-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MoP_FX 57
őstag
válasz KAMELOT #51840 üzenetére
Ez az E65 azért ordas nagy szopónak tűnik. Számomra valahogy a modern fogyasztói társadalom szimbóluma a videó megnézése alapján, igénytelenül elfáradó beltér, összeomló technika. Vedd meg újonnan, használd pár évig, dobd el, vedd meg az újat, mert ezt úgysem akarod majd gari időn túl fenntartani. A dizájnt én máig nem értem, bármit is mond Pista, hogy mostanra megkedvelték az emberek. Mondom ezt úgy, hogy egyébként az E60 formatervéért odáig vagyok. De mindegy, ez utóbbi full szubjektív. Ezerszer inkább egy jól motorizált és megőrzött E38, mint az E65.
Ez a Zsolti viszont rendkívül szimpatikus és hozzáértő figurának tűnik, nem csodálom, hogy lépten-nyomon ajánlgatják.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #51849 üzenetére
Óh, ettől nem tartanék. Nálunk a hó mennyisége egyenlő az évi 3 cm-el. Jó az elektromos,de ahogy múltkor kiveséztük, nincs kiépítve a rendes töltési hálózat és így számolgatni kell,hogy vajon elérem a töltő állmosát vagy mégse hát kösz.. Minden másra ott a V8,12
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #51828 üzenetére
Gsx-rr: "Egy Tesla 2-3 nap."
Egy nullára merített akksi, esetleg. De a Teslat csak nem meríted le annyira, a következő töltésig. De ha van egy fali töltő otthon, akkor, akár harmadára csökkenhet a töltési idő."Hol eri meg a felarat ekkora kompromisszumokkal."
Pesten belül? Most még szinte bárhol. Főleg, ha a parkolás is fizetős!"Milyen jo lehez a szakado esoben minusz 10 bem a fedel nelkuli toltoknel szivni"
Ezt nem értem. -10-ben nem esik az eső. De mi is a gond vele, ha esik, vagy hideg van? Benzinkúton nincs hideg? Mit kell szívni a töltőknél?"Mit nezzunk meg 10 ev mulva? Kb 10 eve jelent meg a Nissan Leaf. Rohadt sok ido, es aranyaban sok nem valtozott."
Így van! A Leaf-ek már elérték a 10 évet és köszönik, jól vannak. Persze, akksi öregszik -szerintem- villámtöltésektől nagyban függően. De kb. 2,5-3 millióból meglehet a cseréje és megint lesz egy műszakilag 0 km-es autó, 10 évig.szimi57: "Nem igazán értem az elektromos és benzin-diesel autók esetén a nagy árkülönbséget. az elektromos hajtás jóval olcsóbban kivitelezhető, mint a hagyományos megoldás."
Most még a technológia fejlesztését kell megfizetni. Főleg az adja a felárat.KAMELOT: " 70k tesla az árát soha nem hozza vissza."
Azt semmi nem hozza vissza. Esetleg, ha főállásban taxizol. De már túl kellene lépni a Teslan. Villanyautó =/= Tesla. Rengetegféle van már, ami közelebb áll sok ember igényeihez. -
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #51856 üzenetére
A valasz meg az higy tankolj tele egy benzines autot 5 perc alatt, amit akar a kutas is megcsinal nem fagysz meg es nem azol el, vagy nyitogasd a Csomagtartot szedd elo a kabeleket dugd be utana ezt visszafele a koszos vizes saras kabeleket csavard ossze es rakd el.
Szerintem ezt nem nehez osszehasonlitani. A kocsiban ucsorges meg hab a tortan. -
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #51853 üzenetére
Az E60-at ott csak a dizájn (Chris Bangle) végett hoztam elő, a beltér minősége gondolom hasonló. De ez a nem anyagában színezett felület, például a könyöklőnél, az extra gáz módon használódott el. Értem én, hogy a belépőmodelleken meg kell fogni a pénzt, de egy 7-esnél azért szerintem ez nem elfogadható.
Más: Ma visszaszereltem a felújított DISA-szelepet, gyönyőrűen nyit-zár, ahogy kell. A VANOS-t viszont mégis fogom perselyezni is, egy kis dugattyúhangja már azért van.
-
szimi57
őstag
A legnagyobb élvezet az elektromos autóknál, hogy otthon tudod tölteni, amig alszol, vagy nézed a Mi kis falunkat.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #51857 üzenetére
Időben nem több a kábellel szórakozás, mint egy teletankolás. Ha pedig olyan töltőnél vagy, a kábel is adott. Csak csatlakoztatod és kész. A vizes, netán saras kábel csak egy kicsivel kellemetlenebb, mint a gázolaj/benzin párás és szagos pisztolyt fogdosni. Az ücsörgést továbbra sem értem. Miért kellene az autóban ülni?
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #51860 üzenetére
Nehogy már a csomagtartóból elővenni kicsomagolni majd ezt vissza ugyanannyi idő legyen.
Miért mit csinálsz? Sétálgatsz az utcán a mínuszban,esőben?Javaslom nézz meg pár videót olyanoktól akik nem elvakultak mekkora szívás ez z ilyen kis hatótávú szarokkal.
[link]
[link]
Még a Tesla se egy leányálom Amerikában se:
[link][ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #51862 üzenetére
Hát, ha már van rutinod, jóval gyorsabban kezeled a kábelt, mint a srácok. És bárhová állsz, már rutinból fog menni az is, hogy a kábel hosszúsága ne okozzon nehézséget. Kis tervezéssel meg tudod oldani, hogy ne a semmi közepén töltsél. Főleg, ha helyén kezeled az autót és nem Bécsbe akarsz vele menni bevásárolni. Isti tipikusan egy munkahelyi töltőt talált. Ott neki nincs semmi, mert nem ott dolgozik. Aki viszont ott tölti el a napja kb. felét, annak nincs ilyen gondja.
Sajnos, az a probléma nálunk is adott, hogy ahány töltő, annyiféle app és fizetési platform van. Egyszer, talán lesz ebben valami egységesség. -
NoZoli
tag
válasz KAMELOT #51864 üzenetére
Töltőket telepíteni kell. Annak idején, a belső égésű motorok térhóditásakor sem volt minden sarkon benzinkút. Lesz töltő, mert kell, hogy legyen.
Az erőmű-építés nem az elektromos autókkal vált égetően szükségessé. A klímaváltozás miatt, már pár éve megy ez a történet. -
chess001
aktív tag
B+. Hát arra valóban nem gondoltam, hogy te a vezetékben látod a villanyautózás elterjedésének gátját... Beváráslásnál is a szatyor mérete a legfontosabb gondolom, nem az, hogy lehet e kapni valamit és van e nálad pénz!
Az hogy honnan kerül oda az elektromos áram, meg az autók hogyan veszik fel, az nem is érdekes!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
Egy kis mágneses csemege
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
Boldog lennek ha vegre olyan istenitene az elektromos autozast aki hiteles is , erdemben tud velemenyt mondani az erosen kompromisszumos dolgokrol ,nem csak a nyala csorog egy Teslara!
Eddig a legtobbet kampanyolo emberek kb Bkv-val jarnak ,kozelebe sincsenek egy normalis auto megvetelenek!
Igy konnyu okoskodni. Birom az ilyen jo olyan jo kozben senki se veszi!Mit ert el az elektromos auto az emult 10 evben? Semmit!Meg kell nezni az eladasokat. Eves szinten 1 szazalek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #51874 üzenetére
> Mit ert el az elektromos auto az emult 10 evben? Semmit!Meg kell nezni az eladasokat. Eves szinten 1 szazalek
Valami azert mindenkepp tortenik. Kb. olyasmi, mintha 2007-ben azt mondtad volna, hogy a smartphone/iphone az loszar, hiszen az eladasok 1%-at sem eri el. A trend az eleg vilagos per pillanat, nyilvan nem lehet 0-rol 50%-ra noni egy evtized alatt egy olyan termeknel, amit ritkan cserelnek az emberek.[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
CharlieDrop
veterán
Viszont a BMW halad az i modellekkel tovább
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szimi57
őstag
A belsőégésű motor mára elavult technológiává vált. A rendkívül egyszerű elektromos rohamos elterjedését csak a szűkös akku kapacitás és a szegényes töltőhálózat ill. a magas árak korlátozzák. Ami biztosnak látszik az, hogy 50-100 év múlva benzines vagy diesel autót max. a múzeumokban fogunk látni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51878 üzenetére
Az a baj az I3-at nem fejlesztik tovabb, pedig ez a kategiria amibol a legtobb fogy
Szimi: ez hulyeseg. Bmw es az Audi is nyilatkozta,hogy 30 evig meg menni fog a dizel.
A masik baj,hogy egy elektromos auto kilometerenkenti "uzemanyaga" ott van mar mintha 4-5 literes fogyasztasu autoval jarnal.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51886 üzenetére
Ja, véges a kőolaj is, ráadásul a kipufogógázból nem lehet visszanyerni a benzint. Valamikor általánosban még azt tanították, hogy szocializmus + villamosítás = kommunizmus. Most úgy néz ki, hogy "demokrácia" + villamosítás = kommunizmus.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51889 üzenetére
En ha hazamegyek es valaki odaadja, es kibirja nekem Balatonig normal tempoval akkor szerintem veszek
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #51891 üzenetére
Ha ilyen sok a kőolaj, még az is lehet, hogy nem az fog elfogyni, előbb, hanem a "olajos" személygépkocsik. A kőolaj pedig marad a nagyoknak (repcsik, hajók, stb.)
Gsx-rr: ebből következik, hogy kb. 50 év múlva az utolsó diesel is a roncstelepen köt ki.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #51890 üzenetére
REX-eset kell venni. Fent van egy videó, később megkeresem ha gondolod, a gyerek Hollandiából hazajött Magyarországra egy töltéssel. Nyilván benzint tankolt, de lényeg, hogy a hatotáv para ezzel megszűnik.
Eredetileg is i3-át akartam volna venni 2 éve az F10 helyett, csak okos handrás kioktatott, hogy sose járom meg vele Anglia-Mo-ot, rex-essel sem. Most pedig kiderült, hogy simán. -
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #51894 üzenetére
Nem volt semmi liba, többször tankolt benzint, de lényeg, hogy nem volt abból probléma h nem töltötte, nem merült le, ígyis hazaért vele.
Gsx-rr:
Nekem speciel évente pár alkalommal lenne csak szükségem a rex-re és akkor nem érdekelne, hogy mennyi benzint zabál. A 365 nap további hátralevő részében vígan ellenne csak a töltéssel. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #51899 üzenetére
Fogadnek ki lesz nyirva vilagszinten az elektromos autozas, sokan az elso utan visszanyergelnek.
Usaban is gond a toltes
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer