Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    válasz persil #8391 üzenetére

    Ezt a DS2 hasonlítgatást nem értem, ez nekem tök ugyan az, ahogy te mondod hogy nettó hülyeség a summonokra épített boss design. A DS2 egy teljesen más játék, teljesen más tempó, minden teljesen más, nem is értem. Attól, hogy esetleg pár mozdulatsort onnan vettek át, még nem igaz az, hogy ugyanúgy működnek a bossharcok.

    Nem mindegy, hogy egy mozdulat önmagában létezik tegyük fel, a DS2-ben a dragonrider egyik csapása, ami tegyük fel ugyan az, mint a crucible knight egyik csapása, de attól még ők nem ugyan az az ellenség, nem tudsz ugyanúgy mozdulni, harcolni ellene.... A DS2-ben a bossok 90%-át gyakorlatilag oldalra mozgással ki tudtad cselezni, mert az ütésük nem tudta lekövetni, ha közvetlen előttük állsz és oldalra mozogsz, körbe. Na eleve már ez sem stimmel, ezt nem tudod megcsinálni pl. egy crucible knighttal, de semmivel sem az eldenben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák