Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
Sziasztok,
eljön lassan az ideje hogy elbúcsúzzak a Puntomtól és továbblépjek. Tudom nem egy nagy hűha de én szeretem és innen szeretnék előre lépni. (Sporting, 1.4 95ló) Próbáltam konkurens járműveket járműveket, amik után élmény volt visszaszálni a 'szarolaszba' (Polo 1.4 101ló, Corsa 1.4 90ps)
Szóóval maradnék a digó fronton. A 147FL-el és Grande Puntokkal szemgetek. A szívem a 2.0TS vagy 1.4 T-jet felé húz. Az előbbiről ovalstam hogy csapágyosodásra hajlamos. A főtengely vagy hajtókarcsapágy a bajos? Egy vezérléscserével együtt ez mennyire fáj? Ezen kívűl vannak még betegségei?
Egy sperrt idővel mindenképpen szeretnék, típustól függetlenül. Ennek a beszerzése, beépítése menynire bajos illetve fájdalmas a két típus esetében?...esetleg kezdjek el barátkozni a "Jet Turbo Diesel" kifejezéssel?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...