-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlytoo
aktív tag
E39 520d update:
Teljesen át lett nézve az autó. Egy vákuumcsőt kellett benne cserélni eddig pluszban. A többi elvileg hibátlan. Állítása szerint nagyon ritka jó állapotban van. Egy idős úr weekend autója volt, aki sajnos elhunyt és a hagyatéki tárgyalás végeztével a család áruba bocsátotta. Hétfőre lesz kész a teljes diagnosztika plusz az esetleges javítások, műszaki vizsga, amit a család áll(az ő akaratuknak megfelelően). Utána hétfőn este megkötjük a szerződést és viszem az autót. Remélem nem untattam ezzel senkit, csak már alig férek a bőrömbe 😇
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz CharlieDrop #52803 üzenetére
Az E60-tól elriasztottak.
Bocsi ha kicsit rosszabb a minőség, főleg a beltéri. Ha valaki esetleg kíváncsi lesz rá, akkor az alapos takarítás után még rakok fel képet.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52805 üzenetére
Én nem tudom. Nekem tetszik, de akivel beszéltem az nagyon szidta. Lehet rászaladt a csecsre vele. Volt egy 530d-je. Mondta, hogy a kettő közül inkább a 39-et vegyem, persze megfelelő körültekintéssel és utánajárással. Ez megvolt. 3-4 hónapig kutatgattam.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #52807 üzenetére
Azok a szépek. Legszebb ötös forma.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
Na vegre az ertelmesek ott kezelik az a villanyautot ahova valo, ez az elso pofon.
[link] -
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52808 üzenetére
már 2003-ban is tetszett, sajnos féltem venni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52809 üzenetére
Ez a cikk totál baromság! Tipikus, szélsőséges ferdítés. Hogy csak a legvégére reagáljak: eddig hány kínai autógyártó volt jelen Európában? És miért? Pont azért, amit az elektromosakra próbál kenni. Teljesen mindegy, hogy elektromos, vagy belső égésű, európai piacra nem való egyik sem!
-
FIREBLADE78
addikt
Tud vki arról valamit,hogy jövőre emelik e a lista árat bmw-nél?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52814 üzenetére
Nem ez a lenyege, hanem majd ha itt is megszunik a tamogatas ,mint Kinaban a kereslet meg inkabb csokkeni fog, tehat annak lesz cumi aki erre epiti a jovojet.
Sokmindent lehet mondani a Kinaiakra, csak azt nem,hogy hulyek es nagyon nagy felvevopiac. Csak VW-bol tobbet vesznek mint ahany autot eladnak Nemetorszagban egy evben.
Igy muszaj lesz nekik megfelelni.Nektek minden cikk baromsag ,hiaba olyanok irjak akiknek kicsit tobb ralatasuk van a gazdasagi dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52815 üzenetére
Előrejelzések szerint az autók ára esni fog ahogy a lakások ára is.
Csak hogy rövid legyek és ez még csak a kezdet!
Galánta Samsung gyár -1200 munkás
Voderady samsung gyár bezárt
Audi győr -1000
Ingolstadt audi -2000
VW pozsony -3000[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #52817 üzenetére
At fog ez meg jobban ertekelodni. Megpedig 1 dolog miatt.
Multkor is valami Nemet autogyar goreja leirta.
A piac meghatarozo vasarloja az atlagember.
Amig egy autonak nem ok a celkozonseg addig nem lesz attores.
Meg kell nezni az Euban a top 3 eladott autokat.
A Dacia Duster ha jol tudom a masodik. Az emberek nem hulyek ar ertek aranyba a legjobbat akarjak mert nekik csak egy eszkoz az auto. Nem veszunk rosszabbat dragabban.Kamelot: emellett jovore rekordeladasokat varnak Nemetorszagban 3-3,5 millio eladott uj auto
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52816 üzenetére
Azért baromság, mert elfogult ferdítések vannak benne.
A támogatásokról meg,csak ennyit, a másik szélsőséges tábortól:
["Januárban összeomlik a holland villanyautós piac"] -
dellfanboy
senior tag
válasz FIREBLADE78 #52815 üzenetére
100%
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52824 üzenetére
Igen, ez volt már... nagyon elfogult. Az eladási számokat, majd akkor nézzük meg, ha annyi év fejlesztés lesz az elektromosak háta mögött, mint a belső égésűeké mögött. Addig, a mostani számok az elektromos javára szólnak, csak nem elfogultan kell nézni.
De kár lenne megint az elejéről kezdeni, már az előző heti (vagy már talán 2 heti) ilyenhez is azért nem szóltam hozzá... -
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52825 üzenetére
Az Eu-ba kb ugyanakkora barmok,hozzak a donteseket mint ahogy tettek a migransvalsag idejen is es most is.
Sehol a vilagon nincs ennyi baromsag csak nalunk.
En ertem,hogy szabalyozni kell es muszaj lepni valamit, de miert nem kezdik tomegkozlekedes, teherszallitasnal?Eleg Magyarorszagot megnezni milyen buszok, teherautok vannak az utakon. Reg a bontoba lenne a helyuk.
Most akarok venni par Kinai kisbuszt, utananeztem a cegnek mar Kievben is az o elektromos busziaik vannak forgalomban.
Meg meg tobb Ukran varosban
Nalunk meg megy ez a kamuzold alszentkedes.[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Drago1 #52717 üzenetére
Köszönöm!
Más:
Egy 530i E39-cel amiben ~350.000 km van (szöveg szerint rendszeresen karbantartott és 7. tulajánál van) mennyire lehet szívatós avagy időzített bomba?
Mi az amit nézni-cseréltetni kell benne záros határidőn belül ennyi km-nél?Szintén E39, de 520i verzióban ennél is mi az amit cseréltetni-külön átnézetni kell ~270.000 km-nél?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52828 üzenetére
Addig örüljünk, amíg tényleg nem a teherszállításra és a tömközre kezdenek összpontosítani. Abba fog csak igazán belerokkani pár ország... Iszonyatos drágulás lenne és nekünk, a "végfelhasználóknak" kellene megfizetnünk. Még csak enyhén próbálják terelni a dolgokat, de olyan megoldás még nincs, ami nem hozna nagy drágulást. Ezért kell még idő a fejlesztésre. Csak az már egyre kevesebb van, a szakértők szerint.
Magyarországon, még a vasút is egy külön kategória, nekem elhiheted! -
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #52833 üzenetére
E46-ban is vérszegény.
Szerintem
de részemről ha első BMW és nem volt erős autóm, akkor oda jó a 20i is.
Nekem az első BMW-m egy 170 lovas 23i volt. Azóta az összes gyenge. Talán a 180 pacis 120d, ami hasonlít, ami hozza a sor6 élményt[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #52834 üzenetére
Nekem a coupe-ban a 170 ló határesetben elmegy, de csak magasabb fordulaton él szépen a motor! Egyszer lehet rakok bele egy 3.0i motort.
-
szimi57
őstag
válasz NoZoli #52832 üzenetére
Tömegközlekedés, már nálunk is alakulgat.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Persze engem keress
(#52827) Gsx-rr
Ha szeretnél mérést elviszed előtte és utána oda ahova szeretnéd. De egyébként véleményem szerint és a nagyközönség szerint nem a papíron lévő számok a mérvadóak hanem az,hogy te mit érzel illetve mész 0-100 80-120 100-200 és 402m Ha ezek az adatok javulnak kocsitól függően több másodpercet úgy nagyon nincs is miről beszélni....Úgy gondolom,hogy aki versenyautó motorvezérlőket ír 0-ról az eléggé ért hozzá..
Pl Niesz Ferinek a versenyautóit
Bmw M3 GTR
Vagy ha esetleg mond valamit a Terror Benz
W210 100-200 7.89s
BMW LCI E60 535D SAT Stage1 DPF / EGR OFF 100-200 ~12,5sF01 760i ( 600Le ) gyári 100-200 ~10s Stage1 100-200 8s
stb stb De innen fórumról kérdezd meg a tagokat... Sokaknak megcsináltuk már az autóját meséljék el ők maguk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Carlytoo
aktív tag
Kérnék tőletek tippeket. Úgy néz ki, hogy a választott autómmal mégis van probléma. Szerencsére még nem vettem meg. E39 520d-ről van szó. Az autó egyszerűen alig megy. Turbóra gyanakodtunk tehát annak az átnézése és cseréje megvolt. Nem oldotta meg. Úgy viselkedik az autó, mintha nem lenne több, mint 60 LE. Mik lehetnek a problémák. Indításkor nem döcög, köhög. Nem füstöl. Szép az alapjárati hang is.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
H.Ezredes
őstag
válasz Carlytoo #52842 üzenetére
Csak egy karácsonyi baráti tipp amit ha elfogadsz-elfogadsz ha nem-nem..... ADAGOLÓS 136LE-s DÍZLET NE VEGYÉL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mind1 mit mondanak mennyire jó mennyi minden ki van cserélve akkor se vegyél.... 30D-t vehetsz bátran ajánlom...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.