Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz zolikaDB #4847 üzenetére
Ex, elso generacios S80 tulajkent mondom, hogy ez egy oreg auto.
Az 1999-2001-es evjarat hemzseg a tipushibaktol 9 eves koraban vettem az enyemet az elso tulajtol $2500 dollaert, eszmeletlen megkimelt allapotban, igaz par honappal elotte volt benne automata valto felujjitas 2 ev garanciaval $2400 dollarert.Amiert betelt a pohar az elso gazdanal, az automata valto javitast kozvetlen koveto kormanymu meghibasodasa amit a Volvo markaszerviz szinten $2400 dollarra taksaltak, de a sima mezitlabas szervizek is $1300-as ajanlatok adtak. Valamint a vezeto oldalai ajtomodul ami szinten $600-ra rugott.
6 evig volt nalam, az alatt egy szett premium gumit kapott, valamint a sorozatos tipushibak elharitgatasa - kopolakatreszek csereje, mindezt egymagam szerelgetve es igy is siman beleraktam en is $2500 dollar erteku alkatreszt es komolyabb gondja nem is nagyon volt.
Ha nincs jol felszerelt muhely, nincs tudas, nincs bonto, akkor ez nem $2500 lett volna hanem a duplaja, es nincs erteke ma a kocsinak. Ebbol kiszallni mar nagyon nehez, nem hogy par ev mulva, ha esetleg el akarod majd adni.
Az osszes gumi az ajto korul, az osszes vezeteket vedo cso a motorterben malott-porladt szett, egyszeruen ennyi. Imadtam a kocsit, de nem tudom javasolni jo szivvel, mert eszmeletlen penztemeto.Tipushibak:
Automata valto.
PCV- turbo olajfolyas.
Kormanymu.
ETM.
ABS modul (SWM)
Kormany modul.
Tankajto zar.
Szethullo tetoablak.
Erzekeny futomu.
Kozponti zar modul.
Legtomegmero.[ Szerkesztve ]
-
válasz zolikaDB #4847 üzenetére
a volvok kenyelmesek. a hetvegen toltam egy 2x400+200kmes utat a C30al, kipihentem szalltam ki 400km utan. helykinalatra elol a C30 kb a V70 szintjen van.
viszont 1m alatt szerintem nem nagyon fogsz kapni elfogadhato allapotu S80ast.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
dgabro
tag
Most, hogy épp a típus hibákról is szó esik, azt hiszem az egyik utólért engem is.
Ha jól emlékszem, mintha említettétek volna, hogy a "kipörgésgátló szerviz szükséges" és a "kipörgésgátló átmenetileg kikapcs" üzenetek összefüggésben állhatnak az ABS modul huncutkodásával.
A múlthéten is kiírta már egyszer felváltva ezeket az üzeneteket, aztán nyom nélkül eltűntek, aztán tegnap este megint. Ma reggel munkába jövet persze már ismét semmi nyoma, minden rendben, semmi hiba üzenet.
Mi fán terem ennek az orvoslása? Jó helyen kapisgálok ha az emlegetett ABS hibára gondolok, vagy keverem valamivel?
(S80 | 2005 | 2.0T)
-
adidas4death
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Autóvásárlás előtt állok, és több márka illetve tipus felé nézelödök. Ez a fajta már rég óta tetszik külsőre és belsőre is nagyon.
Véleményt tudtok róla irni? [nem konkrétan erről hanem a tipusről, illetve erről a diesel motorról (mert diesel-t keresek mindenképp] hanem ugy általában: mennyire kényelmes 4-5 személynek hosszú távon, ezek a diesel motorok mennyire megbízhatóak, mire érdemes odafigyelni stb..)
Előre is köszönöm a tanácsot, segítséget.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
aneda
aktív tag
válasz adidas4death #4855 üzenetére
Nagyon kényelmes autók hosszú távon, de az első gen. S80 nem egy kifejezetten ajánlott bétel, kicsit olvass vissza. Helyette S60/V70 inkább.
Ráadásul a linkelt példány AUDI motoros, kurva jó motor, de eljárt felette az idő, inkább végy D5-öt, az sem rosszabb darab, egyedül az injektor lehet problémásabb.
Arra készülj fel hogy könnyen ráugrik az autóra 300-500k úgy, hogy nincs feltűnő baja.
Pl. tankszivattyú 45k vagy 105k, lendkerék kuplung 270k, fékrásegítő 105k, mind maxi kedvezménnyel.
Sajnos ezek el is romlanak mindegyikben.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
zsid
senior tag
válasz adidas4death #4857 üzenetére
Mutass egy fapad 180 lovas dízelt, amihez olcsóbb lesz akármelyik Aneda által felsorolt alkatrész. Van egy olyan sejtésem, hogy nem fog menni... Nem a luxust fizeted meg, hanem a bonyolult technikát.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4851 üzenetére
Ezek bármelyik 10-15+ éves felső kategóriás autónál elő fordulhatnak, az alkatrész árak pedig okkal drágábbak kicsit, nagyobb teher bírás, több anyag van bennük stb...
adidas4death
Csak ismételni tudom magam, nekünk volt 2 2004-es D5 S80 a családban, egyikben sem romlott el semmi, csak a kötelező + kopó alkatrészeket kapták. Egyikben 540.000 a másikban 350.000km volt eladásnál, egyikkel sem volt soha semmi gondunk, dinamikusan jártak, vegyesbe kevesebbet fogyasztottak mint az újabb D5 motorok, konkrétan 6-7 literes átlag, nagyon odafigyelve 6 alá is vihető. A sok városi használat miatt sűrűn cseréltünk olajat, 18-20e km, az automata váltóban szintén cseréltünk olajat, hibátlan volt, de azt akartuk, hogy így is maradjon, illetve szerencsések vagyunk, mert ismerünk egy profi Volvo szakit, aki maszekban és nagyon jó áron szereli a kocsijainkat, nagyon érti az alap és főleg a típus specifikus dolgokat, mondjuk az újabb D5 motorú 2007-es S80 szívócsőhossz állító része meghalt, 70.000,- volt a gyári, nincs utángyártott, ennyi lett volna egy Bosch szerelőnél, ő megoldotta 8.000,- Ft ból. Tudta pontosan hogy melyik része megy tönkre, mivel helyettesíthető, és még tartósabb is mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
Nem azt mondtam, hogy ezzel problémám lenne és sóher lennék adott esetben ezt kifizetni, csak amint alul az idézetemnél látod a jelenlegi autómat, kategóriaváltás lesz igencsak és még nem volt belelátásom az ilyen "szintű" autók áraiba és elsőre picit meghökkentő volt.
FeRRaR1:
Hát remélem, hogy én is ki fogok tudni fogni egy jó állapotút, mert nagyon rég óta tetszenek formára ezek az autók, majd találnom kell hozzá nekem is itt a környéken egy Volvo szakit és jó is lenne a biznisz.Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
marsu
addikt
válasz runner 125 #4862 üzenetére
Egy ideig BMW-vel jártam, de ár / érték / felszereltség arányban a Volvo nyert. A kényelmes Volvo S60 üléseinél jobbat pedig még semelyik másik autóban nem éreztem ...
Lehet a mostani 140LE-vel nem lesz egy versenyautó, de nem is baj. A gazdaságosság volt most fontosabb, na meg már annyi sebességmérő van bármerre is járok, hogy jobb óvatosan száguldozni.
Press any key to continue ...
-
runner 125
nagyúr
A BMW-s részre inkább nem reflektálok.
SW-ral viszont tudod optimalizáltatni 190 le környékére. A 2.4 140 LE szívó is az adóterhek miatt van fojtva ekkora teljesítményre, ugyanaz mint a 170 LE-s.
Valamikor én is ráveszem magam, h felkeressem az ATC műhelyét, bár tempózni most ott a motor."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsolee73
tag
válasz zolikaDB #4840 üzenetére
Mint ahogy gaborol írta...
Első szériást pláne az elejéből sose vegyél. Kell jó néhány év, amíg a gyerekbetegségeket kinövi az adott típus.
Ezért lehetnek különösen jó példányok az 2000-től gyártot s60-ak 2005-2010 közötti évjáratai. Itt már a legtöbb felmetrülő - idegesítő probléma megoldást kapott.
De természetesen az S80 I. gen végére is ugyanez igaz lehet 2003-2005.
-
zsolee73
tag
Nekem ugyanez az üzenet az EGR szelep hibát jelentett még anno az S40-en
Márkafüggetlen BOSCH szerviz hibakód olvasójával ABS jeladó hibát adott, majd az Ivanicsnál ugyanerre már az EGR szelepet írta ki. Érdekes nem??? Azért jó kis félrevezetése ez a mezei felhasználóknak és a kisebb szervizeknek....
Kitakarítottuk, és megszünt a hiba.
-
dgabro
tag
válasz zsolee73 #4867 üzenetére
Köszi Érdekes valóban.
Na jövőhéten elviszem és kiolvastatom a hibakódot, csak épp most beszéltem a szervizessel, és azt mondta az lenne a legjobb ha akkor mennék, amikor épp kiírja a hibaüzenetet.
Na hát azt a kiismerhetetlen, lehetetlen időpontot meg levadászni... úgyhogy hátha memóriából ki lehet majd olvasni.
Bár gondolom neked is így történt, hogy ki-ki írogatta, egyszer meguntad és elvitted, de lehet, hogy épp akkor nem írta a hibát. Vagy nem?
-
#03969024
törölt tag
válasz runner 125 #4849 üzenetére
Nos, nem akarok marhaságokat írni, sajnos mostanában alig van időm fórumozgatni. Igazából csak arra akartam célozni, hogy a fiatalabb értékvesztését is figyelembe véve esetleg mégiscsak olcsóbb lehet a régebbi. Persze, tévedhetek...
-
ilba
tag
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudtok ajánlani egy budapesti Volvo szerelőt? Egy V40 (2001) tulajaként fordulnék hozzá kisebb-nagyobb javításokkal.
Köszönöm!
-
marsu.
senior tag
Valaki erre:[link]?
-
marsu
addikt
Sziasztok!
A műszerfalon ez a hiba jelenik meg: kühlmittel niedrig motor abstellen (hűtőfolyadék alacsony kapcsolja ki a motort)
A tartályban viszont megfelelő a szint. Gondolom van a tartályban valami érzékelő ... Mit lehet tenni? Cseréljem ki a kiegyenlítőtartályt?
Press any key to continue ...
-
-
-
marsu
addikt
Ma Pesten jártam, és kaptam egy jó nagy csavart a bal első kerékbe ...
Szerencsére a közelben volt egy kis gumis műhely és bár meg tudták javítani, de inkább biztosra mentem és vettem 4db Semperit 195/65 R15 nyári gumiabroncsot.
Legkésőbb ősz végén úgyis eldobtam volna a négy évszakosokat, amikkel vettem, így most van egy garnitúra használható nyári. Ősszel meg majd nézek valami télit rá.
Press any key to continue ...
-
runner 125
nagyúr
válasz MiklosSaS #4894 üzenetére
Szép, gratula.
( Mondjuk én biztosan nem 1.6D-vel vettem volna. )A facelift viszont baromi sokat dobott az orrán, elképesztő mennyivel szebb, mint a csipás verzió.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz runner 125 #4897 üzenetére
Az asszony fogja vezetni, neki meg jo az automata valto es eleg az 1.6 is. En meg vegre teljesen megkapom az ot eves D5-os S80-at
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
FeRRaR1
őstag
válasz MiklosSaS #4894 üzenetére
Nagyon szép, gratulálok, gyönyörű és mutatós.
Automata váltóval is 100g/km alatt van a CO2 és nem kell road taxot fizetned, vagy a 30 fontos kategória?
Egyedül a beltérben azzal a kijelző alatti szellőzővel, és az 1.6D motorral nem tudok megbarátkozni, amúgy én is számításba vettem az S60-at amikor a V50-et vettem pár hónapja. Bár a rövid városi használat miatt én csak automata szívó benzinesben gondolkoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Építő/felújító topik
- NBA és kosárlabda topic
- BMW topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós kamerák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen