-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kether
csendes tag
Sziasztok!
USA szerón játszik valaki mostanában?
Haverral tolunk majd mindennap pár Crypt-runt, jó lenne ha tudna csatlakozni néha pár honfitárs
A 3. barbimat húzom éppen, ő lenne az:
http://us.battle.net/d3/en/profile/Fisbaan-2694/hero/36159762
-
kkf
aktív tag
válasz Rebourne #38900 üzenetére
Hmm ez szomorú
Én úgy képzeltem el, hogy óránként egy sörrel beülnek egy ilyen internet kávézó szerű felépítménybe, és közben átkiabálnak egymásnak, hogy "nézd a balfaszok a harmadikról benne hagytak a kódban egy bugot". Röhögnek egyet, korty a sörből, bug reprodukál, felír, játszik tovább
Az meg, hogy a bugból feature lesz, az teljesen normális, így műxik a politika is."Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #38899 üzenetére
De szép színes jelzést kapnak a fejük fölé. A többi működik? Pl a gyakoribb globe és item drop.
Lehet volt róla szó, de a sok post mellett elveszett. Csak anynit "tapasztaltam" a kérdésből, hogy sehol semmi infó, de nem is használja senki. Pedig ez épp egy jó dolog lenne csapatban.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
Unique: Mage Lord Caustus
Lehet jönni érte.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #38903 üzenetére
Melesleg ez sehol nincs leírva és miért neem működik épp infernon ahol lenne értelme falkában vonulni? Szimplán elcseszték és lusták voltak javítani és kitesztelni, mer' úgyse használja senki és talán nem bukik ki?
Ilyen erővel rakhattak volna bele valami más (értelmetlen) rúna hatást. Pl reflectet/visszasebződést a mobokra.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
titán
válasz mikromanus #38903 üzenetére
Nem próbáltam mert zéró értelme annak a skillnek...és a rúnáinak...
Azért nem használja senki, mert az 1etlen értelmes rúnája nem müxik infernon.
Gorneck#1239
-
kkf
aktív tag
válasz mikromanus #38895 üzenetére
oké, de akkor most megint az van amit mondtam: life regen, és health globe előtérbe kerül, LS-t kidobják a kukába. lényeg, hogy véletlenül se legyen egyensúly
más: valahogy még mindig nem látom ki az eddig olvasott limitációkból a szinergiát, mert most kb. az van, hogy a DPS helyett az EHP irányába leszünk terelve, mivel egy ponton túl (amit viszonylag hamar el lehet majd érni szvsz) már csak a main statok játszanak a DPS-be, és azért az elég szerény léptékű fejlődésnek enged csak teret, ahelyett hogy mi eldönthetnénk, hogy szeretnénk játszani, és az lesz a vége, hogy azon a bizonyos ponton túl mindenkinek ugyanannyit kell majd játszania, azonos XP-ért. most nem tök mindegy, hogy 60K HP 600 AR-rel verem le ugyanazt a mobot, vagy 70k HP 700AR-rel, ha így se, úgy se halok meg? meg miért ne rakhatnék az 1.00 AS-es Skornomra még 60% AS-t amikor az alatt a Skorn build az átlag monknak kb. használhatatlan Mp10-en, mert két ütés között simán megfekszik?
meg most akkor mindenki rácuppan majd a game changer legendary affixekre, de megint csak azt látom, hogy kidobnak egy play style-t egy másik kedvéért, ahelyett hogy közelítenék a ketőtt.[ Szerkesztve ]
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #38906 üzenetére
Mondjuk nem lenne rossz a sebzéscsökkentés alapból sem, de a cd miatt önmagában karcsú így a skill. Épp Warcry-ra sincs szükség jelenleg, mégis néha igénylik a csapatban (már ha nem sokmilliárdos a felszerelésük és/vagy túlvállalják a nehézséget a papírsárkány-glasscannonok)
Meg mégiscsak stabilabb a menet ha van warcry. Jó itemeknél is. Védelemre nem áldoznak annyit (mármint sokan nem áldoznak), de azért érzik előnyét egy kis életképességnek a party skillekből.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
titán
válasz mikromanus #38908 üzenetére
Nem igénylik, csak nincs más amit adni tudsz...
Monk nonstop tolja...a dam red-t és mellé a more dmg-et pl.
Gorneck#1239
-
Thrawn
félisten
Unique: Harzor the Viper
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #38909 üzenetére
Csacsiság. Mégis mi nyomja a damredet a monknál? És minek ide egyáltalán damred?
Összehúz, meg mantrából damot és kb ennyi. tőle aztán el is hullhat a teljes állomány emellett.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Blade_W
tag
-
kkf
aktív tag
válasz Blade_W #38911 üzenetére
én inkább úgy nevezném, hogy egy másfajta playstyle
egyébként nem az a baj, hogy facetankolsz mindent, hanem az, hogy nem tudod elég erősre állítani a nehézséget ahhoz, hogy ne így legyen. ezért kellene a dinamikusan állítható, egyszerű matematikai függvényeken nyugvó nehézség szabályzás, és a problémák fele meg is lenne oldva ha mindig az adott gearedhez képest olyan erősre tudnád állítani, hogy összefosod magad (persze több XP és loot reményében), akkor kicsit más lenne a helyzet, nemde?
másik rákfene meg az AH, de az még elférne, ha az előző létező koncepció lenne, meg persze ha jobb lenne a loot.[ Szerkesztve ]
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
Blade_W
tag
Full LS cuccokkal, dinamikus nehézségnél eljutnál egy olyan szintre, hogy vagy 1hites vagy, vagy halhatatlan (volt erről egy kék post fejtegetés), ami tulajdonképpen egy síma gearcheck, és megintcsak semmi köze a skillhez. Ezért akarnak kezdeni valamit LS-el, és akkor talán nem is lesz szükség dinamikus nehézségre.
-
JSaN
addikt
válasz Blade_W #38915 üzenetére
Ezzel egyet ertek, ez a baj az LS-nek. Vagy 1 hitelnek vagy halhatatlan vagy. Tul nagy a kontraszt ketto kozt, nincs semmi atmenet. A life regen es life on hit ezt probalja meg athidalni, ezek lasabb es szelesebb tartomanyu eszkozok. En szerintem jol csinaljak, es siman meglepi a nerfet az LS ugyben, nem lesz hasznalhatatlan azutan sem de nem lesz donto befolyasu sem.
Emlekszem ment a rinya tavaly juniusban mikor megleptek az attack speed nerfet nem is kicsit, de meg se lett hasznalhatatlan, ugyan ugy szukseg van ra, de mar csak az dominal durvan, mint nerf elott. Szal LS-nel is siman meglepik.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
kkf
aktív tag
válasz Blade_W #38915 üzenetére
pontosan, de mennyivel jobb, ha te finomhangolhatod magadnak, hogy hol szeretnél játszani a kettő között.
egyébként nem értek egyet, hogy ez sima gear check lenne, mert ha nem elég ahhoz a gearem, hogy beleállok a poison tócsába, akkor kikerülöm, ha olyan erős az arcane beam, hogy ha csak épp átfutok rajta, de leveszi a 80% HP-t akkor kikerülöm, és akkor máris ott a "skill". egyébként a nap végén ez még mindig egy single player-re tervezett hack'n slash game lesz, nem pedig egy FIFA, vagy egy 1st person shooter, vagy egy arcade fighter, szóval itt azért elég korlátozott a mozgástered, hogy megmutasd, milyen skill-es játékos is vagy valójában
én biztos vagyok benne, hogy egy ilyen dinamikus nehézségi fok egy bizonyos szintig kompenzálja az új tartalom hiányát is, mert hát ki ne akarna még pl. +50MF-ért +10% monster HP-t, és +5% damage-et bevállalni.
most azt írják, hogy paragon 800-nál ki lesz maxolva az összes nem main stat bónuszod, és előbb utóbb el fog következni a pont (még így is, hogy a DPS növelés erősen korlátozva van), amikor már annyi main statod, meg vited lesz, hogy a legnehezebb fokozatot is simán viszed. na, akkor mi tart majd játékban?"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
mikromanus
veterán
válasz Blade_W #38915 üzenetére
Nem tudom,hogy ugyanarról a mellébeszélős fejtegetésről beszélünk-e. Abban valami olyat fejtegettek, hogy ha emelnék a sebzést és előtte nagyon ingadozott az élet, akkor ott simmán lecsapnák az ellent és hú, de nem egyszerű ez, meg nem jó. Akkor se értettem egyet amikor ez téma volt az egyik magyar diablos lapon. Ez marhaság. Azért inog, mert ez belefér. Bőven lenne arendszerben elég védelem amit rá lehetne aggatni a karakterekre. Ha minden extra armor item ki van hagyva, alig van all resistes item és csak a leach az ami visszatölt és ezért maradsz életben, akkor éppen hogy a szörnyek sebzését kellene feljebbnyomni. Rá kell szorítani a júzereket, hogy használjanak védelmet is. Most kb a pajzsokat a kuta se használja, az armor és resistes itemeket is csak kevesen. Esetleg az armor-resist számítást kellene úgy módosítani, hogy magasabb értéken is érdemi védelem növekedést adjon, meg esetleg a jelenlegi elégséges szinten kevés legyen már. Itemek nem módosulnak, senkit "nem lopnak meg", van értelme védekezni. Win-win helyzet.
(#38916) JSaN
Én kettőt is értek. Volt mikor mindent értettem, de azóta ellustultam és sokat felejtettem. Te csak egyet értesz? Ejnyeno, te aztán rápihentél.
AS nerf: a mostani tervek alapján (ha igazok azok a nevetséges "max" érték korlátozások) úgy tűnik vagy nem lesz értelme a jobb rolloknak, vagy nerfelik a chc-chd-t és jó eséllyel az AS is kap még egy felezést. De jó lesz nekünk...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #38919 üzenetére
"akkor ott simmán lecsapnák az ellent "
Azaz az ellen csapná le a karaktert ha emelnék a monstra sebzést.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
ReFleXx
addikt
Maradt 100euro a balance-omon, még az AH bezárásos hírek előttröl.
Azt terveztem hogy ebből megveszem majd a kiegészítőt a maradékot meg AH-ban elköltöm,
nahde AH valszeg hamarabb bezár mint ahogy kijön majd a kiegészítő, szerintetek mit kellene
csinálnom hogy a lehető legjobban kijöjjek most a dologból?
Költsem el mind?
Váltsam át goldra?
Vegyek belőle gemeket?
Hagyjak fenn X eurot kiegre es a maradékot költsem el?
Nahde azt sem lehet tudni hogy egyáltalán mennyi lesz, ezért maradt 100euro gondoltam annyi majd kifutja.
Kiváncsi lennék a véleményetekre.
Rosszaindulatúak kérem kíméljenek2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Ronam
addikt
Sziasztok!
A héten megvettem a Diablo 3-at (Xbox360-ra), gondolom ez a PC-s topic, de a konzolosnak nem találtam. Még nem igazán volt időm játszani, a kérdésem az lenne, hogy a konzolos változatban elsőként 3 fokozat van: Easy, Medium, Hard. Szerintetek érdemes elkezdeni Hard-on? Nem lesz később mocskosul nehéz a játék? Legtöbb konzolos játékot legnehezebb fokozaton tolom, de most tanácstalan vagyok. Amúgy valószínű Monk lesz az első karakterem.
-
Enzolord
addikt
Valaki meg tudja mondani, mikor jön a kieg?
Remélem, feldobja annyira a játékot, mint a 2 kiegje..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Rankerz
senior tag
válasz ReFleXx #38926 üzenetére
Váltsd át goldra és add el euróért. Lejön belőle vagy ~30% mire kiutalod de szerintem azzal jársz a legjobban mivel minden napról napra inflálódik ebben a játékban. Valamint eléggé úgy tűnik hogy a kieg egy nagy shift-del lesz mindenre nézve , tehát bármibe is invesztálni nem fogja megérni. Amúgy is a gem vagy a craft alapanyagok jöhetnének szóba, de blizz valószínűleg a mostani craftokat kigúnyolóan jó új kraftokat fog bevezetni(pl lvl 70) és olcsóbb/többet gem droppot AH nélkül. Ha valamire szükséged van MOST(!) akkor költsd el arra vagy utald ki, minden más szerencsejátéknak minősíthető és valószínűbb az hogy értéktelenné válik a befektetésed.
-
Gorneck
titán
-
IreN!CuS
őstag
Én haverral toltam végig egyszer boxon ott normal master 3(ott master 5 ha jól emlékszem a max) volt amit gond nélkül bírtunk wizard+wd komboval , szerintem ha egyedül mész normal master 1 körül bírni fogod és az xp is rendben lesz. Főleg a baromi jó drop miatt
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Thrawn
félisten
válasz Gyuri27 #38924 üzenetére
A Unique Collection:
- Thrum (A2, Realm of Shadow)
- Stinging Death Swarm (A2, Eastern/Western Channel)
- Hellscream (A2, The Unknown Dephts)
- Mage Lord Ghuyan (A2, The Storm Halls)
- Yakara (A2, Eastern Channel)Őket fogom felkeresni, hogy "elbeszélgessünk"
Gorneck23:
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
-
Gyuri27
félisten
válasz ReFleXx #38926 üzenetére
40-l nem lesz több.
Maradék 60-t meg költheted gearre. Nem tudom milyen karaktereid vannak és azok hogyan vannak felöltöztetve. Mennyi paragon szinted van. Az azonban látszik, hogy sok paragon fog kelleni.
Illetve jó black dmg-s cuccokat szerezz be. Mert ha javitják akkor az újak már nem lesznek olyan erősek.
Biztos recept nincs. Feltételezések vannak. Viszont más pénzével meg könnyű okosnak lenni.
Szóval dönts belátásod szerint.Gorneck23: mikor volt off?
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Rebourne
aktív tag
válasz ReFleXx #38926 üzenetére
Ha nem éget a szükség, és érdekelnek a Blizzard játékai, akkor hagyjad rajta szerintem, az a legkényelmesebb. A Battle.net balance nem fog eltűnni az AH megszűnésével, le tudod majd vásárolni. A Reaper of Souls kieg, és még egy-két játék, kieg kifutja belőle. Ha elfogod az árleszállításokat, akkor több is. A Reaper of Souls után legalább még egy Diablo III kieg lesz.
-
válasz mikromanus #38895 üzenetére
Vengeance Is Mine - Stimulants
az jo, mert a vengeance is mine passziv emlekeim szerint. vagy megint attervezik a skilleket.
annak orulnek, ha nem kene folyamatosan nyomkodni a shadow powert (bar channellinggel megoldhato valamennyire), de pont a DH az, ahol eddig is egyetlen skill spammolasabol volt csak LS, es semmi masbol (manticore build, 25% damot 3% LSert bealdozni kicsit eros es 3% LS reflect ellen meg mindig nem eleg). mikozben a barbarnak ott volt egy skill meg harom slot.
vedelemmel kapcsolatban: kozelharcos kariknak elveszik a 35% damredjet, aztan mindjart nem lesz olyan konnyu dolga a barbaroknak es a monkoknak. mp10en ez egy eleg durva elony, mert ugyis mindegyik kaszt ott mar kozelharcoskent uzemel.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #38936 üzenetére
Szerintem megoldják, hogy ne kelljen folyamatosan nyomkodni a shadow powert. No nem úgy ahogy szeretnéd, hanem nerffel, hogy más ki tudja váltani és ne leyen annyira "kötelező".
"Cost: 14 Discipline / Draw in the power of the shadows gaining 826 Life per Hit for 5 seconds. "
Gloom : Reduceincomingdamage taken by3525% while Shadow Power is active.
Blood Moon :Increases damage done asIncrease Life per Hit gain to25%1239."Lesz LoH, meg nerfelik az elbarbárosító rúnát. Mondjuk még így is veszett jó. A regen rúnákat/skilleket iszonyat felbuffolták mindegyik kasztban... Lesz kis eltolódás szerintem ebbe az irányba a buildekben. Főként ha a leach ennyire "hatékony" lesz...
(#38937) Pompi
Ez a radaros kép gonosz dolog volt. Rossz emlékeket idéz. Majdnem olyan, mint egy céltáblaTe is üldözöl engem azért ami vagyok? Rasszista disznyó!
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #38941 üzenetére
Gyakorlatilag ezzel kinyirnak a spike trap buildet a reflectek miatt. Marad a bombardement egyedul mp10re, mert az tickel eleget. 35% helyett 25 rapid firevel szinte mindegy.
De ha ennyiee belenyulnak mindenbe, igazan lehetne egy "console" realm pcn. Az kb tokeletesen eleg lenne nekem heti 2orakra, es akkor nem kene ilyen szintu optimalizacios finomsagokkal szorakozni. A kemenymag meg maradhatna pl EUn. Konzolom nincs.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #38942 üzenetére
Azért annyira nem mindegy. A trap damját csökkentik, a rapidfiret meg túlbuffolják (már a korábbi datamined infó alapján). Fájni fog a RF skill mellett is a reflect ha lazázol a védelemmel a DPS miatt.
"Bombardment : Rapidly fire grenades that explode for
414745% weapon damage as Fire to all enemies within a811 yard radius."edit: A trap meg 275% damról lemegy 200%-ra és duplázódik az aktiválódás ideje (1 secről 2-re)
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #38944 üzenetére
nem a bola shotra gondolsz, annak 1sec az aktiválódási ideje, csapdánál ilyen nincs.
rapid fire a gyakorlatban eddig is kb 25%al jobb volt damra, viszont használatban magas mpn kb nulla különbség volt: mp10en így is, úgy is a tömeg közepén állva hatékony mindkét skill, tehát jórészt egyedül játszva mindkettőhöz kell 800k EHP (sojjal is!), hogy működjön.ha innenől a rapid fire több, mint duplaannyit sebez, akkor nem látom értelmét a trapnak.
jelenleg a kb 25% gyakorlati (mp10 ghom) sebzéskülönbség annyit jelent, hogy csak akkor érdemes spike trapet használni, ha mindenképp kell mozogni. ez kb uber mp10 solot jelenti, meg talán mp10 diablo solot. 100% fölötti különbség mellett gyakorlatilag az kéne, hogy 1hiteljen minden.
"Fájni fog a RF skill mellett is a reflect ha lazázol a védelemmel a DPS miatt"
900+k EHP DHval (EU DH top500, global DH top 1500) az lazázás a védelemmel? rapid firet tudok használni mp10en, és ott azért kell a védelem. ha tényleg 10%ot fog tölteni egy skill mpnként, az kb 7000 körüli regent jelentene a karimnak. az meg úgy azért már nem rossz. de ha gáz van akkor van egy ASes litany is a táskámban, avval olyan 1050-1100k körüli EHP szvsz meglenne.anno 1.03 alatt nagyon elegem lett belőle, hogy minden 1hitelt, szóval elég komolyan veszem a védelmet. plusz fáradtan szoktam játszani, úgy meg nem reménykedhetek abban, hogy majd a reflexeim megvédenek. 240k feletti unbuffed dps meg még így is megvan, uber mp10 solo megvolt, szóval szvsz kiegyensúlyozott a kari.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Gorneck
titán
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #38947 üzenetére
Sosenemhallottam felöle. Biztos tul kozkedvelt. Egyaltalan van mas runs és skill az overwaven kivul? ( vagy mi a neve az op runajanak...)
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Gorneck
titán