Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A flipqueue/pre-rendered frame tök egyszerűen kategorizálható.

    Az NVIDIA GeForce driverben alapértelmezetten 3, de opcionálisan 1-4 között állítható.

    A régi AMD Catalyst driverekben fixen 3.

    Az AMD Radeon Software driverekben fixen 1. Kivéve a ReLive csomagok új Chill módját. Ha a Chill aktív, akkor ez az érték 0 a scene pacing miatt.

    Ezek a beállítások addig élnek, amíg egy DirectX 11-es alkalmazás másképp nem rendelkezik. Ugyanis az alkalmazás oldalán lehet kérni azt, hogy a meghajtóba épített beállítást ne vegye figyelembe. Például a BF4 ilyen. Az új Frostbite motor már jobb, így a BF1-ben a meghajtó beállítása érvényesül. Tehát még csak motorhoz sem nagyon lehet ezt kötni. Maximum motorverzióhoz.

    DirectX 12-ben a flip queue méret kiválasztása csak és kizárólag az alkalmazás feladata. Egy meghajtó nem képes felülírni. Az alkalmazás fejlesztője dönti el, hogy mi legyen a beállítás, és akár architektúránként eltérőt alkalmazhat.

    Konzolokon a flip queue méret univerzálisra van szabva. A fix hardver miatt mindig 1. Ehhez kell írni a programokat.

    Általánosan érdemes mindig azt az értéket használni, amit a driver alapértelmezetten felkínál, mert ehhez építették be a rendszerprogramozók az alkalmazásspecifikus optimalizálást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák