-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Badboys
őstag
Melyik szállítási mód javasolt egy 4,05$ árú esetén amivel elkerülhető ez a postai mizéria..Köszönöm
Cainiao Super Economy for Special Goods ez ingyenes
AliExpress Saver Shipping 0,54$
China Post Registered Air Mail 2,67$
AliExpress Standard Shipping 3,75$
-
Topikgazda
válasz Badboys #58452 üzenetére
Már többször írtuk.
Az első csiga lassú, de lehet hogy EU-s nyomkövetési számot kapsz vagy nem és Posta díjas lesz.
A második is lassú, EU-s nyomkövetési számot kapsz.
A harmadik Posta és vámolásos ezért van díj.
A negyedik futáros kézbesítés vagy EU-s nyomkövetési számot kapsz.[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
2021.12.23-án rendeltem egy terméket. A termék szállítása a megrendelésnél:
Seller's Shipping Method - FR
Estimated Delivery Time:2-5 Days
Will be shipped within (Business days)7 DaysA csomagot még nem kaptam meg viszont az Aliexpress-es státusz - finished.
A csomagszám elég "egyszerű", követhetősége nem meggyőző.
Érdemes várni vagy dispute? Az eladónak írtam már 1 napja - de még semmi válasz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha lejár a szállítási védelmi idő akkor a rendszer lezárja a vásárlást. Ellenőrizd a böngészős oldalon is, mert az app az kamuzhat. Ha tényleg closed akkor a lezárás napjától van 15 napod dispute-ra. Mondjuk én miután ezt a számot beírta és 10 nap után sincs semmi akkor rákérdeztem volna, hogy jó számot adott-e meg. Ez olyan mint egy postai azonosító csak az elejéről és a végéről a két-két betű hiányzik.
-
Frenk
aktív tag
Tegnap kérdeztem rá - eddig nem válaszolt. A dipute még aktív, tudnám "indítani".
Böngészős oldalon ellenőriztem az általad ajánlott nyomkövetési oldalakon - semmi konkrétum nincs a csomagról. Az a furcsa, hogy be van érkeztetve.[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
Ezt fel se adták. A második képen ott a szöveg: pending shipping by the seller. Ugyanolyan, mint a mostani olcsójánosnál.
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
herdsman12
őstag
Rendelés törlésről kérdeznék.
Jan 6-i rendelésre csak az "Order confirmed" üzenet jött, az "Order Status" Awaiting Shipment".
Meggondoltam magam, ezért 2 napja töröltem a rendelést, erről van egy képernyőmentésem.
Semmilyen visszaigazolást nem látok a rendelés törléséről, sőt most is ott a "Request Order Cancellation", ezért tegnap írtam az eladónak, hogy töröltem a rendelést.
Nem válaszolt, sőt a rendszer szerint nem is olvasta az üzenetet.
Már letelt a 48 óra , ami után automatikusan törlődni kellene a rendelésnek, de ennek semmi nyomát nem látom.
Eva-val se jutottam semmire.
Mi a teendő ilyenkor? -
-
Topikgazda
válasz herdsman12 #58459 üzenetére
Kénytelen vagy várni mert a törlést az eladónak jóvá kell hagyni, nem tudom honnan gondold a 48 órát a processing time több szokott lenni
-
lacoka55
aktív tag
Nemrég volt 2 vásárlásom AliExpress Saver Shipping UH--BE majd átváltozott AliExpress standard shipping-re kapott sok számot ezt az expressone fogja kihozni 14 nap alatt ért Budapest-re ez elég jó időnek számít
06 Jan 2022 15:21 Shipment information received
12 Jan 2022 05:00 Arrived Budapest Budapest -
Topikgazda
válasz herdsman12 #58463 üzenetére
Értem, az már nem igaz.
-
woodworm
veterán
A tracking bejegyzések milyen idő szerint készülnek? Azt írja nekem reggel 8-kor, hogy linehaul arrival, liege, gmt+1 14:14. Ennyire tudnak előre tippelni vagy zavar van az erőben?
-
Viperator
őstag
Sziasztok!
Hogyan lehet váltani pénznemet? (tudom, hogy ott van a felső sorban valahol, de nem enged változtatni) Mi a teendő?
Előre is köszönöm!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Topikgazda
válasz Viperator #58469 üzenetére
A zászló az ugye megvan, ott perezve a nyelv és a deviza azután egy szürke háromszög arra kattintva lenyílik a választó ablak, ott szintén szürke 3szög kiválasztod a megfelelő devizát és Save
Mobil app-ban: Account, jobbra fent a kerek zászló mellett fogaskerék azután a Currency
[ Szerkesztve ]
-
Wasquez
senior tag
Sziasztok!
A postai vámkezelésnél saccolnak egy árat, meg egy postaköltséget, és az alapján számolnak?
Jött egy free shipping csomagom, a posta által küldött levélben az ára sem stimmelt, hozzáraktak 2224 HUF nemzetközi szállítási költséget, de, hogy mire fel? Honnan veszik ezeket az információkat?PC
-
-
Topikgazda
válasz Wasquez #58475 üzenetére
A 17,4 $ az 5674 Ft az aktuális vámolási árfolyamon, a különbség 1047 Ft. Ez valós szállítási költség lehet mert kb. 20,4 jüan. A termék eladási ára és postai feladási díj két külön adat. Ha beépíti az eladási árba akkor is külön szerepel a szállítási költség.
Akkor most pontosan milyen tételek és számok vannak a postai értesítőben? -
atala
addikt
Már ezer éve várok egy csomagot, és most nézem, hogy ez vissza ment a feladónak?
Az eladó persze mélyen csöndbe van.
Igaz nem nyomkövetési szám, de szerintem valós lehet.
[link] -
hfrici
aktív tag
Sziasztok!
Ettől a nyomkövetési számtól - UY001048092AZ - anyagiakban mit várjak?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hfrici #58481 üzenetére
Mivel azeri posta a szám akár még az áfát is újból és a sávos kezelési díjat a nem online fizetéses móddal.
Ha szerencséd lenne akkor csak a 399 Ft, de ezeknél a postaváltóknál (nem ezzel a számmal indult) nem kerülnek az elektronikus adatok közé a fontosabb dolgok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hfrici #58484 üzenetére
Erre bekérhetnek még 211 Ft áfát és mivel nem lesz elektronikus elérhetősége az online fizetéshez a 799 Ft-ot. Szóval szóba jöhet még 1010 Ft a normál 399 Ft helyett és az esetleg felszámolható szállítási költséget nem is vettem figyelembe, mert az viszont lehht hogy benne van az adatok közt.
Így már a 783 Ft értékű valami egy kicsit drága lesz, bár a magyar boltban ennél is drágább szokott lenni.
Sajnos nem mindig jó az olcsó szállítás. -
Flexy90
senior tag
Sziasztok!
A többször már taglalt esetbe futottam én is bele. Alis csomagot megfogta a posta és a kb 3000 ft értékű áru után még több mint 2000 Ft-ot kellett fizetnem, értesítés persze nem jött, a postán kellett fizetnem. Annak rendje és módja szerint természetesen megreklamáltam a dolgot (már csak azért is ), de december 6. óta semmi reakció... Van bármilyen felület ahol utána lehet érdeklődni a reklamáció státuszának? Mintha 15 napos válaszadási határidőt láttam volna, de az automata emailben nem találtam most.
Xiaomi Fan
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #58487 üzenetére
Rosszul láttad, erre 120 napot írnak.
Milyen nyomkövetési azonosítód volt mert van amelyeknél tényleg nem kapják meg az a adatokat és a normál áfás vámolás fut le.
Ezeknél akkor lenne érdemes reklamálni a számolási hiba lenne vagy a szállítási költségnél rossz devizát használnak. Persze az is előfordul hogy az értesítő technikai hiba miatt nem jött akkor a 400 Ft-ot visszaszokták adni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem neked mondta a telefonos ügyfélszolgálat a 90+30 napot? Ez nem panaszkezeléses tevékenység és ezért nem vonatkoznak rá a 15-30 napos szabályok, de ezt is kibeszéltük már. Ez áfa visszaigénylés ha igaza van az ügyfélnek és ők hibáztak. Nem találod az ÁSZF-ben leírva.
Eleve október 15-től indították a feldolgozásokat a reklamációra, addig csak azok kapták vissza akik az általuk is észlelt hibás működésben voltak benne.[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
Azt tudom, hogy kidumáltuk, meg mintha Posta posztjában is olvastam volna, csak mondom most megnézem pontosan. Néztem külön VÁM/ÁFA területet, de ha nem találom leírva, akkor olyan nincs is ugye (:-
Mindegy is. Most éppen olyan bajom van megint, hogy jött az online fizetés, meg is találja a csomagot, csak nincs ott a fizetés gomb. Reggelig még beleférek a 48 órába, majd próbálkozom.
-
-
Topikgazda
válasz Wasquez #58492 üzenetére
Ez jó, mert neked az IOSS-os 399 Ft-ot kellett fizetni. Ezzel nincs gond, sem áfa, sem más nincs. Ezért lényegtelen hogy az elektronikus adatokból a devizát hogy számolta át a program. Mivel januárban 1 $ az 326,1 Ft a vámolási árfolyamon így az eladó 13,8 $ értéket és 6,82 $ szállítási költséget adott meg a küldeményhez.
Ha nem IOSS-os feldolgozású lett volna akkor 1815 Ft áfa és 499 Ft szolgáltatási díj lett volna -
Wasquez
senior tag
Köszönöm az információt, nem gondoltam, hogy ráfizettem, csak szeretném érteni, hogy mi-miből tevődik össze!?
Arra nem emlékszem, hogy a díjszabásban mitől függ, hogy 399 vagy 499F a fizetendő, hol változik a történet, ha a VAT-os a vásárlás, és a feladó fizeti az ÁFÁ-t, vagy ha itt intéződik el?PC
-
Topikgazda
válasz Wasquez #58495 üzenetére
Ha megkapják azt hogy IOSS fizetés volt, tehát az hogy 150 € értékig az AliExpress szedte be az áfát és van online elérhetőséged hogy tudjanak értesíteni akkor a 0-150 € közt csak 399 Ft fizetendő online, ennél ha nem tudnak értesíteni akkor 799 Ft az átvételkor fizetendő pénz.
Ilyenkor amit látsz adat az csak egyszerű tájékoztatás, a program számolgat.Ha nem tudják hogy az áfa beszedve, akkor áfát is fognak számolni és akkor már az értéktől függő sávos díjazás van érvényben és azt fizeted és természetesen az áfa, a termék értéke és a szállítási költség alapján. Az Összefoglaló 7. pontnál ott a díjszabásuk. Ennél is lehet online (ha van elérhetőségi adat) vagy átvételes fizetés.
[ Szerkesztve ]
-
Flexy90
senior tag
Holland posta: LT913778337NL
Nem tudom ki milyen adatokat kapott vagy nem kapott meg, de ha tudom igazolni az áfa fizetést az aliról letöltött számlával, akkor ez nem is kell, hogy probléma legyen szerintem. Ellenben jött már több Alis csomagom, amit az expressone hozott gond nélkül és még a vámügyintézési díjat sem kellett fizetni a futár pedig mindig hívott, úgyhogy van itt pozitív minta. A posta szolgáltatása és minősége messze alulmúlja az elvárt szintet, ez a három hónapos válaszadási határidő pedig egyenesen nevetséges :(
Mindenesetre köszi az infót!Xiaomi Fan
-
djsunstealer
aktív tag
Egy rövid közbeszúrás: nekem 2021.09.06 óta van egy dupla ÁFA sztorim. Az összefoglaló alapján beküldtem nekik mindent még augusztus elején, miután megkaptam a csomagot
,de mivel nem jött semmi visszaigazolás, újra megtettem szeptemberben (Tisztelt Ügyfelünk! Az alábbi küldeményre vonatkozó felülvizsgálati kérelmét megkaptuk. Tájékoztatjuk, hogy a vámkezelési nyilatkozatok, illetve a kapcsolódó dokumentumok feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik.) Szeptember 6 óta semmi pénz nem jött vissza (végignéztem a banki könyveléseket), 120 nap letelt. Nem nagy összeg (458 Ft.), azonosító ez. Érdemes még reklamálni egyáltalán? Ez már vicc kategória.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!