-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Faterkam
addikt
válasz Faterkam #11609 üzenetére
Bár válasz, segítség nem érkezett, de rájöttem a megoldásra, ha esetleg valakinek hasonló gondja lenne!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
#16729600
törölt tag
válasz Faterkam #17232 üzenetére
Szerintem nem érdemes ilyenekkel foglalkozni, nekem legutóbb egy SC-600-as pumpa elkezdett ereszteni, mint az állat, de nem rongáltam az idegrendszeremet, hogy írjak miatta az eladónak. "Aki hulladékot vészen, az a hulladék által vészen el" Jaj, hogy nincs ilyen mondás ( ?? ), na nem baj akkor a magaménak tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #20606 üzenetére
Mi lenne? Semmi, ha feladták akkor előbb-utóbb megkapod.
Ha mégsem, akkor visszakapod a pénzed, mert amíg te nem igazolod vissza a megérkezést, addig a pénz az Aliexpressnél van. Ha nincs már eladó te akkor is a vásárlói védelem hatálya alatt vagy. Azt az AliExprress biztosítja, nem az eladó. Az hogy a hirdetés meg le van véve nem befolyásol semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #20610 üzenetére
Megszűnt, abba hagyta ezen a néven az árusítást, szakmát váltott, nem fizette be a jutalékot, a céges szerződési feltételek nem teljesülnek nála, stb.Több dolog lehet a "törlés" mögött, én nem vonnék le különösebb következtetést.
Arról sem tehet az eladó ha szállítás közben eltűnik a feladott küldemény, még is sokan őt szidják, nem ő hozza ide, így a felelősség nem egészen az övé.
Ha már elküldte akkor ez nem befolyásol semmit, sem negatív, sem pozitív irányba, nem látok problémát. -
Topikgazda
válasz Faterkam #20621 üzenetére
Az a lényeg, hogy minden oké, de van még 14 napod, ha kiderülne valami probléma és az AliExpress rendezi feléd ha szükséges.
A komolyabb helyeken tényleg így van, hogy maga a cég áll a vásárlói védelem mögött és a vevőnek nem kell az eladóval nyűglődni, még akkor sem ha már az adott helyen nincs is ott. -
Topikgazda
válasz Faterkam #22683 üzenetére
Már többször írtuk, azzal a nyomkövetési számmal nem továbbítják, nem szállítják már, mert mondjuk a logisztika, a vám nem vette át, visszaküldték az eladónak. A szállítás lett megszakítva, nem vásárlás.
Általában egy másik módon, másik számmal elküldi újból az eladó, de valamiért nem könyvelik be az AliExpress felületre.
Írsz az eladónak, hogy akkor most milyen számmal várjad és kb. mikor a csomagodat. Erre majd reagál valamit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #22788 üzenetére
Azt tudnád bizonyítani hogy a megkapott csomag súlya mennyi volt? Mennyinek kellett volna lenni 10 db esetén?
Valójában ha kevesebbet küld akkor a Refund only és a Quantity shortage Mennyiségi probléma és a hiányzó darabok ára, nem vacakoltam volna azzal amit ő írt, nem teszik hogy nem annyit küldött mint amit fizettem, de ez nem az amit ő kért és nem is módosítottam volna.
Ha a visszaküldéses refund dispute-t küldted el, akkor elméletben visszaküldés és leigazolása után kapnád vissza, de sajnos volt már olyan eladó aki (1 db-ot küldött az 5 helyett) pofátlanul azt írta az AliExpressnek, hogy nem kapta meg a vevőnek nem tetsző 5 db terméket, csaló a vevő mert 1-et küldött vissza de ő jó fej és annak az árát visszaadja. -
Topikgazda
válasz Faterkam #29886 üzenetére
Ha még egyiket sem adta fel akkor csak az egészre mehet a Cancel Order, egyértelműen látható hogy csak ez az opció van. Visszakapod a teljes pénz és megveszed újból amit tud szállítani.
Ha szállításra jelölve akkor meg külön-külön lehet dispute-t indítani így megoldható, mert akkor ott kéred a törlést[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #29899 üzenetére
Az azért előfordul hogy magyar vevőnek nem hajlandó szállítani, az hogy még látod a hirdetést nem jelent semmi különösebbet. Most abban nem igazán mennék bele hogy mi az oka és hogy etikus-e, de sajnos szokott ilyen lenni.
Nincs kötelezettsége arra hogy leszedjen egy hirdetést ha véletlenül épp kifogyna belőle, így minek szedné le?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #29905 üzenetére
Nézd nemtudom már máshogy írni, van akinek ez nem számít. 250 eladásból 10 csomagot elküldött Mo-ra és mindegyiknél dispute-al visszakérték a vételárat. Bukta termék árát, a postázási költséget, mert az csak a vevőnek ingyenes. Ha veszteséges a dolog akkor mit erősködjön?
Amit szoktak csinálni egyáltalán nem ad el magyar vevőnek, csak fizetős nyomkövetett postázás van ide.
Az hogy te megbízható vagy azt a többiek eljátszották nála.
De ezenkívül lehet még más ok is. Keress másnál ilyet vagy az AliExpress-en vagy az eBay-en. -
Topikgazda
válasz Faterkam #30230 üzenetére
Szerintem már írtam.
Addig amíg nem igazolod le a megérkezést addig az AliExpressnél van a pénz. A leigazolást követően és ha nem indítasz dispute-ot 15 napon belül azután kapja meg az eladó.
Ha vissza akarja adni előtte az csak úgy megy, hogy te indítasz dispute-ot ő elfogadja és ezután az AliExpress küldi vissza neked.
Ezért kérte.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #50287 üzenetére
Mivel ez valójában nem nyomkövetet káosz ide káosz oda akár 20 napig is ott lehetett a 23-as postán.
Egy normális küldemény esetén (nem ez az U-val kezdődő nem könyvelt) úgy működnek a postai bejegyzések hogy megérkezik Mo-ra, ezután valamikor, ez 1-5 nap is lehet, látsz egy olyat hogy a Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben. Ha vámolni kell akkor majd ezzel kapcsolatos bejegyzések. A következő az lesz amikor elviszik onnan, a A bejövő küldemény szállítása folyamatban. Ők ekkor küldik el az OLK-ba. Lényegében ekkor jön el tőlük.
Ha ott az OLK-ban lekönyvelik a már náluk lévő küldeményt, akkor jelenik meg ez a szöveg: A küldemény feldolgozása folyamatban ekkor szállítják ki a területi logisztikára és ez a szöveg látszik majd akkor is, amikor a területi logisztika beszállítja a kézbesítő postára ennek az dátuma és időpontja az amikor átadják nekik.
Pl: 17 Máj 2021 04:53 A küldemény feldolgozása folyamatban Szegedi Logisztikai Üzem
Ha ez megtörtént akár több nap is eltelhet a következő lépésig.
Ezután valamikor lesz kézbesítőre kiosztás és kézbesítés.
Vagy az új módi az hogy ugye nem hozzák ki hanem készítenek értesítőt, amit felénk nem jeleznek, de a nemzetközi adatbázisba kénytelenek bejegyezni és ott ez látható: Item arrival at collection point for pick-up ezt követő nap hajnalban meg is kapod az értesítőt.A folyamat a könyvelési lépések nélkül is ugyanaz ezeknél az U-s nem könyvelteknél is.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...