Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
sagesz93 #11321 üzenetére
Szerintem kicsit túltolják ezt a TBi dolgot.
Okoskerekek, hajtókar csapagyak, olajszivattyú, kezdetben M32-es váltó.
Nyilván az elsô vezérléscserekor orvosolható, a hajtókarcsapágy probléma az olajszivattyúra vezethetô vissza, hasonló okból, mint a 2.0 MJet-nél, ugyanaz a motorcsalád, így ez nem meglepô.Magyar 159 csoportban érdeklôdött valaki már a konkrét autó iránt, érdemes beleolvasnod. Abban van igazság, hogy olcsóbb a piaci átlag TBi-nél, így marad apró a javításra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések