Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz j.bravo #6999 üzenetére
@j.bravo
Tegnap este beszéltünk, majd szerdán lesz időm elmenni érte.
Olajfogyasztás: jeleztem, vették, beszélgettünk róla. Abban maradtunk, hogy térjünk vissza rá a következő olacsere után: ezt márciusra tervezem, addigra csak benne lesz 5-6k km; és innentől kezdve vissza tudok állni a nálam 'megszokott' tavaszi olajcsere/revizió rutinra. Papírforma szerint is júliusig mindenkép' garanciás a mutatvány, de Zsoltról egyébként sem hiszel el, hogy 'rámbaxná' az ajtót.
Hűtővíz: elrepedt a kiegyenlitő tartály. Megint! Eddig ez lesz a harmadik csere mióta megvettem a kocsit... WTF!?
CHK engine: katalizátorhatásfok (t.i. döglött, de már szerintem vételkor is az volt a kipuff szagból ítélve), illetve a 'hátsó' szondák fűtésjeladói (dafakk!?).
Katalizátorárak:
- OEM új: 700k
- OEM új okosban: 130k
- OEM bontott: 40k
- aftermarket: 20-50k vagy "tuggya-a-rosseb"Lexarni ingyen van, de ott a CHK Engine.
Na, most: az első lambdák vezérlőszondák, de a hatsók csak monitoring.
Fix jelre kötni/írni a hátsó szondák értékeit, illetve a leömlőtől hátra mindent átrakni nem lenne ingyen, de ehhez lenne kedvem. Racionális értelme nem sok, de így lehetne szép hangja, mikor átvágtázom a Váralagúton...
Szóval a kérdés: decat-ra, át/kiírásra, illetve hátsó rendszerre ötletek bárkitől?
Szívem szerint olyasmi duplát szeretnék, mint ami az első képen van, de akkor ki kéne kapni a vonószemet a jobb oldalon és megoldani a csövezést; így val'sz'eg marad a második képen látható.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...