-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8225 üzenetére
Na, de ez pont azért van, mert itt van lehetőséged idézni, a többi játékban pedig nincs, valamit valamiért. Ha itt nem lennének idézések, hidd el akkor vagy a karaktered lenne gyorsabb, vagy a bossok lennének lomhábbak. Early game is a summonokhoz van igazítva, nézd csak meg a többi játék early részeihez képest. DS3-ban milyen az első 3-4 boss? Kész vicc mindegyik, hol van az az elden ring bossokhoz képest? A régebbieket nem is mondom... DS1, DS2 első felében lévő bossok vicc mindegyik ma már, csak oldalaznod kell és nem tudják lekövetni a mozgásodat a csapásaikkal, akkor ott tartott a technológia.
-
-
Yodamest
addikt
válasz Beretvás #8247 üzenetére
Fú ez a kontroller vs klavi+egér irányítás is megér egy misét. Én PC-n tolom, de világ életemben xbox kontrollereket használtam szinte minden játékhoz. Ott dobtam egy hátast, amikor olvastam egy steamről a statisztikát, hogy a steam játékosok valami 10%-a használt csak kontrollert bármikor is!!! Tehát a játékosok 90%-a soha nem használt még kontrollert, ez nagyon durva!
Valamiért még mindig a sulinetes PC korszakban élnek sokan (vagy korábban), hogy a PC az csak és kizárólag egér és billentyűzet.... Fura ez nekem, egyszerűen annyira adja magát egy kontroller beszerzése (nem valami gagyi, hanem egy normális xbox-os), nem értem ez, hogy nem merül fel az emberekben... Inkább szenvednek az összes ilyen konzol portnál és szidják, ahelyett hogy kicsit gondolkodnának. Inkább kidobnám a PC-met az ablakon, minthogy bármelyik souls játékot nekiálljak kontroller nélkül játszani, no way. rant off
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #8252 üzenetére
De tényleg nagyon sok játékot mondhatnék, az összes PC-re kiadott PS exkluzívtól kezdve, Tomb Raiderek, Monster Hunter széria, összes autós játék (no way, hogy én a nyilakkal kanyarodjak... nem is említve a nem analóg fékezést és gázadást), összes verekedős játék, összes platformer játék (ori and the blind forent stb.), napestig sorolhatnám.... Gondoljatok bele most ennek fényében amiket felsoroltam, hogy ezeket a játékokat a játékosok minimum 90%-a klavival és egérrel tolja....
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz nanamii_o #8255 üzenetére
Annyival intuitívebb és kényelmesebb... sokkal könnyebb pár nap után újra belekezdeni, minden azonnal kézre áll, nincs az, hogy keresgéled a hotkeyeket, hogy jaj a E-n mi is van, a G-n mi is van... Én tényleg csak a football managernél nem használom érthető okokból, meg az esport gémeknél, mint a CS2, LoL ilyenek. De ezek nyilvánvalóak, minden másra ott a mastercard.
-
Yodamest
addikt
válasz WATERDACA #8256 üzenetére
Sok olyan quest van a játékban, ami eseményekhez van kötve, könnyű ezeket adott pontokon elszúrni, csak utánanézni tudsz, amúgy képtelenség jól megcsinálni őket.
Nekem a Diallos questline olyan, hogy még soha nem sikerült megcsinálnom, valahol mindig elszúrtam mert továbbhaladtam más területre, legyőztem akit még nem kellett volna stb. Pedig még a wikis leírást is követtem, de még így is... (nyilván azért nincs parafatáblára kitűzve a szemem elé, és pont belefutottam egy a quest haladását megállító tényezőbe amiről nem tudtam éppen akkor)
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz WATERDACA #8260 üzenetére
A legundorítóbb amikor olyan miatt nem halad tovább egy quest, hogy amúgy mindent jól csináltál, csak még egyszer beszéltetni kell az npc-t vagy resetelni egyet a grace-nél.
Hát igen nagyon béna ez az egész quest rendszer, szerintem elfogadhatatlan, hogy "józan ésszel" ingame ezeket nem lehet végig csinálni, hanem még egy böngészőt nyitnom kell mellé és azon lesni a lépéseket... Szerintem ilyen a világon egyik másik játékban sincs, de ha tévednék írjatok pár példát. Már csak emiatt sem áll meg, hogy 10/10, ez nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz WATERDACA #8263 üzenetére
Hát reméljük, hogy ebben az irányban is evolválódik majd a tudásuk meg a játékaik, nem csak a mapok méretét és spellek mennyiségét tekintve. Kicsit átvehetnének ilyen téren az "átlagos" játékokból, lehetne benne egy questbook vagy valami, ahol látnád a különböző NPC questline-kat, és adottra rákattintva megjelölné a mapon is, hogy hová kell menned, hogy tovább görgesd. Most Patchest kergetem például, azt is honnan a kisujjamból kellene kiszopkodnom, hogy éppen hol van a következő megállóhelye ezen a giga mapon...
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8265 üzenetére
Ez is jó tényleg, ha csak jelezné amikor a mapon akarsz gyorsutazni, hol merre ki elérhető akivel interakcióba lehet lépni vagy van új interakció lehetőség vele.
A P-t amúgy te végig is toltad? Milyen volt? Én még nem vettem meg, de lehet ezekkel a mellék soulsokkal is kéne már kicsit foglalkozni. A Lords of the fallen sem lett rossz elvileg.Sok dologban lehet ezek alulmaradnak, de üdítő tud lenni az a fajta "egyenes beszéd" amivel kommunikálnak a játékos felé, főleg egy ilyen elden ring után.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8272 üzenetére
Hát akkor az kb fele az elden ringnek, az sem kevés. Mondjuk én ezekkel a számokkal mindig hadilábon állok, nekem mindig több szokott lenni mint amit általában kommunikálnak. Ha van egy játék és azt mondják, hogy az mondjuk ilyen 8-10 óra, én már a plafont szoktam bámulni, hogy 18 óránál járok és még mindig nincs vége. Legtöbb esetben hamarabb unom el, mintsem vége legyen, nagyon ritka, hogy úgy tudok befejezni egy játékot, hogy "fú hát ebből még több jöhetett volna". A szabályt erősíti, hogy a szóban forgó elden ring is ezek közé tartozott, a végére már abból is elég volt.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8275 üzenetére
Igen, ez van nekem is sokszor, hogy már azt hiszem vége, ránézek egy youtube végigjátszásra és így kiderül, hogy kb a 45-50%-nál járok. Soha nem volt még azzal bajom, hogy túl rövid egy játék és ajj a rövidsége miatt kidobott pénznek éljem meg. (már jó ideje nem járok TK-ba játékokért, de minden másért igen )
Pl. emlékszem egy időben ráfüggtem kissé a Genshin-re és sorra dobálta fel a youtube a különböző rant videókat, hogy "nem tudok játszani, elértem a napi limitet!" stb. Ugye az a játék úgy épül fel, hogy van bizonyos farmolható napi nyersanyagod és annak a költésével tudsz dungeonokba menni, meg bossrunokat tolni. Kb annyit adott akkoriban a játék, hogy egy napi 4-5 órát simán el tudtál vele tölteni és akkor még a szabad kalandozásról nem is beszéltem. Ezért fura volt számomra, hogy mit sírnak az emberek, mennyit akarnak ezzel tolni naponta? Én ha leültem elé hétvégén akár 6-8 órát is ígan bele tudtam tenni úgy, hogy ne érezzek semmiféle limitációt a progressben.... Erre ment a sírás, hogy mennyire lekorlátoz a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8278 üzenetére
Itt is már a világépítés zajlik, mint a filmeknél. Nem lehet egy játék csak egy sima kis kaland, egy egész univerzumot kell létrehozni hozzá, hogy később még építeni lehessen rá DLC-k vagy folytatások formájában. Fú a Witchert ne is mondd, megvan a véleményem róla, egy erős pillanatomban végigvittem a 2 DLC-vel együtt, de soha többé elő nem veszem. Maga a játékmechanikai része tipikus lengyeles, nagyon nem jött be.
-
Yodamest
addikt
válasz Phoen|x #8280 üzenetére
De lehet, hogy a történet vége meg érdekelne, meg az egész íve a játéknak, csak túlságosan el van nyújtva, mint egy sorozatnál: lehet amúgy 5 részben tökre tetszene, még újra is néznéd a jövőben, de így hogy elhúzták 10 részig végigszenveded ugyan, de utána már csak az elhúzott rétesre fogsz emlékezni.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8305 üzenetére
Biztos, hogy nem így lesz... Ha nullázódna a kari az ellentmondana az egész játék szellemiségének, pont az a lényeg és a kielégítő valamilyen szinten, hogy van egy folyamatos progress, amit megszereztél az megmarad. A WoW-ot is az vágta haza számomra (többek közt), hogy új kieg=megint semmit nem ér a geared. Ez nem jó rendszer, nagyon buta döntés lenne, ha ide is behoznák.
Akkor már inkább a fegyverek feljebb fejlesztését oldanák ki, mondjuk lenne egy új cap 25 helyett 30, amit viszont csak a kiegben elérhető új nyersanyagokkal tudsz megtenni 26-30-ig.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8308 üzenetére
Végülis meglehet ezt jól csinálni, ha illeszkedik a DLC tematikájába, tehát történet szempontból jó hátteret kap és nem lesz túl nagy a jelentősége, akkor lehet poén még. Meg hát kérdés, hogy ha ezt az akármit megszerezted, bebuffoltad magad vele, akkor visszatudod-e vinni az alapjátékba vagy ezt valamivel megmagyarázzák a storyban, hogy csak azon az adott területen érvényes. (láttunk már ilyet)
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8312 üzenetére
Úúúú na az lenne egy merész lépés, viszont az azt is jelentené, hogy belátják mekkora szutyok ez a spirit rendszer így, félek kitartanak mellette, már csak dacból is.
ThySoul Igen, mert ezt már úgy szétkúrták, hogy innentől fogva lehetetlen balanszt találni. Nem kellett volna a spirit rendszer, az az ami miatt ilyen erősek lettek a bossok és az az ami miatt a fegyverek/módszerek is ilyen OP-k lettek mondván, mi van ha valaki nem akar idézgetni. Szóval kialakult ebből egy ilyen 3-as kölcsönhatás és így már nem lehet jól kijönni belőle. Mindent a spirit rendszer úsztatott el, ha az nincs gondolj bele mennyivel könnyebb lett volna az egész játékot balanszolni.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Most így a dlc érkezése előtt, meg az alapjátékot már jól átlátva, kezdeti élményeket magunk mögött hagyva (rózsaszín köd), ki hová tenné az ER-t a többi from játék mellett?
pl:
- Nálam még mindig a BB az etalon, aminek a sors fintora, hogy soha nem lesz semmilyen felújítása.
- Amiben még biztos vagyok, hogy a DS1-DS2 párost tenném alulra.
- Demon Soulst nem játszottam.
- Amit nem tudok eldönteni, hogy a dobogós 2.-3. helyre az ER és a DS3 között mi lenne a sorrend.
- Ami a Sekirot illeti, látom az értékeit és rosszat még soha senkitől nem olvastam róla, mindenkinek a kedvenc souls játéka gyakorlatilag, de nekem másfél végigjátszás elég volt belőle. Nem jön be a parry mechanika amire az egész épül és az eléggé aláássa a komplett játékot nálam. Pedig maga a szetting az tetszik és az új ötletek is amiket tartalmaz. Nálam így ilyen nagyon kettős, azért még így is ma már a DS1-DS2 duó elé tenném, szimplán a technikai megvalósítás, fluiditás miatt.
Szóval összegezve nálam:
1. BB
2. ER-DS3 (Elden ringben több jó dolog van, viszont több rossz dolog is, kettősebb élmény)
3. Sekiro
4. DS1
5. DS2 -
Yodamest
addikt
Sekiro-val kapcsolatban érdekes még egyfajta minta, ami itt is megjelent:
Aki végigjátszotta/sokat játszott vele, annál ott van a csúcson top2-ben, akinek meg full nem jött be az 5 perc után uninstall. Nem igazán van köztes állapot. Illetve hát én vagyok a köztes, én végigvittem mert látni akartam, hogy mitől olyan jó, de még a végigjátszás után sem sikerült megszeretnem. De amúgy aki végigvitte, annál tényleg mindenhol azt látni, hogy atom beleszeretett. -
Yodamest
addikt
A BB--hoz meg nagyon méltatlan ez a 25fps PS4 verzió, nem is álmodnék olyan remake-ről, mint amit a demon souls kapott (nem is értem miért kapott amúgy, kb senki nem kérte), de legalább egy 60fps PC/PS5 remastert kaphatna igazán. A from legjobb játéka szerintem, de ehhez az is kell, hogy az ember ne ezekhez a kiváló 60fps vajsima PC portos mostani from játékokhoz hasonlítsa. Sajnos maga a technikai hátránya gátolja, hogy a valós érdemeit így meglássuk.
Én azért tudtam proper módon élvezni, mert akkoriban főleg PS4-en játszottam, más 30fps játékokat, szóval nem tűnt ki a kevés fps, így az intended technikai handicaptól mentes élményt tudtam megtapasztalni.
-
Yodamest
addikt
A DS3 úgy látszik a nyertes, ha átlagot vonunk, mivel senkinél sincs alul a rangsorban, míg a többi játéknál mindnél van erre példa. A legkonzisztensebb mind közül, igazából az elejétől a végéig eléggé tart egy színvonalat, ami alá nem esik be.
A BB is ilyen, nincs igazán gyenge pillanata végig, egyébként arra hasonlít a legjobban a DS3 akármilyen furán is hangzik. A pacing, az egész játék folyása, lendülete, eléggé hasonló ebben a kettőben.
Az ER-nek nem tudom megbocsátani ezt az easy mod summon rendszert, mivel nekem pont az okozta a katarzist az eddigi játékokban, hogy minden lehetséges eszközt felhasználva (offline) is élet halál harcot kell folytatnom a bossokkal, úgy hogy amit a játék adott, minden kihasználtam. Nekem ez, hogy magamnak kell gátakat szabnom, hogy ne unjam el az életemet baromi nagy visszalépés, nem magamat akarom handicappelni, ha ezt nekem kell "eldöntenem" az már rég rossz nálam.
-
Yodamest
addikt
Nintendonál eleve van már egy ilyen pozitív előkép a tesztelőkben, hogy ezen a kis gépen ezt te atyaúristen, hogyan lehetett megcsinálni, a nagyok sem képesek erre 100X erősebb gépeken sem. Ilyen tipik Dávid és Góliát harc és mindig jólesik a kicsinek szurkolni. Persze alapvetően jól is vannak megcsinálva, de néha azért megnézném ha egy nintendo játék simán csak kijönne PC-re és senki sem tudná róla, hogy az nintendora készült, milyen lenne a fogadtatás.
-
Yodamest
addikt
Pont ez a baj, hogy nekem kell megszabnom, hogy legyen-e kihívás a játékban vagy ne. Azért tetszett meg anno a DS2 és DS1 felfedezésekor ez az egész széria, mert itt éreztem azt, amit csak a régi snes és ps1 játékoknál, hogy van egy a készítők által elém állított akadály, egy elvárás, amit meg kell ugranom. Van ennek egy varázsa, hogy nem tudom ezt menüből, meg egyéb eszközökkel durván befolyásolni, csak én vagyok és a kihívás.
Nem a kihívás mértéke a lényeg, ebben mindig kiforgatják a szavaimat, amikor ezt így leírom, de nem az a lényeg hogy iszonyat nehéz legyen valami, hanem az, hogy ne legyen egy könnyű út, kerülőút, nevezhetjük bárhogy. Az ER-ben a summonok egy kerülőút, egy egérút, ezért számomra nagyon visszás. Amikor a nagy élményeimre gondolok, mindig a BB, DS3 bossharcok jutnak eszembe, de lehet ha ott is lett volna ilyen kerülőút, akkor az tönkretette volna azokat az élményeket is.
Amikor a BB-ben a bloodstarved beasthez le kellett menni, fúú és ott csócsálta a hullákat és tudtam, hogy na ezzel most meg kell küzdenem és nincs könnyű út, na ez az érzés az amit szeretek. Amikor Orphan of Kost fél napig csapattam mire meglett és egyszerűen jobbnak kellett lennem, nem tudtam azt megtenni, hogy 5 try után summonolok és leütöm, addig nem lett meg, amíg ki nem tanultam teljesen. Hozzátartozik, hogy a balansz is ennek megfelelő volt, élvezet volt kitanulni egy Orphant, Ludwigot, Twin Princesst vagy Gaelt, nem úgy mint az ER-ben egy Malikethet, Godfreyt vagy Radagont, a summonok miatt a kitanulási folyamat sem olyan már, mint a korábbi részekben, mert teljesen más a balansz, itt elvárják tőled, hogy summonálj.
-
Yodamest
addikt
_drk
Az eladási számoknak nem hiszem, hogy köze van a nehézséghez. Hiszen hát, az ER-ről is azt hozták le az első cikkek, hogy nehéz, senkinek nem kommunikálták azt, hogy azért vedd meg mert könnyű, nem ez volt az érv a vásárlások mögött. Szimplán eleve egyre népszerűbb az amit a from művel, meg ez az egész souls zsáner, más soulslike címekre is nagyon megnőtt az igény az utóbbi években, mind jól fogy. Ha megnézed a dark soulsok eladásai is egyre jobban nőttek, a DS3-ból már fele annyi fogyott, mint az ER-ből, szóval onnan már nem olyan nagy ugrás, egyszerűen népszerű lett a zsáner. Ezen felül elvitathatatlan, hogy George R. R. Martin neve is behúzott sok olyan embert, aki szereti a fantasyt, de egyébként eszébe nem jutott volna játszani egy from játékkal.ProEvoFan, Bad Pritt
Ez mélyebben gyökeredzik annál, minthogy "nem kötelező használni", ez full nem ilyen egyszerű. Mivel már készítéskor kalkuláltak ezzel, mint alap feature, eleve a bossok movesetje úgy lett megtervezve, hogy a spiritekre van balanszolva. Ha nem használom, az nem azzal ér fel mint a korábbi részekben egy boss solozása, hanem az ER-ben az olyan, mintha a korábbi részeket mondjuk fegyverfejlesztés nélkül tolnám. Tehát sokkal nagyobb hátrányom származik belőle, ezt nem tudom nem használással, mondjuk DS3 vagy BB szintre lebalanszolni. Az egész el van torzulva, nincs egy arany középút, mert kihat az egész harc jellegére. Summonok nélkül számomra egyszerűen nem fun az ER bossok többsége, mert indokolatlan a moveset, a sebzés, az izgágaság... Fire giant is mi a franc már? Mit tanuljak ki rajta? Inkább beidézek egy mimicet azt essünk túl rajta. Maliketh, Godfrey is ilyenek, felszántják a pályát, van 6 gurulás között időm egy lions clawra, nekem ez nem fun, inkább idézek akkor már.Korábban a player beidézés, npc beidézés nem egy betervezett része volt a bossfightoknak, azok teljes értékűek voltak ezek nélkül is, az ER-ben az idézés szerves része a harcoknak, anélkül nincs meg az a "párbaj" érzete, az a fun érzete, mint mondjuk egy Artorias, Lady Maria, Gael, Kos, harcoknak. Én ezt a párbaj érzetet hiányolom. Itt vagy valami baxszó fegyverrel, varázslattal szét dominálod a bosst egy perc alatt, vagy underdog vagy és gurulgatsz meg pajzsolgatsz folyamatosan, nincs köztes.
-
Yodamest
addikt
Bad Pritt, persil
A harc jellege a proof, a bossok movesetje. Sokszor sok videóban elmondták már nem én találom ki, hogy ez úgy van kitalálva, hogy a spirit elvonja a figyelmét, beagrózza és akkor van időablakod healelni, támadni. Teljesen logikus, én látom ebben a rációt.S e t h
Nagyon jó játék az ER, viszek éppen egy str-faith karaktert szóval élvezem, viszont nem tökéletes és úgy gondolom a feltűnő hibákról azért beszélni kell. Persze tudom ezzel csak nekem van bajom.Még azért lábjegyzetben: ha ezt az egész rossz boss designt én találom ki, szerintetek miért lehet az, hogy az összes ilyen souls boss tierlist videóban 90%-ban a BB, Sekiro és DS3 bossokat teszik S meg A tierekbe, az ER bossok többnyire B-C tier mind. Ezt nem én találom ki, hogy rosszak az ER bossok, kb minden tierlist videóban látható. Én csak azt gondoltam tovább, hogy "miért rosszak" és szerintem ez a miért a spirit ash rendszerben keresendő, annak hozadéka. Ha az nem lenne ugyan olyan bossokat kaptunk volna, mint a legutóbbi játékaikban a BB, Sekiro, DS3 hármasban. Mert hiszen mi változott azóta?Nyilván nem az open world miatt lettek rosszak a bossok, nem a több fegyver miatt, csak a spirit ash rendszer az, ami erre lényegi kihatással lehetett. De ha ezt senki nem látja tök jó, nektek akkor ezek ugyan olyan jó bossok, mint a többi játékban amik voltak? Szerencsések vagytok.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8385 üzenetére
Hát meg ezt nem egy tag mondja, community szavazás is volt, (erről is van videó, de rá is lehet keresni) és a DS3, illetve BB bossokat hozták ki a legjobbaknak. Fura, hogy neked ez újdonság, anno mintha te is azt hangoztattad volna, hogy bossokban az egyik leggyengébb az ER, mi változott?
Csak hirtelen rákeresve pl. egy ilyen cikket találtam, szerintem ami ebben van lista elég jól reprezentálja amit mondok.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8388 üzenetére
Na de akkor már közelítünk, csak annyi a különbség hogy szerintem nem azért lettek rosszak, mert hirtelen a Sekiro után inkompetens lett a fromsoftware, hanem a spirit ashok behozatala túl nagy falat volt számukra, hogy azzal is kalkulálniuk kellett. Egyébként mi más oka lenne ennek? Szerintem őrület logikus, de mindegy aki nem látja azt nem tudom meggyőzni. Mindegy a bossok a rosszabbak közül vannak az utóbbi játékaik közül ebben egyetértünk.
-
Yodamest
addikt
Ezt a DS2 hasonlítgatást nem értem, ez nekem tök ugyan az, ahogy te mondod hogy nettó hülyeség a summonokra épített boss design. A DS2 egy teljesen más játék, teljesen más tempó, minden teljesen más, nem is értem. Attól, hogy esetleg pár mozdulatsort onnan vettek át, még nem igaz az, hogy ugyanúgy működnek a bossharcok.
Nem mindegy, hogy egy mozdulat önmagában létezik tegyük fel, a DS2-ben a dragonrider egyik csapása, ami tegyük fel ugyan az, mint a crucible knight egyik csapása, de attól még ők nem ugyan az az ellenség, nem tudsz ugyanúgy mozdulni, harcolni ellene.... A DS2-ben a bossok 90%-át gyakorlatilag oldalra mozgással ki tudtad cselezni, mert az ütésük nem tudta lekövetni, ha közvetlen előttük állsz és oldalra mozogsz, körbe. Na eleve már ez sem stimmel, ezt nem tudod megcsinálni pl. egy crucible knighttal, de semmivel sem az eldenben.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Mire gondolsz? Eskü kipróbálom, tehát ha ugyanúgy target lock és oldalazok pajzsot feltartva a crucible vagy a briar mellett körbe, akkor mellém fog ütni? Szerintem ez nem működik, legalábbis tudnám ha igen már 300 óra után, de lehet én nem hittem benne eléggé. Amúgy ráhibáztam a dragonrider-crucible párhuzammal? vagy melyik ellenfelekre gondolsz, amikor azt mondod, hogy tök hasonlóak?
-
Yodamest
addikt
válasz Gothmog #8403 üzenetére
Jah ilyeneket én a monster hunternél láttam: olyan szörny kombóknál, amikor te hetedhomlok menekülnél, gurulgatnál, csávó csak így pixelre pontosan "kilépi" a támadásokat, pontosan tudja melyik csapás hova érkezik és mint bábuk a sakktáblán pont úgy lépked, hogy ezeket elkerülje, beteg.
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8412 üzenetére
Nem más véleményét elvitatva, de én meg a spammelésről gondolom, hogy nem "véletlen" a fejlesztők részéről, meg nem "így sikerült", azért egy igen profi gárdáról van szó. Ezért is mondom, hogy ezt direkt csinálták ilyenre, mert úgy voltak vele, hogy a summonok majd agrózzák úgyis a bosst és akkor lesz időablakod cselekedni, totál intended ez mint mechanika. (kicsit talán ezt az MMO-s életérzést is bele akarták vinni, hogy tankol valaki amíg te dps-elsz)
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8417 üzenetére
Hát itt az biztos, hogy nagyobb a szórás build és build között. Azért ha egy DS vagy BB végigjátszást nézünk ott nagy megfejtéseket nem látni, 10/9 alkalommal valami meele fegyverrel csapja valaki, max annyi hogy pajzs van-e vagy 2 két kézben fogja. Spelleknek csak kiegészítő funkciója van. Ez eléggé jól behatárolt gameplayt eredményez.
Eldenben meg iszonyat sokat számít a build, pont tegnap olvastam, hogy aki kezdetekben a RoB corpse piler-re hagyatkozott végigjátszásnál, a nerf után amikor fegyvert cserélt, újra kellett tanulnia a játékot, olyan szinten nem mentek neki az alap mechanikák. Ennek függvényében jobban lehet könnyű vagy nehezebb mint a korábbi részek.
Ha ugyanúgy a tipik lovag gameplayt követi valaki, tehát mondjuk egy Claymore végigjátszást csinál, minimális spell használattal, akkor az elden 2. felében lévő bossokkal sokkal nehezebb dolga lesz, sokkal nagyobb effort lesz legyűrni, mint bármelyik korábbi játék 2. felét. Nyilván élni kell az extra lehetőségekkel, csak mondom, hogy azonos build esetén szerintem nem kérdés melyik a nehezebb.
-
Yodamest
addikt
válasz Phoen|x #8418 üzenetére
"Mire Margithoz ér" - nem a kezdő bossokkal van a baj, azokat én is lesolozom simán akár egy unsheathe spammel. Minden ott a fire giant -> romlik el, ott már hiába farmolsz, mert amúgy is minden maxos már, nem azon a + 3 str-en fog múlni, ott már nem tudsz overleveled lenni igazából. Ott vannak a katakombák, amikor 8 négyzetméteren kell azzal a hatalmas féreggel küzdeni, a duo bossok, amik a független movesetjeikkel minden időablakot lefednek, lásd godskin duo és társai. Persze be lehet altatózni őket, (vajon ezzel direkt így számoltak?) mert anélkül ott sem sok idő van támadni, csak futkosol körbe...
-
Yodamest
addikt
-
Yodamest
addikt
Új vizekre evezve most, hogy ezt kibeszéltük: Dismounter-es végigjátszást csinált már valaki? Igazi sleeper az a fegyver, ugye a Kaiden harcosok dropolják és hát eléggé rendben van.
Én most pl. a Claymore-al hasonlítottam össze, az egy elég közismert standard fegyó. Na hozzá képest a Dismounter sokkal hosszabb, számomra jobb a moveset (erről később) és slash dmg ami adott helyzetekben jobban működhet. Moveset: a guard counterje egyértelműen jobb. A Claymornak ez nagy gyengesége, mert egy vertikális csapás, aminek nagyon keskeny a hitboxa. Ez azt eredményezi, hogy pl. az impeknek, kutyáknak, de akár patkányoknak is könnyen mellé lehet ütni vele, aki sokat guard counterezik a Claymore nem lesz a kedvence. A Dismounternek minden csapása, a guruló, guard counterező, futó, minden lényegében egy kereszt irányú vágás, ami kissé vertikális is, ezáltal elég jó tartományt lefed előttünk, mindent is jól el lehet találni vele, a repkedő ellenfelektől kezdve, a kis alacsony impeken át. A charged R2-ről kell még említést tenni, az is egy slash, de többszörös támadást visz végbe, ez jó lehet olyan AoW párosításokkal, amik amúgy is valamilyen elemmel buffolják a fegyvert. Pl. szerintem a Flame Strike kimondottan passzol ehhez a fegyóhoz, a fire buffal erősített R2 többször betalál, így a bónusz sebzést is többször viszi fel. A hossza miatt jó az AoW reache is, simán akár endgame fegyver így. Most ez nagyon bejön, felváltva használva egy Lions Clawos Zweihanderrel. (ami szintén tüzes affinityn van)
-
Yodamest
addikt
válasz Gothmog #8449 üzenetére
Nah, de téged is elkapott azzal az alattomos grabbel. De igen akkor jól ráéreztél, hogy ott az lehet a kulcs, hogy ha már mindenképp elkap, ne tudjon vele egyből megölni. Az fizikál attacknak minősül valószínűleg, úgyhogy ha oda érek tuti én is berakom a megfelelő talizmánt hozzá.
-
Yodamest
addikt
Igen a Revenant nekem azért egy nagy fekete lyuk, mert mindig is heallel öltem meg, sosem tudtam kitanulni igazán. (mondjuk nem is igen próbálkoztam kitanulni, kell a francnak )
Azt nem értem még, ha te átbindelted L2-re a futást, akkor nálad min van az AoW?
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8464 üzenetére
Hát az lehet még változó, hogy milyen fegyverre milyen AoW-t pakolsz. Lehet neked pont nem jutna eszedbe, hogy mondjuk RoB 2.0-át csinálj a Nagakibából, egy Double Slash-t meg Bloody Weapon buffot rátéve. A Zweihander is egy Lions Clawtól táltosodik meg igazán (bár attól minden is), de lehet valakinek eszébe sem jut azt rátenni. Van valami pörgetős AoW is, amit egy kaszára rátéve szét lehet darálni vele sok ellenfelet, végig staggerben tartva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Asztalos klub
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- Milyen program, ami...?
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- További aktív témák...
- HP Z8 G4 duplapresszoros és Z4 G4 windows 11 kompatibilis munkaállomások
- Corsair HX1200 80 PLUS PLATINUM - eladó!
- Google Pixel 8 Pro Obsidian 128gb - Bontatlan, Google gari, akár beszámítással
- Eladó Intel 13600KF + 4070TI + DDR5 32GB 6GMT Ram + 512 gb nvme ssd
- Sony FE 35mm f/1.4 GM (Sony E) + NiSi 67 mm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs