-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Taktoj
aktív tag
válasz Makifeju #10636 üzenetére
Ő tud olyasmit nyitni hogy elkezd 20 napról visszafelé számolni... gőzöm nincs micsoda de azzal szoktak élni páran akik kb --miutan az 55 . napon nyitottam vitát- s amig az le nem telik nem jön neked a refund.
Általában mint tudjuk a 20 nap is kevés hogy bármi ideérjem.Mond neki hogy ne aggódjon jó lesz neked a refund neki meg adsz egy 3 csillagost.
Tuti nincs lelkiismerete.Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Topikgazda
válasz Makifeju #12340 üzenetére
Videó az Aliexpressen nem tölthető fel szerintem, Kínában pedig blokkolnak videómegosztó oldalakat ha még is küldenél valahogy, az azért sem sikerülhet.
A képet méretezd át vagy vedd lejjebb a felbontását.
Töröld az Aliexpress sütiket a böngésződben.
csak akkor vannak ilyen kép vagy videófeltöltési problémáim ha van folyamatban disputom,egyébként soha.
Azonkívül miért töltenél fel képet és "videót" az Aliexpressre?És nem volt ilyen problémám soha amit írtál, ha dispute-t kezdeményeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Makifeju #12344 üzenetére
Most csak annyit kérek, hogy a videó feltöltési link elérhetőségét add már meg. Mert 5 Mb-os videó nem igazán mutat sokat. De az Aliexpressen csak képeket lehet mellékleni, csak jpg, png, gif, or bmp formátumút, nem is ad fel avi vagy mp4 lehetőséget
A többire nem reagálok, ha minden oké nálad, akkor az eredeti kérdést sem igazán értem.[ Szerkesztve ]
-
vizi007
újonc
válasz Makifeju #12474 üzenetére
Én is valami hasonló fennakadásra számítok, 150 dolláros telót rendeltem.
Ha ideér, kifizetem majd a vámot, csak nemtudom hogyan működik a dolog.
Visszaolvastam pár oldalt, de nemtaláltam eről semmit.
Akinek már volt iylen kérem írjon, hogyan ment adolog. Postán átvételkor kellett valami pluszt fizetni? -
Topikgazda
válasz Makifeju #12474 üzenetére
Mivel több tételt fizettél egyben, kell ennek a 40-nek az Aliexpress erre a tételre vonatkozó két fülének tartalma, a másodikon ott az ár amit fizettél érte, a banki igazolást csatolva, csak egy megjegyzés, hogy ez csak egy része az összegnek.
De mivel az Aliexpress Financial füle tartalmazza azt is, hogy kártyával fizettél, nem szükséges a banki igazolást csatolni, mert egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Makifeju #12524 üzenetére
Ha ezt komolyan kérdezed, akkor az eladó neve amit ráírsz.
A hivatkozási szám az a levélben küldött adatbekérő száma.
De ezt ők adják meg, mert ezeket ők töltik ki:
Ezúton értesítjük Önt, hogy az Ön címére vámtartalmú postai küldemény érkezett.
Feladási hely:
Postai azonosítószám:
Súly:
Hivatkozási szám:
MRN szám:Ha kapsz írásost, akkor legfeljebb annak száma a hivatkozási számhoz és ha nem adnák meg.
Ezeket a fenti adatokat akkor írom be, ha megelőzöm az értesítőt és magamtól küldöm a papírokat.Neked innentől kellene írni:
Kérjük, hogy ellenőrizze az alábbi adatokat, amennyiben eltérést tapasztal, kérjük módosítsa, illetve hiányzó adat esetén kérjük adja meg azokat.Mivel célszerű az Aliexpress vásárlás View Detail mindkét fülének tartalmát elküldeni ( Order és Financial) ők is tudják azonosítani az eladót.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz Makifeju #12853 üzenetére
Nem kell hozzápiszkálniuk, csak vissza kell küldened. Ha felajánlották a visszaküldést, el is kell fogadniuk, szóval megváltoztatod a dispute-ot visszaküldésesre, és amikor elfogadják, megkapod az adatokat (címet stb), és meg kell majd adnod a tracking számot, így igazolható lesz az Ali felé, hogy visszaérkezett hozzájuk a termék, te pedig visszakapod a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz Makifeju #12856 üzenetére
A termék adatlapján megtalálod, hogy ki fizeti a vissza postát (buyer pays return shipping - seller pays return shipping).
A pénzt akkor kapod meg, amikor az eladó jelzi, hogy megérkezett az áru, vagy ha nem jelez, akkor amikor letelik az idő. Elsőbbségi ajánlottként kb. két hét alatt ott van (egy hét Kínáig, utána egy hét Kínán belül).
-
Topikgazda
-
viktorhu
veterán
válasz Makifeju #12870 üzenetére
Kellene valami topicösszefoglaló, ami azzal kezdődik, hogy olyan eladótól vásároljunk, akinek sok feedbackje van, és azok pozitívak.
Én szívesen vállalok kockázatot - főleg olcsóbb dolgoknál - hogy lehetőséget adjak kezdőbb eladóknak is, de ezt mindenkinek tudatosan kellene maga számára mérlegelnie.
Ha a gomb nem érzékel, az még lehet szerelési hiba is (én jártam így, mondta a szerelő, hogy nem jó a kijelző, nem érzékelnek a gombok.. Aztán kicsit később írta, hogy megpróbál még valamit... Utána pedig: mégis működik )
Általában illik a kijelzőket szerelés előtt csatlakoztatni és kipróbálni, szerelt állapotban már nehezen veszik vissza az eladók.
Ha videót akarsz küldeni az eladónak, tényleg nem mindent tudnak megnyitni, a legjobb a youtube-ra feltölteni, és annak a linkjét megadni.
-
bippeti
tag
válasz Makifeju #12870 üzenetére
Olcsóbb telóhoz rendeltem szintén kintről tőled olcsóbban érintőképernyőt (25$). Amiért felszólalok most: nálam is gond van az egyik gombbal (nálam jobb alsó és "return" funkcióval), úgy látszik, hogy ez gyakran előfordul.
Visszaküldeni nem szerettem volna, kapásból bukás.
Van egy "Back button" progi androidra, azzal kiváltható, igaz, így a gomb a képernyőre kerül és nem alá, ez néha lehet zavaró.
Kaptam tippet root-olásra és egy segédprogira, amivel ugyanezt a funckiót hozzárendelhetem pl. a középső gomb dupla-koppjához, stb, így nem kell lemondanom erről a funkcióról, max. picit másként tudom majd használni.
Szóval úgy döntöttem, hogy megtartom. Videót feltettem google drive-ra. Mondta, hogy küldjem vissza, majd felajánlott 4$-t és tartsam meg, 8$-ral jöttem ki a helyzetből dispute nélkül. -
viktorhu
veterán
válasz Makifeju #12880 üzenetére
Telefont küldtem vissza, így nézett ki:
- vita nyitása, megjelölve, hogy vissza akarom küldeni a terméket, visszatérítésnek a teljes összeg
- ha az eladó elfogadja, akkor kapsz az alitól egy értesítést, hogy 9 napod van megadni a tracking számot, és megkapod a címet is.
- Feladod a csomagot, beírod a tracking számot
- Eladó jelzi, hogy megkapta vagy kifut az időből
- Ali visszaadja a pénzedet - szóval ez itt nem az eladótól függ.A lényeg, hogy nem szabad
- visszaküldeni dispute nélkül, ill. amíg meg nem kapod ehhez a jóváhagyást
- dispute-on kívül teljesítendő ígéretekre megállapodással lezárni a vitát (volt itt a példa egy 0 dolláros megállapodási javaslatról, azzal az ígérettel, hogy paypal-on küldi majd a pénzt - ha 0 dollár van a megállapodásban, annyit is fogsz visszakapni) -
Topikgazda
válasz Makifeju #13524 üzenetére
De igazad van, valamit elbaltáztak, tegnap még oké volt, fizetés előtt most tényleg kártya adatokat kérnek mindenhol.
Legalább írták volna, hogy valami gond van és kérni fogják, most azért gondom van a biztonsgi rendszerükkel, mert ez nem normális. Feltörték őket?
Ezt nem szeretem. Tényleg nem tudom hogy adjam meg vagy nem.
Nem írom be, rájuk kérdezek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Makifeju #13530 üzenetére
Tegnap 2 dolgot is úgy fizettem miután te jelezted a gondot, azt írtam le hogy ott jött elő, chat-n küldtem nekik képeket is, majd csak észreveszik a cserét.
Addig pedig ha feljön a kártya adatkérő ablak, visszalépni és választani a Other payment methods-tmzso Közben pár óra csúszással megjöttek a fizetési igazoló e-mailek is. Ez előrevetíti hogy 11.11-én is dugulások lesznek a fizetésben, nem kell idegeskedni, ha megkapjuk a halvány zöld üzenetet akkor ki van fizetve de később könyveli a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Makifeju #16332 üzenetére
Változtassam? Ne? Miért igen és miért nem? Erre akartam válaszolni, hogy mit írt, azért kértem.
De ha már átvetted és leigazoltad, akkor annak tényleg nincs értelme hogy nem érkezett meg. De a terméklapon csak az igazi nemzetközi postai nyomkövetési számos átvétel tekinthető igaznak.[ Szerkesztve ]
-
-
-
szmyky
aktív tag
válasz Makifeju #18159 üzenetére
Ha tudnál nekünk és beillesztenél egy ilyen disput teljes képernyős mentést azt meg köszönnénk, hogy lássuk, hogyan oldjuk meg az ilyen dolgokat a jövőben...
Mármint, ahol sikerült a full refund visszaküldés nélkül.
A vita menetére lennék leginkább kíváncsi.
Előre is köszi! -
Amacs
aktív tag
válasz Makifeju #18163 üzenetére
Videót töltöttem fel arról, hogy a kapott kijelző csíkoz, a régi törött pedig hibátlan képet mutat, összeszereléssel, vágatlanul.
Az Aliexpress javaslata erre:
Option 1: Partial refund 9.90 USD without returning goods
Option 2: Return goods Full refund 16.50 USD ( Seller pays the returning shipping fee)
Szóval akkor szerinted utasítsam el mind a két opciót, és a végén visszakapom az teljes vételárat visszaküldés nélkül?
Csak azért az elutasítás, mert ha nem fogadom el valamelyiket 3 napon belül, akkor automatikusan az első opció fog életbe lépni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Apple notebookok
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- OLED TV topic
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...