Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcwolf79
veterán
Azért ne gondoljátok, hogy az NV ölbe tett kézzel fogja nézni, hogy jön az (elvileg,aztán majd meglátjuk) olcsóbb AMD VGA,ami lehet hogy veri majd a Titan-t is, és majd nem követi ő is az árakat
Árat fog csökkenteni ha a helyzet úgy kívánja,mert muszáj lesz neki.Most még adhatja a Titan-t és a 780-at annyiért,amennyiért adja,mert megteheti. De ha lesz versenytárs, kénytelen lesz engedni az árból.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
TomiLi
addikt
válasz TESCO-Zsömle #7100 üzenetére
Úgy már igen megéri, nekem inkább a "bajlódás" része nem éri meg. Nekem nincs annyira türelmem a megkerülő utak kitaposásához...
Játékok: akkor nagyon a kedvenc címek köré kell majd építeni a gépet! Akkor van ciki, ha az ember innen is szeretne, meg onnan is.
Jövőkép: Így direktbe, nyíltan, számomra is érthetően megfogalmazva még senki nem írta le, a sok szakmai írás, meg a laikusoknak (nekem is) sokszor nem segítség, hanem összezavar inkább.
Én meg pont most akartam egy vizes gépet összerakni.... De így akkor még (megint) ez várat magára...
Mindenesetre köszi a segítséget!
Bogyorisz
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikailag a jövőben is lehet hardvereket mixelni. 2016-ig biztos, mert az Intel csak utána dönthet úgy, hogy megakadályozza a VGA-k társítását a procijaik mellé. Eddig az időpontig egy versenyjogi egyezmény kötelezi őket erre.
Az viszont biztos, hogy az AMD és NV VGA-k már 2016 előtt kapnak olyan funkciókat, amelyeket Intel processzor mellett nem lehet majd kihasználni. Tehát ha minden tudását használni akarod a terméknek, akkor platformot kell építeni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TomiLi
addikt
Erről sem tudtam, hogy van egy versenyjogi egyezmény, ami kötelezi az Intelt! - köszi!
Én már nagyon régóta szeretnék egy "platform" pc-t, de eddig több okból (köztük a saját hülyeségeim)
nem jött össze(#7104) TESCO-Zsömle Na ez az! Jelen állás szerint akkor 2016-ig nem is nagyon érdemes.....
[ Szerkesztve ]
Bogyorisz
-
Crytek
nagyúr
Shadow of the Eternals még 14 nap de a fele se jött össze a pénznek! Bárhogy erőltetik nem kell a népnek
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikailag mindegy. Úgyis elkészül, mert ha már benne áll majdnem egymillió, akkor már egy másik egymillió lényegtelen. Itt az egyetlen kérdés, hogy milyen formában készül el. Jelenleg valószínű, hogy az AMD csak kulcsokat kapna, ha megjelenik, ami nyilván jár a támogatásukért, de a program futtatható lenne mindenhol. Ha bebukik a gyűjtés, akkor több támogatás erősebb kizárást is jelenthet, akár AMD-only játékot. Ez mondjuk nem szerencsés, de érthető, ha nem sikerül legalább a szükséges pénz felét összekaparni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sonja
nagyúr
-
Crytek
nagyúr
Csak akkor nem értem itt a kickstarter lényegét mert ha a 0. perctől köztudott volt,hogy az AMD miatt tökmindegy mi lesz megjelenik akkor minek erőltetik a pénzgyűjtést?
Meg kicsit nonszensz hogy sok "jó" projeckt elbukik,mert nincs mögöttük senki, itt meg már másodszorra hasalnak el gyűjtés terén mégis megjelenik. Hol az igazság
Bár lényegtelen én csak örülök neki ,mert tetszik a game,meg végre valaki aki használj a Cryengine 3-at (aki nem a crytek)Next PC Upgrade: 2022
-
HSM
félisten
Nem a Te hsz-edre gondoltam, hanem arra, hogy sok portál a laikusoknak úgy adta le a dolgokat, hogy úristen, mekkora gáz van, miközben semmi új nincs a nap alatt.
Bár az tény és való, hogy komoly koncepcióváltozások vannak kilátásban, ami a PC-s játékot illeti, ha tartani akarják a lépést a konzolokkal. Emiatt talán érdemes most egy fél évig, évig nem vagyonokat költeni gépfejlesztésre, hanem kicsit várni, mi fog kisülni az API illetve APU vs dGPU helyzetből. Nekem most van egy nem túl drága I5 3570K + HD7950 kombóm, én ezzel már kihúzom a következő két évet, aztán meglátjuk, merre fejlődnek a dolgok...(#7107) leviske: Maxon az 1GB 4890 se bírta, de még az 5850-em sem. De ugyanakkor medium textúrákkal (ugye max ez fért be 1GB-ba), 70% látótávval és detail distance-el, a többi dolgot feltekerve teljesen jól ment a 4850-en, igencsak pofás grafikával. Viszont proci kellett alá, minimum 3,2Ghz-en kellett hajtanom szegény Q6600-am, hogy bírja az iramot, pedig az abban az időben elég morcos proci volt...
A 4890 alá pedig már az I7 920-am is 3,7Ghz-en kellett járatni, hogy a 80-as látótávot bírja...(#7108) Firestormhun: Az 5870 alá is főleg proci kellett, ha az nem volt meg, jöttek a lagok... Főleg maxon. Maximum medium textúrák, és olyan 80-85-ös látótáv, amit fel lehetett vállalni egy 4Ghz-es I7-el és 5870-el, szigoróan HT OFF-al.
-
Malibutomi
nagyúr
"Bár az tény és való, hogy komoly koncepcióváltozások vannak kilátásban, ami a PC-s játékot illeti, ha tartani akarják a lépést a konzolokkal. Emiatt talán érdemes most egy fél évig, évig nem vagyonokat költeni gépfejlesztésre, hanem kicsit várni, mi fog kisülni az API illetve APU vs dGPU helyzetből. "
Hmf, pedig pont az új radeonokra várok, bár azzal tán nem lehet annyira besülni.
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #7113 üzenetére
Meglátjuk. Szerintem a jelenlegi GCN Radeonok is elég bitangok a 7800 sorozattól és felfelé...
A puding próbája az evés, úgy tartják, nekem jelenelg teljesen jó, ami van, aztán majd ha valamiért kevés lesz, majd akkor váltok. Addig meg minek izguljak? Nem hat meg, ha van erősebb, amíg elég erős az is, ami van.
Az adatlapod alapján nálad se lehet túl égető probléma a gépfejlesztés.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Nem, hanem valamivel olcsóbban, nem tudom honnan szedsz ilyet hogy 1,5X-es áron, mikor már most csökkentik az árakat....az nvidia ugyanezt csinálta, kisebb módosításokkal lejjebb csúsztatta a kártyákat, és kiadott két csúcskártyát (gtx680->gtx770)
Ha logikusan belegondolsz, ha nincs olyan nagy áttörés ami indokolná a teljes cserét, akkor nyers erőben ugyanez történik kb mindig.
A 7870 kicsivel erősebb mint a 6970. Most ha a 7970-et kisebb módosításokkal kihozzák 9870-ként, olcsósítva (ami már most látszik, mert tolják lefelé az árakat), és esetleg kicsit gyorsítva, akkor ugyanott vagyunk.Azt Abu tudná megmondani, hogy ezek is módosítva jönnek-e ki mint a 7790 a Bonaire chipekkel.
(#7115) HSM
Jaja nem égető, kártyát gondoltam kicsit combosabbat, de most kissé bizonytalan vagyok
Ugye 7970 mondjuk már olcsón jöhetne, de vajon mennyire lesz időtálló később, vagy várjak a 9XXX-re, és akkor az bika lesz. Mondjuk szerintem kivárok, mert ha vennék is 9970-et, akkor sem megjelenéskor, szépen kivárok mondjuk tavaszig, addig kiderül melyik gyártóé lesz jó illetve szar, és addigra a kezdeti hype ár is lemegy kicsit.[ Szerkesztve ]
-
Cagm^c
tag
válasz Malibutomi #7116 üzenetére
A 4870-6870-7870-nek nagyon hasonló a fogyasztása. SQt talán az 5870 is hasonló, de ebben nem vagyok biztos. Ebben a sorozatban furcsán mutatna (ugyebár középkategóriáról beszélünk) egy 7970 átmatricázva "9870"-re. A kártya játékokban mutatott sebességére nem is lenne panasz, de a fogyasztása szerintem a középkategóriában elfogadhatatlan. Jelentős fogyasztáscsökkentéshez meg bele kell nyúlniuk a chipbe elég rendesen.
Arról nem is beszélve, hogy minek vegyek olyan kártyát, ami már megjelenéskor is elavult?Szóval az én álmom egy olyan "9870" lenne, ami maximum 100-120k HUF, a fogyasztása hasonló az eddigi x870-esekhez, a sebessége pedig a 7970 körül lenne. És ekkor beleért az ujjam a bilibe és felébredtem...
-
leviske
veterán
(#7109) Abu85: Egy "AMD Only" játék egy Kickstarteres projektből max akkor nem rúgná fel az egész kezdeményezést, ha végül a közösség pénzéből az eddig felajánlottakat se fogadnák el. 1,5millióból meg inkább a termékek fejlesztési idején rövidítsenek, ne "kitudja milyen lesz" játékokat gyártassanak.
(#7111) Crytek: Mi van a Cryengine 3-ban, ami miatt akkora nagy szám számodra? Nekem PC-n arról a motorról csak a szándékos félreoptimalizálás jut eszembe, ahogy az elődjéről is.
(#7112) HSM: Ennek fényében azt mondani a GTA4-re, hogy rossz példa a "borzalmas PC portokra", igencsak erős túlzásnak tűnik.
(#7116) Malibutomi: Elvileg változtattak a számozáson. Az új Rx Dxxx sémába lazán elférhet egymás mellett a Tahiti és a Hawaii a 900-as családban. Ahogy a Pitcairn és a Curacao is a 800-asban.
MÁS: Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy a Kaveri 2.0-as GCN-je mellett szükség lehet-e majd a játékok alatt arra, hogy a VGA is GCN2.0 architektúrával rendelkezzen. Gondolom nem, ha tervben van a Pitcairn és Tahiti piacon tartása.
-
HSM
félisten
válasz leviske #7119 üzenetére
Szerintem az eredeti állításom megálja a helyét ennek tükrében is. [link]
Talán annyit írhattam volna bele, hogy ésszel beállítva. Mert az egyetlen igazi baja a játéknak ez volt, hogy gondolva a jövő hardvereire, a maximum grafikát a maga korában elérhető hardvereknek messze fölé vitték. Szerintem nem mondhatjuk rá, hogy "borzalmas port", amikor:
-rendesen testre szabható a játék grafikája, lebutítva megfelelően futott már akkor se túl erős PC-vasakon is
-rendesen meg volt csinálva PC-s kezelőszervekre az irányítás
-az első egy-két hét bugjai után már teljesen jól működő volt a játék PC-n
-kihasználta a PC nagyobb kapacitását, nem konzol grafikát kaptunk, hanem lényegesen, látványosan jobbat
Igzából, nem is értem, mit kéne még tudjon egy PC-port ahhoz, hogy jónak legyen tituálva?A GCN2.0 téma... Sanszos, hogy ha játémeneti GPGPU számításhoz kell a compute, az APU-only lesz, mert ugye ott figyel a busz késleltetése a sima GPU-n, tehát arra nem lesz ideális, hiába GCN2.0. Persze, más szempontból lehetnek ennek előnyei, más területeken.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Hopp, mégegy fontos dolog lemaradt... Ugye "hivatalosan" nem is engedte a játék, hogy pl. a VGA memóriájánál magasabb beállítást használj (a korabeli elterjedt 512MB-os kártyák idejében ez elég komoly megszorítást jelentett) így majdnem mindenki a korlátozás "saját szakállra" kiiktatta, utána meg ment a sírás-rívás, hogy nem megy jól a játék.... Szóval azért itt a userek keze is bőven benne volt a dologban, hogy olyan híre lett a játéknak, amilyen.
[ Szerkesztve ]
-
WayneGace
őstag
Átmatricázás miatti sírás egy nagy baromság szerintem. Nézzük meg gtx770. GPU boost 2.0, kicsit tuningolt gk104 és memória, olcsóbb, mint a gtx 680. Ez szerintem így jó a vevőnek. Ha ugyanezt megcsinálja az AMD például 7970-el, azzal mi vevők nem járunk rosszul. És mi a fenének csináljanak középkategóriába teljesen új cuccot, ha a teljesítménye elég oda?
BestSecret invitációt privátban adok.
-
Crytek
nagyúr
válasz leviske #7119 üzenetére
"Mi van a Cryengine 3-ban, ami miatt akkora nagy szám számodra? Nekem PC-n arról a motorról csak a szándékos félreoptimalizálás"
Elég csak felnézni a Crymod forumára ahol xy nevesincs pistikék mit képesek kihozni a szaros SDK-ból.
Normális kezekben meg fel sem fogható ütös grafikát lehetne létrehozni.De sajnos ott van az a MIÉRT NEM használja senki ezt az engine-t szindróma, amit ha kővel dobálnak se tudok megmagyarázni.
Az meg engem sosem érdekel hogy nasa+paks + csernobilt is rá kell kötni hogy fusson ha szép a látvány!Egyik Crysissal se tudtam maxon játszani akadás nélkül a mai napig se, ennek ellenére beleraktam már a 3 részbe összesen vagy 12 végigjátszást ha nem többet.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
subpixels
tag
-
leviske
veterán
Akkor másképp kérdezem. Ehhez a gépigényhez mit nyújtott a GTA4? Csak mert sok más játékkal ellentétben nem emelte magasabb szintre se a grafikát, se a fizikát, se az ai-t.
(#7123) Crytek: És úgy gondolod, hogy a normálisabb gépigénnyel rendelkező, Unreal és Frostbite-féle motoroknál azért jobb a Cryengine, mert...?
-
Crytek
nagyúr
válasz leviske #7128 üzenetére
Azt hogy jobb-e azt nem tudom ,mert nem értek a technológiai dolgokhoz. Nekem sokkal szebbnek tűnik a Cryengine mint bármelyik UE3-as game!
De sajnos úgy látom csak én szeretem a játékkészítők nem
Hiába fényezi a Crytek mestere az engine-t, hogy már most fejlettebb mint az UE4 , ha arra ami még megse jelet már kb több game van készülőben vele mint az összes Cryengine-el valaha is fog készülni
Next PC Upgrade: 2022
-
janos666
nagyúr
válasz leviske #7128 üzenetére
Erre szerintem nem igazán lehet válaszolni így, hogy nem nagyon van más CE3-as játék, míg UE3-as kazalnyi. Vannak játéksorozatok EU3-al, amikben a második rész szebb és gyorsabban fut, mint az első, a harmadik pedig még egy kicsit szebb, és ugyan úgy fut, mint a 2. rész (gondolom egyrészt az is benne van, hogy egyre frissebb UE3 build-okra épülnek, de az is, hogy a külső fejlesztőcsapat is egyre jobban kiismerte a motort). A Crysis-ról pedig erősen sejthető, hogy szándékosan terheli a kelleténél is jobban a gépet (és nem feltétlenül csak a motor, hanem ahogy maga a konkrét játék használja).
Én nemrég azon kaptam fel a fejem, hogy az SCII automatikusan javasolta nekem az Ultra grafikus szintet (nemrég kezdtem a Harth of the Swarm kampányt, ami lényegében ugyan az a grafika, mint a Wings of Liberty-ben volt), mégis akadozik egy kicsit 1000/1200-as órajelekre húzott HD5850-el (nem elírás, vizesblokkal 1Ghz-es mag, évek óta így járatom) pedig az SCII már 3 éve sem volt annyira túllőtt, állejtegetős grafika, és azóta évek teltek el, így a HD5850 drivere és a játékmotor is agyon lehet már optimalizálva hozzá (és bár én csak single-ben játszom, ez amellett tudtommal egy sportszerű multis játék is, így illene mindkét oldalon igyekezni, hogy optimalizálva legyen), a jelenlegi CPU-m (2500K@4.5Ghz) pedig túlméretes a régi VGA-m mellé, így biztos a VGA szűk neki. (Az SCII terran kampányt is így, picit akadozva, nem stabil 60fps-el játszottam végig, de akkor még Q6600@3.6Ghz volt a kicsit alacsonyabb órajelen ketyegő HD5850 mellett, és viszonylag frissen a megjelenés után).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
leviske
veterán
(#7129) TESCO-Zsömle: Hogy ez mennyire volt előremutató és még a mai játékokhoz mérten is impresszív... az vitatható.
(#7130) Crytek: Az UE3-nál gondolom fejlettebb, de az UE4-en a hangsúly, miután azzal lesznek egy korosztály. Az UE4-el szemben pedig igazából, mint hozzá nem értő. elég erős kétségeim vannak, hogy ugyanazokat az effekteket és összességében grafikai színvonalat ugyanolyan vagy még gazdaságosabb hardverkihasználás mellett képes demonstrálni.
Amennyiben pedig jó a feltételezésem, maximálisna értehtő, hogy miért kerüli az összes fejlesztő.
(#7131) janos666: Viszont kérdés, hogy a motor maga mennyire pörgeti feleslegesen a gépet. Meg úgy összességében kérdés, hogy a Cryteknek mennyire igénye játékot készíteni szimpla reklám helyett...
-
radi8tor
MODERÁTOR
Játékok motorjáról térjünk vissza AMD-re.
⭐ Stella
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz leviske #7132 üzenetére
Nem mondtam, hogy előremutató volt, csak hogy indokolta a gépigényt.
Kicsit olyan ez, mint az Apple néhány cucca. Önmagában se a grafika, se a fizika, se az AI, se a nagy tér nem volt eget rengető. De így együtt összerakva már lehetett róla beszélni.
Hatalmas a terület, méretéhez képest roppant részletes és a grafikai minősége is kitűnő az előbbiekhez mérten. Az AI és a fizika pedig rengeteg mozgó elemet koordinál, még akkor is, ha csak scriptelve vannak.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
Lehet nem teljesen on de már régóta izgat a kérdés.
A vga gyártók miért nem fejlesztenek saját grafikus motort? Amivel gyakorlatilag exclusive játékokat tudnának kohozni a saját platformjukra. Nyílván van sok hátránya is, de szerintem előnye is lenne bőven.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamssss #7135 üzenetére
Az exkluzív játék addig ér valamit, amíg olcsó. Egy AAA játék fejlesztési költsége ma 50 millió dollár fölött van, de vannak durvább például is, mint a Tomb Raider, amire 100+ milliót költöttek, vagy a BioShock Infinite ami 200+ millióban van. Ekkora kockázatot nincs értelme felvállalni. A VGA-piac amúgy sem egészséges, hanem egy haldokló szegmens, ami már rég lélegeztetőn van.
A motor meg lényegtelen. Nincs benne üzleti vonzat. A PC-n ma már minden nagy kiadó fenntart egy vagy két technológiai stúdiót, melyek motort terveznek a kiadó összes játékához. Innentől kezdve, akik a motor licenceléséből akarnak megélni koppannak, mert a zsíros üzletek előtt bezárult a kapu. A Unity, az Unreal Engine és CryEngine nem véletlenül lett részben ingyenes. A nagy halaknak már nem kellenek ezek.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
fatallerror
addikt
már hogyne hozná vissza... bőven visszahozzák... az említett bioshock már most is pluszban van
#7138) WayneGace : ezt úgy mondod mintha csak az első 1-2 hónap számítana és utána nem számolnák az eladásokat de már visszahozta az árát most is
dede, kb 100-200 millió összehozni 1 nagy játékot, kb mint 1 nagy filmetde megnyugtatlak h nagyon jól tejelő biznisz ez különben nem csinálnák don mattrick 19 milliót fog keresni a zynga-nál, szerinted miből szülik a pénzt?
nézd meg milyen 1 nagy studio, pl ubisoft toronto (azért ezt mert ez a torontoi helyük elég új). luxusban dolgoznak és senki sem keres 40 ezernél kevesebbet ami mondjuk csak átlagfizu torontoban de azért meglehet élni belőle egész jól. a fontosabb programozók meg 50-60 ezret keresnekea-ről nem is beszélve
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
veterán
Amit írtál választ az engine-ekre vonatkozóan teljesen érthető, viszont az én sem tudom elhinni, hogy a játékkészítők egy karitatív szervezet akik simán buknak dollár 10 milliókat csak azért, hogy mi jókat játszunk.
De ha kicsit is utána számolunk, elvben a Tomb Raider kb 110M dollár. Ha csak 4 millió példányt adnak el és mondjuk legyen az átlagár 40 dollár akkor is 160M volt a bevétel, és akkor ez csak az a része, ami közvetlenül a játékból folyt be.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
WayneGace
őstag
válasz fatallerror #7141 üzenetére
Nem tudom miből szűrted le, hogy aggódom értük vagy az ipar miatt. Csak meglepődtem, hogy hagyják ekkorára duzzadni a kiadást. A fenti két úriember szerint nem hozta vissza a befektetést. 200 milliót biztosan nem hoz vissza 4, de 5 millió eladott példány sem. Steam és minden bolt leveszi a saját maga hasznát. Persze tudom, hogy nem csak néhány hónap számít, de a játékok akkor termelik a bevétel nagy részét. Nem a 75%-os leárazáskor.
Megjegyzem már láttunk néhány céget bedőlni és biztos nem tesz jó nekik az óriás projekt, ami többet visz, mint hoz. És nem is 100k dollár haszonért csinálnak egy projektet a nagy kiadók. THQ is szépen csődbe ment, EA is veszteséges negyedéveket zár. SEGA-nál is az minősül sikernek, ha nem veszteséges egy negyedév. A fentem említett tomb raidert kiadó square enix is veszteséget termel egy jó ideje.BestSecret invitációt privátban adok.
-
Sonja
nagyúr
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
WayneGace
őstag
válasz TESCO-Zsömle #7146 üzenetére
Mit nyernének vele? Például azt, hogy dominálnák a piacot. Annyiszor le lett már írva, hogy így haldoklik a vga piac, meg úgy. De a gyártók azért mindent megtesznek, hogy érvényesüljenek rajta. Gyanítom a bf4-be se azért tolják a sok pénzt, mert szarnak a pc-s vga piacra.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WayneGace #7148 üzenetére
A VGA-piacra szarnak is, de az új konzoloknak hála a piacból platformszintű rendszerek lesznek, mivel a VGA-kat APU-khoz fogják tervezni. Mindketten, így ha minden GeForce funkciót akarsz, akkor NV APU-t kell venni, vagy ha minden Radeon funkciót szeretnél, akkor AMD APU kell. Egy későbbi árukapcsolás az értéke még a VGA-piacnak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest