-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DjDanee87
addikt
válasz killerjohn #38840 üzenetére
Itt az oldal közepe felé azt jelenti, hogy ráhúzták egész HS betát a Diablo serverekre? Ez is befolyással lehet a latencyre Diabloban, nem ?
-
oxox
addikt
technikai kerdes
HC-n kiesett egy inna sisak critch nelkul viszont all res-el, (egyeb res nincs rajta) egy darabot nem talaltam all ressel...jatektechnikailag van ennek a sisaknak ertelme, vagy nincs (dex+vit-es)???
kiraktam jo magas arral hatha valaki rarabol/lat benne fantaziat, bar a crtc-erth kar....
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
jpeetr
aktív tag
*Life Steal is less effective when you are higher level.
*At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
*At level 70, Life Steal no longer functions.LOL?
szerk: nincs inna sisak chc nélkül
[ Szerkesztve ]
-
mpierre
veterán
válasz jpeetr #38867 üzenetére
Ls nélkül hc-n kb vége is a játéknak... LoH-tel nehéz lesz hozni ua mennyiséget.
Szerk: A lifereg meg horror pénz lesz az ah megszűnéséig... Utána meg attól függ, hogy a random isten mit generál. Ügyes. Lesz kihívás rendesen.
[ Szerkesztve ]
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
jpeetr
aktív tag
azt is el tudom képzelni, hogy 60-70ig folyamatosan csökken, legalábbis erre utal az első sor
pl:
*At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
*At level 61, Life Steal gains a 0.09x multiplier.
*At level 62, Life Steal gains a 0.08x multiplier.
*At level 63, Life Steal gains a 0.07x multiplier.
*At level 64, Life Steal gains a 0.06x multiplier.
*At level 65, Life Steal gains a 0.05x multiplier.
*At level 66, Life Steal gains a 0.04x multiplier.
*At level 67, Life Steal gains a 0.03x multiplier.
*At level 68, Life Steal gains a 0.02x multiplier.
*At level 69, Life Steal gains a 0.01x multiplier.
*At level 70, Life Steal no longer functions.mpierre: megmondták, hogy a taktika felé akarják terelni a játékmenetet. ne lehessen az, hogy állsz mindenben, az életed ingázik le fel az LS miatt, hanem "gondolkodni" is kelljen
[ Szerkesztve ]
-
mpierre
veterán
válasz jpeetr #38870 üzenetére
A Hc eddig sem arról szólt, hogy állsz a lecsóban és jippíííííí a god mode miatt. Kellett ott gondolkodni rendesen, tehát ez nem újdonság.
Persze akinek horror pénze volt, az meg tudta venni a nagyon jó itemeket. Annak nem kellett sokat matekolnia....
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
granini
őstag
válasz jpeetr #38870 üzenetére
Ez megint egy olyan resz-informacio ahol nem kapunk teljes kepet, tehat teljesen felesleges ma, elore azon idegeskedni, kiakadni, aggodni, felhaborodni, hogy mi fog vagy nem fog mukodni majd a kiegben amikor majd elerjuk a lvl70-et.
A D2 is rendkivul lifesteal kozpontu volt, es motanaig a D3 is abszolut az. Arra a kerdesre, hogy "magas szinten, nagyon nehez fokozaton (jelenleg inferno mp8-10 mondjuk) hogyan marad eletben a karakterem..?" eddig mindig az volt a valasz, hogy resist, armor, life, dam.red, de elsosorban ugy hogy jo a DPS-es es azzal mukodik az 5-6% LS. Ut, es akkor gyogyul, es akkor talpon marad. Ez ma az elv.
Nem fog a Blizzard olyat csinalni, hogy ugy szunteti meg ezt a rendszert, hogy nem kinal alternativat. Nincs olyan verzio, hogy egy jol felszerelt lvl70-es karakter vegighaldokolja majd act5-ot.. Nyugodjunk meg holgyeim es uraim..
Lesz helyette iszonyat dps-es fegyo, meg valszeg erosebb es hatekonyabb lesz minden olyan egyeb life tolto skill ami eddig nem volt. Oszinten, life after kill-t, meg life regent eddig ki hasznalt..? Senki.. nem birtal annyit osszeszedni a slotjaidon ami felvette a versenyt az LS-es.. hat most majd ezek is kepbe kerulnek.
[ Szerkesztve ]
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
jpeetr
aktív tag
válasz mpierre #38871 üzenetére
no igen, csak ezt akarják SC-re is átvinni kicsit.
Tulajdonképpen mivel ott nem számít a halál, így nincs más választásuk, mint hogy ellehetetlenítsenek bizonyos dolgokat, lásd LS.
Ha nincs LS, kénytelen leszel ráfanyalodni a LoH+Regen esetleg monknál spirit sent kombókra.Majd úgyis meglátjuk mi lesz
granini: szerintem senki nem kapott a szívéhez ijedtében. sőt személy szerin én úgy gondolom mindenképp jót tesz a játéknak
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz DjDanee87 #38863 üzenetére
"Itt az oldal közepe felé azt jelenti, hogy ráhúzták egész HS betát a Diablo serverekre? Ez is befolyással lehet a latencyre Diabloban, nem ?"
A linkelt oldalból még nem következik az, amit mondasz (csak az, hogy fizikailag egy szerverközpontban vannak), de egyébként valószínűleg úgy van. A Diablo III-nak már mordern, dinamikusan bővíthető-csökkenthető szerverinfrastruktúrája van, tehát az adatbázis-szervereken kívül megoszthatják egymás között a szervereket a játékok.
És éppen ezért kell az offline mód, mert a Blizzardnak sosem az lesz az érdeke, hogy mindenkit tökéletesen kiszolgáljon, hanem az, hogy optimális legyen a szerverek kihasználtsága. Így történhet meg az, hogy nem egyenletes a szolgáltatás minősége, még akkor sem, ha tökéletes a kliens kapcsolata a szerverközpont felé.
-
Rebourne
aktív tag
válasz granini #38872 üzenetére
Aye, a következő változások várhatók (a linkeket nem keresem újra, már betettem egyszer-kétszer, mindent fejlesztők mondtak):
- kisebb sebzés: nem az a cél, hogy a karit állandóan halálos veszélyben tartsák, hanem az, hogy a különböző játékstílusoknak legyen előnye/hátránya. Pl. az agresszív játékosok több sebzést kapnak be, így erősebb passzív védelem/heal szükséges; míg az óvatosabbak kevesebbet, cserébe a gearezés lehet lazább. Ez a választás jelenleg is megvan alacsonyabb MP-ken, de feljebb már mindegy milyen a játékstílus, erős védelem kell.
- sokkal kevesebb one-shot képesség, ill. kisebb, fokozatosan csökkenő sebzésű területre ható támadások: pl. Mortar esetén, kisebb sebzést kap, aki egy kicsit kimozdul, mint az, aki a mellel veszi le a lövedéket. Tehát ismét, díjazzák azt, aki csinál defenzív manővereket.
- nem lesz MP 8-10 (ez szintén a datamineból van), így a bekapható sebzés maximuma relatív alacsonyabb lesz a mostanihoz képest.
- saját tipp: csökkenteni fogják a monszter sűrűséget, relatíve növelik a hp-t (vagyis a konzolos modell). A jelenlegi sűrűség súrolja a rendszer határait. FoM farm esetén nagyob grp-ket már érezhetően nehezebben kezel le a játék, de ez csak az egyik ok. Kevesebb monsztert könnyebb kontrollálnia, könnyebb taktikusan játszania a játékosnak, és a single-target támadásoknak ismét lesz értelme.
Ennek a fényében kell az LS nerfet nézni
-
mpierre
veterán
válasz jpeetr #38873 üzenetére
Ha sc-n kombinálnák ezt a gold és xp vesztéssel halál esetén - mint D2-ben - akkor szerintem több értelme lenne.
Azt már kibányászták, hogy itemenkénkt mi lesz a max regen? A wizem most is azon a 2,5k liferegenen éldegél, ha nem spectral bladdel megyek. Kíváncsi lennék mi lehet a max, mert a listát (dioprogress) elnézve egész komoly értéket össze lehet harácsolni.
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
granini
őstag
válasz jpeetr #38881 üzenetére
Szemely szerint en is azt remelem amit te, hogy jot fog tenni a jateknak, ha az allok a lecsoban, utok/utnek, fel/le ugral a life-om tankolas helyett lesz vegre taktika, alternativa a skillezesben, nem ciki lesz a kite-olas hanem nagyon is kotelezo hasznalhato elem.. De ahogy te is mondtad senki nem kapott a szivehez, uh. sem most sem majd akkor nem kell sirni emiatt.. Valtozik a jatek, es a valtozas csak jo lehet..
A Blizzard fejlesztoi meg teszteloi ugyaolyan elhivatott jatekosok mint mi magunk. (Csak ok jo vegere szulettek a cerkanak es soktizezer dollart keresnek a kedvenc hobbijukkal b**sszakmeg.. ) - nyilvan nem fogjak olyan iranyba vinni a dolgot ami a tobbsegnek, meg a casual gamereknek nem kedvez. Nem fognak keljfeljancsit csinalni a DH utan mostmar minden kasztbol, de nyilvan ok is rauntak arra amire itt sokan, hogy kvazi-hallhatatlan karakterekkel allunk mp10-en a tocsaban es X egysegnyi ido alatt leverjuk az elitet meg az ubert meg a wardent.
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
kkf
aktív tag
válasz jpeetr #38873 üzenetére
oké akkor:
1. mi lesz a barbár life steal skilljével? majd akkor az is life regen alapú life on hit lesz?
2. akkor lvl70-es itemen nem is generálódhat majd LS? én nem láttam sehol leírva, hogy lineárisan csökkenne, de az meg még nagyobb hülyeség lenne, mert már 0,05-ös szorzóval sem kellene már kb. senkinek.
3. SC-t miért kell HC felé terelni? jönnek majd SC-be is a shieldes WD-k? ha nem akarsz ész nélkül grindolni, átmész HC-ba oszt jónapot, de így kb. megint amit egyik kézzel adnak, azt a másikkal el is veszik
még globálisan a 0,1-es szorzóval egyet tudok érteni, de hogy nulla...megint az lesz, hogy akkora balanszot akarnak csinálni, hogy a végén a korábban populáris buildeket, és tárgy tulajdonságokat rakják teljesen a partvonalra. (max. 250CHD from items???!!!)értem én, hogy taktikailag perpill elég kevés kihívást nyújt a játék, de azért az kicsit idegen gondolat számomra, hogy barbárral folyamatosan kite-oljam a reflektes meg poison-os pakkokat, mer a barbár az melee, meg jókötésű a poisonosokat amúgy sem szabad sokáig húzni, mert fél perc alatt telefossák az egész képernyőt, és ugye a sok tócsa egymásra rakódik, tetejébe még annak a poison tócsája sem szűnik meg azonnal, amelyiket már legyilkoltad...én tuti nem fogok egy poisonos, reflektes, arcane-os sámán pakkot 10 percen át üldözni, de sztem más sem nagyon
vagy ha attól fosnak, hogy túl hamar fejlődnek a paragonnal elérhető statok miatt, és onnan már túl könnyű és érdektelen lesz (megint) a játék, simán csinálhatnának dinamikus nehézségi szinteket (is) a mostani statikusok helyett."Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
granini
őstag
Hat azert a dinamikus nehezsegnek is megvan a maga arny oldala. Nem lehet mindig az adott fejlettsegi allapotodhoz hozzaigazitani a jatek nehezseget, mert akkor feher cuccban tolni normalon ugyanaz a nehezseg lesz majd (dps/hp) mint fullos gear-ben infernon. Azert valahol azt hogy valaki jol van gearelve (most mindegy hogy vette / kapta / talalta..) vhol muszaj jutalmazni azzal hogy magas szinten is jol fog daralni. Durva volna hogy esik egy upgrade fegyo, +35k dps-t ad, vegre tudnal vele jobban haladni erre a game dinamikusan feltolja a mob hp-t aztadjamegnekik..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
kkf
aktív tag
*** helyesbítés: nem kalkuláltam bele, hogy a nagyobb sebzés nagyobb LS-t is jelent, de arányaiban akkor sem annyit, hogy végjátékban ilyen 0,05%-okkal szenvedjünk és a legvégén meg abszolút nulla legyen...
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
kkf
aktív tag
válasz granini #38885 üzenetére
dinamikus alatt nem automatikust értettem
inkább olyasmit, hogy a mostani statikus MP szintek helyett vagy még inkább mellett lenne egy kapcsoló (/players X-hez hasonló), amihez rendelve van néhány exponenciális függvény, és a fejlettségi szintedhez tudnád magadnak így teljesen kiszámíthatóan állítani a nehézségi és persze az ahhoz tartozó reward szintet.[ Szerkesztve ]
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
mikromanus
veterán
válasz jpeetr #38873 üzenetére
A "datamined" infók alapján más kasztnak is lesz ilyen erőforrás spend alapján élettöltés. Barbárnál láttam, csak szar. Önmagában jól néz ki, de az eddigi infók alapján minden fury generator rúnát és skillt nerfelnek ami nem alaptámadás. A WT ugyan átmegy fogyasztóból termelőbe, de így is szopacs a változás. Most is le lehetett vinni 1 fury/támadásra és passzívval meg BR-rel iszonyatos termelést nyomott. Ez kiesik. No, majd meglátjuk. Biztos nagyon szar lesz és az is biztos, hogy ettől még simán játszani fogok. Persze ha picit kezelik a lagosabb dolgokat kiegre... Mondjuk soloban nem vész. Max antiszociálisabb leszek még a msotani állapotnál is
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
jpeetr
aktív tag
1. mi lesz a barbár life steal skilljével? majd akkor az is life regen alapú life on hit lesz?
Majd kap más tulajdonságot, mint sok minden más. pl: monk FoT alapbol tudni fogja a teleportot, akkor minek a thunderclap runa? kap más tulajdonságot, ennyi
2. akkor lvl70-es itemen nem is generálódhat majd LS?
kérdezd a blizzard-ot erről, de nem sok értelme lenne LS-nek ilvl70 felett
én nem láttam sehol leírva, hogy lineárisan csökkenne, de az meg még nagyobb hülyeség lenne, mert már 0,05-ös szorzóval sem kellene már kb. senkinek.
nekem ez az jelenti, hogy szintenként csökkenni fog: "Life Steal is less effective when you are higher level."
3. SC-t miért kell HC felé terelni? jönnek majd SC-be is a shieldes WD-k? ha nem akarsz ész nélkül grindolni, átmész HC-ba oszt jónapot, de így kb. megint amit egyik kézzel adnak, azt a másikkal el is veszik
még globálisan a 0,1-es szorzóval egyet tudok érteni, de hogy nulla...megint az lesz, hogy akkora balanszot akarnak csinálni, hogy a végén a korábban populáris buildeket, és tárgy tulajdonságokat rakják teljesen a partvonalra. (max. 250CHD from items???!!!)azt akarják, hogy ne CSAK agyatlan hent legyen 6LS-el a lecsóban állva, hanem taktikázni kelljen
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #38887 üzenetére
EZt azért kétlem. Az még hobbi szint bőven. Odáig minden "builddel" lehet életképes haladós karaktert összedobni. Ha meg az átgondoltabb, vagy kedveltebb skillekkel nyomulnak, akkor még könnyebb/olcsóbb teljesíteni. Mp5 az most már nem komoly kihívás senkinek. Vagyis kevesebbeknek kihívás mint akiknek laza. Az még magatalálósban is jól darálható átlagos beleölt idő mellett is. Vagy csak a korábbi "tesztünkben" nagyon mázlisak voltunk. Vagy csak neked az esik-kel azt jelenti, hogy hetente egyszer meghal.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Muton
addikt
-
Gorneck
titán
válasz mikromanus #38892 üzenetére
Van olyan ismerősöm aki azt se tudja mijjaz az AH...akkor számít, hogy ti mit raktatok össze az esett holmiból? Ne a PHból indulj ki...bár ettől a PHn is van 1-2 ember aki nem bír mpl5-6 fölé menni...
Gorneck#1239
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #38894 üzenetére
Nem is nagyon kell. Csak a sok XP é sePenis huszár (meg a trollhadtest) megszólja a kultúrált szórakozás elkötelezett híveit.
(#38884) kkf
Ha igazak az infók akkor kb így képzelik a barbár életpótlását:
Bloodthirsty
Each point of all Fury spent heals you for 165 Life. / Heal amount is increased by 1% of your Health Globe Healing Bonus.Wrath of the Berserker - Thrive on Chaos:
Gain 248 Life per Fury while under the effects of Wrath of the Berserker .Warcry - Invigorate :
Increase maximum Life by 10% and Life regeneration by 1651 per second while affected by War Cry.Seismic slam - Strength from Earth:
Gain 2% of your maximum Life for every enemy hit.Azért a DH se rossz
Vengeance Is Mine - Stimulants : Heal for 10% of maximum life each secondNem a "nerf" a gond a leachnél, hanem hogy kinyírják. A 0% az bárhogy is nézem nem versenyképes.
Így meg kiesik egy módszer a talponmaradásra ami jelenleg domináns a játékban.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
kkf
aktív tag
válasz jpeetr #38891 üzenetére
azt akarják, hogy ne CSAK agyatlan hent legyen 6LS-el a lecsóban állva, hanem taktikázni kelljen
én értem, és én sem helyeslem, de azért van az a küszöb, ami alatt nincs értelme az egésznek.
3%-os LS (0,6%)-sel azért már nem nagyon állsz meg a tócsákban, de a reflect ellen meg végképp kevés, ezért mondom én, hogy akkor felezzük 0,3-ra, és annak a duplája is csak 0,6.
másik meg, hogy azért egy barbárral ne kelljen már annyit kite-olnom, mint egy DH-val
jó, végül is még gyerekcipőben jár a dolog, szóval kár annyit spekulálni...[ Szerkesztve ]
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
Thrawn
félisten
Akinek kell a legköcsögebb (legritkább) unique pók, az jöjjön:
Zhelobb the VenomousDifferent songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
Hm... Nézegettem. Lehet van valami "agro" skill barbárnál, csak soloban valahogy kb mindegy "kire megy" a szörny. Próbáltátok már a Demoralize rúbnát a Threatening Shout -nál. A taunt elvileg azt jelenti, hogy gyűlnek rád a szörnyek mint szarra a légy. Vagy csak kapnak egy csinos "taunted" jelzést és megrohanják mögötted a DH-t így is?
Ha magadra húzod ezzel az ellent és a passzív a rúna hatását is duplázza, akkor kb folyamatosan mehet a terelés. A demoralize tart 6 másodpercig, a stun a ground stompnál 4 sec. Simán jó. 12 és 10 sec rajtuk a cd.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
titán
-
Rebourne
aktív tag
válasz granini #38883 üzenetére
"A Blizzard fejlesztoi meg teszteloi ugyaolyan elhivatott jatekosok mint mi magunk. (Csak ok jo vegere szulettek a cerkanak es soktizezer dollart keresnek a kedvenc hobbijukkal) "
A játéktesztelés a legszarabb meló az ipartban. A Trenches Comic-nek immár kétévnyi anyaga gyűlt össze a témáról különböző teszterek tollából:
pl.:
"You learn to hate every game you test (with some small exceptions). You go to sleep thinking about them, wake up thinking about them and even dream about them. Hours spent in a small windowless room with little ventilation.
Trapped.
But in the end, it’s all worth it. Actually, no wait – it wasn’t. That bug you spent the last week trying to track down just got waived as a feature."
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710