-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz NyalokAA #22045 üzenetére
lehet hogy annak a csaladnak ez az auto akkora anyagi megterheles, mint mashol egy olcso belepo szintu okostelefon. Nem szamit, nem nagysagrend, akkor miert ne?
Gondolod hogy ennek a lanynak aki ilyen korulmenyek kozott no fel, majd pont ugyanolyan ertekrendje lesz mint egy olyannak akinek apja ketkezi melos, anyja munkanelkuli, es naprol napra elnek?
Nyilvan nem lesz ugyanolyan es ez igy termeszetes. De miert is kene ugyanolyannak lenni?
whitezo88
es gondolod hogy az koveteli az 1er BMWt, aki 17 evesen Mercit kapott a szulinapjara? Dehogy. Az koveteli aki szar anyagi korulmenyek kozul jon, es nem birja feldolgozni hogy vannak korulotte olyanok akik nem. Lehet neki sokkal nagyobb lelki gondjai vannak mint a Mercis kiscsajnak.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Chal
addikt
válasz NyalokAA #22280 üzenetére
Az első megoldást meg lehet házilag is csinálni, erre a routerre épül:
Itthoni ára ~4.500Ft bruttó kiskerben, szóval nem egy nagy összeg.
Az általad linkelt megoldásban a routeren custom firmware van, de ez házilag telepíthető, pl. OpenWRT alkalmas a feladatra (mernék rá fogadni hogy ők is ezt használják).
A router USB részére csatlakozik egy USB hangkártya, sajnos a leírás/képek alapján nem látszik a pontos típusa annak amit ők használnak, de egyszerűen megválaszolható a kérdés, ha az ember elkezd guglizni "openwrt supported usb audio devices" témakörben, vagy valami hasonló.
Ez után már csak az említett sw-t kell telepíteni (ShairPlay), mely úgy látom, hogy elérhető az OpenWRT-ben (ebből is gondolom hogy ők is OWRT-t használnak).
Szóval röviden és tömören: kb 5-6eFt-ből meg pár órányi olvasgatás/állítgatás árán kihozható ugyanez a megoldás a "sarki" boltból
Egyébként nem muszáj ilyen routert használni, bármivel megoldható ami méretben/fogyasztásban szimpi, tud wifit, van rajta USB, ÉS támogatja az OpenWRT.
-
Stukker1987
senior tag
válasz NyalokAA #22636 üzenetére
Szerintem a végösszeg olyan horribilis és akkora szívás mindent megfelelően előkészíteni és megcsinálni,hogy inkább vegyél egy olyan autó amiben alapból benne van.
Én CCC-ről néztem a CIC-re átállást és kis túlzással az autó már nem ér annyit mint az egész művelet E61-nál.
Itt találsz komplett árakat.
Garancia szerintem csak akkor nem vész el,ha BMW márkaszervíz végzi a beszerzést és beszerelést is. Ebben az esetben nyilván még drágább lesz
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
válasz NyalokAA #22640 üzenetére
Nem hiszem hogy az a végén meglesz annyiból. Még a fél milliót is óvatosan kezelném...
bimmerretrofit-en csak a hardver 1800$ és erre még 1000$ körül az aktiválás és akkor még munkadíjjal és egyéb programozási feladatokkal nem is számoltunk.
Maszi nicknevű tag programozás specialista hírében áll másik fórumon,talán tőle kapsz hiteles infókat: 06-30924-8260
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
-
Shadowbull
addikt
válasz NyalokAA #22964 üzenetére
en meg ultem is benne es vezettem is mar, ugyhogy nem csak a kepekrol itelem meg.
A Tesla Model X meg nem is kaphato, a model S meg 2x annyiba kerul minimum mint az i3, es az akkor is csak egy Tesla marad.
Az i3 egy varosi kompakt, aminek kivulrol is mutatni kell hogy mi, nem veletlenul lett olyan amilyen. Ki is vilagit a forgalombol rendesen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
H.Ezredes
őstag
válasz NyalokAA #31441 üzenetére
51 41 7 279 295 cikkszáma igen 37 495 Ft
(#31442) [oWn]f4te
Akkor javaslom egy 8-as megvételét ha csak hobbi autó és nem sajnálsz rákölteni milliókat. ~20L fogyasztás mindegyik öreg már így rengeteg mindent kell cserélni. pl gumicsövek üzemanyag csövek V12-be gyertyakábelek rotorok stb stb .Mindennapi használatra nem ajánlom de hobbira is csak akkor ha tényleg sok a felesleges pénz. Véleményem szerint tényleg fanatikusnak kell lenni hozzá.
(#31443) joamilestoné
Motorok közül 16i-18i bármelyikkel veheted mert szoftveres különbség van.... Ha van olcsóbban és jobban felszerelt 116i akkor azt vedd és teljesítmény növelés után bőven a 18i fölött leszLCI nem rossz nekem nagyon bejött LCI előtt kicsit butább főleg a gyengébben felszereltek. LCI összességében komolyabb autó benyomását kelti persze vannak filléres megoldások de összességében nagyon pozitív hatása van
(#31444) PhobioNN7
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz NyalokAA #31600 üzenetére
Pont a múltkor láttam egy hasonlót. Furcsállottam is, hogy nincs hangja, mert egy 4 kipufogós rendszernek már araszolva is hangja van, ennél pedig pont mintha dieselességet fedeztem volna fel, szóval ugyanilyen szitu volt
Most Balatonfüreden láttam homokszínű E93ast angol rendszámmal 3-4 max 20 éves lánnyal. Hát, mondanom sem kell hangja semmi, kívülről elől sima lökös, belül a lenyitott tető miatt simán látni, hogy navi sem volt, erre hátul meg látok 4 kéményt mint az m3-asnál és hozzá az m3as lököst. Közben a kocsi meg sima futóműves, és kb. terepjárónak tűnt ezzel a hátsóval. Gondolom 20d volt...
Láttam egy román rendszámú 4es coupe-t minden létező m performance-os külső idommal és matricával, ordító m-es jelzésekkel. Hátul csak 1 sima csövecske volt, talán 418d? Ettől függetlenül látványra tényleg nagyon szép volt.
Ma áttekertünk bicóval a déli partra a kompot igénybevéve , és láttam egy régi 6-os coupet. Dieselhang, de m6-os kötény + 4 kipufogó hátul, közben ezen sem volt sportfutómű, 40-50 körüli nők ültek elől, +1-2 kisgyerek hátul.
Azért BP-en is rengeteg vetítést látni, de itt a Balatonon 2 nap alatt kiégtem
Pesten múltkor egy 3gt jött a seggembe végig, úgy megelőzött jobbról amikor lehetett, hogy kb. koppant a kocsijának az alja a szar úttól úgy megküldte neki (itt már 2 csövecske volt bal oldalt, tehát akár 35d is lehetett), pedig ha vár egy kicsit rájön, hogy balra kanyarodok és marhára nem akarok vele versenyezni, de ő megmutatta ki a király
Én most azt érzékelem, hogy az m-paket már annyira nem feltétlen menő, ha látni is, akkor vagy 16d-18d-20d, vagy 35i-40i, persze utóbbi a kisebbség. Aki ezt fokozni akarja, az berendeli az m-performance-os alkatrészeket, a nagyobb problémám ezzel csak az, hogy itt eddig tényleg csak 1etlen db 435i-t láttam, az összes többi nem hogy bal oldalt 2 csöves lett volna, mindegyik sima 1db-os volt, tehát max 20d-20i. --> Tehát aki tényleg igazán ki akar tűnni, az az aktív ledes lámpával rendeli a kocsit, nem a sima xenonnal (bár néhány típusnál már a xenon is extra ), és pont ez az aktív ledes lámpa az, amit nagyon-nagyon keveset látok, pedig aki "szakért", az már 3-4 kocsinyi távolságból megmondja nappal a különbséget, este pedig kb. egyértelmű, mert akkora brutális fényárral jár egy ilyen autó.
Szerintem egyébként az a helyzet, hogy kb. 11-12 mFt-ért vesznek egy 418d-420d-t, jobbik esetben +600-700ezerért automata váltóval, erre pedig jöhet a sok külső szépség, és max. 15ből meg is áll a kocsi, jobbik esetben 14. Ha sima 3as bmw-ről van szó, akkor -1,1mFt, míg ott már 316d is lehet, ami még -400ezerFt ugyanez. Azért ezek az árak egy 25mFt-os m-paketos full extrás (de nem m-performance-os) 440xi cabrio árától nagyon messzi vannak, a kiváltott hatás pedig végül is ugyanaz lesz, az emberek 90+%-a nem fogja tudni megmondani a különbséget, aki pedig pont ezt akarja elérni, az 13-15mFt-ért el is érte a kívánt hatást HA új autóról lenne szó, DE én itt nem a faceliftes kocsikat látom N-es rendszámmal rohangálni az f30asoknál, hanem a jobbik esetben 1 éveseket, ám a többség tuti 3 éves, tehát import kocsik fél áron árulva, és lehet a kisujjukat sem mozdították ahhoz, hogy így nézzen ki a kocsi, hanem már eleve így vették meg a régi német műmájer tulajtól. Tény és való, hogy kicsit visszatetszéstkeltő a dolog, de azért a többség még így is legalább 6mFt-ot költött a kocsira, ami nem kevés pénz még így sem, viszont ez majd le fog csorogni a többség által megfizethetőbb 3mFt-os összeg alá 3 év múlva, na akkor nagy buli lesz itt
A mostani E9x-eket nézegetve ez már valóság, bár ott m-paketnál megállt a történet, a kipufogóvégek alapján még könnyen belőhető a teljesítmény, az F3x-ekkel elég nagyot bővül majd a színskála
Azért ha józanul átgondolom, akkor nekem is elég lenne a 30d helyett egy 20d, sőt még egy 18d és akár 16d is. Mostanság ritkán megyek 200felett (öregszem vagy csak már meguntam a száguldozást), és már inkább csak 140-160 között mozgok, oda pedig még a 16d is elevickélne, igaz nem úgy mint most , mert kb. egy pöccintésre ott is van a kocsi 130ról. A gyorshajtásban is már inkább csak azt látom, hogy a végén hamarabb mehetek tankolni (amit utálok), mert 100-150km-rel csökken a hatótáv, 180 felett közlekedve pedig már nem elég a gázelvétel, hanem mindig fékezés lesz a vége ha kijönnek elém, totál pazarlás. A 6henger persze minden egyes alkalommal egy öröm számomra, a teljesítmény pedig bőven jó, legyen az országúti előzés, vagy autópályán leautózás, ám a +2 henger ugye enni is kér , és az idei év már a 2. év, hogy még nyáron sem nagyon megyek sehova, tehát az élményautó faktor kb. kiesik, marad az A-ból B-be és ritkán C-be ingázgatás, ekkor pedig már más faktorok válnak fontossá. Nagyobb csomagtartó kéne, a teljesítmény feleslegesen sok, városban a 6henger lassabban melegszik be és úgy amúgy is többet kér enni. A kabriózásos részt durván 5-6 év alatt kimulattam, most már inkább olyan amolyan tudja ezt is dologgá degradálódott, és ha úgy van (rövidebb szakasz), már le se nyitom a tetejét, az ingázásos szituknál meg annyi cucc van mindig a csomagtartóban és még olykor a hátsó üléssoron is, hogy a tetőt le se nyithatom, tehát azért a jelenlegi talán évi 20 tetőlenyitásért (a régi talán 60-80hoz képest) totál felesleges azt a +200kg-os merevítés és mechanikatömeget cipelni a coupehoz képest, ami szintén kaját kér, a csomagtartóból pedig elveszi a helyet.
A rakhelyhiányra szerintem még a coupe sem lenne tökéletes (ezek a nők évről évre több cuccot pakolnak be, hihetetlen!!!, de a nagymamakoszt miatt megéri ), tehát a 3as sedán, kombi vagy gt jöhetne szóba. Ezeknek ugye egyáltalán nem sportos a formája, tehát a max. 20d motor mellé biztos választanék egy estoril kék vagy fehér színt m-pakettal megvadítva, hogy azért vmennyire legalább tetszen is és ne mint egy igás ló tekintsek rá, és akkor már el is érkeztünk a műmájerek szintjére, ahova egyszer én is biztosan megérkezem , igaz nem a magamutogatás miatt. -
Highend55
tag
válasz NyalokAA #32244 üzenetére
Mivel Category D-s autó ezért a biztositó a törés után horror összegett kifizetett a gyári LCI-s alkatrészekre emiatt pont,hogy nagyobbat nyerjen a cég rajta aki megcsináltatta belevette az olcsóbb alkatrészeket..
Van egy 2éves Octaviam,belém jöttek hátulról tavaly decemberben, (megkarcolódott a fényezésem)..Elvittem szemlére majd megcsináltattam felvették cserére a lököst + fényezésre és 1450Fontot számláztak ki..
Persze az elkövető biztositója kifizette,de keményen lehúzták,itt is hasonlóan megy mint otthon..Bmw001 ,
Amúgy "Cat D"-s autókat pont emiatt nem igazán éri meg venni,mert rohadt sokba lesz a biztositása a késöbbiekben..Mindenképpen kérnék egy kalkulációt nehogy meglepődj.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz NyalokAA #38062 üzenetére
E90-el szemben engem a némileg megbízhatóbb dízel motorok és a kicsit puhább futómű győzött meg. Viszont a futómű dolog az E46-al elszállt (csak m csomagos E90-eket vezettem). Az E46 alap futóműve pont jó.
A motor már nehéz ügy. Az OM651 ugyan hangosabb és nyersebb, de a nagyobb lökettérfogat miatt úgy gondoltam talán kevésbé fog megdögleni. Nem is hallottam annyi rémtörténetet róla.
Ezért is várom/vártam, hogy a 30d-k is frissítést kapjanak, ne csak a 20-25d-k. Persze ez is olyan dolog, hogy az idő dönti el eléggé megbízhatóak-e.
szerk: Részemről most az E46 adott kb egy évet. Illetve én úgy érzem legalább egy évig jól megleszünk. Addig figyelem mi változik. Ha más nem levadászom egy 25d-t F31-ből.
[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz NyalokAA #41856 üzenetére
A csoka azt irja, hogy valaszthatok, mivel kerem. Alapbol ID6 -al adja, de ha nekem a regi kell, akkor azt is felrakja. De gondolom akkor mar az ID5/6 lesz a nyero, birna is, mert nem a 2GB-s varians. Mondjuk azt hozza teszem, hogy ez az ikonos menu nem igazan bejovos, a regi jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#15490560
törölt tag
válasz NyalokAA #48757 üzenetére
Jelek, lefeszítve. Kasztni szétkarcolva. Antenna kitépve mindenestül, horpadás. Vonószem takarók, felniközepek, oldalsó szellőzők. A lökhárítót és a lámpákat is megpróbálták kiszedni, de akkor szólalt meg a riasztó! Casco van, de néhány dolgot meg kéne vennem addig is.
-
Drago1
tag
válasz NyalokAA #48806 üzenetére
Ez úgy van hogy 150 ezerrel vettem és még egyszer akarok vele menni ennyit ,így rá kellett költeni 1 M-et ,vezérlés xdrive,körbe fék,szívósor tisztítás+ egr,egr hűtő ellenőrzés ,turbó még jó,váltó olaj csere 8hp,.
Szerintem vétel ár + 1M ha valaki F30,F31 -et akar ( dízel )
-
Gsx-rr
veterán
válasz NyalokAA #49795 üzenetére
Ezert nem ertem en se. Siman aplikaciobol kellene tudni tiltani a tulajnak.
Ugyanigy van mar Pl a G11. Allandoan latni ,hol az auto, lehet kapcsolgatni a dudat, fenyszorot stb...
Ha azt ellopnak tudnak tiltani?Amugy vicc,hogy nem lehet aktivalni a Connected Drive funkciot Magyarorszagon. Tegnap voltunk a Wallisba azt mondta talan par honap es menni fog.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz NyalokAA #49932 üzenetére
20 évesen köszi. Ez is csak azt mutatja, hogy nem ismeri a fizika törvényeit. Főleg, hogy az a szakasz a legrosszabb. Minden évben arra jó párszor megyünk. Max 90 kanyarokat viszont lassan veszem, kitudja milyen agyatlan jön szembe.
Newlachka: hát nem is 1ft haszna lesz rajta. Min kocsinként 1-2000€ haszna van.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék