nagy Elder Scrollsost, mindenki a Morrowindet és az Obliviont választotta, de főleg a Morrowindot.

    A vicc pedig, hogy mikor mondom egy Skyrim gamernek, hogy ismered az előző részeit?! és les, hogy mit beszélek, akkor rohadt dühös leszek, hisz a Skyrim az Elder Scrolls rész.(Vagyis elvileg, annyira nem adja vissza szerintem az igazi hangulatot.) Abból már tudom, hogy látszik, hogy nem játszottak az előző részekkel, hisz az Elder Scrollsnak van egy feelingje, márpedig szerintem a Skyrim nem adja vissza... Mert általában abban csak ez a küldetés: Ölj sárkányt, öld meg ezt, vidd el ezt... Ennyi az egész kb.

    Játszottam kb az 50%át és meguntam teljesen. Pedig reménykedtem, hogy nem csak ez lesz.. A grafika valóban szép meg minden, de azért a küldiken dolgozhattak volna...

    [ Szerkesztve ]

  • katt777

    félisten

    válasz sqpp #12506 üzenetére

    Nem mindenki tolta god-módban. Az összes RPG-t azért rühelltem Oblivion-ig, mert tele voltak túlerősizált ellenfelekkel, akik rám néztek, és meghaltam, mire támadhattam volna. Morrowindben ugyanez volt. És ami legfőképpen kiakaszt, hogy LÁTOM, amint megvágom őket, vagy beléjük áll a nyíl, de nem sebződnek semmit. Ez a nevetséges. No de itt nagyon OFF...

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • sqpp

    őstag

    válasz katt777 #12507 üzenetére

    Én nem godoztam.. De egyébként azért kell fejlődni, hogy ne öljenek meg... Nem véletlenül van kitalálva a rendszer rá. Annyira nem lehet rossz játék semmilyen módon, ha megkapta az év játékja díjat, illetve kb mindenki ismeri.

  • katt777

    félisten

    válasz sqpp #12508 üzenetére

    Év játéka, ugyan már! Marketing.
    Azért nehogy már heteken keresztül kelljen barangolnom, és mindig visszatöltenem egy mentést, ha (nagy eséllyel) legyőzhetetlen ellenfélre akadok, hogy végül lecsapjak egyetlen kalózt! De mondom, akkor legalább védje ki a csapásaimat, de még erre sem képes, egyszerűen csak nem sérül meg.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • sqpp

    őstag

    válasz katt777 #12509 üzenetére

    Hát nem tudom, te dolgod, de szerintem jobb felfedezni a környéket, ha már játszol, minthogy gyors utazz.. 2 kattintással..

  • katt777

    félisten

    válasz sqpp #12510 üzenetére

    Hát éppen ez az! Felfedezgetek, aztán kinyír vmi gyökér v. állat. :DDD

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • laceszgamer

    addikt

    válasz sqpp #12506 üzenetére

    Alapvetően nem úgy voltak hangolva a játékok mint most. Még más volt a játékosok hozzáállása is, bár csak lehet én érzem úgy hogy egyre könynebbek elttek a játékok az évek folyamán, a kihívás meg szépen lassan elpárolgott, vagy esetleg ahol volt ott achik és trofeák rendszerével oldották meg, persze tisztelet a kivételnek.

    Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

  • sqpp

    őstag

    válasz laceszgamer #12512 üzenetére

    Most magad ellen beszélsz, épp ezaz, hogy a Morrowindban és Oblivionban volt kihívás :D

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz sqpp #12506 üzenetére

    Mindháromnak van erénye. Összetartoznak. Technikailag messze a Skyrim a befutó, más kérdés hogy más korszakbeli igények szerint építették köré a "felhasználói élményt". Iszonyatosan komoly rpg lehetett volna belőle, ha nem a 2011es szellemi színvonalhoz tervezik (és van akinek így is nehéz...).
    Másodsorban pedig mindegyik öldmeg-hozdide-menjidemegoda, inkább a kerettörténetük és a hátterük más, ebben a legjobb a Morro. A feelingben meg az oblivion ver agyon mindent, persze nem fúhádérossebbel, meg a 345628K textúrákkal, hanem a nem túlzó és nem erőltetett őszinte valószerűségével; ha létezik olyan játék, mi által szinte elhiszed, hogy ez az egész valahol valóban létezik, hát akkor ez az.
    Én szeretek hol ezzel hol azzal mászkálni, mindegyikben megvan a TES élmény, bár tény hogy a havasé egy kicsit plasztik már.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • laceszgamer

    addikt

    válasz sqpp #12513 üzenetére

    És hol említettem, hogy ez hátrány, inkább pont az volt a jó... a régebbi játékokba számomra a Morrowind is beletartozik.... Obli már annyira nem vette keményvonalasan a dolgokat.

    Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

  • katt777

    félisten

    válasz Varlaisaran #12514 üzenetére

    :K De azért a javítások is ott vannak a topon. ;) 2006-os játék, MOST van először olyan VGA-m, amely képes zökkenésmentesen elvinni, ha mindent maximalizálok, amit csak lehet, + textúrák, környezeti modok, stb.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #12517 üzenetére

    Ez tény. De azért ebben benne van az Oblivion eredendő lassúsága is. Ez volt TES vonalon az első igazi lépés a komoly megjelenítés felé (a második, köztes lépés volt a SI), és ez meg is kéri a plusz teljesítményt. Én úgy 20-30% közé tenném azt a feleslegesen elpocsékolt kraftot, amit az optolatlan, kezdetleges, drótozgatott megoldások okoznak. A Skyrim nem is tud igazából többet, de azt gyorsabban, kiforrottabban teszi, úgy, hogy vanillában is 512+ textúraméreteket használ. Csak azt bánom, hogy az Ob nem késett másfél-két évet. Lehetséges, hogy messze jobb motort kaptunk volna.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • vajaskifli

    tag

    válasz katt777 #12517 üzenetére

    Javasolnám kipróbálásra ezt az ígéretes modot: Oblivion Reloaded

    QTP3 + a kimaxolt ini fájl + az Oblivion Reloaded alaposan megfogta az oblimat. Nekem is kellene egy új VGA... :O

  • katt777

    félisten

    válasz vajaskifli #12519 üzenetére

    Nem tűnik másnak a kép, mint amim most van. :U
    GTA-k miatt most nincs fent QTP3, mert nem komálják.
    Most nyomtam föl driverből, röhögve szalad. ;]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz vajaskifli #12519 üzenetére

    Erről nem is tudtam eddig. Basszus, ez voltaképp az OBGE utódja, az meg évek óta stagnált már, azt hittem hogy ennyi volt... És ha jól látom a readme-ből, elviekben nem kicsit lép tovább a vanilla Skyrim képességein, és akkor még finoman fogalmaztam.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Varlaisaran #12521 üzenetére

    Na, lesz it nirwaneye és angaweyw remake

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #12522 üzenetére

    Annak már vége, már jó ideje felálltam attól az asztaltól.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Kareszovics

    addikt

    válasz vajaskifli #12519 üzenetére

    Ezt az Oblivion reloaded-ot kipróbálom. Igaz akkor már QTP-t nem pakolom mellé a gépem terhelhetősége végett. :)

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Kareszovics #12524 üzenetére

    Nekem nem tűnt úgy, hogy agyonverné a vasat, saccra egy 5-10% közötti performance hit érződik a vanillához képest. Ha már szóbajött, pár first start-élmény az OR-el:

    -Felszállás lóra-animációnál voltak érdekes dolgok. Lefagyásnak tünik (de nem az), majd villódzik, de pár mp után folytatódik az anim.
    - SnowAccumulation funkció meg szerintem béta még, de durva jó ötlet, ilyen van a Skyrimban is, de az kezdetlegesebb ennél. Ez elvileg arra hivatott, hogy hóeséses időjárásnál havat imitáljon a tereptárgyakra, fákra, miegymásra, tud olyat is hogy friss hó esést imitál a földön, a player lába picit belemerül. A hóesést a széliránytól-erősségtől is függővé tudja tenni. A bugja az, hogy hóeséskor elkezdené behavazni a faleveleket, de kameraszögtől (tehát felfelé-lefelé nézéstől) függően hol látszik a havas falomb, hol a rendeset mutatja, ez valami rendering/setting hiba lehet.
    - A DoF hibázik DistantBlur opció esetén. Ez meg arra lenne jó, hogy a beállított távolságon x erősséggel homályosít, majd attól hátrébb egyre jobban, ami tökéletes lenne eltakarni az eredendően ronda LOD-ot. A baj az, hogy ilyenkor hajlamos a textúrákat és a smoothot(!) eltüntetni, a helyek kopár poligonkupaccá válnak. Normál DoF üzemmódban nem hibázik.
    - A vizet a Liquid Water motorral rendereli, bele van integrálva. A víz LODja, jó messziről nézve cellenként villódzik (nem mindenhol), valamint egy adott távolság után homogénné változik a vízfelszín, kb a felette levő táj tükörképét rendereli felszínnek. Lehetséges hogy beállítás probléma csak. Ellenben tartalmazza a Shoreline Movement packot, ami tökéletesen működik: A föld-víz határoknál nincs többé éles széle a víztömegnek, szép fokozatos, ráadásul animált az átmenet.
    - Hajlamos időnként átváltani magát windowed módra, néha pedig valami kisebb felbontást kényszerít az üzemi felbontására, ilyenkor alt+f4, mert nem reagál semmire. Doksi szerint helytelenül leállított oblivion esetén van ez, következő indításkor jó. Hát nem mindig jó, egyenlőre kisérletezgetek vele, mi mitől függ.
    - Godrays szintén integrálva van, működik hibátlanul.

    Összességében igen sokat nyújt kis plusz power árán, de elég bétásnak érzem. Nincs még in-game setup felülete (de ígérik), mindent iniből kell állítani. Szerintem fél év, néhány verzióugrás, esetlge még több feature, és egy ENB színvonalú (néhol még azt is seggberúgós) kieg lesz belőle.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Varlaisaran #12525 üzenetére

    Nem akadhat QTP3-mal v. valami mással?

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #12526 üzenetére

    Nálam nincs QTP, viszont mással akár akadhat. Nem álltam neki bugkeresni, mert most egy ideig más hobbin van a prioritás. Csinálok majd vanillatesztet, arra meg lépcsőzetesen felépítgetek egy komoly loadordert ismertebb/nagyobb modokkal is. Ki fog jönni, ha valamivel nem fér össze. Van sejtésem hogy az pl. All Natural-al is lesz valami gondja, mert OBGE-nek is volt, és míg arra volt fix, itt az nem alkalmazható, mert alapjaiban más az OR felépítése. Abban is majdnem biztos vagyok, hogy a doksi által megszabott (utolsó) poz nem megfelelő a load orderbe, semmilyen oblivion formációra. Eleve értelmetlen, hogy egy OBSE plugint hívó esp leghátulról induljon. Majd foglalkozom vele hamarosan, aztán litániázok egyet, hogy sikerült.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Varlaisaran #12527 üzenetére

    Én most pillanatnyilag azt nem értem, hogy miért hiányzik valami a mentésből, miközben csak VGA-t cseréltem. :U Nemtommi.
    GTA-t toltad QTP3-mal? Vagy bárhogy? Amiatt nincs fönt, de most, hogy végre bírná a VGA-m, viszket a kezem, hogy feltegyem. :B Csak nem ajánlják.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz katt777 #12528 üzenetére

    Ha a Gates of A... nemtommianevére gondolsz, akkor igen, mindegyiket. Még régen. QTP nélkül, mertugye én azt nem használom. Ment minden rendben, az megmaradt benne, hogy hirtelengyorsan vége lett, egyébként úgy emlékszem jó volt. Volt performance hit is vele.

    A mentésre nem kéne hogy bármi hatással legyen egy hardvercsere. Mi a probléma voltaképp?

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Varlaisaran #12529 üzenetére

    Hát éppen ezt kérdeztem. :Y
    Amúgy a Dark UI felületről eltűnt az összes betű a mentés/betöltés opciónál, de ha a semmire kattintok, betölt. Csak kiírja, hogy már nem található elemre épül, pedig nem töröltem semmit, BS-ben is minden ott van, ahogy kell, és OBGE-t használok a modjaid miatt.
    Gates of Asgard, igen, de egyelőre nem akarok átmenni, mivel erős közepes karakternek javasolják, miközben új karit indítottam, csak hát pár FPS-t végig kellett gyilkolnom az elmúlt hónapokban, aztán 3 hónap felnőttképzés, most vizsgáztam, és jutna időm FC4 mellett.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • MasterMind

    tag

    Sziasztok, indításál az alábbi hibaüzenet jött elő.
    Meghalok, ha negyedjére is kezdhetem előről. :)

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    Közben sikerült megoldanom a problémát, 3 napomba és jópár újratelepítésbe került, de végül összeraktam. :Y
    Nekem a canopyshadow valamiért villog OR alatt, így azt kikapcsoltam egyelőre, illetve a víz tükröződése is hasonlót produkál távolból.
    Pár kép az eredményről:



  • Jorus

    nagyúr

    válasz MasterMind #12532 üzenetére

    F.sza lett! :) Az első képen van vmi DoF vagy ilyesmi?

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #12533 üzenetére

    Igen, első képen DoF van, utána kikapcsoltam, én személy szerint nem szeretem annyira, de majd lightosítom az alapbeállításokat, valami minimum mégiscsak kellene.
    Most próbálgatom a magyarítást valahogyan összekovácsolni az egésszel, a DarkUId Darn-t egész biztos nem szereti, de egyelőre úgy látom mással nem fog ütközni.
    Kérdésem: biztos ezerszer felmerült már, de status bar csíkjai alól miért tűnik el a keret? :F

  • katt777

    félisten

    válasz MasterMind #12534 üzenetére

    Ha jól rémlik, az valami beállítás kérdése. Én BT Modot használok DarkUI-val, viszont széles vásznon nincsenek mentés-feliratok, nem tudom miért, még nem nagyon foglalkoztam vele, egyelőre Kyratban foglal le a meló.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12536 üzenetére

    Jé, egy hsz... :Y
    Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az objektumok láthatósága NINCS jól beállítva, semmi nem látszik odalent a parton. A sötétzöldes árnyalatért mod felelős, vagy csak alapon hagytad a játék grafikáját? (NE nincs?) Nálam akkor volt ilyen randa rozsdás árnyalatú minden.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz katt777 #12537 üzenetére

    UGridsToLoad 9-esen van az iniben, mit kellene még állítani? Elég messze van azért az a másik part. A modok a szokásosak:

    A "rozsdás" szín a hajnali fények miatt van szimplán, majd délután lövök napfényes képet, ott ilyen nincs.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12538 üzenetére

    Lodokat, iniben (akármeddig tolhatók fel, a megjelenítés más kérdés). Elég messziről láthatóvá teszi az objektumokat, hogy mást ne mondjak, pl. van az az idióta futóbolond, aki keresztül-kasul grasszál Cyrodiil-ban, no, 7-8 pixel nagyságban már feltűnt. :Y Csak néztem, mi az a piszok a képernyő sarkában, issue ,vagy bug alive, aztán amint bámultam, elkezdett nőni, és min. fél perc eltelt, mire olyan közel ért, hogy rájöttem: egy futó az, + még egy jó idő, hogy pontosan ki. De még az őrjáratozó lovasok is messziről, kb. 0,5-1 cm-esen már láthatóak. Ilyesmire gondolok, bár lehet, te messzebbről nézted, csalóka a távolság így, hogy vízszintesben nézi az ember. De talán majd felmegyek oda körülnézni (ill. nézheted te is innen). Kissé arrébb menve amúgy a kikötőnegyed kis házai is látszanának.

    Itt még nálam sem volt fent az NE, ezért a fakóbb színek, amúgy hajnalban is szebbre emléxem. De mostanában nem nagyon volt rá időm, leragadtam Kyratbnan. :B

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz katt777 #12539 üzenetére

    Pl.? Ez az aktuális (vagyis a jó régen aktuális) ini-m:

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=0
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=0
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=50
    uGridDistantCount=70
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=3
    uExterior Cell Buffer=100
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
    SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=0
    bUseThreadedMorpher=0
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=0
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=0
    uGridDistantTreeRangeCity=4
    uGridDistantCountCity=4
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=26214400
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=0
    bUseThreadedParticleSystem=0
    bUseMyGamesDirectory=1

    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=0
    uVideoDeviceIdentifierPart2=0
    uVideoDeviceIdentifierPart3=0
    uVideoDeviceIdentifierPart4=0
    fDecalLifetime=10.0000
    bEquippedTorchesCastShadows=0
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=0
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=1
    bDrawShadows=0
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=1920
    iSize H=1080
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=0
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=2000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=20
    bAutoViewDistance=0
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=10000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=1300.0000
    fSpecularLOD1=1000.0000
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=1
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=10
    iActorShadowIntMin=0
    iActorShadowExtMax=10
    iActorShadowExtMin=0
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=10
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=0
    bDynamicWindowReflections=1
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=0.8320
    bDecalsOnSkinnedGeometry=1
    iShadowFilter=2
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=1024
    bShadowsOnGrass=1
    bActorSelfShadowing=0
    iActorShadowCountInt=4
    iActorShadowCountExt=4
    bAllow30Shaders=0
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=0
    bDoStaticAndArchShadows=0
    bDoActorShadows=0
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000

    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF00FF
    Activate=0012FFFF
    Block=003801FF
    Cast=002EFFFF
    Ready Item=0013FFFF
    Crouch/Sneak=001DFFFF
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0010FFFF
    Jump=0039FFFF
    Toggle POV=002102FF
    Menu Mode=000FFFFF
    Rest=0014FFFF
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FFFF
    Quick2=0003FFFF
    Quick3=0004FFFF
    Quick4=0005FFFF
    Quick5=0006FFFF
    Quick6=0007FFFF
    Quick7=0008FFFF
    Quick8=0009FFFF
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002CFFFF
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0020
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000

    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=12
    bUseWaterReflectionsMisc=0
    bUseWaterReflectionsStatics=0
    bUseWaterReflectionsTrees=0
    bUseWaterReflectionsActors=0
    bUseWaterReflections=1
    bUseWaterHiRes=1
    bUseWaterDisplacements=1
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=125
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=3

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.4600
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=0.8000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000

    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=0
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1

    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4

    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=0
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=0
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=1
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0

    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=2.1000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3

    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=0
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
    fDifficulty=-0.4000
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=0
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1

    [Fonts]

    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt

    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=1
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=512
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=0
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0

    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=0
    bLoadBackgroundFaceGen=0
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=0

    [LOD]
    fLodDistance=700.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0
    fLODFadeOutMultActors=15.0000
    fLODFadeOutMultItems=15.0000
    fLODFadeOutMultObjects=15.0000
    fLODMultLandscape=1.0000
    fLODMultTrees=2.0000
    fLODMultActors=1.0000
    fLODMultItems=1.0000
    fLODMultObjects=1.0000
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000

    fTreeLODMax=2.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=15.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=5.0000
    fItemLODMax=15.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=15.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=5.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3

    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=8000.0000
    fGrassStartFadeDistance=7000.0000
    bGrassPointLighting=0
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255

    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0

    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1

    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1

    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=0

    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=0
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12540 üzenetére

    Kissé túl hosszúnak tűnik...
    ActorLook off...
    .threaded... off...
    CityRange-ek alapon...
    decals alacsony
    Torchshadow off...
    shadows min 0...
    háttérbetöltések off...
    LOD-okkal lehet kísérletezni...

    Nálam így áll most:

    [General]
    SStartingCell=

    SStartingCellY=
    SStartingCellX=
    SStartingWorld=

    STestFile10=
    STestFile9=
    STestFile8=
    STestFile7=
    STestFile6=
    STestFile5=
    STestFile4=
    STestFile3=
    STestFile2=
    STestFile1=

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=0
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=1
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=255
    uGridDistantCount=255
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=24
    uExterior Cell Buffer=288
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=
    SIntroSequence=
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=0
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=0
    uGridDistantTreeRangeCity=48
    uGridDistantCountCity=48
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=419430400
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMyGamesDirectory=1


    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=0
    uVideoDeviceIdentifierPart2=0
    uVideoDeviceIdentifierPart3=0
    uVideoDeviceIdentifierPart4=0
    fDecalLifetime=100.0000
    bEquippedTorchesCastShadows=1
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=1
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=1
    bDrawShadows=1
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=2560
    iSize H=1080
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=2
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=2000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=20
    bAutoViewDistance=0
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=100000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=1300.0000
    fSpecularLOD1=1000.0000
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=1
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=10
    iActorShadowIntMin=0
    iActorShadowExtMax=10
    iActorShadowExtMin=0
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=10
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=0
    bDynamicWindowReflections=1
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=1.0000
    bDecalsOnSkinnedGeometry=1
    iShadowFilter=2
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=256
    bShadowsOnGrass=1
    bActorSelfShadowing=1
    iActorShadowCountInt=10
    iActorShadowCountExt=10
    bAllow30Shaders=0
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=0
    bDoStaticAndArchShadows=1
    bDoActorShadows=1
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000



    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF0009
    Activate=00120203
    Block=001D0108
    Cast=002E0306
    Ready Item=0021FF02
    Crouch/Sneak=0038FF00
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0010FFFF
    Jump=0039FF01
    Toggle POV=0025FF05
    Menu Mode=000FFF04
    Rest=0019FF0A
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FF20
    Quick2=0003FF21
    Quick3=0004FF22
    Quick4=0005FF23
    Quick5=0006FF24
    Quick6=0007FF25
    Quick7=0008FF26
    Quick8=0009FF27
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002D0407
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0020
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000


    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=24
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1
    bUseWaterReflections=1
    bUseWaterHiRes=1
    bUseWaterDisplacements=1
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=125
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=3

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.3000
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=0.8000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000


    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=0
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1


    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4


    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=0
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=1
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=1
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0


    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=1.5000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3



    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=1
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
    fDifficulty=0.0000
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=1
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1


    [Fonts]
    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt


    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=0
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=64
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=1
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500


    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0


    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=1
    bLoadBackgroundFaceGen=1
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=1


    [LOD]
    fLodDistance=5000.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=1
    bLODPopActors=1
    bLODPopItems=1
    bLODPopObjects=1
    fLODFadeOutMultActors=150.0000
    fLODFadeOutMultItems=150.0000
    fLODFadeOutMultObjects=150.0000
    fLODMultLandscape=10.0000
    fLODMultTrees=20.0000
    fLODMultActors=10.0000
    fLODMultItems=10.0000
    fLODMultObjects=10.0000
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000

    fTreeLODMax=120.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=150.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=150.0000
    fItemLODMax=150.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=150.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=150.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3


    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=80000.0000
    fGrassStartFadeDistance=3000.0000
    bGrassPointLighting=1
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255


    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0


    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1


    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1


    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=1


    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=1
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8
    [GeneralWarnings]
    SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

    SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
    This may result in errors. Saving again will clear this message
    but not necessarily fix any errors.

    [Archive]
    SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
    SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
    SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
    SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
    SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
    iRetainFilenameOffsetTable=1
    iRetainFilenameStringTable=1
    iRetainDirectoryStringTable=1
    bCheckRuntimeCollisions=0
    bInvalidateOlderFiles=1
    bUseArchives=1
    SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
    [CameraPath]
    iTake=0
    SDirectoryName=TestCameraPath
    iFPS=60
    SNif=Test\CameraPath.nif
    [Absorb]
    fAbsorbGlowColorB=1.0000
    fAbsorbGlowColorG=0.6000
    fAbsorbGlowColorR=0.0000
    fAbsorbCoreColorB=1.0000
    fAbsorbCoreColorG=1.0000
    fAbsorbCoreColorR=1.0000
    iAbsorbNumBolts=1
    fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
    fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
    fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
    fAbsorbSegmentVariance=7.0000
    fAbsorbBoltsRadius=5.0000
    [OPENMP]
    iThreads=3
    iOpenMPLevel=10
    [TestAllCells]
    bFileShowTextures=1
    bFileShowIcons=1
    bFileSkipIconChecks=0
    bFileTestLoad=0
    bFileNeededMessage=1
    bFileGoneMessage=1
    bFileSkipModelChecks=0
    bFileCheckModelCollision=0
    [CopyProtectionStrings]
    SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
    SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
    SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
    SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

    Na, bakker, ez sem rövidebb, csak úgy emlékeztem. :B :DDD A végét elnézve vmelyik mod manager bővítette ki, talán ami az Adabalásokhoz kellet, v. nem tudom.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz katt777 #12541 üzenetére

    Faja, köszi, ráengedtem egy Diff Checkert a két ini-re, aztán így szépen látszik, hogy hol mi az eltérés. :R
    Beállítom a tiédet (mármint, ami releváns távolsági megjelenítés szempontjából), aztán megnézem, elindul-e egyáltalán. :D

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Jorus

    nagyúr

    válasz katt777 #12541 üzenetére

    Egész jó lett. Mondjuk speciel onnan, ahonnan az előző képet lőttem, a messzi domboldalak szinte ugyanolyan kopárak, de az azért elég messze van. A kép egyébként az Orange Road-tól pár méterre délre készült. Ha összekötöd képzeletben Bruma-t és Chorrol-t, valamint az Outlaw Endre's Cave-t és az Underpall Cave-t, akkor az szépen kimetszi a helyet. Ottan:

    Itt meg már nem annyira rozsdás a világ nappal. Egyébként, amint láttad a modlistából, NE fent van, szal, ha rozsdás, akkor nem azért rozsdás. Mármint, ha NE alatt a Natural Enviroments modcsomag értendő. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Jorus #12543 üzenetére

    Hát, nálam élénkebbek a színek, nV kari miatt lehet (v. másik mod, esetleg más monitorbeállítás).
    No de akkor csak volt haszna az ini-modnak. Sajna egy bizonyos táv után nem rak ki semmit, hiába állítod 1 millióra a LOD-okat. Én is körülnéztem a világban:

    A JPG-re konvertálás sajna rontott a képminőségen 100% minőséggel is. :(((

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Jorus #12543 üzenetére

    Azokról a fákról jut eszembe ez a mod. Must have, ha még nincs fent.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • CJ4567

    veterán

    válasz katt777 #12544 üzenetére

    Még mindig szebb a játék mint egy Skyrim :) Főleg a növényzet, a világítás, a városok.

    No Sana No Life

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Varlaisaran #12545 üzenetére

    Nagyon faján néz ki és hangulatos, csak az a baj, hogy nagyon zabálja a gépet, és rendesen beesik az FPS az erdőkben így.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Jorus #12547 üzenetére

    Hát ez fura. Nálam, ha eléggé low-ra van téve (ami még simán észlelhető intenzitású levélhullás) nem veszek észre semmilyen perf hitet, még a Bruma alatti régióban sem, ahol sok ilyen fa van. Pedig aztán a gépem ígéretes versenyző lehetne a PH leggyengébb vasa kategóriában, ha lenne ilyen :D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Varlaisaran #12548 üzenetére

    Csak simán felraktam manuálisan, nem konfigoltam és persze nem a médium vagy hard verziót tettem fel, hanem a simát. És persze ceteris paribus vizsgáltam. Na, majd holnap ránézek jobban, ha nem kapok sonkamérgezést. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • CJ4567

    veterán

    válasz Varlaisaran #12548 üzenetére

    Enyém VGA-ban gyengébb, de CPU-ban jobb :D van gyengébb gép is a PH-n.

    No Sana No Life

Új hozzászólás Aktív témák