Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44906 üzenetére

    Hiába mondod... Nem volt semmi cserélve rajta... :D Minden GYÁRI volt én csavartam ki mindent először.... Nem Andersen... A képen is látszik milyen a motor meg minden ennyi Km után.... Évjáratot néztem az alkatrészekben minden a kocsi gyártási dátumának azonos volt.... Akkor ???? Nézd meg milyen F10-et kapsz 5,5M-ért.... Mondom névre írva mindennel volt 5,4M úgy,hogy kapott gyári felnin téli gumit.... Ez-az autó nem Tehát inkább úgy mondom nézd meg mit kapsz 5,2M Ft-ért... Ne egy kézi váltós szövet üléses kis navis PRE LCI-t nézz hanem 2014-től kezdve és LCI legyen. Ő menni akar vele. Amikor vette az értelmes felszereltségű LCI autók 7-8M Ft-tól kezdődtek amikben 150-200E Km volt.... És ugye azokhoz még hozzá se volt nyúlva... Ehhez képest 7M-ba lett egy LCI autója ami le lett szervizelve tisztességesen nem kell aggódni,hogy ledurran a turbó nem fog elmelegedni az autó nem fog kigyulladni a szívósor és az autó a felgyülemlett koksz miatt és az EGR hűtő se fog ledurrani róla... Rendben van a futómű a motor a váltó a hajtáslánc... Nem tudok annál többet mondani mint,hogy 0 hiba van az autóban jelenleg és igazából egy DPF hőmérséklet szenzorra panaszkodott vételnél is semmi más hiba nem is volt benne.....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák