Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz #32839680 #50096 üzenetére

    Akármilyen galádságnak tartom, épp egy Crytek kategóriájú stúdiónál gondolom azt, hogy ott fog kopogtatni az NV, hogy "Héló, ezért a zsebzsetonért cserébe ne akarjatok már olyan settinget, ami árt az NV felső kártyák imidzsének. Köszike."

    Ne legyen igazam, csak kicsit realistábban nézem. De rajtunk kívül (igen, ide sorolom magam is, aki örül, ha egy aktuális gen fölé lövik a settings-eket), akik gondolkodnak, a tömegnek leginkább egy olyan üzenet jön le ilyenkor, hogy "De szarul optimalizálták a játékot, nem viszi el a piac legerősebb kártyája sem játszható FPS-sel, LOL", meg ilyesmik.

    szerk.: egyetlen tényleges esélyt akkor látok a 16 GB elterjedt kiaknázására (vagyis, hogy tényleg értelme is lesz ergo előnyt jelent majd), ha a 10 GB-os kártyák iszonyat gyorsan kikopnak a piacról, de ilyen nem lesz, mert olcsón csak(!) ezt tudja az NVIDIA értékesíteni. A 20-as garantáltan az én ingeremen is túlmegy majd. Addig, amíg a 10-es piacon lesz és felőház képviseletében terjed, mint a pestis, addig nem hiszek a Radeonok +6 GB-jának érdemi jelentőségében. Határozottan azt vallom, hogy alap és RT melletti FPS számok fognak dönteni és igen, RT mellett be fog szólni a DLSS érték is. Ezt hiszem most. Ha 20% vagy nagyobb lesz az árdifi azonos teljesítményszinten, akkor már jöhetnek az egyéb hátrányokkal szembemni toleranciák. ;) Csak egy vélemény, nem általános törvényű, de én most így látom.

    Még valami: a Geforce-ok és a konzolok is a VRAM-ba töltendő anyagok streamingelésére nem véletlenül készülnek fel és ennek a feature-set-nek a léte is erodálni fogja a VRAM mennyiségének fontosságát. Nem most, de a tendecia már beindult...

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák