-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz Newlachka #57644 üzenetére
Akkor kb az mint nekem a dízelben a szívósoron a csappantyúk. Nekem is le vannak falazva, nem én csináltattam igaz, de amúgy is lefalaztam volna őket... Ha jól tudom egyik típus betegség, hogy szeretnek eltörni a motor meg beszívja őket.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #57762 üzenetére
Én ha a sajátom lenne azon a motoron nem cserélnék vezérlést 220E Km-nél. Talán esetleg 300E km környékén elgondolkodnék ( de inkább akkor sem... )
#57764 Ylgram1
20 éve??? Pl M5 M3....
Benzinesekből ma a turbós motorok azok amikben cserélni kell.... 20 éve egy 6 hengeres 30D tudott annyit mint 10 éve egy 4 hengeres 20D akkor miről beszélünk ? 20 éve BMW-be nem is volt DPF-se így nem is volt ez probléma..... 30 éve a 750 tudott V12 5L-ből 300Le-t a 35i 2006-ban fele annyi hengerrel és majdnem fele akkora hengerűrtartalom mellett tudja ugyan azt.... Ma már a 2L 35i tudja ugyan úgy a 306Le-t.... A másik dolog erőltetik az 5W30-as olajakat meg kitolt olajcseréket. Nem csoda,hogy ezek pluszba hozzájárulnak ahhoz,hogy hamarabb elkopjanak a dolgok meg hát a magas fordulat is. Dízelnél manapság nem ritka az akár 5-5500-as fordulat ami régen nagyon nem volt jellemző.... Definiáld kérlek amúgy,hogy mi az élettartam ? Mert az élettartam az új autóknál ~5év ~150-200E Km-t ezt meg tapasztalataim alapján tudják is sőt az újabbak jobbak is kicsit.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz Newlachka #57837 üzenetére
Nekem van pl a bárdiban dolgozó ismerősöm, 50% kedvezménnyel pont annyiért tudja kihozni a dolgokat mint amennyiért megrendelem neten pl az autoalkatreszed.hu ról... megtoszhatja az összes bárdi meg unix stb...64k lett volna az olaj a bárdiból anno, 32 ért vettem szállítással ugyan azt...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Newlachka #57849 üzenetére
Esztergáltatni kell egy passzentos fém dugót, amit a gyári furatokkal be tudsz csavarozni a helyére egy O gyűrűvel, ha nem árulnak hozzá szettet. Ha jól tudom M57-es dízelben a szívósorban lévő csappantyúk is hasonló feladatot látnának el, azokhoz van dugózó szett, sokan le is dugózzák(enyém is le van). Utánna el kell vinni a gépet egy rendes helyre, és megírják úgy a programot, hogy visszanyerd az alsó nyomatékot. Bár ilyen kis motornál nem tudom mennyi értelme van erre költeni. Mármint a programra. Esztergálás olcsóbb mint egy Disa szelep, és többé nincs gondod vele...
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
bucihost
senior tag
válasz Newlachka #57849 üzenetére
Körbe nézek majd de az a baj, hogy az m43xx hez való DISA-hoz nincs normális rebuild, csak membrán azt annyi.... míg pl az M52-hóz kapsz lapáttól kezdve mindent. Esetemben is valószínűleg a lapáttal lesz baj. A lapát műanyag, a tengelye meg fém és gondolom kikoptatta és lötyög.
Lefalazni nem feltétlen kell. Kiszeded belőle a lapátot meg a tengelyt és annyi. A csatlakozót meg rajta hagyod így nem lesz hibakód sem. Viszont mit írnának ki?
" Alacsonyabb fordulatszám tartományban egy hosszabb szakaszon szív a motor, amitől nyomatékosabb, magas fordulaton viszont egy rövidebb szakaszon, amitől nagyobb lesz a teljesítmény."Ergó ha kibelezed akkor kis fordulaton is rövid szakaszon kapja a levegőt, amitől (szerintem) 3-4 ezres fordulat alatt semmi erő nem lesz a kocsiban.
De valaki nálamnál okosabb majd leírja mi az okosság.
-
cOxeR
Ármester
válasz Newlachka #58295 üzenetére
Lehet persze, a leírás is azt írja, hogy legalább 100Gb szabad hely kell.
Hardware Requirements2.2Ghz CPU (2 core minimum)4Gb RAM (8Gb Recommended)60GB+ for ISTA-D (ISTA+) -100GB for ISTA-P (Programming)Note: Requires 160Gb Physical Drive for last version of ISTA+
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz Newlachka #58409 üzenetére
M43nál mit kell generálozni? Nekem is volt, és talán csak a szelepfedéltömítést kellett cserélni, meg főtengely szimmeringet a kor miatt.
(meg mivel leszartam az olaj visszajelzést, nekem is kellett egy fél új motor, de az én hülyeségem miatt, ha van benne elég olaj meg víz, nincs gond) -
Carlytoo
aktív tag
válasz Newlachka #59613 üzenetére
Bocsi. Már nem tudtam szerkeszteni.
4 hengeres benzinest 800k-ért csinálták meg? Már ne haragudj, de az valami óriási lehúzásnak tűnik. Haver feleségének is pont ugyanilyen motorral van E46 szintén és ott a komplett generál volt 4 éve 400 és azóta patika az autó.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #63915 üzenetére
B47 lánc szempontjából megbízhatóbb mint az N47N . Itt már eleve az erősített új Tritan lánc került beépítésre amik simán kibírnak 200-250E Km-t. Ugye mi az N47-N57-ekbe is csak és kizárólag az új verziós erősített Tritan láncokat használjuk így azokban a motorkban is ugyan olyan jó már a lánc mint a B-s motorokban. Én ezzel a Km-el simán megvásárolnám de a turbó szeret lehullani ezekről is 150-200E Km környékén illetve a kokszosodás és egyéb karbantartások ugyan úgy érvényesek erre a motorra is mint a többi motorra. Szóval ha ilyen Km-el vennél a vezérlés / csapágyazáson kívül azért lenne még mivel foglalkozni.
#63924
Anaren91Attól függ mik az igények nekem egyedi gátlók lettek csinálva az E39 és az E60-am alá is. Felújított gyári gátlók + úgy lettek keményítve ahogy kértem. Egy Bilstein B8 azért ennél a megoldásnál már jobb és komolyabb de egy gyári új gátlót vagy bármilyen új normál gátlót kenterbe ver.... Egyrészt egyik aftermarket gátló se tudja azt a ki / berugózást mint amit úgy gyártanak nekem kérésre.... Viszont a B8 azért tudja dolgát de az nem is egy normál aftermarket..... Én rugó cserét is javaslom mindenképpen egy Eibach pro kit-et ha nem akarsz úgy ültetni csak minimálisan ültetne a gyári sport rugókhoz képest de ugye a megfáradt gyári 15 éves rugók sem azon a magasságon vannak mint újkorukban és ég és föld a különbség minden tekintetben egy ilyen Eibach rugó és a gyári használt között Mondjuk a sportline-t szintén nem tudja a gyári új rugó sem. Ha utcai sport elképzelés van akkor egyedi gátlól pro kit-e ha sport akkor szintén egyedi gátlók sportline rugókkal vagy akkor oda már érdemes elgondolkodni a B8 vagy Koni FSD gátlók. Minden csak igény / pénztárca kérdése....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Newlachka #65247 üzenetére
12/12 gyártás 13/4 forgalomba helyezés , 32000km volt benne mikor vettem a wallisban 14 végén. Most van benne ~150k sajnos 90% város meg pár országjárás évente . Viszont , ha itt végig sorolnám mennyi apró-cseprő baja volt az elmúlt 8 évben rosszul is lennétek
Nem tudom mi lesz meg mikor jön az utódja ( most , hogy rálocsoltam ennyi pénzt 1-2 évig tuti marad ) de első gyártási éves kocsit nem biztos , hogy akarok venni megint
Elektromosok felé kacsintgatok , de a jelenlegi helyzetben ez a jövő zenéje .
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen