- Diablo IV
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- PlayStation 5
- EA Sports WRC '23
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- World of Tanks - MMO
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fuhur
kezdő
válasz Marci112233 #72295 üzenetére
Én minit biztosan nem vennék .... (még egyet) mert elég rosszak a tapasztalataim. Éppen a hatótáv és ami kb ezzel analóg a kapcsolat megbízhatóság pontosabban bizonytalansága miatt.
Szerintem kicsivel több pénzért jó választás a DJI Mavic 2. Satbil, könnyű kezelni, jó a kép (nem természetfotós/videós, de amire írod több mint elegendő. 4km hatótáv, de rossz körülmények között is a 2 km simán megvan. FMC változatban 3 aksival újonnan aksinként 18-20 perc repidő biztonsággal megvan. Azon is érdemes elgondolkodni, hogy ha élőben is akarod látni a látnivalót, akkor valami nagy méretű és főként nagy fényerejű tabot is érdemes beszerezni. Persze akkor a távirányítóhoz külön kell venni egy tartót is ahhoz. De akkor tényleg jól használható cuccod lesz ami kicsivel talán már több is, mint egy "kezdő szett".
Amit lentebb a permetező cuccról írtál:
Érdemes ezt a dolgot nagyon körüljárni. Repidő, egy felszállással szórható terület, aksik töltése, kezelése (ez már nem kicsi!!!). Alkatrész utánpótlás, repbiztonság kérdése. Ezeknél azért egy szimpla rotortörés -ami sajnos lényegesen gyakoribb mint a kis cuccoknál ahol normál repülés során szinte sose történik- igen súlyos következményekkel járhat. -
Flashback
addikt
Sziasztok,
Kinéztem a Mini 2-es drónt. Viszont a szabályozás kicsit kusza számomra.
Ha törvényesen szeretném reptetni Magyarországon és Németországban akkor regisztrálni kell a drónt mind a két országban külön-külön és légtér engedély is kell az adott ország adott appjában.
Az osztrák drón jogosítványt ugye az egész EUban elfogadják. Gondolom ennek majd lesz valami száma amit az adott ország légtér appjában meg kell adni.
Mindenféle engedély nélkül csak saját terület felett tudok repkedni? Vagy az sem törvényes?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Fuhur
kezdő
válasz Flashback #72302 üzenetére
Szia!
Sajnos a kérdésedre kielégítő választ nemigen fogsz kapni. Ennek oka, hogy a dróntörvény és néhány egyéb törvény és szabályozás egymásnak ellentmondó eredményeket ad. Ezért aztán nem lehet egyértelműen azt mondani, hogy milyen papírokkal pontosan hol és hogyan lehet minden szabálynak megfelelve repíteni.
Pl. kérded, hogy saját terület felett lehet-e papírok nélkül? Nos, alapból nem, mert a légtér -egyes hatósági "szakértők" szerint- már 0 métertől állami, azaz nem magán. Így aztán csak papírokkal lehet. Ugyanakkor a személyes adatvédelemre hivatkozva, ha berepülsz egy magánterületre, akkor sérted az ott lakó jogait. Bár ez nem a magántulajdon megsértése (persze nem lepődnék meg olyan eseten ahol ezt is simán megállapítanák), de azért erős ellentmondást generál. Ha onnan nézem nem az enyém, ha innen nézem ugyanaz meg hirtelen az enyém????
Ezért aztán azt tudnám tanácsolni, hogy egy minivel ha úgy repítesz, hogy másokat nem zavarsz, akkor nem lesz gondod. Az Osztrák drónjogsi jó. Legyen meg. És persze ne repítsd mások háza felett alacsonyan, ne fotózz katonai vagy hasonló dolgokat, ne akarj leszálló repülőket szemből, közelről fotózni, ne fotózz autópályán vagy utakon haladó autókat az út felett pár méter magasan, ........ Érted ügye?
A drón jogsi leginkább meg azért kell, hogy ha valaki önjelölt szakértőként feljelent, mert... akkor legyen valamid, ami alapján tudod mondani, hogy mindent megtettél a biztonságos és szabályos üzemeltetéshez. Mert a feljelentőd szinte biztosan nem fogja tudni a géped tömegét és ebből adódóan a besorolási kategóriáját. Sok esetben még kamera nélküli gépet is simán kémrepülőként fogja aposztrofálni, mert....
Ha munkát is akarsz vállalni, akkor sokkal több feltételnek meg kell felelned és az A1/A3 jogsi sem elegendő.
Persze a jelen jogszabályi környezetben bármikor büntethető leszel (büntethetőek vagyunk) mert a szabályok értelmezése alapján kis túlzással minden és annak ez ellenkezője is levezethető.
[ Szerkesztve ]
-
cd334
tag
Végre elkészült a toothpickem. Egyedi zulu100-as váz. Geprc 1102 9kkv motorok, EP1 ELRS RX.
A teljes build: https://rotorbuilds.com/build/27563
Akksi nélkül 48g lett, de nem mentem rá a grammokra.
Szobában lebeg, minden beállítva, de kinn még nem sikerült megreptetni, de nagyon kíváncsi vagyok, hogyan repül.Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/
-
vandor01
őstag
na milyen volt?
nalam a 2,5collra ez a legjobb prop 4S-re meg foleg! [link]
konnyu: 0,55g HQ T65 2525-os!
jo lehet meg esetleg a 3leveles HQ T65MMX3 65mm 2515 3blade (0,85g)[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
válasz Peaceliker #72306 üzenetére
AVAN eleg adja szinte minden meretben 2" / 2,3" / 2,5" / 3" / 4"....
nalam 2 collra probaltam vagy 5 kulonbozot... de a 2 legjobb
1. 2019 AVAN 3-blade 1.1g 3S-re
2. HQ T2X2X3 2020 3-Blade 0,75g 4S-reezek sem rosszak csak yellozik tole a kep.....
GEMFAN D51 2020 4blade 0,9g
HQ Prop T2X2X4 2020 4blade 0,8g
Gemfan Hurricane 2023 3blade 0,9g
DAL PROP CYCLONE Q2035C 4blade 0,85gCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
cd334
tag
válasz vandor01 #72305 üzenetére
Megvolt a maiden. Nagyon állat lett. Más érzés mint a whoop. Sokkal több erő van benne és más a dinamika, tényleg nagygépesebb és szélállóbb is. Az elhagyatottabb helyeken jó lesz vele repülni.
Alapból a nekem a TQ 65mm 2 ágú van most rajta, de a táskában ott lapul már a TQ 65mm 3 ágú is. AVAN 3 lapátosat megrendeltem. Sajnos az AVAN nem kapható most itthon.2"-n a kedvencem a 3 ágú AVAN nekem is, bár én a 4 ágút is nagyon szeretem.
Én mindent 2S akksival repülök.
Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/
-
twine
addikt
Szexik azok a GepRc motorok...remélem neked is annyit örmömöt adnak majd mint nekem...
Igaz mióta ránkrobbant a nyár szinte csak az 5"-al repültem, a whoopok pihentek. De amíg repült, 0 gondom volt vele...(nem úgy mint a happyModell-el )
Lassan jön a whoopok időszaka nálam is....Benti repülés, kis "heggesztés"-"molyolás"... -
vandor01
őstag
válasz Peaceliker #72311 üzenetére
meg kis motoros 3 collra nem raktam.... lehet sok neki?
asszem a csavarosbol 2 fajta van.... nekem a lighosabb van 3024 1,2gramm
inkabb combosabb mocihoz raktam Emax 1306 4000KV (10,5g) [link]
jol mukodik igy a "gyari" parositas.....de lehet 1x felprobalom vmi fogpiszka jellegure is???
de a 2 leveles GF 3018 nal nincs jobb meg ez is "hatareset"
amint kicsivel "tobb" a prop azonnal yelozik....CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
addikt
Sziasztok!
Az Óbudai Egyetemen pénteken whoop bemutatót tartunk a kutatók éjszakája alkalmából. Alapvetően szabad lesz a bejárás nézőként, tehát ha valakinek van kedve találkozni akkor szívesen látjuk! Akár dumázni egy jót, vagy kérdezősködni, kipróbálni egymás cuccait (pl szemcsi, táv). Építünk valami rögtönzött pályát amit majd nagy kijelzőn nézhettek. Ám lesz más egyéb tök jó dolog, ami miatt érdemes lesz elnézni.
Kedvcsináló videó az előző hasonló eseményről: [link]
Szeretném megemlíteni Fuhur-t, mert az ő segítsége nélkül ez nem jöhetne létre! Óriási segítség a whoopozás népszerűsítéséhez!
Köszi!
SP!T[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Fuhur
kezdő
Ez egy nyilvános rendezvény. Tehát nem egyetemi látogatók is lesznek szép számmal akik biztonságáért a rendezvény szervezője, azaz az Egyetem a felelős. Ezért aztán alapvetően csak a bemutatókra meghívottak repíthetnek, de ha jössz/jöttök és hoztok magatokkal whoop-t (és szigorúan csak azt, nem nagyobb gépeket) akkor lehet, hogy találunk olyan időt amikor kevés a látogató vagy olyan kis "zugot" ahol nincsenek és ott meg lehet reptetni a cuccot.
De éppen a whoop népszerűsítéséért, no meg mert nekem személy szerint is nagyon tetszik tervezek versenyeket rendezni ahol természetesen minden jelentkező -akik majd a kiírási feltételeknek megfelelnek- repíthet és jól érezheti magát. A terv nem vérre menő verseny hanem inkább jó hangulatú összejövetel. A verseny inkább csak egy kis játék a dologhoz. Például veletek közösen szeretnék új és a nézők számára is látványos feladatokat, kapukat kitalálni és megépíteni majd.
Szóval gyertek mert a látványos repítést SP!T és csapata garantálja (én már láttam élőben, érdemes megnézni! ) és tudunk beszélgetni, tervezgetni egy jövőbeli versenyről.
-
-
twine
addikt
Én most ezt nagyon sajnálom,hogy nem tudok részt venni
Péntek-szombat vidéki meló
Talán legközelebb...
Pedig amiről szó esett, hogy egymás cuccainak megfogdosasa, tapasztalatok cseréje..stb...egy ilyen rendezvény szuper ilyen dolgokra...
Most kimondottan sajnálom a hétvégi melót -
twine
addikt
Állj állj állj,,, itt valami félreértés van
Én azt gondoltam titokban, a ti szuper gépeitekhez férek hozzá kicsit, hogy megtapasztaljam milyen is egy jól megépített és beállított gép
Nálam "retro" 2s mobula7 meg hasonló "kivénhedt" holmik vannak, nem ilyen ugribugri 1S csúcsmasinák[ Szerkesztve ]
-
Fuhur
kezdő
Srácok!
Nagyon köszönöm az éjszakába nyúló bemutatót!
Kollégáim szerint a leg látványosabb bemutató volt
Ha esetleg a sok rögzített anyagból lesz valami videó, örömmel venném, ha megosztanátok.Közben elkezdtem tervezni egy látványos pályát amin minden kapu világít és a teret, ahogy beszéltük szintén kihasználná. Persze amit meg is lehet venni azt nem kezdem újra kitalálni, így a BG már biztosan jól járt Rendeltem pár kaput, zászlót amiket aztán ledekkel majd szépek feltuningolok. Amint elkészül valami részegység megpróbálom itt megmutatni.
Üdv,
Fuhur -
veterán
sziasztok,
a márciusban elindított folyamataim pénteken végre véget értek, megjött az üzembentartói is
Viszont a határozatban van egy mondat amit nem értek, vagy nem tudom mit kéne csinálnom még:Tájékoztatom az ügyfelet, hogy a pilóta nélküli légijármű-rendszer akkor veheti igénybe a magyar légteret, ha a légközlekedési hatóság nyilvántartásba vette
Ez mit akar jelenteni? -
Schaf
tag
válasz Celtis #72246 üzenetére
250g alatt a magyar és az EU jogszabályoknak megfelelően:
1. Nem szükséges kompetencia tanusítvány megszerzése.
2. Hobby cél esetén nem kötelező (Magyarországon, de pl Belgiumban már igen) felelősségbiztosítás kötése.
3. Az Üzembentartó regisztráció és az UAs regisztráció kötelező.
4. A Mydronespace alkalmazás használata és szükség esetén az eseti légtér megléte mindezektől függetlenül kötelező.[ Szerkesztve ]
"...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
-
kriszbon
őstag
Nekem is ugyan ezzel a szöveggel jött meg, és egy nyilvántartási szám(xxxxxxxxx-HUN).
Akkó most mi is van?
Na mert elsőnek én is csak gép regisztrációra küldtem papírt márciusban, majd jött nem tul régen a hiánypótlás papíros, utána meg az üzembentartói reg. számmal.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
veterán
-
Schaf
tag
Érdekes, hogy nem a tévhit verte ki nálatok a biztosítékot hogy vizsgézni kell, pedig NEM KELL UAS vizsga sem 250g alatti UA-hoz.
A biztosítás pedig itthon nem kötelező.. más EU tagállamban bizony a hobby célra is kellhet és kellemetlen meglepi lehet, ha külföldön reptet valaki."...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
-
Schaf
tag
válasz Celtis #72330 üzenetére
Parancsolj: [link]
A 250g alattinál még a kezelési kézikönyvet se kell ismerned, a C0 esetében viszont igen. Ez az egyetlen különbség.
Viszont a regisztráció az üzembentartó és az UAS esetén is kötelező, ahogyan a Mydronespace app használata és adott esetben az eseti légtér is.
Bár az is igaz, hogy véleményem szerint az ilyen eszközök pilótájira is ráfér a vizsga.[ Szerkesztve ]
"...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
-
Schaf
tag
Legjobb példám amivel szivatni szoktam az osztrák A1/A3 tulajokat...
Adott a szituáció... Ausztriában autózol, megállsz, előkapod a drónt a csomagtartóból...
Milyen nyílt kategória szerint és hogyan repülhetsz itt?
[ Szerkesztve ]
"...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
-
Niczo
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Megjött a receiver nélküli drónom, amire egy flysky receivert szeretnék installálni. A leírás szerint sbus-t támogat az alábbiak szerint:
Eredetileg egy Fli14+ receiver volt a jelölt, de e szerint ez ibus-t támogat:
Gondolom a kettő nem kompatibilis. Ha ez így nem megy, milyen flysky receivert szerezzek be, ami jó lenne ehhez a drónhoz?
Köszönöm a segítséget!Ha nem tudsz változtatni a körülményeken, változtass a hozzájuk való viszonyodon.
-
ecaddsell
aktív tag
Az SBUS az invertált az IBUS meg nem. Ezt leszámítva mindkettő egy soros port. A Flysky az IBUS.
Mivel a F4-es mikro nem tud magától invertálni, ehhez egy külön tranzisztor szoktak használni az SBUS (invertálós) bemenethez. Ha nem a csatlakozót használod az FC-n (mint a képen), hanem forrpontokat akkor jó eséllyel van nem invertált bemenet is, azaz mehetne a Flysky RX is. Nézd meg jobban az FC-t, hogy nincs-e rajta nem invertálós RX forrpont.
Hátrány forrasztani kell azaz ugrik a csatlakozó és kell valami normális FC leírás... -
Niczo
senior tag
válasz ecaddsell #72336 üzenetére
Köszi a választ, ezt találtam róla: [link] ez talán jobban látható [link]
Sajnos nem értek hozzá ennyire, légy szíves nézd meg a linkelt képet, hogy ez alapján okosabbak lehetünk-e. Köszi![ Szerkesztve ]
Ha nem tudsz változtatni a körülményeken, változtass a hozzájuk való viszonyodon.
-
kriszbon
őstag
válasz Pulsar #72327 üzenetére
Akkó most a számot ráragasszam vagy ne a gépre he?
Amúgy meg marha jól le/beleírták a szöveget:
"Tájékoztatom az ügyfelet, hogy a pilóta nélküli légijármű-rendszer akkor veheti igénybe a magyar légteret, ha a légközlekedési hatóság nyilvántartásba vette"
Hiszen ők küldték a papírost hogy nyilvántartásba vettek, ilyen számmal+az adataimmal.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
ecaddsell
aktív tag
Ezen a kevésbé homályos képen jó eséllyel az Rx2-t lehet használni az IBUS-hoz (ez ugyanaz az FC hátoldala?) a másik homályos képen meg azt ahova a nem Frsky-t kötik mert ugye az Frsky az SBUS (invertálós) bemenetet használ.
Természetesen Betaflight-ban is be kell állítani az IBUS-t jó eséllyel (mert SBUS lesz ott is alapból). -
ecaddsell
aktív tag
Nem, ezzel a mondattal azt akarták mondani (csak nem sikerült nekik elég érthetően), hogy a második soros port bemenete van invertálva (mert több soros port is van, de csak itt van invertált bemenet). A zölddel jelzett a nem invertált (Rx2), a sötét sárga/barna meg ugyanaz a bemenet (Rx2) invertálva, azaz SBUS.
-
Niczo
senior tag
válasz ecaddsell #72342 üzenetére
Tehát ha jól értem az ibus mehet a zöld rx2-re. Tehát lényegében úgy kellene forrasztanom ahogy az ábrán a spektrum receiver van, majd betaflightban is ibus-t kiválasztani, és jók vagyunk. Köszönöm a segítséget!
Ha nem tudsz változtatni a körülményeken, változtass a hozzájuk való viszonyodon.
-
addikt
Sziasztok!
Kutatók éjszakáján a mini whoop versenyt nagyon élveztük, csináltunk is egy összefoglalót a 3 legjobb körből. Nekünk is új dolog ez, így végül abban maradtunk mindenki nyomja, majd a legjobb idejét a DVR-en beküldi és úgy nézzük meg az eredményeket, melyet itt egy videó alá passzíroztunk. https://www.youtube.com/watch?v=bYYylGenpGk
Legjobb köreimet külön feltöltöttem ide: https://www.youtube.com/watch?v=geVqdoAmPWgRemélem legközelebb lesz lehetőségünk olyat is szervezni ahol bárki nevezhet előzetesen és kicsit hivatalosabbá tenni egy díjazással, pl mini kupával vagy valamivel.
Remélem többen kaptok majd kedvet, mert kimondottan a whoopról csacsogni senki nem jött, csak random akik a kutatók éjszakája miatt érkeztek.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
ecaddsell
aktív tag
Jó eséllyel igen, hiszen az inverter tranzisztort az RX-re is rá lehet tenni, nemcsak az F4-es FC-re. Ha mégsem így van és megveszed akkor sem buksz nagyot vele (max lesz egy tartalék RX-ed ha már van Flysky RX-ed) mert az eddigiek alapján már teljesen át kell lásd, hogy az IBUS, SBUS átjárható.
Viszont nem látom mivel leszel előrébb. Ezt is forrasztani kell, sőt még vezetéket sem adnak hozzá. Lehet, hogy írtad már, csak átsiklottam felette, de azt hittem van valami Flysky IBUS-os vevőd és azt akarod használni. Vagy ragaszkodsz a csatlakozóhoz (amiről szintén nem tudjuk, hogy van-e az RX-hez való csatlakozód) és ezért ragaszkodsz az SBUS-hoz? Ha már van valami Flysky RX-ed, akkor számomra nem világos miért éri ez meg neked a még extra pénzt és várakozást.
Számomra a Flysky/Frsky a múlt, én ma már egy fillért nem tennék bele ezekbe az RX-ekbe (persze ebben az is ott van, hogy van tartalékom is), mióta megjött az ExpressLRS.Mindenesetre ezt nem ragoznám tovább. Ez eddigiek alapján minden információd meg kell legyen, hogy NEKED miért és melyik verzió a jobb/kell, ne várd el, hogy itten készen kapsz minden részletet. Ennek a hobbinak a része az is, hogy a dolgok szerelgetős részével is valamennyire képben vagy, ha kell utánamégy az információnak és döntesz, vagy ha nem tudsz dönteni kipróbálod valamelyik verziót akár érzésre. Az változó, hogy ez kinél mennyire hangsúlyos, de erre képesnek kell lenned, hiszen egy crash után bármikor szükség lehet az átépítésre.
-
twine
addikt
-
Niczo
senior tag
válasz ecaddsell #72347 üzenetére
Elnézést hogy kicsit körülményes vagyok. Eddig csak egy rx2a receivert forrasztottam a helyére az egyik drónomon, ott egyértelmű volt hogy mit meg hova.
De igazad van, nincs mit tovább ragozni, köszönöm szépen az információkat!Ha nem tudsz változtatni a körülményeken, változtass a hozzájuk való viszonyodon.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs