-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Rendeltem ilyen sebváltógombot. Fizettem, de nem volt annyi pénz a kártyán. Töröltem a rendelést. Órákkal később újra rendeltem, fizettem. Rendeltem máshonnan mást is. Ennél viszont azóta is ez fogad az Ordersben. Mi lehet az oka? A többinél ott volt, hogy mennyi idő a feladásig, azóta pedig megvan a nyomkövetési szám és látom mi a státusz? Itt meg semmi... Köszi
-
herrká
senior tag
válasz herrká #58752 üzenetére
Kiegészítés. Ha rákattintok a termék nevére az Ordersben, Page Not Found!!! Ha a bolt nevére, akkor meg az bejön. A pénz lement a számláról. Ilyenkor mi van?
A view detailsnál az van, hohyha február nem tudom meddig nem jön meg, automatikusan visszajár a pénz. Most akkor izguljak, vagy ne?
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
válasz Makifeju #58739 üzenetére
Szia
Írtam már régebben hogy figyelni kell a követési számot és ha azt látod hogy online fizetés elérhető és nem kapsz értesítést fel kell hívni a postát és el kell kérni a kódot hogy 48 órán belül kitudjad fizetni a 400 ft-ot
előfordulhat hogy rossz vagy nem a te email címed lett megadva ezért nem kaptál értesítést
ha megmondják a kódot meglehetne kérdezni hogy küldtek e értesítést és ha igen akkor milyen címre
azt most utólag is megnézheted hogy a 800ft-os csomagoknál volt e online fizetési lehetőség[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Köszönöm.
A levél méret biztos? Persze örülök ha úgy küldhetem,hisz nyilván olcsóbb. De mintha a posta oldalán ott lenne hogy az egyik méret nem lehet több 24 mm-nél.?
Illetve ahogy nézem akkor igaz a 90 cm szabály ha postafiokra vagy postán maradóra küldöm.
A kínai eladó nem hivatkozhat arra hogy azért nem vette át,mert nem vitték ki neki kézbe?
Ez a szokás hogy postán maradóra küldik az emberek ?
Na de nem tudom milyen címet ad meg.
Vagy ezzel ne törődjek? Majd a postai cég elviszi a legközelebbi postára ott Kínában,ha az eladó saját címet is ad meg?
Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #58755 üzenetére
A magyarországi és a külföldi feladási szabályok mások. Te a magyar kézbesítési szabályt olvasod. Kínába akarsz küldeni akkor oda ezek nem érvényesek hiszen nem a Magyar Posta kézbesítője kézbesíti ott.
A Posta ÁSZF a Magyarországra vonatkozó munkájukat írja le, 6. A POSTAI KÜLDEMÉNYEK KÉZBESÍTÉSE 46. oldaltól, amit nem ők csinálnak azt nem szabályozhatják. Itt vannak a küldemények részletei: A Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei - Terméklapok
Régebben nálunk is a nemzetközi posta unió szabályai voltak használva a belföldi küldemény méretekre, de aztán kitalálták hogy a sok munka káros az egészségre és bevezették azokat amit felsoroltál. A nemzetközi szabályokat nem rúghatják fel.És címre kézbesítenek Kínában. mert hogy legyen nyomkövetési számod ezért elsőbbségi, ajánlott és tértivevényesként kell feladni, ez utóbbi azért hogy aláírassák az átvételt.
A legolcsóbb ha e-postakönyvet használsz 51 g-tól 500 g-ig 2345+1555+690 = 4590 Ft, 501 g-tól 2000 g-ig 10430 Ft
Ha PayPal-al fizettél akkor ők maximum 9300 Ft-ot a feladási díjból visszaadnak[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
herrká
senior tag
58752, 58753-ra nem tudja senki a választ? :-(
-
Faterkam
addikt
válasz lacoka55 #58754 üzenetére
Azoknál a csomagoknál, ahol a postásnál fizettem 800-1700Ft-ot, (mondjuk az utóbbit nem is értettem, és csak 1x fordult elő), ott nem nagyon volt nálam "Online fizetés elérhető" státusz! Sajnos :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
anadroid
senior tag
válasz Faterkam #58749 üzenetére
Az én 20 napos késleltetésemet remélhetőleg nem körözöd le.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Faterkam
addikt
válasz Faterkam #58727 üzenetére
Reklamáltam az eladónál, hogy NE csillagozza ki a nevem, címem, mert a büdös életbe nem fog eljutni többet hozzám, Most is nagy mákom volt!
Ezt a választ kaptam:
This is because the logistics provider wants to protect your privacy
People in the post office can scan the code to see(#58762) anadroid:
A csúcs nekem is 20 nap, dec. 15, jan. 04.![ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
laleeee
őstag
Kaptam egy értesítést hogy vámfizetés elérhető ehhez a csomaghoz. Abszolút nem ismerős ez a nyomkövetési szám ,nem tudom hogy mi ez ,lehet hogy ez már valami módosult nyomkövetési szám ,az eredeti valami más lehetett ? [link]
-
anadroid
senior tag
válasz laleeee #58765 üzenetére
Nálam is jött most egy, S0 kezdetűt számoztak át. A csomagkeresőben a Reference rovatban található az eredeti.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Makifeju
tag
Update!
A tegnapelőtt 12.13-kor online fizetés elérhető opció után,ugyanezen csomagra most jött egy email hogy fizethetem a 400 pénzt. Pontosan 2 nap és 4 órával a lejárat után. Fizettem,elfogadta. Na ilyen se volt még. Szerintem tudta a posta hogy miattam csuklik már két napja megállás nélkül.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Addel
senior tag
Én régebben játram úgy, hogy nem azt kaptam mit rendeltem, és nekem totál használhatatlan volt, kereskedő a teljes visszatérítéshez ragaszkodott, az áru visszaküldéséhez, a vitánkat az Aliexpress oldotta fel, és úgy döntöttek, hogy visszaküldés nélkül kapjam vissza az összes pénzem. Csak ez eltart egy darabig....
-
herrká
senior tag
Nem adom fel. Csak segít valaki. Az 58752, 58753-as hszben említett gondommal kapcsolatban kérdeznék ismét. Ez van a View Detailsban. Várjam ki a 22 napot? De mihez képest? Mai nap? A rendelés napjától? Vagy Cancel Order? Ez utóbbi esetben vissza is kapom a pénzem? Vagy mivel az oldal nem található üzenet van, hiába "cancelezek"? Megköszönném ha valaki segítene!
-
barni1122
tag
válasz herrká #58773 üzenetére
Ne aggódj, a mai naptól kezdve 22 napig kell az eladónak feladnia. Ha nem adja fel, autómatikusan visszautalásra kerül a pénzed. Holnap már csak 21 napot fog írni.
Cancel ordert ilyenkor már nem nyomnék, főleg ha szükséged van a termékre. Ha a termék létezik a shopban akkor én nem aggódnék, meg amúgysem kell, fel fogja adni az eladó. Azért van most így kitolva a feladási idő, mert valamilyen kínai ünnep jön, az összefoglalóban van is ezekről egy naptár.
Egyébként meg a topikban már sokszor hangoztatott dolgot is leírom, hogy a pénzed nem az eladónál van, hanem az Alinál, aki addig magánál tartja, amíg te nem jelzed, hogy megjött a rendeleséd. Avagy ha nem adja fel 22 napon belül az eladó, akkor az Ali egyből küldi is vissza neked az összeget. -
herrká
senior tag
válasz barni1122 #58774 üzenetére
Azért aggódom, hogy: "Ha rákattintok a termék nevére az Ordersben, Page Not Found!!! Ha a bolt nevére, akkor meg az bejön." Kiegészítés, bejön a bolt, de a termékeknél bármit választok ki, jön a sajnáljuk, nem elérhető...
V/, Chromot. Vagy két napja változott a felület az Alinál. Nem is tetszik...
-
stomi61
tag
Sziasztok!
Hogy ne csak mindig a problémákat említsük:
10 nap alatt a kezemben van a rendelt cucc, eredetileg is EO azonosítóval, AliExpress Standard Shipping szállítási választással. -
herrká
senior tag
válasz stomi61 #58779 üzenetére
Lehet, hogy nálam van gebasz akkor? Maga a főoldal és a belépés, illetve a belépés utén, minden olyan mint előtte. A Messages menü is. Viszont az Orders és a View Details megváltozott. Valamint kilépésnél. Ott is másképp néz ki. A Sign out, után kilép oda, hogy lépjek vissza, stb. Bezárom a böngésző fület az Alival, majd újra nyitom, és be vagyok lépve. Akkor van ott ismét a régi formátumú kijelentkezés... Akkor tudok rendesen kilépni. Csak az Ali változott, minden más a régi.
-
barni1122
tag
válasz herrká #58776 üzenetére
Na nagy nehezen rátaláltam erre a store-ra. Nálam se hoz fel náluk 1 terméket sem, de meg tudtam nézni, abszolút megbízható üzletről van szó, bőven 90% fölötti elégedettséggel és jelenleg is jó értékeléseket kap. Most vagy lehalt az oldaluk Alinál, vagy ők rontottak el valamit és tüntették el az összes terméküket valami hiba folytán. Továbbra is azt tudom mondani, hogy várjál, 22 nap múlva úgyis visszakapod majd a pénzed vagy küldj a store-nak egy üzenetet, hogy lehalt az oldaluk, mégis mizu.
-
Addel
senior tag
Nem ,nekem kínába kellet volna, leírtam az aliexpressnek, hogy nem én hibáztam és aránytalanul nagy többletköltséggel járna nekem a visszaküldés meg ilyenek.
Attól is függ szerintem, hogy mekkora összegről van szó, ha a nagy részét, vagy az egészet elvinné a visszaküldés költsége, akkor nincs értelme és ezt belátták.[ Szerkesztve ]
-
Addel
senior tag
válasz luciferk #58700 üzenetére
Beszélgettem az eladóval a csomagomról ami december óta áll Budapesten. Leírtam neki mi történt, először betolta nekem a magyar posta telefonszámát, hogy ott érdeklődjek, aztán leírtam neki, hogy semmi értelme nem lenne, mert a követési szám alapján express one csomag, de az ő követési oldaluk szerint hozzájuk nem jutott el. Ezen gondolkodott egy napot és azt válaszolta, hogy várjak 15 napot és ha nincs változás nyissak vitát.
-
hevizms
addikt
Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne a tapasztaltabb vásárlóktól hogy választanom kellene a dispute folyamán hogy melyik megoldást válasszam.
Az aliexpress ajánlata hogy küldjem vissza a terméket és visszatéritik az árát.
Az eladó ajánlata ugyanez.A kérdés az hogy melyikük lehetőségét válasszam?Az ali vagy az eladó?
Melyiket célszerűbb?Vagy mindegy?Ja és még annyit kérdeznék hogy érdemes e eröltetni a visszaküldés költségét kérni részben vagy akár egészben?Hisz egy gyári hibás készülékről van szó amit az eladó is elismert.
ui:az eladónak már megirtam üzenetben hogy visszaküldöm és kérem az adatokat hozzá. Ezt látja az Ali is.Csak nem tudom nem e lezáródik az egész ha csak az eladóval egyezek meg?
-
Topikgazda
válasz hevizms #58788 üzenetére
Én nem értem. A dispute-ra az eladó tett egy ajánlatot, azt vagy elfogadod az Accept-el vagy a Reject-el elutasítod. Ha elutasítod ekkor jön az AliExpress döntése.
Nem tudom hogy varázsoltál két érvényes lehetőséget, de mindig az időben utolsó ajánlat amit el kell fogadnod, szóval az eladó ajánlatát már túllépted ha az AliExpress is döntött.
Majd megkapod a visszaküldési címet az AliExpresstől, de erre írtam hogy rá kell kérdezni az eladóra hogy akkor ezen a címen tudják-e neki kézbesíteni vagy megad egy másikat. -
Faterkam
addikt
válasz Faterkam #58727 üzenetére
Kíváncsi vagyok ki kap még kicsillagozott név, cím stb csomagot, mert hiába magyarázom az eladónak, hogy ez így necces, azt állítja ezt nem ők, hanem az Aliexpress kéri, és az ügyfélszolgálatnál reklamáljak! Szép új világ! Csak a Magyar Posta nem Szkenneli a csomagokat kézbesítés előtt a helyi kis postán szerintem. Lesz itt még katyvasz!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
válasz Faterkam #58790 üzenetére
Ez hülyeség, ilyet nem kér az AliExpress, nem is kérhet, mert akkor ugyan hogyan teljesíti az EU felé az áfa elszámolást, ott szükség van a vásárló személy adataira is. Már 2012 óta vásárolok innen és eddig sem volt ilyen elvárás és most sincs.
Nem lesz semmi, ettől az eladótól nem kell vásárolni mert hülye.[ Szerkesztve ]
-
Ali_buyer
csendes újonc
Érdekelne, hogy PayPal-lel lehet-e fizetni Alin? Úgy olvastam, hogy nem általános, csak pár eladónál lehetséges. Más információ szerint Magyarországról nem is lehet...
-
Faterkam
addikt
Azt mondja minden adatot be lehet Szkennelni a vonalkódról. Már ha van ilyen aktív rendszer a helyi postán.Meg, hogy szerintem hogy jött el az országba, ha nem felelne meg így? Mondtam neki, a helyi kiszállításnál akad meg, nem az ide úton. Érdekes na!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Topikgazda
válasz Faterkam #58793 üzenetére
Hiába mondja, van egy Nemzetközi Postai Unió nevezetű szervezet (UPU) annak Kína is tagja, az elfogadott postai egyezmény meghatározza hogy mit és hogyan kell tartalmazni a cím résznek, a vonalkód csak a kezelést könnyítő technikai dolog és nem is tervezik megváltoztatni. Mivel Kína nem lépett ki és mi sem ebből az egyezményből és szervezetből így az ottani szabály az érvényes. Félrebeszél.
-
Topikgazda
válasz szabi__memo #58795 üzenetére
Állítsd vissza a fizetésnél vagy frissítsd a böngészőt, a mobil app-ot. Lényegében az egész EU-s AliExpress regisztrációk esetén használható már, hiszen nem az eladónak kell fiókjának lenni, hanem az AliExpress-nek és nekik meg van. Oda megy a pénz.
Amikor fizetsz van a Payments Methods oldalt jobbra Change
Kiválasztod hogy melyik és ConfirmÉs az lesz amivel fizetsz
[ Szerkesztve ]
-
EnterR
veterán
UH745823099BE 48 napja tranzitban van, és a Posta sem ismeri még fel. Aliexpress Saver, eddig még nem volt ilyen sokáig úton. Eltűnhetett?
PSN ID: marquuard
-
Topikgazda
válasz EnterR #58798 üzenetére
Nekem legutóbb 55 és 58 napra érkeztek meg. Nálad nincs lekönyvelve hogy a Magyar Posta átvette, de az nem jelenti azt hogy nincs már náluk az NPKK-ban. Nálam is a belga posta bejegyzését követően 2 héttel később jelent meg az hogy megérkezett, ők azt írják amikor a MP felé átadták
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!