Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Alogonomus #56163 üzenetére

    + Abu:

    Na látod, fanozás nélkül is egyet tudunk érteni dolgokban. Ebből amit linkeltél te magad is láthatod, hogy igazam van. itt nem a teljes driver újra írás a megoldás, és nem az hogy hülyének nézünk egy céget 35 év fejlesztői munkával a PC iparban.... Igor is ezt állítja hogy több lépcsőben lehet ezt helyrehozni, de van egy dolog amin segíteni nem lehet , még pedig az hogy elsősorban a konzolátiratokban és radeonra optimalizált címekben jön elő a legjobban, és ezen Nvidia nehezen fog tudni segíteni.
    Ő azt mondja hogy az asszinkron compute feldolgozás kis felbontáson extra gyorsasággal ( magas FPS szám) akadást okoz a GPU ban, amit abból vont le hogy Nvidia oldalon GPU limites környezetben de kevés CPU magszámmal tesztelve is később rakja ki a textúrákat, árnyékolási anomáliákat okoz, renderelési csúszások és hibák jönnek elő. a problémás játékokban és többször üres járatba fut a a textúrázás, és a párhuzamos folyamatok végrehajtása ( asszinkron) ami késleltetési probléma, akadás, ahogy ő hívja buborék és ami felelegesen sok újrahívást eredményez CPu oldalon és ezért van a nagyobb CPU igényés korlátozott FPS szám.
    "
    Whether it was Horizon Zero Dawn or Watch Dogs Legion, whenever the FPS dropped on the GeForce (especially in the measurements with only 2 cores), the slower popping of content, delayed loading of textures, or errors with lighting and shadows were less bad on the Radeon than on the GeForce. This is also an indicator that the pipeline was simply tight (bubbles) and the multi-threading on the GPU was not really optimal. This is supported by the fact that the percentage gaps between the two cards are always the same when increasing the core count and decreasing the CPU limit (see page two). Because I see the problem rather less with the CPU, but the processing of the pipelines on the GPU. A limiting CPU only makes the process more obvious, but is not the real reason.

    Ezt megoldani talán az aszinkron feldolgozás finomításával lehetne ami hardveres és szoftveres kérdés is, vagy a játékmotor oldali optimalizálással, amire Nvidián nem valószínű hogy sort kerítenek, A harmadik brute force megoldás az erős CPU ami bírja hogy a GPU extrán terheli, a negyedik a magasabb felbontáson való játék, ami valljuk be egy 3070- 3080 esetén eléggé jellemző.
    tehát a teljes dx 12 driver újra írásra és hasonló végletes kijelentésekre továbbra is reagálni fogok, fanboy ide vagy oda, maga a topik viszont nem megfelelő erre.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák