- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- PlayStation 5
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Path of Exile (ARPG)
- Stellar Blade
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Test Drive Unlimited Solar Crown
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #49362 üzenetére
A mikropoligonokkal eleve az a probléma, hogy a quadrasteres mai VGA-k négyes pixelblokkolra raszterizálnak. Vagyis ha mondjuk egy poligon egy pixelnyi kiterjedésű, akkor előfordulhat, hogy 12 pixelre kell raszterizálni, amiből 11 pixelnyi munka teljesen felesleges, mert csak egy pixelt fed le a poligon. Ettől meg kell csinálni, csak azonnal megy a kukába az eredmény. Az új módszerrel a hardver detektálja, hogy egy poligon túl kicsi, és kevesebb pixelnyi munkát csinál.
A fenti képen látható maga probléma. Minél kevesebb az a sárga rész, annál jobb a rendszer, mert a sárga részek kiszámolt, de nem használt adatok.Ez valószínűleg nagyon fontos a konzoloknak, hiszen egészen durva adatmennyiséggel tudnak dolgozni a gyorsítótárazás miatt. Viszont a hardvert is fel kell készíteni rá, hogy kvázi minden pixelre, lényegében pixelnyi nagyságú poligonok jutnak. A hagyományos quadrasteres módon összeomlana a fill rate. A raszterizálással elvégzett munka ~90%-a felesleges lenne. Ha azonban van egy alternatív, mikropoligon pipeline, akkor a felesleges munka csak 10-20% körül lesz, miközben az eredmény ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Mini PC
- Asztrofotózás
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- iOS alkalmazások
- Socket AM4
- További aktív témák...
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X - jegelve DocDuck-nak
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen