Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz TomiLi #7094 üzenetére

    Nem a Te hsz-edre gondoltam, hanem arra, hogy sok portál a laikusoknak úgy adta le a dolgokat, hogy úristen, mekkora gáz van, miközben semmi új nincs a nap alatt.
    Bár az tény és való, hogy komoly koncepcióváltozások vannak kilátásban, ami a PC-s játékot illeti, ha tartani akarják a lépést a konzolokkal. Emiatt talán érdemes most egy fél évig, évig nem vagyonokat költeni gépfejlesztésre, hanem kicsit várni, mi fog kisülni az API illetve APU vs dGPU helyzetből. Nekem most van egy nem túl drága I5 3570K + HD7950 kombóm, én ezzel már kihúzom a következő két évet, aztán meglátjuk, merre fejlődnek a dolgok... :)

    (#7107) leviske: Maxon az 1GB 4890 se bírta, de még az 5850-em sem. De ugyanakkor medium textúrákkal (ugye max ez fért be 1GB-ba), 70% látótávval és detail distance-el, a többi dolgot feltekerve teljesen jól ment a 4850-en, igencsak pofás grafikával. :K Viszont proci kellett alá, minimum 3,2Ghz-en kellett hajtanom szegény Q6600-am, hogy bírja az iramot, pedig az abban az időben elég morcos proci volt...
    A 4890 alá pedig már az I7 920-am is 3,7Ghz-en kellett járatni, hogy a 80-as látótávot bírja... :DD

    (#7108) Firestormhun: Az 5870 alá is főleg proci kellett, ha az nem volt meg, jöttek a lagok... Főleg maxon. Maximum medium textúrák, és olyan 80-85-ös látótáv, amit fel lehetett vállalni egy 4Ghz-es I7-el és 5870-el, szigoróan HT OFF-al.

Új hozzászólás Aktív témák