Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz do3om #6692 üzenetére

    A DirectX 12 (és később a Vulkan is) kínál nagyon jó lehetőségeket az IGP használatára, és sokkal többet ér az így nyerhető gyorsulás, mint amit a processzorból ki lehet sajtolni. Ráadásul azzal, hogy az IGP számol komoly vektormatematikai problémákat, a processzormagok teljesen felszabadulnak. A WDDM 2.0 az IOMMU móddal egy nagyon jó alap lesz arra, hogy az IGP teljes egészében átvegyen olyan feladatokat, mint a tartalomkikódolás, a rendezés, vagy a kivágás view frustum cullinggal. Mindegyiket sokat alkalmazzák ma a játékokban és a processzor csinálja. De mivel egyre komplexebb jelenetre van szükség, így jól jön, ha a processzormagok helyett az IGP, azaz egy teljesen szabad erőforrás meg tudja oldani ezeket az extrém módon párhuzamosítható problémákat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák