-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
Az e90-s sem túl nagy, mindenképpen próbálj ki egyet, márkakereskedésben is van még a használt részlegen tuti. Ha tetszik szerintem egy külföldi példányt válassz ki, mert ott tuti megvolt a karbantartás, aminek a hiányában rakoncátlanok tudnának lenni. Ha élményre vágysz, akkor 335i-t próbálj szerezni, de a kisebbek is bőven elegek közútra.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Ha belefér van gyári használt, Premium Selection néven, ott még gyári garancia is van rá. Ha futná rá, én tuti a 335i-t választanám. A nagyobb dízelekról nem hallani sok rosszat, nincs belőlük annyi, mint a 320d-ből.
Erre kérdezz körbe, több az e90-es tulaj, itt kb. 1 van...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Szerintem nézelődj még! Ahhoz képest, hogy szinte új, nem olyan drága, a moci elég erős, de van azért jobb is nála. A sportülés nagyon jó, az alap ülés elég rövid ülőlapú. Az alap kormány meg nagyon vékony(M packetes 100e+). Egyáltalán nem alap felszereltség, csak nem sportcsomagos.
Idrive nem téma, egy kínai tablet többet tud, mint az minden csomaggal combosítva...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Próbálj egy ilyet ki...
Az automata is nagyon jó tud lenni (nem hal meg, nem fogyaszt sokkal többet-kicsivel igen), kézzel is tudod kapcsolgatni, de leszokik róla az ember...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
Én is hasonló céllal nézegettem, de a bmw-n kívül még mazda6 mps, meg misu evo, impreza wrx volt. Nálam első kerék kilőve, azzal nem jó kanyarogni, bár egy sportváltozat tuti jobb, mint egy alap bmw futómű...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Dehogy, ez csak egy példa volt. Én már kefelé megyek ebből, jobban preferálom, ha síri csöndben(eddig sem szerettem behallani a kipuff hangját), kényelmes, de nem tötymörgős tempóval suhanok, közben szól a zene, vagy megy egy film. Na persze tök jó érzés, ha tudom, hogy az autóban van még erőtartalék bőven, ami azonnal hozzáférhető, nem kell vadul visszaváltogatni, vagy megvárni, amíg felpörög a motor az ideális tartományba.
KINKY_007: Egyébként tök vicces, hogy az a V8 pont dupla annyit kér százon ilyen(és normál is) használat mellett, mint a trakesz. A kis vidihez meg annyit, hogy pont ezek között a körülmények között a legrosszabb 35D-vel körözni. A rengeteg nyomaték miatt már alacsony fordulaton is nehezen vezethető, mert mindig tekeri a hátulját. Szárazon lett volna ez érdekes.
negro: Nem lenne az, ha az évek során fejlesztették volna. Régebben hatalmas lemaradásban voltak a dieselek... Ellenben az hatalmas fejlesztési ütem, ami itt végbe ment, lekövethetetlen volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pont a napokban volt téma. Elég kehesek, nagynyomású pumpa gyakorta adja be a derekát, plusz a turbok sorban halnak le rajta.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
KINKY_007
aktív tag
Amerikában ez előtt mennyi turbós benzinest is lehetett ez előtt kapni ebben a kategóriában, hogy szokja a nép?
Nem az értelmi képességre vonatkozott, hanem a használatra.
335i azért elég erősen élményautó használatra szánt változat, biztosan nem keveset kapnak, ahhoz meg karbantartás is kell.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Közúton a szívó hathengeresek 325-330i is elégek sok mindenre. Lehet, hogy néhány motor otthagy a lámpánál, de durván nagy tartalékaik vannak, és nem is olyan iszákos/bonyolult, mint a turbós, mondjuk tuningolni sem lehet olyan könnyen őket. A próbakörnél sok nem derül ki, de azért érdemes minden változattal menni egyet. Ha még sokáig gondolkozol az F30 328i is bejön a képbe...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
motofejlesztesen dolgozik egy cegnel nehany szaz, attetelesen beszallitokkal egyutt tobb ezer mernok. Egy motort a nullarol 3-4 evig terveznek es tesztelnek, tobb ezer tesztkilometer, fekpadi jaratas, egyeb nyuzoteszt zajlik, amig egy uj motor az utcara kerul.
Es akkor Kelemen Gyorgy autoszerelo aszondja hogy hat a start-stop tonkreteszi az oninditot, meg kinyirja a turbot.
Es erre a tobb ezer fejlesztomernok a homlokara csap es aszondja hogy baszki erre nem is gondoltunk!
ez az utolagos szerkesztesi leheotseg egy nagy faszsag, na mindegy.
Szoval
"A bolygó fő problémája, hogy a CO2-es kibocsájtást mérsékelni kell, mert ez okozza a globális felmelegedés felgyorsulását. Az összes egyezmény, mit az ipari nagyhatalmak aláírtak ezzel kapcsoltban, mind e gáz kibocsájtásának a drasztikus csökkentése mellett szólnak. Jelenleg ez a legnagyobb probléma..."
van akik szerint ez okozza, van akik szerint mas okozza, van akik szerint egyaltalan nem okoz semmit. Ha a CO2 kibocsatas neked oriasi problema, akkor szerintem hagyd abba a lelegzest.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
Gondolom az a bajod, hogy túl peres?! Az is eredeti Schnitzer. Nekem mindig is bejöttek a Schnitzer által optikázott BMW-k, ezért nem ódzkodok.
De ha nincs komfortbelső, akkor nincs miről beszélni. Nem értem miért nem teszi elérhetővé az oldalon belüli kommunikációt, tök egyszerű lenne bármilyen infot lekérni az autóról, mint sms-t küldeni, hogy ugyan küldjön már pár képet, meg egy teljes leírást az autóról.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Felénk már 5 szobás villákat kapsz dupla garázzsal, parkosított első és hátsórésszel 250-300 ezer fontért. Magyarán leraksz 30k-t, a többi hitel. De ha nincsenek ekkora igényeid, akkor 4 szobást, szimpla garázzsal, kisebb hátsó udvarral 160k környékén meg tudsz venni, csendes helyen. 3 szobás, tipikus angol ház, driveway-el, hátsó mini udvarral, konzervatóriummal 85k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
mondjuk az en sajat ertekrendem szerint ha az ember nem keres 4000 eurot nettoban, akkor a 35d is tulzas, meg hasznaltan is.
En tobbet keresek 4e-tol, csaladi jovedelem meg plane felette van, aztan egy 9 eves Mondeoval jarok, pedig lenne 21% kedvezmenyem barmire a cegtol...
Nade mindenki maskepp szervezi az eletet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
Vagy azért, mert aki dízelt vett, az az alacsonyabb fogyasztás miatt használta is rendesen, a benzinesek meg örömautók voltak, nem minden napra közlekedni... Bár jobban belegondolva az új ár-értékcsökkenés, nem tétel a fogyasztás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Építő jellegű hsz.
mod: Mérföld futás kb. megegyezik a két típusnál, így ez nem mérvadó. Mondjuk megjegyezném, ez a 35D szintén 43mpg-s átlagot írt, míg a 35i 26-ot, és 24-et. És az nem kis különbség.
Mind1, holnap délután irány Leamington Spa, ott a köv. kiszemelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De, van benne. Kormányról a kis billentyűkkel nem olyan rossz játszadozni vele, de elindulásnál kb. ugyan ott vagyok. Mondjuk eddig csak egyszer próbáltam, jelenleg a jobb kormányos vezetést kell szoknom... Az autó bal oldalát még egyáltalán nem érzem, nagyon oda kell figyelnem minden kikerülésre.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
Én 535d GT-ket nézegettem pár napja (meg 550i GT-ket), és elég sok helyen olvastam német fórumon, hogy 150ezer km környékén motorcsere v. váltócsere történt (mindegyik 35D-vel, nem 5GT specifikus). A nagy kérdés az, hogy ez milyen arányú és hogyan lehetett volna elkerülni.
Az xdrive megléte is drága zsebbe nyúlós dolog lesz később.
Én imádom mindkét kocsit, de pont mivel egyforma árakban mozognak, az 5GT-t választanám, csak ugye sokkal nehezebb, ezért a nagyobb motorral sem feltétlen megy annyira mint a 3GT gyengébbel. (300-400kg extra súlya van az 5GT-nek kb.)
Tegyél egy kört mindkettővel, hogy pl. autópálya tempónál melyik mennyire csendes, ill. pocsék úton melyik megy finomabban, ráz kevésbé és vasalja ki az utat.
-
CharlieDrop
veterán
én alapjába véve azt mondom megbízható autók. Csak rá kell számolni, hogy lehetnek nagyobb kiadások.
62000-nél nem feltétlenül gáz egy 30i, kérdés mennyire volt ridegtartáson.
Másrészről minden használt autó lutri és már a Toyoták sem olyan jók
Ami fix, drága fenntartani őket ezért tudnak leharcolódni, no meg a 30 ezres szervíz, amit párszor kitolnak pár ezer km-vel és szeva. Szumma szummárum: ha jól és karban van tartva, akkor jó mindkettő.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
KAMELOT
titán
Szerintem kocsit személyesen vegyél és ha mész vigyél magaddal egy szerelőt nézze át vagy ha nem akkor ott helyben foglaltass időpontot nézzék meg a kocsit. Úgy a legegyszerűbb.
(#50218) MoP_FX 57: pontosan ez az. Ott úgy gondolkodnak, hogy a kocsi megy ameddig megy ha már gond van vele lecseréli. Nem foglalkozik a szervizzel. Ezért én sem vennék dízelt kintről. Széthajtott taligák!
Sima szívó benzines az a legbiztosabb.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
A francia prémium az melyik márka? Én nem nagyon ismerek egyet sem
Egyébként ha családi autónak veszed, akkor legyen a nagyobb, abban sem fogtok elférni, ha esetleg 3 gyerek van. Arra már egyterű kell, de olyan, ami rendes egyterű, nem ezek a kis vackok amiket mostanában annak hívnak.
Mi az ötösben 1 gyereküléssel, egy 11 és egy 15 éves fiúval már nem férünk el hosszú távon kényelmesen. 1-200 km-es utakhoz oké, úgyis hamar ott vagyunk, ahogy én szoktam menni. De külföldi nyaralásra csak a Sharannal megyünk, oda belapátolom a cuccot, bármit elnyel, a három gyerek meg kényelmesen elvan a három hátsó ülésben. A BMW-ben a hátsó ülés két embernek való, max. két gyereknek
A legjobb megoldás a két autó, egy szép bömös, és egy nagy batár.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
Egy becsületesnepper túlzottan exponált személy ahhoz, hogy ne lehessen megbízni benne. De nyilván érthető a bizalmatlanságod. Csak én nem zárnám ki a külföldöt, Nyugat-Európában sokkal nagyobb a merítésed.
Most francia premium dizelem van...
Hidd el, simán nagyobb szopásokba tudsz belefutni egy újabb bajor csodával. Nem nagyon áll már ez a „szar a francia” sztereotípia. -
MoP_FX 57
őstag
Hatásvadásznak érzem azt az 1-1,5 milliót, nyilván a márkaszervíz nem lesz olcsó. De ezen felül egy 3 éves használtautó még bőven nem futotta ki a tervezett élettartamát, ami legyen mondjuk 5 év és 250 ezer km a mai viszonylatban.
A modern dízel és benzines egyaránt kellően kifinomult és bonyolult technikák, amit a végletekig húztak már. Egyikre sem mondanám rá, hogy jelentősen megbízhatóbb lenne a másiknál. Én személyes próba után döntenék csak a két motor között. Nyilván a dízelnek inkább a hosszabb utak fekszenek, jobban háklisabb lesz az anyataxi-üzemmódra.
Ha kell a hely, akkor nem is értem ezt a 3 vs. 5 összehasonlítást. Nem egy méret a kettő.
-
veterán
Pont a C5-nek volt/van olyan híre, hogy nem szabad megvenni. Még a szerelők is azt mondták anno a citroennél, hogy c5-öst nehogy vegyek, mert egy betegágy. De lehetne sorolni sok modellt.
Egy dologgal tisztában kell lenni: a BMW teljesen más világ, mint a citroen. Ne csak azt nézd, hogy ennyibe meg annyiba fog kerülni a fenntartás, a javítás, stb. Az élmény és az érzés teljesen más. A két autót én nem tudom egy lapon említeni, sokat járok a BMW-vel, és kell a stabilitás, az erő, a tekintély és a kényelem. Ehhez kell a magas felszereltség is, "fapados" BMW-t nem vennék semmi pénzért. Egész más érzés a parkolóban, pl. amikor a motor behúzza az ajtót, mint amikor be kell csapni
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Szerintem, ha egyforma az ára, akkor az ötöst. Nem csak a méret nagyobb, hanem az autó alapból is többet tud, hiszen nagyobb modell. A GT-ket nem ismerem, sosem tetszett, de a sima 3-as és 5-ös között pl. olyan különbség is van, hogy a 3-asban csak 3 fokozata van az adaptív motor/váltó és futómű vezérlésnek, az 5-ösben öt fokozata (eco pro, comfort+, comfort, sport és sport+).
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
1m sok?
Ez volt a 200 ezer km-s alapszervize a 20d-nek
A 35d is el fog kérni ennyi, kérdés mennyi idő alatt...
És a 30i se sokkal kevesebbet.
Ha Ezredes erre jár, elmondja
@(#50231) MoP_FX 57:
Nem hatásvadász, igaz csak az időintervallum a kérdéses. Az meg inkább km függő.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
-
BeZol
őstag
Dieselek esetén 180-240ezer km között illik cserélni sok-sok mindent, ez pedig összességében 1-1,5m Ft lesz.
Ha sok éves a kocsi, és esélyes h tekert is a km-e, akkor ezeket nem lehet pontosan időzíteni és hirtelen a nyakadba szakad minden.
Ezt az összeget egyébként meg lehet spórolni is, és akkor lesz az, hogy megbízhatatlan lesz a kocsi, mert nem tudni mikor kell majd az út szélén félreállni vele és jön csőstül a baj.Az, hogy benzinesek esetén ez hány km-nél lép fel (talán 150ezer km-től? mégiscsak jobban kopik mint egy diesel), azt nem tudom.
Nálunk is van francia kocsi, egy előző szériás 5008-as (fullos), és nem lehet egy lapon említeni az extrákat. Hiába papíron ugyanaz a dolog van egy bmw-ben is, mikor használod, rájössz h full gagyibb megvalósítású a francia verzió... Pl. a HUD plexis, nem szélvédőre megy. A navi kezelése borzalom. Mind a két cucc nyekereg mikor pózba fordulnak. A panorámatetőn keresztül megvakulsz ha süt a nap (ergo mindig be van húzva), és még sorolhatnám... Nem lehet egy lapon említeni egy prémium márkával.
Ahogy mások is írták, sok rövid távra benzinest érdemesebb. Évi 10ezer km-re szintén rendben van a benzines.
Azt azért halkan megjegyzem, hogy az a 330i GT 2literes 4hengeres benzines, aminek annyira nincsen kimondottan prémium hangzása (a 245 lóerős verziókra még emlékszem azt írták a teszteken is h eléggé dieselesen traktoros lett a hangja), mindenképp mennék egy kört vele előtte!
Az 5GT-vel kapcsolatosan szerintem ahhoz a kocsihoz pont teljesen mindegy, hogy M-paketos vagy sem, mindkét esetben nagyon szép a 2014 utáni faceliftes változat.
Igazából az 5GT létjogosultsága az lenne (azon kívül h valószínűleg prémiumabb kívül-belül és menet közben is a 3gt-hez képest), hogy elérhetőek olyan extrák, amik a 3GT-hez nem.
Ilyen például ülésszellőztetés, masszázs ülés (asszem vagy hűt, vagy masszázsos, kettő együtt nem lehetséges), soft-close, bang and olufsen 1200W-os hifi, adaptive led (ez 3gt-ben is van, de 5gt-ben is csak facelifttől mint a 3gt-ben), night vision (jó hát ez sztem sem kell), és asszem ennyi. Motorizációban elérhető az 550i V8-as benzines, ebből viszont csak a 449(450) lóerőset szabad ami a facelifttel jött. Gondolom sok-sok apróság van még, amiről nem tudunk, csak érzi az ember h jobb egy 5GT, ezt is egy tesztkör során lehetne megérezni.
Ha a fenti extrák közül egyikre sem érzel égető szükséget, akkor azt mondanám, hogy elviekben elég kell h legyen a 3GT, de megjelenésben jobban ütne egy 5GT, az fix. 535i és 340i-ket is érdemes lehet meglesni, ez azért mégiscsak sor6 , és úgysem mennétek sokat. -
veterán
nanananana! Ez nettó butaság. Az autó attól megy, mert a motor forgatónyomatékot generál le a főtengelyen. Mindkettő számít, és már 2 évtizede a dízelek vannak nyerőben
De mindegy is, én tapasztaltam a két előző autómnál és a mostaninál, mi a különbség. Előző kettő V6-os 2.8 és 3.0 szívó, a mostani 2.0 dízel két turbóval.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.