Hirdetés
- PlayStation 5
- Assassin's Creed Shadows - Fókuszban a játék világa
- S.T.A.L.K.E.R. - Anomaly
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Star Wars Outlaws teszt
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Xbox Series X|S
- Starfield
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Age of Mythology: Retold teszt
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #57762 üzenetére
Én ha a sajátom lenne azon a motoron nem cserélnék vezérlést 220E Km-nél. Talán esetleg 300E km környékén elgondolkodnék ( de inkább akkor sem... )
#57764 Ylgram1
20 éve??? Pl M5 M3....
Benzinesekből ma a turbós motorok azok amikben cserélni kell.... 20 éve egy 6 hengeres 30D tudott annyit mint 10 éve egy 4 hengeres 20D akkor miről beszélünk ? 20 éve BMW-be nem is volt DPF-se így nem is volt ez probléma..... 30 éve a 750 tudott V12 5L-ből 300Le-t a 35i 2006-ban fele annyi hengerrel és majdnem fele akkora hengerűrtartalom mellett tudja ugyan azt.... Ma már a 2L 35i tudja ugyan úgy a 306Le-t.... A másik dolog erőltetik az 5W30-as olajakat meg kitolt olajcseréket. Nem csoda,hogy ezek pluszba hozzájárulnak ahhoz,hogy hamarabb elkopjanak a dolgok meg hát a magas fordulat is. Dízelnél manapság nem ritka az akár 5-5500-as fordulat ami régen nagyon nem volt jellemző.... Definiáld kérlek amúgy,hogy mi az élettartam ? Mert az élettartam az új autóknál ~5év ~150-200E Km-t ezt meg tapasztalataim alapján tudják is sőt az újabbak jobbak is kicsit.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen