-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
Hát így van 2 lehetőség,illetve 3,de a 3-ik nem opció nekem .A lenyilóban az elsőnél is van ugyanolyan Accept csak egyszerre nem tudom lenyitni,azért nem látni.Mondjuk az eladó üzenetében ott a termék újraküldésének a lehetősége is,amit meg aztán végképp nem szeretnék.Ezért is nem merek rányomni csak úgy bármire nehogy visszafordithatatlan legyen aztán nem pénzt hanem terméket küld.
Ja én nem is tudtam hogy az ali küld címet? Írtam az eladónak az üzeneteknél hogy a 2-es variációt választom és küldjön cimet,email cimet és telefonszámot.Most vároma hétfőt hogy irjon.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #58802 üzenetére
Jött az eladó ajánlata arra akkor semmit nem csináltál, ezután reagált az AliExpress mert nem történt semmi. Az utolsó "ajánlat' az AlIExpressé.
Ha az eladó ajánlata nem jó akkor neked a Reject-et kellett volna megnyomni a legalsónál nem pedig semmit nem csinálni. Egyébként is azt írta hogy zárd be a dispute-t és akkor küldi újból, 1. opciója. A 2 opció meg az volt hogy fogadd el hogy visszaküldöd.
Eleve lehetett volna dönteni, de akkor az AliExpress-t fogadd el, mert lezárják a dispute-t és annyi volt a dolog. -
hevizms
addikt
Értem,de azért az nem igaz hogy nem csináltam semmit.Hisz még csak tegnap irta az ajánlatát az eladó.Azért akkor eléggé türelmetlen ott valaki az Alinál
Az eladó ajánlata meg igazából jó,de ő 2 lehetőséget kinált.Üzenetben el is fogadtam a 2-es pontot már reggel amikor olvastam az üzenete,ami ugyanaz mint amit az ali is ajánl.Csak itt bizonytalanodtam el hogy most akkor melyiket okézzam.Azért kérdezek ennyit és bizonytalankodok,mert bár relative elég sok vásárláson vagyok túl és akadt pár dispute is,de egyik sem visszaküdős és egyik sem ilyen érték.Nyilván szeretném biztosan visszakapni a pénzem.Köszönöm a segítségedet,nagyon jól jön[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Bocsáss meg annyit még segitenél hogy hogyan is kell ezt a visszapostázási díj rendezését értelmezni?
Én nem tudok angolul és hát csak a google forditó van a segitségemre.
Ezt kaptam az alitól,miután elfogadtam az ajánlatukat.A zárójelben a forditó szerint az eladónak kellene fizetni a szállitást,de lejjebb meg már úgy fogalmaznak hogy ez megegyezés kérdése lesz????"Solutions:
Option 1: Return goods Full refund 260.28 USD ( Seller pays the returning shipping fee)
Response time: 3 days
As you have to return the goods for refund, we will ask seller to provide his/her returning address within calendar days. Please note that you need to confirm the address with seller before you return the goods. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.
If seller agrees to bear the shipping back cost for you, please negotiate with him/her to transfer the shipping fee to you offline based on your agreement. AliExpress could only arrange the total amount of this order after seller receives the goods." -
Topikgazda
válasz hevizms #58805 üzenetére
Igen megegyezés kérdése, főleg azért hogy milyen feltételek, igazolások kellenek neki ha vállalná a visszaküldés költségét, mivel nem egy magyar webshop-ban vásároltál, itt nincs kötelező érvényű fogyasztóvédelmi szabályozás.
Ezért is használjuk a PayPal-t fizetésre mert ők adnak 9300 Ft-ig terjedő költségtérítést, bár ez kevesebb mint a tényleges postázási költség Kínába mert 501-2000 g-ig a díj minimum 10430 Ft, így csak 1130 Ft a bukta. -
Goldelf
csendes tag
Sziasztok!
November 28.-a óta áll a Cainiao-nál a csomagom. 9 csomagot vontak össze egybe, és most járnak le az alis kézbesítési idők. megreklamáltam őket, egy része visszafizette egy része pedig elküldte, hogy látják, hogy az országban van a csomag, ezért reklamáljam meg itt a dolgot. Na ez meg kb lehetetlen, mivel ennek a Cainiaonak semmilyen elérését nem találom. Próbáltam a magyar postánál, az expressone-t, mindent, ők nem tudnak segíteni.
Mi ilyenkor a teendő?
-
smog86
senior tag
Alinál történt valami hogy az utóbbi időben kettőből kettő eladó szűnt meg miután vásároltam náluk? Korábban nem volt egyszer sem ilyen problémám.
Egyre kevésbé éri meg innen vásárolni, vagy nem érkezik meg vagy fel sem adják, vagy lehet olyan eladót választani aki már majdnem olyan áron adja a cuccait mint itthon. -
Topikgazda
válasz Goldelf #58807 üzenetére
Visszakéred a pénzt dispute keretében. Lejárt az idő és nem kaptad meg, tehát elveszett. AZ teljesen mindegy hogy az útvonalon hol Akár Kínában, akár Budapesten áll meg a nyomkövetés. A szállítók szabályai szerint a feladó tulajdona addig amíg nem kapod kézhez, reklamálni csak a feladónak van joga, érdeklődjön ő, de adja vissza a pénzed. Kamu kifogás, lassan 60 nap is eltelik mivel vámolási probléma látszik utolsó bejegyzésnek, be sem érkezett az országba, nem a te gondod keresgélni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Goldelf #58811 üzenetére
Mennyi volt az értéke 150 € (174 $) feletti? Mert ha nem, akkor 1.az AliExpress beszedte az áfát,nincs tax 2. vámmentes eddig az értékig nincs duty. Szóval nem természetes dolog.
Aki neked azt írta annak halványlila fogalma sincs arról hogy 2021 július 1-től megváltoztak a szabályok. A semmiről nem tölthetsz fel igazolást. Szóval új bizonyítékként megírhatod nekik a fentieket.
Az indokod az lett volna a dispute-nál hogy a nyomkövetés nem változik, (Logistic tracking problem, No tracking information, mármint új bejegyzés november 28 óta) ez elveszett és ezért nem kaptad meg. Ha előkerül akkor majd kifizeted újból. Ennyi. Ha akadékoskodik akkor az ajánlatára Reject és döntsön az AliExpress. Ekkor nem a képen látható szöveget kapod, hanem a pénzt.
A vámolási probléma általában az eladó sara, mert nem csatolt mondjuk vámolási okmányt, nem a vevő felelőssége az az ok.[ Szerkesztve ]
-
Goldelf
csendes tag
Bőven 150 alatt volt. Az a baj, hogy ezt már az ali írta, ezzel a megoldási javaslattal:
Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund
Buyer rejected proposal
Comments: The package has arrived at the buyer's place. Please contact the post office to pick it up as soon as possible.
És ezt nem is lehet reject-álni, csak elfogadni. -
Jahno
őstag
válasz Goldelf #58813 üzenetére
Ebben az az érdekes, hogy mikor nekünk már van Eone számunk és tudjuk, hogy azzal érkezik, az ottani ügyfélszolgálat ebből még semmit nem tud, csak kb. utolsó pillanatban, mikor a csomag is náluk lesz, vagy ki tudja pontosan mikor, de ez pld. érdekes.
Sok eladónak szabvány válasza, hogy keressem a postán és annyiban igaza van, hogy idáig eljutott, szóval feladta és megtette amit meg kell, de nálunk meg nincs tovább, posta nem érti és azt mondja kerestessem a feladóval, aki meg ennyit mond, hogy idáig eljutott... Számomra megoldás nem lesz, megálltunk, ahogy Nálad.
-
Topikgazda
válasz Goldelf #58813 üzenetére
Én azt írtam hogy mivel kellett volna indítani.
Az itt látható szöveg amit az eladó írt hülyeség. A küldemény egy logisztikai központba érkezett meg, annak nincs jelentősége hogy ez Belgiumban vagy Magyarországon van, ettől még nem kerül a helyi postára semmi.
Amit most idéztél arra már Reject lett nyomva. Buyer rejected proposal
Az AliExpress azt írta hogy 5 napon belül válaszolj valamit, erre írtam azt hogy nincs vámolási probléma mert 2021 július 1-től csak a 150 € feletti értéknél van tényleges vámolás. 150 €-ig vámmentes és nem a vámosoknak kell foglalkozni vele, mert az áfa is rendezve van mert az AliExpress beszedte, adtak róla számlát is.
Szépen le kellene írni hogy itt az vásárlás értéke miatt neked nem kell semmiféle clear custom dolog, semmiféle upload officinal document. Mellékelni nekik az AliExpress számlát hogy ők már lerendeztek mindent officinal és ezért hülyeség ilyet kérni. Téved a munkatársuk aki ezt kérte. Ezt elküldeni az 5 napon belül mert nem fogsz semmit kapni.
Egyébként még azután is lehet náluk fellebbezni. -
Goldelf
csendes tag
Megpróbálom. iylenkor a comments részt tudom editálni. Úgy kell?
-
Topikgazda
Kismilliószor leírtam, az hogy megérkezik mondjuk Magyarországra a Cainiao logisztikai központjába, a Magyar Posta NPKK-ba az a szállítási folyamat egy-egy lépése.
Irreális az az elvárás hogy mi szaladgáljunk utána, az eladó nem címemre juttatta el hanem csak az országba, ez semmire nem elegendő.
Amíg nem jelenik meg egy kézbesítési kísérlet, addig bizony semmi ráhatásunk, addig bárhol eltűnhet. Amikor átvesszük a küldeményt, csomagot akkor kerül tulajdonunkba, addig a pillanatig nem az én dolgom keresni, jelzem az eladónak ha nem kapom meg a meghatározott időpontig és kerestesse ő, mert csak neki van rá joga. Nézzen utána ennek az AliExpress ügyintézője, de a Kínai Posta és a kínai logisztikai cégek szerződési feltételeiben is így van leírva. -
lenovomen
aktív tag
Mennyi idő alatt érkezik meg egy csomag ha holland postával adták fel? 40-66 nap? A standard kínai posta egészen gyors lett, van ami kb. 10 nap alatt ide ért nekem.
-
-
lacoka55
aktív tag
Volt egy vásárlásom Jan. 01 erről az utolsó infó a parcelsapp szerint 08 Jan 2022 Pre-declaration of the item has been received by customs LT950858153NL
eltévedt ez a csomag valahol vagy még fel sem adta ? -
weiss
addikt
Mit tippeltek, itt lesz 800 Ft-os móka? [link]
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Topikgazda
Semmit. Amikor a szállításközben postát vált nem kerülnek át az elektronikus adatok az új postai adatok közé, az ott marad a logisztikánál. Erre már pár hónapja rájöttünk.
Ezért is javasoljuk az AliExpress standard és AliExpress saver szállítást, persze néha ott is mással küldheti az eladó.
Az azeri, emirátusi, vanuatui új számot kapóknál fordul elő általában és némelyiknél még áfát is kér újból a posta -
Sziasztok! él valaki a briteknél a topikban? Mióta ideköltöztünk, nem rendeltem aliról, viszont úgy tűnik elintézik az embernek az áfát, így továbbra is érdemes lehet tőlük rendelni. A parám uis az volt, hogy az 1£-os áramkör/kábel/stb-re a 20penny áfa mellé esetleg rákerülne 4-5-x£ ügyintézési díj.
Van valakinek tapasztalata, hogy tényleg csak a VAT van a 135£-os limit alatt, és már semmilyen egyéb postai, stb díj nem jön rá?[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Topikgazda
válasz t72killer #58829 üzenetére
Az angol lakosokra vonatkozik a vámmentességi 135 £ határ (nem áfamentesség) amikor ők kintről rendelnek.
Ha lefordítod akkor a szöveg így szól:
Ha szeretné elkerülni a papírmunkát, akkor az ÁFA-t közvetlenül az AliExpressen keresztül is fizetheti, ha a megrendelés 135 font alatt van.
Szóval az angolok esetén is az AliExpress beszedi az áfát.
Ez egy elég régi cikk.[ Szerkesztve ]
-
Így van, én ennek minősülök most, világos is, hogy az állam irányába 135£ alatt csak az áfát kell befizetnem. Kérdés, hogy vajon a posta szed-e még le valamilyen ügyintézési díjat, mint pl a magyar posta.
Alighanem ki kell próbálnom valamin...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
, megtaláltam, 8£, viszont valahol olyat is írnak, hogy mivel az ali intézi az ÁFÁ-t, még ezt se szedi be a royal mail. Nem vészes összeg, ki fogom próbálni valami nagyobb 10-20£-os rendeléssel, ami akkor is megérné, ha a 8£-ot ráteszik
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Topikgazda
válasz t72killer #58833 üzenetére
Valamire ezt kérik: £8 handling fee
What does the Royal Mail handling fee cover?
Our £8 handling fee reflects the cost of clearing items through customs and presenting them to Border Force.
This includes staff costs, storage, administration and handling of the item through Customs. The fee also covers storage and cash handling processes at the Delivery Office.
Itt az oldaluk erről -
szemy94
senior tag
Mindkét rendelésem módosult Ali Saver Shipping-ről Ali Standard Shipping-re, ez jelent valamit szerintetek?
Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB
-
-
Topikgazda
válasz szemy94 #58839 üzenetére
Majd figyeld a nyomkövetési számot, lehet hogy már változott, eleve az AliExpress saverrel sem lett volna fizetnivalód, de az AliExpress Standard "erősebb" a Savernél, én ezzel kérem mindig a szállítást, mert eddig mindig Express One hozta. Ezért is inkább ezt ajánlom, mert a Savernél a játékban benne a posta.
[ Szerkesztve ]
-
kungzi
veterán
[link] Ez még el sem indult mi Kínából? December 9-i rendelés
-
senior tag
válasz hevizms #58805 üzenetére
Nekem ugyanilyen esetem volt nemrég. Telefont rendeltem, egy gagyi szart küldtek a meghirdetett termék helyett. Papallal nem lehetett fizetni a vásárláskor (biztos nem véletlenül) így nem tudtam igénybe venni a paypalos visszaküldés kedvezményt. Posta ajánlott, tértivevényes csomagként küldtem vissza. Hiába hozta az Ali azt az ítéletet, hogy az eladó fizeti a visszaküldés költségét, ezt nem tette meg többszöri felszólítás ellenére sem. Végül az alinál kellett panaszt benyújtani, hivatkozva az ítéletre, így kuponként megkaptam a visszaküldés költségét.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Makifeju
tag
Találkozott már valaki ilyesmivel?
Van egy vitám ahol az eladó mindenféle lehetetlen dolgokat követelt. A termék egy telefon lcd,amiről volt vagy 6 videóm feltöltve,bizonyítandó hogy tényleg szar a cucc,és hogy az eladó dumál mindenféle marhaságot,csak hogy kerülje a felelősségrevonást. Tegnap lejött hogy nyertem,jön vissza a lóvé,de még a manus fellebbezhet. Mondom ránézek hogy áll a dolog,erre azt írja a terméklapon mikor nézném a részleteket hogy" nincs engedélye " Na emmeg mi a bánat??
[ Szerkesztve ]
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
Köszönettel venném, ha kulturált hozzászólásokat lehetne olvasni!
A jóérzést zavaró, vulgáris szavakat legyetek szíves hanyagolni. ÁSZF III. Moderáció. 10.1 pont.
Értem én, hogy ez a megszokott beszéd stílus, de muszáj ezt használni itt is? Azt nem tudom megváltoztatni akinek ez a természetes, de a többieknek miért kell ezt olvasni?
Gondolom ez nem olyan nagy kérés, csak egy nyilvános fórumon mutatjuk be magunkat a hozzászólásainkkal.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Toyota topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Napelem
- További aktív témák...