Új hozzászólás Aktív témák

  • Ujjlenyomat

    csendes tag

    válasz Kezdő vagyok #15902 üzenetére

    Lehet,hogy rossz az életfelfogásom,de én úgy állok a vallás témához,hogy ami érdekel,annak részletesen utánajárok.

    Nincs ezzel semmi gond. Mi is utána szoktunk nézni.

    Én magam kitartok amellett,hogy annak a Biblia magyarázatnak hiszek,amelyet az Őskeresztények is követtek.
    Lásd pl.: Cselekedetek könyve. Szépen leírja, hogy mit tettek az első századi keresztények. Mi is a Bibliában leírtakat vesszük figyelembe.

    Tehát miért is ne járhatnánk utána a dolgoknak?
    Nekünk sincs megtiltva. 'Mindent szabad, de nem minden hasznos'.

    A Tanúkról szóló könyveket olvastál-e már?(Persze,nem a Tanúk által kiadott kiadványokra gondoltam.)
    Hitehagyott, vagy kiközösítettek kiadványait nem olvasom.
    Meggyőződtem arról, hogy helyesen döntöttem, amikor Jehova Tanuja lette.
    Miért foglalkoznék mások előítéletével ezzel kapcsolatban.
    Ha itt hagynám a szervezetet, akkor hová mennék?

    A "Jehova és a Szervezet" ismerős-e például?
    Nem

    Mielőtt visszakérdeznél:én pl.már olvastam a "Mit tanít valójában a Biblia?"kiadványotokat.
    Ennek örülök. :)

    Még egy kérdés: ezt a fordítást ismered-e?
    Most láttam először ezt az oldalt. ÚV, Károly és Katolikus Bibliát szoktam olvasni.

    Idéztél egy kiadványunkból.
    Láthatod, hogy nem tilos utána néznünk dolgoknak.
    Nem tilos olyan kiadványokat olvasnunk, melyeket nem a szervezetünk adott ki.
    Szoktam olvasni például az evolúcióról, történelemről, ...

    Az idők folyamán mindenki úgy próbálta meg csűrni-csavarni a Biblia mondanivalóját,hogy alátámassza vele a nézeteit,hiszen érvelni egy zsidó vagy keresztény számára csakis a Bibliából érdemes,hiszen az a hitük alappillére.

    Sok minden le van írva feketén-fehéren. Azokon pedig semmit nem lehet csűrni-csavarni.