Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Newlachka #63915 üzenetére

    B47 lánc szempontjából megbízhatóbb mint az N47N . Itt már eleve az erősített új Tritan lánc került beépítésre amik simán kibírnak 200-250E Km-t. Ugye mi az N47-N57-ekbe is csak és kizárólag az új verziós erősített Tritan láncokat használjuk így azokban a motorkban is ugyan olyan jó már a lánc mint a B-s motorokban. Én ezzel a Km-el simán megvásárolnám de a turbó szeret lehullani ezekről is 150-200E Km környékén illetve a kokszosodás és egyéb karbantartások ugyan úgy érvényesek erre a motorra is mint a többi motorra. Szóval ha ilyen Km-el vennél a vezérlés / csapágyazáson kívül azért lenne még mivel foglalkozni.

    #63924
    Anaren91

    Attól függ mik az igények nekem egyedi gátlók lettek csinálva az E39 és az E60-am alá is. Felújított gyári gátlók + úgy lettek keményítve ahogy kértem. Egy Bilstein B8 azért ennél a megoldásnál már jobb és komolyabb de egy gyári új gátlót vagy bármilyen új normál gátlót kenterbe ver.... Egyrészt egyik aftermarket gátló se tudja azt a ki / berugózást mint amit úgy gyártanak nekem kérésre.... Viszont a B8 azért tudja dolgát de az nem is egy normál aftermarket..... Én rugó cserét is javaslom mindenképpen egy Eibach pro kit-et ha nem akarsz úgy ültetni csak minimálisan ültetne a gyári sport rugókhoz képest de ugye a megfáradt gyári 15 éves rugók sem azon a magasságon vannak mint újkorukban és ég és föld a különbség minden tekintetben egy ilyen Eibach rugó és a gyári használt között Mondjuk a sportline-t szintén nem tudja a gyári új rugó sem. Ha utcai sport elképzelés van akkor egyedi gátlól pro kit-e ha sport akkor szintén egyedi gátlók sportline rugókkal vagy akkor oda már érdemes elgondolkodni a B8 vagy Koni FSD gátlók. Minden csak igény / pénztárca kérdése....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák