Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz 7600 GS #4750 üzenetére
Nincs nalam mar VIDA fent, de maga a tartaly szeritem az ugyan az mint szinte az osszes hasonlo koru Volvo-n.
komplett tartaly:
P#948546Csak maga a kupak, az: 61435862, 9475862
S80-on csereltem tartalyt en is, de ott a tipushiba, az alig lathato keresztbe elrepedes volt, nem a kupak miatt folyt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Fontos kérdésem lenne, bontóban találtam egy V50-et, 1-2 évvel fiatalabb, ugyan az a kasztnis amit vettem pár hete (2005). Az enyém fullosan felszerelt, de nincsen benne memóriás ülés, csak sima fűtött. Ez sokkal fapadosabb volt, viszont memóriás fűtött üléssel. A kérdésem adott, a csatlakozójuk egyforma, ha kicserélem akkor működni fog a funkció, fog kapni áramot, vagy van valami extra követelménye még?
-
gaborbol
őstag
válasz FeRRaR1 #4752 üzenetére
Jogos!
Nekem az S80-ba gyarilag nem volt kodlampa elol, csak a szinre fujt takaro lemezek. Valahol elhagytam egyett. Hivtam a Volvot nem is tudom, 14K volt. Az utangyartott gyarival megegyezo kodlampa meg 16K?
Vettem kettot, ott volt neki szinten a gyari vezetek, racsattintom, es semmi, motorterben relehaz megnez, kulon rele kell hozza. Bontoba el, rele kihuz + extra biztositek, betesz eeesss, megint semmi.
Olvasom a Volvo forumot, szakszervizbe kell vinni, es engedelyeztetni a funkciot!!!
Foggalmam sincs, hogy melyik modulban tarolja peldaul az ules poziciot. nalunk a ket taviranyitot ahogy hasznaltad, ugy alitotta az ulest hozza, de hogy ez most a vezeto oldali ajto modulban tarolodik-e vagy valami mas extra modulban azt passzolom.
Kozben megneztem a CEM-be megy, szerintem nem fogmenni magatol, szinte biztos,hogy programozni is kell. Vagy talan nem is oldhato meg.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4754 üzenetére
Most beszéltem egy profi elektronikus szakemberrel, mondta hogy vezető oldali ajtó modul és CEM csere is kell, plusz a kulcsokat is meg kéne szerezni, és sajnos az ajtókat már lebontották, azt mondta valószínüleg hozzá lehet programozni, csak sokkal több meló. Abban egyeztem meg vele, hogy ha otthon járok nála hagyom egy hétvégére, az elektromos mozgatást biztos meg tudja oldani, de a memóriát kérdéses. Azt mondta nézzem meg van e CEM modul + légzsák vezérlő + motorvezérlő a bontóba, ha mindent kiszedek neki, akkor ingyen megcsinálja.
Fene vinné el, közel sem olyan egyszerű mint gondoltam, mindegy, max a memória funkció nem fog működni, egyenlőre. Programoznia pedig biztos hogy kell
-
gaborbol
őstag
válasz FeRRaR1 #4755 üzenetére
Szerintem nem eri meg. Felesegem 176 en vagyok 192 cm es soha nem allitgatjuk az ulest a masik utan. Az egyetlen kivetel, ha tenyleg hosszu utra megyek akkor, kulonben tok felesleges.
En nem nyektetnem a CEM-et semmi penzert, meg az ajto modult sem, nem er annyit.
Ez sajnos nem az osszedrotozom es megy rendszer, ki van talava rendesen. Amit megtanultam,hogy ha 1998-es evjarat vagy annal ujabb es kell valami extra akkor csak ugy szabad megvenni, hogy mar benne van.[ Szerkesztve ]
-
makayk
csendes tag
Sziasztok!
Hamarosan XIX. Országos Volvo Találkozó
Részletek:
https://www.facebook.com/events/357343464465250/ -
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4756 üzenetére
Ez lesz nálunk is, beállítunk egy mind a kettőnknek kényelmeset, és csak előre hátra állítjuk. Ha fater megy vele, az meg ugyan az. Azt hittem egyszerűbb lesz, de amikor elkezdte a srác sorolni mit szedjek ki... CEM, Vezető ajtó modul, jó lenne ha a kulcs is meglenne hozzá stb... plusz még kábelezni + programozni is kell. Ahogy sorolt egyre többet úgy éreztem egyre távolibbnak az egész sztorit
Csak az elektromos mozgatásért nem éri meg, úgy hogy marad ahogyan van, full extrásan de manuál üléssel.
-
mayo#51
tag
Sziasztok!
Nappali menetfény beszerelése kíván maga után valami programozást, avagy ez egy olyan kivételes eset, h minden gond nélkül beüzemelhető egy Volvón? Köszi előre is
-
zsid
senior tag
válasz TonTomika #4762 üzenetére
Igen, ezt tudja. Viszont vannak országok, ahol előírás, hogy a tompított kikapcsolt állásban is automatikusan felkapcsoljon, ha a motort beindítják. Egy két régebbi autón erre külön hely volt a biztosítéktáblán, ha oda tetted át a tompított biztosítékát, akkor motorindításra ( lehet gyújtásra is ) automatikusan felkapcsolt a tompított. Az újabbaknál - és szerintem már ez is ilyen - programozni kell, hogy ez működjön. A DLR-nél ugyanez van előírva, ha elindítod a motort akkor a világítás kikapcsolt állapotában is automatikusan fel kell kapcsolni a DLR-nek a tompítottat külön tudod kapcsolni.
Biztos össze lehet mókolni a világítás vezérléssel, de otthon ezt csak nagyon sufni tuning módon fogja megoldani.<tRucKdriFteR>
-
Cseri81
csendes tag
Létezhetett S80-ba (első gen.) gyári Heico motor 330Le és 520nm-el, erősebb váltóval?
Hallottatok ilyenről? -
BBalu
tag
Szia!
Ha jól néztem VIDA-ban 2 kattintás, én nem akarom h mindig égjen, de a leírást is ahogy olvastam ugyanazt írja a VIDA mint amit Te mondasz, motorindítás után 0-ás állásban is ég a tompított ergo nem tudod lekapcsolni a lámpát.
Cseri81
Létezik! A nagybetűs DE h minek? Nem elég a gyári 272 paci 250-es tiltással? A viccet félretéve a váltóval nem tudsz mit csinálni. Ez magán vélemény de amennyi pluszt ráköltesz annyit nem fog érni, faternak a v8 316 LE mégse érzem sokkal lendületesebbnek pedig az 6 gangos és összkerekes, nem azt mondom h nem tűnik fel, de annyi pluszt nem ad.
-
Cseri81
csendes tag
A "DE"-re a válasz, hogy most kivettem az enyémből a motort, amin vezérlést, egy nagytakarítást és ha már kint van szelepszárszimeringet, gyetyákat cserélném! Fojtószelepet tisztítanám, olajzócsövek, kábelköteg stb.
Namost ennek az ára pont annyi lenne, mint ennek a szóban forgó Heco motornak, garis váltóval!
Csak piszok nehéz a döntés, mert hát mondani bármit lehet, de akkor is lutri az a motor! Próbálni már nem lehet! Ha az enyémet újítom fel, akkor a motor tuti hogy ok, de a váltó marad lutri (jelenleg hibátlan, de meddig...)
Nem tudom mi legyen... -
FeRRaR1
őstag
Nagyon kedves dolog történt ma délután velem, egyik Angol barátom hívott, hogy talált valamit nekem. Tavaszi nagytakarításban volt, és talált egy autó ápolási szettet, a sajátját, amit 20 éve használt mikor Volvoval járt. 20 éve is voltak ilyen emberek, akik ennyire beteg módon óvták az autójukat, az nekem meg külön plusz a történetben, hogy én is Volvokkal járok.
-
őstag
Sziasztok
fóliáztatta már valaki közületek az autóját kőfelverődés ellen?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
kőelverődés ellen nincsen semmi más megoldás igaz?
ha követ kapott a motorháztető,azt csak ködöléssel lehet javítani igaz?gondolom a javító festék,polirozás nem oldja meg a problémát
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
hdman
őstag
válasz LaptopSystem #4773 üzenetére
Én szinte csak pályázom, igy a motorháztetőre került egy csík. 5k volt baráti áron. Majd keresek képet.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
őstag
-
őstag
5.000 az tényleg nem volt sok érte
Poliuretán fólia nagyon drága nekem csak az elejére mot tető,két első sárvédő,lökösre adtak 270.000 árajánlatot
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
hdman
őstag
válasz LaptopSystem #4776 üzenetére
Passz, de jó vastag. Nagyon jó barátom a fóliás, azért volt occsó. Csak annyit tudok, hogy Llumar a fólia, mert csak azzal dolgozik.
Asszony Mazdáját 20ért csinálta B oszloptól hátrafelé + csomagtérajtó, szintén Llumarral.
270e??? Annyiból kb egy normális helyen telibefóliáznak egy kocsit, nem is szar anyaggal....
Sopron city :)
-
őstag
-
Viszlát
addikt
Tiszteletem!
Egy ifjú és konok barátom fejébe vette, hogy S80-at akar venni a D5 2.4-es motorral, viszont pénze csak annyi van, hogy a negyedmilliót megközelítő futásteljesítményűekre futná csak. Mivel tudnám lebeszélni a tervéről, mik azok a dolgok amik ilyenkor jellemzően előjönnek a típusnál, illetve meg is nyugtathattok, hogy ne aggódjak érte, mert ennyi az meg se kottyan neki.
Köszi előre is minden jótanácsot és ha lehet akkor hagyjuk ki a "miért nem vesz xy-t helyette" köröket.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4780 üzenetére
Megjegyezném, hogy nekünk volt a családban egy 540 ezret futott S80 D5 2004-es. Bátran elindultunk bárhova. Ami még nagyon fontos, jobb egy valós 250e mint egy kétszer visszatekert behozott kitudja hogy szervizelt példány. Kapja meg mindig időben vagy kicsit előbb a friss olajakat, szűrőket, ne füstöljön, és kapjon egy komplett vezérlés + vízpumpa + szíj cserét. Nézzétek alaposan körbe, hogy nem a volt rommá törve, és ennyi. A Volvósok nagy átlagban normálisabbak mint a többi autós, úgy értem rendesen gondját viselik a verdának, én ezt tapasztaltam.
Ha automata a váltó, akkor azt kell kipróbálni hidegen és melegen is, nem ránt, nagy gáznál, elindulásnál, vissza váltásnál... minden legyen vaj sima, és abban is cseréltessen olajat, ha nem tudják bizonyítani hogy az elmúlt 50 e km alatt valaki már cserélt.
Ami még nagyon fontos, nézzen meg legalább 3-at, telefonba érdeklődjön az autó hibái után, hogy nem szeretne feleslegesen oda utazni, és ha van egy kis tapasztalata, rálátása, akkor döntsön, és/vagy vigyen magával egy megbízható szerelőt, nem olyat aki egyszer már hallotta a szomszéd Pistától hogy mit kell megnézni...
Csodát nem kell várni, valamennyit költeni kell rá, ha mást nem is a fentebb részletezett szervizeket, plusz a futóművön is lehet hogy szilenteket, stab pálcát esetleg axiált kell cserélni... Ennyi idősen ez elő fordulhat, de ha mindent megcsináltat (én így tettem) akkor onnantól kezdve csak a gondtalan használat jön nagy valószínűséggel, egy nagy kényelmes biztonságos keveset fogyasztó szerethető autóval.
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
válasz Viszlát #4780 üzenetére
Igazabol ez a futasteljesitmeny egy D5-nek meg nagyon semmi. Ha megkapja a kello torodest a motor, akkor orok elet + 1 nap. Tudok olyan S60-rol es XC90-rol ami mar 500 ezer felett jar, minden kulonosebb gond nelkul.
Nem irtad, hogy manualis vagy automata valtoval tervezne a baratod megvenni az autot. Nyilvanvaloan egy hasznalt automata sokkal nagyobb riziko faktor, mint egy kezi valtos, hisz nem tudni hogy az elozo gazda rendszeresen cserelt-e benne olajat, illetve a szurot kitakaritatta- e. Jellemzoen ezeket el szoktak hanyagolni a kedves tulajok, mert elhiszik a szerviz dumajat ( a valtoolajat nem kell cserelni).
ABS jelado hibarol tudok mint tipushiba, de majd mas kijavit engem, nekunk a csaladban egy V70 T5 teljesit szolgalatot mar 10 eve, kozel 400 000 kilometerrel a hata mogott, en errol a tipusrol tudok nyilatkozni.
Hopp, megeloztek.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Viszlát #4780 üzenetére
Ha valós az a km nyugodt szívvel vállalható, számtalanszor kitárgyaltuk már, a D5-ös motorok komplett a diesel piacon a legjobb, legmegbízhatóbb Bosch renszdszerű dieselek közé sorolhatóak.
Egy valamitől óvnám meg, az pedig az automata váltó.
6-os kézivel egy vez. szervizkönyvest kell keresni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4782 üzenetére
Kb ugyan azt írtuk le függetlenül egymástól
Az én V70 T5-öm "csak" 300.000-nél tart, de még bontatlan a motor, turbó is gyári. Amiket tavaly cseréltettem:
Olaj + szűrők
Komplett vezérlés
Stab pálcák, jobbos axiál
Generátor + gyertyák
Csöpögött a szervó olaj egy bilincsnél, azt megcsináltattam
ABS érzékelők átnézve, kipucolva.Most minden hibátlanul működik, és feltépi az aszfaltot. Persze ezek nagy része a vásárlás utáni szokásos procedúra, ami váratlan volt az csak a generátor. De előtte is és utána is tökéletesen futott, soha nem hagyott ott sehol.
Neked milyen sztorid van róla, komolyan érdekelne.
Más:
S80 esetén még lehet légzsák összekötő vagy műszerfal hiba is, de ezek ritkák. -
Viszlát
addikt
Nagyon köszönöm a válaszokat uraim.
Egy kis magyarázatot szeretnék az óvatosságomhoz hozzáfűzni: mindez Angliában történik, ahol az emberek sokkal kevésbé vigyáznak az autóikra, és bár az eladó járgányok 90%-a rendelkezik végig vezetett szervizkönyvvel, sajnos az a helyzet, hogy az itteni szerelők szakértelme kimerül annyiban, hogy hibakód alapján mit kell kicserélni. Több szervizben is belefutottam már olyan alapvető hiányosságokba, hogy nem is hinnétek el, például nem nagyon hallott errefelé még senki arról, hogy turbós dízelt illik visszahűteni mielőtt leállítja az ember. De látom a kollégáimnál is, hogy bevágódnak az autóba a -5 fokban és padlógázt neki, tiltásig pörgetni, mer' ő siet.
Automatát akar mindenképpen, ez lesz az első autója itt és nem akar a váltással bíbelődni. A járgány egyébként 12 éves, szóval semmiképpen nem extrém ennyi km, de abszolút nem ismerem a típust, csak annyit hallottam eddig mindig, hogy a D5 mennyire jó.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4785 üzenetére
Angliában vagyok én is, meg még páran innét, S80 D5 esetén még annyira nem is baj a leállítás, mert a hűtést nem kapcsolja le ha túl melege van, még keringeti 1-2 percig.
Persze ennek ellenére én üzemi hő alatt óvatosan megyek velük, csapatás után meg hagyom pár percet alapjáraton.
Meg kell találni a jó helyeket, vannak magyar szerelők is sokan. Jól kell választani, és sokkal nagyobb eséllyel fogsz ki jót mint otthon (szerintem) plusz kiemelik legtöbbször a hibákat is a hirdetésekben, óra tekerést meg hírből sem ismerik. Szeretik végig márkaszervizbe hordani a 10 év feletti autókat is 1. - 2. tulaj után is akár.
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
válasz Viszlát #4785 üzenetére
szerintem próbáljon meg egyel újabbat (185LE D5) venni, a korábbi D5-ök még nem tartalmaztak annyi hülyevezető elleni automatikát, mint az.
ez alatt azt kell érteni, hogy a 185LE D5-öt nyugodtan leállíthatod szerpentinezés után is rögtön, a hűtője addig nem áll le, ameddig megfelelően le nem hűtötte amit kell.
továbbá -5 fokban a hiába nyomsz neki padlógázt, nem fogja addig maximumra engedni a motort, ameddig az fel nem melegszik kellő mértékben.
ennél fogva ha úgy használták, ahogy írod, akkor sem lesz semmi baj vele.
a geatronic váltó 200e km körül szokott meghalni, ha már cserélték benne a meghalásért felelős alkatrészt, akkor elvileg nem kellene, hogy egy 250e km-t futott váltójával baj legyen.
egyébként ha rendesen volt szervizelve, akkor ilyen futásteljesítménnyel ez még príma autó, ahogy korábban előttem többen is elmondták.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Viszlát
addikt
válasz FeRRaR1 #4786 üzenetére
Az igaz, hogy nem nagyon szokás tekerni az órát, de szerintem egyáltalán nem jobb a helyzet mint otthon, sőt. Abszolút hiányzik a többségből mindenféle alapismeret az autózásról (a kiemelt hibák éppen ezért nagy része olyan probléma, ami teljesen nyilvánvaló, mivel gőzük sincs mit kéne egyáltalán normálisan karbantartani, csak kicseréltetik ami elromlik. Plusz a lízinges berendezkedés miatt az első tulaj magasról tesz az autóra és ehhez jön a szervizek általános "minősége". Mert ugye nem az a kérdés, hogy innentől fogva hol lesz szervizelve, hanem, hogy eddig hol volt és annak nem túl nagy a valószínűsége, hogy hozzáértő magyar szerelőhöz hordta angol barátunk. Persze ki lehet fogni itt is szuper vételeket, amikor én vásároltam, akkor végül 400 km-t kellett utazzak egy normális példányért, de tény, hogy találtam, de nagyon nem volt egyszerű. Pedig én prémium kategóriában nézelődtem, de megdöbbentő volt, hogy 3-4 éves autók milyen állapotban voltak, egyértelműen az igénytelenségből fakadóan... A magyar autómat, egy 12 éves Honda Accordot rendszeresen megcsodálták a kollégák, erősen hitetlenkedve a korát illetően, nem is értettem először, aztán szintén ismerősnek keresve megnéztünk vagy 20 hasonló korú itteni Accordot és megértettem miért esett le az álluk a munkatársaknak. Na de nem akarlak meggyőzni, egyszerűen a személyes tapasztalat az, hogy egyáltalán nem jobb itt a helyzet, sőt.
(#4787) tkazmer: nyilván ha opció lenne az újabb modellt venni, akkor nem is nézelődne a korábbiak között.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4788 üzenetére
Van benne igazság, de szerintem ennél árnyaltabb a kép. Amit én vettem pár hete V50-et, az pl. kapott olaj cserét 3000. mérföldjénél, és utána minden 10e-nél. Végig márkaszervizes, ha valami rosszalkodott azonnal cserélték, és én is 2 év teljes körű garanciával vettem, értsd még az MOT-t is ők fizetik. Itt is megvan az a réteg, aki óvja, szereti, vigyáz rá, és előbb cserél olajat, mint a gyári intervallum. Az igaz amit írsz, hogy sokan lízingelik és leszarják, de a kötelező márkaszerviz nekik is előírás. Mivel itt sokkal de sokkal nagyobb a piac, bőven lehet válogatni, és jót találni mindenből. Persze sok az igénytelen, lefingott, teleszemetelt példány, de nem annyira nagy arányban. Sőt vannak olyan kereskedők, akik csak garanciális, végig szervizelt autókkal foglalkoznak. Én is ilyentől vásároltam, pont volt nála egy accord is
Meg is találtam: [link]
Nem azt mondom, hogy patika, de azért ez sem az a lefingott kategória, több mint 11 éves.
-
Viszlát
addikt
válasz FeRRaR1 #4789 üzenetére
Elnézést a többiektől, hogy offolunk.
Az a baj, hogy engem a szervizkönyv egyáltalán nem hat meg. F10 530d-t kerestem, volt olyan ahol 35k mérföldig volt vezetve a szervizkönvy, autóban 65k, mire a kereskedő: valszeg csak elfelejtették beírni, előfordul, de ha elviszem xy szervizhez, akkor beírják a szervizeket. Mire én: ott csinálták őket? Nem, de ők beírják amit csak akarok, csak mondjam, hogy ő küldte. Úgyhogy ez itt is annyit ér mint amennyit bárhol máshol a világon (németekről is tudnék mesélni, ahol fuvarozó cégnél melózva láttam, hogy a stuttgarti nagy márkaszerviz ami bent van a Mercedes gyárban, vittük az autókat amikor épp volt szabad fél nap, ennek ellenére a szervizkönyvben stabilan 15k kilométerenként volt minden pecsét ).
Persze, hogy van itt is normális, egy pillanatig sem állítom az ellenkezőjét, de az arányok nagyon rosszak. A kereskedők között is van persze korrekt, de nagyobbik felük ugyanúgy égetnivaló gazember mint otthon. Néztem egy 535d-t, mondom szeretném átnézetni egy független szerviznél, de erősködött, hogy mondjam meg mit szeretnék és ő leellenőrzi nekem. Mivel nem engedtem a dologból, elkezdte lejjebb vinni az árat, majd a végén megsértődve elzavart, hogy nincs neki ideje komolytalan vevőkkel foglalkozni. Na befejeztem tényleg, sok-sok balesetmentes kilométert kívánok a V50-hez.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4790 üzenetére
Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy kerestem én is BMW-t régebbi M3 vagy nagyobb benzineseket. Amit láttam az siralmas volt, konkrétan egy gyárit nem találtam, amilyen giccsparádé lökhárítókkal meg különböző elemekkel, színekkel, porig ültetéssel tönkre tették őket, attól egyszerűen felfordult a gyomrom, a másik fele meg a dízel, M szerű karosszéria elemekkel több kevesebb, (de inkább kevesebb) sikerrel. Sajnos ez eléggé jellemző a BMW-sekre, hogy így próbálnak "egyedit" alkotni. Tényleg nagyon szomorú voltam, hogy konkrétan esélyem sem volt szép gyárit találni bármiből is. Sz@rrá padkázott, "igényesen" feketére fújt felnik stb...
Ennek ellenére boldog vagyok most a V70 T5 élvezeti faktorával. Azért néha körbe nézek, hátha kifogok valami T5 R vagy nagyon ritka újabb T6 verziót, amiből konkrétan egy használhatatlan lefingott van horror áron ebayen. Én menthetetlenül Volvós lettem Köszönöm
Szerk.: Jó a logoutod, tetszik a fogyasztásos és a gyümölcsös rész is
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4792 üzenetére
Ne is mond, néztem Q7-et is, kiszakadt bőr ülés, 5 különböző színű foltban pompázó kárpitok és bőr, szemét minden mennyiségben, sár, törött műanyagok a beltérben. Plusz rengeteg elektromos hiba. 3-5 éves kategória.
Ez is egy nagy lökés volt a Volvo irányába számomra.
Az XC 90 kínálat mérföldekkel jobb volt, de egyenlőre V50 lett, nem akartam túl sokat költeni, majd talán 2-3 év múlva, ha kicsit jobban állok.
-
runner 125
nagyúr
Ahh, ez a C70 T5-tel nagy feeling, csak kár h a bal eleje össze volt törve ... fotóról lerí, gyanítom nem egy parkolási kocc volt..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4794 üzenetére
Én ezt az évjáratot néztem, ebben a színben T5 motorral természetesen, nem pont ezt, mert hiába írja, mégsem annyira patika. Egyébként mindig lebeszélem magam, hogy túl "hasznavehetetlen" autó, úgy értem V70-be becuppantottam egy dupla matracot, meg rá pár táskát és vihetem ahova éppen kell. Telepakoltam 4 felni, 4 külön gumi, 3 nagy utazótáska, 2 kisebb, két személy és irány M.o. Mivel ilyen minden évben van, (kivéve most) ezért számomra nem jöhet szóba.
A következő szerintem egy V70 T5R lesz, ha végre egybeesik az hogy találok egy jót jó áron, és van is rá időm és pénzem hogy lecseréljem a V70-et
-
FeRRaR1
őstag
Két dolgot jegyeznék meg:
1. 1969 cm3 soros 4 hengeres benzines
2. Régen R verzió volt nem R-Design
3. Ja, az Euro6 persze megvan, mindenki megnyugodhat...
[ Szerkesztve ]
-
mayo#51
tag
Igen tetszetős egy darab
-
FeRRaR1
őstag
válasz mayo#51 #4798 üzenetére
Szépek, és ebből legalább van pár értelmes eladó darab, nem úgy mint V70 R-ből.
gaborbol
Igazából én elégedett vagyok a V50 nyújtotta lehetőségekkel is, síkba hajtottam tegnap az üléseket, be tettem könnyedén egy félbe hajtott king size matracot. Tudom, hogy a régebbi V70-em is jóval nagyobb, de valahogyan eddig ez még nem zavart, vagy okozott gondot. Persze egy év alatt biztos elő fog fordulni 2-3 alkalommal hogy kicsi az 50 és kell a 70, de 95%-ban bőségesen elég.
Mindenki ki tudja választani az igényének megfelelőt. Ha nagyobb hely kell akkor V70 vagy XC 90, ott sínen futnak a hátsó ülések. Volt S80-am is, nem venném meg még egyszer, vagy újabb V70 vagy XC90 lesz a következő 2-3 éven belül viszont biztosan nem cserélek. Nem azt mondom, hogy rossz volt, de a V70 jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Honda topik
- Formula-1
- BestBuy topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen