Aktív témák
-
frame>24
addikt
-
deedee
őstag
hááát ahogy elnézem a képeket,nem lesz annyira egyszerű mint a doom3.....mármint a játékmenet...
[link] -
deedee
őstag
kész a magyarítás....
17mb
le is szedtem,már csak haza kell érnem a melóból és a négynapos ünnep alatt már tudom,hogy mit fogok csinálni....
[Szerkesztve] -
frame>24
addikt
Jah, hello:
Most annyi a változás (max-ra húzva nehézséget) hogy mindenkit k. sokáig tart megölni
Ehhez a szinthez át kell tervezni a karaktert (spell-ek), de az a hülyeség, h elejétől így jáccva el se jutottam volna idáig...(Vagy sokkal bicóbb lenne kar.?)
szal igen: így fos a mage
Van, aki max. difficulty-n végigjáccotta? Vagy lega. az elejétől úgy tolja?
[Szerkesztve] -
robisz
senior tag
válasz
Interceptor #4484 üzenetére
Viszont még ebben a hónapban megjelenik egy igazi kiegészítő is:
''Shivering Isles'' lesz a címe. -
mcmike
őstag
válasz
Interceptor #4484 üzenetére
A neve: Knights of the nine
Inkább több kis MOD csomagból áll... -
Kareszovics
addikt
válasz
Kareszovics #4482 üzenetére
Megoldódott...
Egyszerűen vak vagyok -
Interceptor
addikt
ehez agamehez már megjelent valami új hivatalos kiegészitö is?nem mintha végigvittem volna csak úgy kérdem.
-
mcmike
őstag
válasz
frame>24 #4481 üzenetére
Nem kell az elejétől kezdeni, akármikor átállítod a csúszkát a szint azonnal (Real - Time
) változni fog. Ez tényleg jó ötlet egyébként, mert ahogy én észrevettem egy kis állítás következtében máris ''illúziórombolóan'' nehezebbé vált a játék... bár ez nagyon függ a karaktertől, ez tény...
[Szerkesztve] -
Kareszovics
addikt
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy a következő paramétrt nem találom az Oblivion.ini fájlomban:
iPreloadSizeLimit
Pedig már többször is olvastam hogy ennek a megváltoztatásával lehet egy kicsit pozitív mirányba változtatni a játékélményt
Kérlek segítsetek
THX -
-
-
frame>24
addikt
Hello.
Na: tök gáz... még valamikor fél éve kigyúrtam 1 ''tipikuss'' mage-et, ami azt jelenti, h azonnal elkezdtem a mage guild questeket, majd mikor archmage lettem, és bejárásom lett a spellmaking oltárokhoz (ahhh, boy - greatest fun ever), elkezdtem gonosz varázslataim megtervezésébe. Szerintem ez az igazi steisz, az ultimate-top-power-salvation-of-all..stb. (több hülyeség nem jut eszembe).. szal megkreálni a saját varázslatokat.
(Hozzáfűzném, ilyen ranghoz járhatott volna pl. 100-nál nagyob beállítható sebzés destructioknál,stb.. - de ne legyünk telhetetlenek..)
Megalkottam a számomra legviccesebb varázslatot: 50fire damage(1sec in 20 feet!))+100%weakness to fire(1sec)+drain health 100(1 sec)+silence for 10 secs (ez mind on target)+invisibility for 15secs on self...ehhe (néha silence helyett paralyze-t tettem be, képzelhetitek, milyen vicces volt, mikor para miatt minden célpont hasalt egyet...) (A fire damage-t kedvünk szerint módosíthajuk a kívánt elemnetálra - csak akkor megfelelő weakness-t is hozzá.
)
Természetesen ezek megvalósítátsához egy high elfre volt szükség, mások ezt a spellt el se tudják cast-olni...és így is a +100mana bonusos csillagjegyet válaszottam (má nemtom, mi az.) A spell-ből egymás után kb. 5-öt el tudok lőni...de mana recharge szerencsére elég gyors...
Mindezt azér, mert úgy gondoltam, egy 30. szint körüli varázs-ló kari menjen KVÁCCS-ba meg a többi hülye főkveszt-helyre...
Sok egyéb vicces varázslatot is kitaláltam, de ezt akartam példának.
Pár hónap után mostanság kezdem folytatni, mert lett új gép, amin már jól is megy progi.
A ''tök gáz'' a következő: miután nincs igazi ellenfelem, tök uncsi minden. Hiába jönnek így mindenhol azonos szintű ''szörnyek'' - így is...) A fő quest-ben ott tartok, h az összes nagyváros oblivion-gate-jeit be kell zárni - kurva unalmas...)
Ehelyett szánalmas módon legutóbb már azzal szórakoztam, h kiirtottam imperial city nagy részét, több 10 000-es bounty-kat gyűjtve...
A fentebb részletezett spell invisibility-addonja miatt nincs igazi ellenfél, a közönséges civilek azonnal összeesnek, az őröknek talán tíz is kell, de mivel minden lövés pillanatában egyben láthatalanná válok, menekülnek, vagy rohangálnak összevissza)
Hát, ennyi...asszem megöltem a játékot a magam részére, ilyen karakter után se harcos, se íjász, se a többi kevert kaszt nem igazi hoz örörmet.
De tanulság: mage rules
Bocs a novellámért. -
DArchAngel
tag
Ahoj!
Nekem már pár hónapja megvan a játék, de alig játszottam vele, különösen, ha azt nézzük, hogy a Morrowindet és a kiegészítőjét úgy nyomtam végig, hogy mindent végigcsináltam/néztem/jártam, ami a térképen volt.
Saját kaszttal kezdtem, ami leginkább egy csatamágusra hasonlít, csak nem izmos közelharcban, inkább gyógyít.
Mit mondjak, az eleje kínszenvedés volt, az nem nyírt ki, aki nem akart.
Aztán léptem egy-két szintet, és megtanultam Daedroth-ot idézni. Mivel ugye az ellenfelek szintfüggőek, azóta meg úgy megy a játék, hogy ha attak van, akkor leidézem a dögöt, én meg arrébb lépek, míg ki nem csinálja az ellent. Kicsit unalmas...
Munka mellett meg nem érek rá játszani, nem az a játék, hogy ''na leülök már hentelni fél órát, mielőtt megyek dógozni''.
De gyönyörű, és hangulatos, az tény.
[Szerkesztve] -
mcmike
őstag
Gyógyítgatni kellene... akkor talán nem purcan ki...
(meg kell tanulnod a másik karakter gyógyítása varázslatot, már nem emléxem mi a neve) vízbe esés ellen semmi nem véd...
Nekem egyetlen lovam döglött meg, az is csak azért mert nekimentek (asszem medve), és véletlenül nem voltam ott... -
Kareszovics
addikt
Üdv Mindenkinek!
Kb. két hete kezdtem játszani ezzel a játékkal és azt kell hogy mondjam nálam mindnet elvisz
A hangulat valami hihetetlenül jól lejön nálam; igazi klasszikus szerepjáték érzetem van (ilyen bizsergést akkor éreztem utóljára amikor a M.A.G.U.S.-t ültük körbe).
Hála a jó égnek a vámpír kérdést elég jól sikerült megoldani. Most meg van annyi potion-öm hogy nem is fog problémát okozni. A fő szálon még nem nagyon mozogtam, biztos izgalmas lesz; 11 szintű vagyok és egyedi kaszttal tolom (a ''fantáziadús'' Hero nevet adtam neki) kimondottan harcos kaszt; nem akartam összetetteb karaktert indítani már csak azért sem mert ugye az egész Elder Scroll univerzummal most ismerkedtem meg.
Nos nagyjából ennyi köszönöm hogy elolvastátok rövid élménybeszámolómat.
Üdv -
Hasek
Közösségépítő
Nah már én is tulajdonosa vagyok eme játéknak! Szerintem a grafikja nagyon jól sikerült, és maga a játék sem olyan rossz. Bár nem egy Morrowind, de azért unalmas pillanataimban eljátszogatok vele.Mivel hamarosan kijön a Morrowind magyarosítása, neki esek annak is(újból) de addig is elkardozgatok a Nordommal.
Mellesleg amit nem csípek benne az a ló. Már mint szép is meg gyors is, de drága, és hamar kipurcan. Most komolyan. Eddig két lovat vettem(volt több is de nagyrészt loptam) és kifizettem 10000 aranyat, és az egyik ló 300 méter után kipurcant, a másik meg megfulladt(egy magas hídról leugrottam vele a vízbe, jól elmerült, és mivel alig tud úszni, mire felért a vízfelszinére, elpusztúlt. Próbáltam visszaszállni rá, mert nem tudtam hogy meghalt, csak valamiért eldönt a vízben, és a felszínén lebegett mint egy döglött hal). Most ezekkel mit kezdjek. Inkább gyalogolok, és addig is erősödik a karakterem, és gyorsabb lesz. -
deedee
őstag
a dark messiah bejött ugyan,de várom az igazi kihívást és karakter-fejlesztést ebben a gémben...Tűkön ülve várom a magyarítást....
aztán kezdődhet az igazi kalandozás....
-
Csapi007
veterán
Hello
Valaki leírná pontosan hogy amikor átmentem a ''nagy kapun'' merre kell menni, mert nem találom az utat.
Ja és hogy lehet feltölteni a varázsfegyót?
[Szerkesztve] -
SLYM
veterán
válasz
Gorombilla #4467 üzenetére
ne jácc a WoW-al. függő leszel...
-
Gorombilla
tag
Most 13 napot ír, vagyis az eltelt 6 nap alatt náluk csak 3 telt el. Most félre ne érts, nagyon örülök, hogy végre úgy látszik beérik a hatalmas munka gyümölcse.
Én először megnézem és szerintem kicsontozom a Shivering Isles-t, aztán szerintem én is felteszem még egyszer a Morrowindet, immár magyarul. De jó is lesz.De ha addig nem is adják ki, akkor meg árilistól beindítom a WoW projektet, azzal is el lehet lenni.
-
SLYM
veterán
válasz
Gorombilla #4464 üzenetére
[link]
16 nap és még asszem egy másik teszt ami 30 napos és végre kijön a nagyon várt Morrowind magyarítás. utána kis pihi és mehet az Oblivion magyarítása
[Szerkesztve] -
Mackósajt
senior tag
Sokszor megtárgyalt kérdés a topicban. Ha tudsz angolul, akkor olvasd el figyelmesen ezt: [link] Itt minden ki van tárgyalva.
Addig is röviden: nem, ha tovább gyúrsz, az már a következő szintlépéshez fog számítani, ha meg még tovább, akkor az azután következőhöz. Akkor lépsz szintet, ha összesen 10 szintet fejlődtek a major skilljeid. Ha harminc major skillszintet lépsz alvás nélkül, akkor 3 szintlépést kell levezényelned.
A tulajdonságaid a szerint kapnak szorzót, hogy az adott szint elérése közben mennyire használtad a hozzá tartozó skilleket (minden skillhez tartozik egy governing attribute). Mivel itt a minor skillek is számítanak, egyszerűsítve elmondható, akkor kapsz magas szorzókat, ha elsősorban a minor skilleket használod, míg ha főleg a major skilleket használod, akkor gyorsan fogsz szintet lépni, de alacsonyak lesznek a tulajdonságaid.
Hogy pontosan mennyi skillhasználatból mennyi tulajdonság jön, az le van írva a linkelt oldalon. -
Tom5
addikt
Ha szintetlépek (jelen esetben LVL2 leszek
) és alvás után 3 tulajdonságra lehet pontot adni...ott a max az 5pont?!ÉS várjam meg amíg nem ad 5 pontot?!Azaz addig még nyomuljak?!
Bocsi a láma kérdésért...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Mackósajt #4457 üzenetére
ámen
fogalmaz rövidebben: egy agyhalott konzolos játékká alacsonyították. Egy nagy és üres világgal. Csunya bácsikat agyoncsapjuk, összesezedjük a szajrét - és ennyi.
Ha parancs szerint mint az egyetlen lehetséges megváltó villámként kéne sietned az egyik helyről a következő helyre, akkor hogy illene mondjuk közben össze vissza kalandoznod.... A Morrowindben csak ugye importsittesből regutált spicli volt az ember elvegyülés nyomozási paranccsal.
Morrowind hibája gyenge harcrendszer, a szörnyú ai és a statikus/de legalább jól kiötölt/ világ volt. Kb annyit javítottak, hogy a boltok bezárnak este. A hibák maradékára meg rá is gyúrtak. -
Mackósajt
senior tag
Ezzel el is mondtad az egyetlen dolgot, amivel az Oblivion nyomulni tud a Morroval szemben. Újabb, részletesebb a grafika. Kész.
A városok kinézete kevésbé változatos egyébként, de nem ez a fő gond. Az Oblivion nem a grafikán bukik meg.
Hanem azon, hogy primitívebb a történet. Úgy leegyszerűsítették, hogy véletlenül se kelljen gondolkodni benne. A lehetséges (és lehetetlen) minimumra csökkentették a világ belső összefüggéseit is, nehogy szegény játékos azt a kevés küldetést (sokkal kevesebb, mint Morroban) ne tudja mindet megcsinálni.
A párbeszédek rövidűlése, és egyszerűsödése különösen látványos. Bevezették ezt a rulettkereket, nehogy szegény játékosnak még gondolkoznia is kelljen azon, hogy mit mondjon egy NPC-nek. (A Morrowindnek néhol szinte Planescape: Tormentre emlékeztető párbeszédei voltak, bár azt a szintet nem érte el.)
A legelbaltázottab részért folytatott versenyben a szörny/NPC leveling rendszer jó sanszal nevezhet szintén. Teljesen elveszi a karakter fejlődésének érzését. És nevetségesek a full glass páncélos utonállók...
Általában az volt a benyomásom az egész játékban, hogy rágyúrtak a grafikára, aztán a többivel úgy voltak, hogy minél egyszerűbb, annál jobb.
A Morrowindet többször végigjátszottam, az Obliviont egyszer sem sikerült. A grafika néha tényleg lenyűgözött, de egyszerűen meguntam a játékot, mielőtt végigvittem volna.
Ez nem jelenti azt, hogy nem veszem elő esetleg még később, de a Morrowindre alapozott várakozásaimhoz képest nagy csalódás.
szerk: deniro2
Én az AI-t sem éreztem olyan nagy csodának. Különösen az NPC-k harci helyzetben való vilsekedése volt kiborító. De tény, hogy ezen legalább nem rontottak a Morrowindhez képest, és volt bizonyos finomítás.
[Szerkesztve] -
SLYM
veterán
válasz
deniro2 #4454 üzenetére
nemsokat. lassan kijön a magyarítás aztán nyomom majd ezerrel. egyszerűen nekem nem teccik. nem találkoztam benne még lóval se. olyan kopár az egész játék. nekem annyira nem jön be. nyilvan ha érteném a történetet sokkal jobban teccene, dehát.....
. na hadd halljam a te érveidet
[Szerkesztve] -
Nowhereman
őstag
a 2000 nap szinte fáj...
Pakolgattam a modokat anno, mint állat. De nekem ez a játék sótlan maradt. Az őzvadászat aranyos lett volna, ha nem sündisznóként haltak volna meg. A lándzsa időközben eltünt a világból, a pékségben nem lehet kenyeret venni... Mondjuk a Fable után, ahol kártyázhatott, kurvázhatot, pocsolyarészegre ihatta/és másokat is leitathatott/, disznóra hízhatta magát az ember, ijeszgethette a gyerekeket az utcán - a börtönrallit ne is említsük... - pedig az egy egyhétvégés agyhalot konzolos játék volt... -
Zoltán
őstag
válasz
_stick_ #4451 üzenetére
A géped elég. Törölj minden fölösleges filét a gépedről, majd futtas egy scandisket utána egy defragmentálást, mejd állítsd be, hogy a swap filét (''virtuális memória'' windowsul) ne a windows, hanem te add meg, konkrétan a rendszermemóriád 2 -2,5-szörösére.
Aztán lőjj ki minden fölösleges progit, ami bootoláskor magától elindul (skype, msn, telefon software-e,...) tehát csak a tűzfal és a fraps maradjon. Eztán az oblivion főmenüjében (ami a cd berakásakor jön fel) állítsd megint low-ra vagy mediumra az optinos-ben a grafikát. -
_stick_
őstag
Sziasztok!
(még csak) most próbáltam ki a játékot. Hogy lehet az, hogy leveszek mindent tök low-ra és nem is szaggat vagy belaasúl, hanem akadozik, mintha a gép töltögetne, vagy inkább mintha rossz lenne az optimalizálása. Gépem az adatomnál, legújabb drive van mindenből. Kell esetleg valami patch? -
SLYM
veterán
[link] nézzétek azt a képet amikor az eget nézi a player. talán az eddigi legszebb kép amit játékba láttam
-
Ry0K3N
senior tag
Ha nagyon fejleszteni akarod a közelharci skilledet (bár sztem semmi szükség rá ugyanis van épp elég monszta a játékban) akkor gyakorolj a lovadon. Csak ne felejtsd el gyógyítani.
[Szerkesztve] -
Tom5
addikt
Major skillek mitől nőnek?!Mitkell tennem,hogy PL a kardhasználatom nőjön...
-
Tom5
addikt
váááááááá....
Emberek,átolvastam a topicot de nemértem ezt a szintlépős fejlesztgetős minorskilles témát...nagyontetszik a játék,gyönyörű HDR-el
pár küldetésen túlvok,szintet még nemléptem...Esetleg ha vki lenne oly kedves és leírná a fejlesztés lényegét érthetően azt megköszönném...
-
Zoltán
őstag
Vannak a ''bevett'' Istenek, az a 9 , akiknek chepelje van a városokban. Meg vannak ezek a dedra-izék az oblivion kapukon túl, ezek gonoszak. De mi a helyzet a világban szétszórt dedra szemtélyekkel? Azok jók vagy gonoszak?
Köszi! -
SLYM
veterán
válasz
Nowhereman #4437 üzenetére
hát pedig ez jobban sikerült mint a morrowind
szerk: most látom, hogy 1962 napja regeltéllassan megnyithatod a 2000 napja a PH-n topicot
[Szerkesztve] -
SLYM
veterán
válasz
Gorombilla #4433 üzenetére
lesz szavazás, hogy obliviont vagy a kiegeket magyarítják. szerintem ez elég egyértelmű
-
Gorombilla
tag
válasz
Nowhereman #4437 üzenetére
Na ez azért nem teljesen igaz. Nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Próbáld modokkal.
Tegnap 10. szinten bementem egy kis romba Anvil mellett, kettőt pislogtam és rohantam fejvesztve kifele közepes nehézségen.
Csoportonként 8-10 sima bandika rontott rám, egyenként nehéz volt őket leszedni, nemhogy együtt. Azért kitakarítottam nagy nehezen, de kurva jó volt.
(Elnézést a kifejezésért)
Néhány nap alatt nehezen uninstalláltad, mert az első verziót nem lehetett, csak a patch segítségével ment. (Eredetim van) Persze értem, hogy érted.Május elejére én is kiábrándultam belőle, de aztán néztem hozzá modokat, és állítom nagyon megérte.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Gorombilla #4433 üzenetére
Kevesebb igazi fannak? Ha nem lenne net, akkor nem is hinném, hogy van aki még játszik ezzel a vacakkal. A Morrowind évekig sláger volt a haveri körben, Az Obliviont mindwenki leinstalálta néhány nap alatt...
A saját tippem a magyarítás befejezésére: soha. -
04ahgy
nagyúr
Hello mindenki!
Van egy naaagy gondom. Mégpedig: Namira oltáránál sehogy sem tudom a Daedrát megidézni... Sosem vagyok ''olyan típusú'', ami megfelelne neki... Magas ugyanis a fame-em és a personality-m is. Hiába iszok Cheap Wine-t, ahogy az OblivionHQ-n is le vagyon írva, még mindig nem jó neki. Mit lehetne tennem szerintetek?
HGyu -
whitezo88
nagyúr
válasz
Gorombilla #4429 üzenetére
nincs ilyesmi modom
-
Gorombilla
tag
Egyszerű matematika, a MW 2002 vagy 03-as most 2007 van, és még teljesen nincs kész a honosítás. Az Oblivion 2006-os. És kevesebb igazi fan-nak tetszett a játék, persze így modokkal már jó. Most adják le az MW magyarítást, tuti nem vágnak egyből bele az újabb projektbe, + ha jól tudom ez csak az MW alapjáték, mert amikor több csapat is bejelentette, hogy csinálja a honosítást (azóta tudomásom szerint mindegyik befulladt) akkor azt mondták, ők nem akarnak versenyezni, van más dolguk, ott vannak pl. a kiegészítők, szóval azokat is le kéne még fordítani. Persze az is igaz, hogy vannak szövegek amiket át lehet emelni. Egyébként ahogy elnéztem, a MorroHUN csapaton kívül van egy másik kezdeményezés is az OblivionHQ-n, és ők már fordítják, bár fogalmam sincs hol tarthatnak.
Mindenesetre én nem hiszem, hogy le lesz fordítva egészében, vagy hogy ebben az évtizedben, de ne nekem legyen igazam. -
SLYM
veterán
válasz
Gorombilla #4431 üzenetére
már mér ne lenne? a morrowind-hez is készvan már, már csak tesztelni kell. az oblivionban meg kevesebb a szöveg. szóval 1-2 év és elkészül szvsz
-
Gorombilla
tag
válasz
Mackósajt #4425 üzenetére
Kb erre 0 esély van kb 2010-ig, tekintve, hogy ez mindössze egy pár lelkes srác szabadidős elfoglaltsága, akik annak ellenére, hogy komolyan veszik, nyilván minden igyekezetük ellenére nem tudnak gyorsan haladni, főleg ilyen mennyiségű szövegek mellett. És nem csak fordítani kell, hanem szerkeszteni, helyesírást kijavítani, bugtalanítani, stb. nagyon nagy meló.
Szerintem felesleges várni, hogy lesz honosítása, ez inkább olyan dolog amire számítani nem szabad, de örülni kell, ha mégis lesz. Tehát nyugodtan el lehet kezdeni angolul. Akit érdekel egy játék, annak ez nem lehet akadály, én pl. a Diablo miatt kezdtem komolyan venni az angol tanulást, legalábbis az adta a kezdő löketet.
[Szerkesztve] -
Gorombilla
tag
Nagyon is sok értelme van, azokat a cuccokat tárolhatod a házban biztonságosan, amiket felvenni nem vennél fel magadra, mert mondjuk jobb van rajtad, viszont még nem tudod eladni túl jó áron, fillérekért meg sajnálnád, viszont cipelni nehéz és felesleges folyamatosan, nomeg zavaró is lehet az a plusz 2-3-20 sor az inventoryban. Vagy olyan tárgyakat is tárolhatsz bennük, amikre egy jó darabig nincs szükséged (pl Sigil stone).
-
Gorombilla
tag
válasz
whitezo88 #4428 üzenetére
Az kemény, kár hogy csak bagóért lehet aladni 2. szinten. Persze felvenni sem hülyeség.
Valami moddal változtattál a loot-on? Nekem modok nélkül nem adott be ilyen táp cuccokat., persze nem is biztos, hogy helyes dolog az elején ilyenekben rohangálni, mert megöli a játékélményt.
De hát te ezt jól tudod, mi már az elejétől fogva nyomjuk, biztos, hogy van fent nálad elég nehezítőmod.(Ismerlek a OblivionHQ-ról)
Egyébként a Shivering Isles kieg megjelenési időpontjáról lehet tudni valami pontosat? -
whitezo88
nagyúr
érdekes loot 2. szinten, egy sima ládából alap luckkal:
[link] -
whitezo88
nagyúr
haha... a MWhez is csak most készült el valamennyire...
-
Mackósajt
senior tag
válasz
Ace Ventura #4424 üzenetére
Szvsz. jövő ilyenkor tedd fel újra a kérdést.
A magyarul hivatalosan meg nem jelenő játékok amatőr magyarítása többnyire nem kevés idő, és gyakran be is hal félkész állapotban. tudtommal még a Morrowind magyarítása sincs kész...
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy nincsen még Oblivionhoz magyaritás?
Köszi. -
Zoltán
őstag
Ház vételnek van valami értelme?
-
Mackósajt
senior tag
Én találkoztam vele, szal nem csak állítólag.
És nincs is messze a fővárostól, nem nagyon dugták el. Két minotaurusz őrzi, akik rád támadnak, ha odatolod a képed. Az unikornis jelenlétében nem alkalmazhatsz erőszakot, mert nem tolerálja.
Van olyan küldetés is tudtommal, ahol meg kell ölni az unikornist. Az egyik daedra lord adja. -
obehun
csendes tag
nálam is dettó, felraktam -amd3000+ 1gb ram ati 9700pro 1024x768-és sok erőltetés után leinstall, megy szépen a gothic 3-al, és medieval 2-vel együtt csicsikálni, amíg megjön az erősítés hardverfronton...és tavaszra összegyűlik egy rakás nagyágyú a vinyón-stalker, crysis, -, karácsonyig ellennék velük
-
obehun
csendes tag
-
Zoltán
őstag
Hogyan kell lóról harcolni? Illetve, hogyan etethetők a lovak, ha a hülye ellenfél azt üti helyettem és lesérült?
Köszi! -
-
04ahgy
nagyúr
Sziasztok!
Én is nagyon szeretem az Obliviont. Már a főbb szálakat megoldottam, a karaktarem már Level 50, csak a játékélmény és az apróbb mellékszálak kedvéért bóklászok. DE! Érdekes jelenségre lettem figyelmes: Az ajtók nyitása, az animált dolgok mozgása (varázslat magamon, lepkék, lángok, stb.) erősen belassult. Video driverre gyanakodtam, de 3 különböző gyári Catalysttal (6.9, 6.10, 6.12) és egy Omega Driverrel (legutolsó, 3.8.291) jelentkezik a probléma. Egy korábbi mentésemet betöltve megnéztem, és ugyanazon a helyen, ugyanazt az ajtót nyitva / varázslatot alkalmazva NEM jelentkezik a hiba.
Nem tudjátok, mi okozhatja? A túl nagy méretű *.ess file? Valami tipp?
Korábban volt egy másik hibám is, de az megától megszűnt: x64 Edition Windows XP-n játszottam, és a mentés működött ugyan barlangban / házban, de utána nem töltött be, csak fekete képernyőt vagy gyorsan villódzani kezdett a betöltő barnás képernyő. Szabad téren mentve nem volt ilyen probléma. A mostani Windowsommal a korábban mentett ilyen viselkedésű mentésekkel sincs probléma. Bárhol mentve működik. Az x64-es Windowsnál is csak egyszer, magától jelentkezett, de utána fennállt!
Előre is köszi minden segítséget: HGyu -
Gorombilla
tag
Üdv!
Kijött Francesco's new items/creatures v4.0 -ás változata, érdemes lehet letölteni. Kell hozzá továbbra is a Francesco's leveled creatures/items 3.3d változata.
Ezen kívül találtam még találtam ezt is: Martigen's Monster Mod v1.70, jónak tűnik.
A modok itt találhatóak, regisztráció szükséges a letöltésükhöz. [link] -
SLYM
veterán
itt a kiegről egy kis infó [link]
-
Gorombilla
tag
Haló!
Jól van, látom itt is sokan szeretik a játékot.
Tessék egy kis jóhír:
[link]
Ki milyen modokat használ?
Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bemutatta eddigi legkomolyabb fotós mobilját a Xiaomi
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Anime filmek és sorozatok
- Ukrajnai háború
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xbox One
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei P9 Lite 2017 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IdeaPad 3 15ACH6 15.6" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S23 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!