Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #60017 üzenetére

    Nem. Ennek a lényege olyan jellegű részecskerendszer kialakítása, amely sokkal jobban kezelhető, és sokkal valósabb hatást generál. Nem csak a Luminous megy erre, hanem az Unreal Engine is, például a Niagarával. Az efféle rendszerek előnye az alkalmazhatóság és a skálázhatóság, de a hátrányuk, hogy a korábbi rém egyszerű rendszerekkel szemben eszik az erőforrást, hiszen jóval bonyolultabb a szimuláció maga.

    De ha nem trükköznél ilye formában, akkor meg maradna a brute force, ami még ennél is jobban megenné a hardvert, tehát nem véletlenül megy az egész ipar arra, amerre a Forspoken vitte a részecskerendszert. A különbség annyi, hogy a Forspoken volt ebből a szempontból az első fecske, de nem az utolsó.

    #60018 PuMbA : A HPRT az nem is fog futni NVIDIA-n, hiszen a Geforce-ok nem támogatják a HIP-et. Valószínűleg lesz egy szimpla DXR fallback is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák