Hirdetés
- PlayStation 5
- Magic: The Gathering Arena
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elite: Dangerous
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- World of Tanks - MMO
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 4
- Android játékok topikja
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gduck
addikt
Pedig bármilyen nehéz elhinni, DE Csupán annyi változott, hogy itt már simán érvényt lehet szerezni, a csatorna/kiadó stb. által megkövetelt korlátozásoknak. És mi ezt a hülyeséget szívjuk.
Ilyen az, amikor többet adnak, mégis kevesebbet kapsz. HELLo fejlődés!
[ Szerkesztve ]
-
Andrew801
tag
válasz kabelmania27 #118037 üzenetére
Szia!
Meguntam és vettem egy TP-Link AX55-ös routert. Ma már nem volt gond, nem dobott le és hibaüzenet sem került logba. -
cocka
veterán
válasz kezo0 #118056 üzenetére
Szerintem ez azért van, mert az utóbbi időben BRUTÁL sok idő a zöld gomb megnyomásától kezdve a műsorújság megjelenése. Nyomom várok kb. 5 másodpercet és nem jön be, aztán kezdem elfelejteni, hogy már többször is rányomtam és akkor mikor már elnyomok, akkor hirtelen bejön.
Plusz nem tudom ki írja erre a szoftvert, de elég egyértelmű, hogy kissé laggol. Azért a minimum az lenne, hogy a menüben lépkedés meg egyáltalán az összes navigálás lagmentesen működjön, na ehhez képest, azért be-befigyel egy-egy mikrolag, amiből sejteni lehet, hogy a hardver kissé gyenge a szoftverhez. És akkor a későbbi fw update-ekkel ez vélhetően egyre csak rosszabb lesz. Mi a f..-ért nem lehet egy normális procit ezekbe rakni? Ja, hát arról nem is beszélve, hogy a "kasztni" egy idő után azért elég forró, főleg a csatlakozók felőli része, tehát lehet legközelebb rárakom egy ventire, ami alulról hűti.
És ha ez így fel tud melegedni pár órás használattól, képzelem mi történne, ha mindennap használnám és még a koax is rá lenne kötve. Főzőlap?
-
-
p0cZok
újonc
válasz cocka #118057 üzenetére
Nálam szinte egész nap megy a box. Reggel áramot kap, késő délután / estefelé pedig már laggol (csatornavaltas, epg, menu,...). Frusztrálóan lassú.
Táp ki, táp be, és újra normálisan működik.
Gyanítom hogy szoftveres baja van inkább (memória szivárgás?), mintsem a karcsú hardver. -
vargalex
félisten
válasz kezo0 #118058 üzenetére
Ki fogom próbálni az áramtalanítást, mert nálam folyamatosan áram alatt van, csak távirányítóval kapcsolón ki és pontosan úgy viselkedik, ahogy a kolléga is leírta. Nagyjából naponta először ilyen lassú, sőt, amikor megjelenik, még 1-2 másodpercig mindenhol azt írja, hogy nincs információ.
[ Szerkesztve ]
Alex
-
gabor1974
tag
Sziasztok otthoni szolgáltatások terhére havi részletre választhatok tabletre s a vezetékes szolgaltatásokra hűséget...? Weboldalon nem engedi mindenkepp valamilyen mobilszolgalgaltatást akar ramerőltetni.
-
MadMancs
veterán
válasz ElEvEn11 #118063 üzenetére
2019 óta nyara vagyok újra aktív vodás, onnantól 2021 ha jól rémlik novemberig működött úgy hogy 3-4 nap volt a könyvelés. Előtte nem tudom mi volt a helyzet. Jelenleg megjön a számla (ha megjön, mert a március 20.-ai zárás még épp sehol) 1-2 nap és letölthető , kártyás fizetés azonnal könyvel. Már csak azt kellene megoldaniuk hogy tartsák is a határidőket valami úton módon. Jelen esetemben pl a febr 21 - március 20 időszakot magába foglaló számlát már csak a májusi számla pakkal tudom leadni könyvelőnek. Nagyon szokott szeretni érte.
Vezetékes fronton nem tudom mi a helyzet, nekem üzleti van, itt csak és kizárólag emailben küldik a számlát (my Voda fiókban nincs is számlamegtekintési és fizetési lehetőség), és csak utalással lehet fizetni. Így számla időben jön mindig, azt hogy mikor könyvelik, passz nem látom az aktuális egyenlegemet.
Ha már mobilos my voda fiókban van internet, TV, és üzleti menüpont, tök jó lenne ha esetleg ott elérhető lenne minden. 🤷
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Masato
tag
Nem áll túl jól ez a Viasat dolog egyelőre. Hatályba lépés május 1.
Az ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből valamennyi díjcsomag esetében kivezetésre kerültek az AXN, AXN HD, Viasat Film, Viasat 2, Viasat 3, Viasat 3 HD és Viasat 6 műsorcsatornák.
[szósz]
-
-
-
Okosandroid
tag
Voda boxon új alkalmazás jelent meg TV4 néven, ami tartalmazza a neten elérhető Arena4+ műsorait és pár TV4-en futó sorozatot. Ahogy elnézem a legtöbb Arena4+os tartalom közül sok nem elérhető, mivel a szolgáltató által kiküldött kód sokmindenre nem érvényes, ahoz külön 3000 FT-os előfizetés kellene havonta az arena4plus.hu weboldalon.
-
gregory91
senior tag
válasz gduck #118027 üzenetére
"Nem elfogultság, csak az új VTV box miatt történik az alatta leírt funkcióCSÖKKENTÉS, mivel a régi boxokat fokozatosan KIVEZETIK! --> "annak érdekében, hogy Előfizetőink egyre magasabb színvonalú szolgáltatást vehessenek igénybe" "
Csak ezeket a "fejlesztéseket" úgy hajtsák már végre hogy a mediacard-osoknak ne legyen már veszteség:Ahogy hogy minimalizálják a EPG-t a beltérikben ugyanez jelenik meg a mediacard-osoknak is.Ez nem magasabb színvonalú fejlesztés, hiába állítod be annak.
[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
asdf_
veterán
Szerintem nem lesz, mert pont emiatt gurítják havonta a csatornalista vállalását, nem évente (köszi béna NMHH, hogy előírtad ezt, de minimum időt nem szabtál hozzá), így amikor mondjuk januárban aláírtál 1 évet, akkor az akkori csatornalista-vállalásuk mondjuk március 1. volt, az már letelt, így a mostani változás jogilag nem érint. hiszen amit vállaltak, azt teljesítették. Egyéb esetben meg a kedvezményt érintő változás ad felmondási jogot, de itt ilyen nincs most.
-
gregory91
senior tag
válasz woodworm #118072 üzenetére
Eddig szereplőlista is volt.Most egy ideje nincsen.Helyette a végére került az epizód címe(ilyenkor már kétszer is látom a évad/rész számát).
UI: Egyébként a DVB-C-s epg többet is bírna,csak sajnos nincs kihasználva.[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
cof
veterán
-
MiZo1990
aktív tag
-
HellGreg
őstag
Én nem tudom, mi történik a Vodafonnál. 3 hete hívtak hogy hosszabbítsunk otthoni TV és internet szerződést. Már minden lehetséges csatorna/csomag megvan, így nem szokott túl bonyolult lenni. Annyi hogy visszakértem a set top boxot, mert kártyával a TV-n nem megy a videótár. Két napra rá jött is a szerelő. De nem tudta beüzemelni, valami központi rendszer nem működött. Így azt mondta, majd telefonálnak másik időponttal. Eltelt másfél hét, semmi. Bementem egy VF üzletbe, ahol felvettek egy munkalapot múlt csütörtökre. A szerelő nem jött. Tegnap mérgesen felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik 3 átirányítás után a megfelelő emberhez kapcsoltak, aki felvette az adatokat és azt mondta, hogy ma dél és 4 közt jön a szerelő. Nem jött, nem hívott, megint semmi. Nem ilyen tapasztalataim voltak eddig a VF-nal, nagyot csalódtam most. Máshol is ilyen slendrián a szolgáltatás?
-
LouiS22
veterán
-
#82860288
törölt tag
válasz HellGreg #118082 üzenetére
Amikor lemondtam a tévét bő másfél éve, akkor 3x ígértek szerelőt, internetet / modemet is ellenőriznie kellett volna, de egyszer sem jött. Akkor bevittem egy üzletbe a dobozt és elmeséltem mi történt és hogy majd lesznek szívesek levonni a számlából a covid tesztet, ha már azt reklámozzák, hogy otthonról mindent kényelmesen el lehet intézni, a pasi 5 perc alatt szó nélkül elintézett minden papírmunkát míg nézte az ökölbe szorult arcomat.
Rá pár napra hívtak, hogy küldenek szerelőt, mondtam, hogy már nem kell, mert elintéztem személyesen, akkor pár perc csend és tanakodás és kapcsolás után mondták, hogy de mindenképpen jön majd szerelő és megnézi a netet.
Jött, megnézte, kábelt cserélt, kedves volt és elnézést kért.
Valahogy az üfsz-szel borzasztó nehéz szót érteni, de a szerelők eddig rendesek voltak.
De azt ott akkor nem értettem, hogy amikor egy 430 lakásos társasházban lakom, ahol akkoriban naponta 2-3x jött szerelő a házhoz, miért nem tudtak felcsengetni én meg leszaladni a dobozzal a kezemben.[ Szerkesztve ]
-
ElEvEn11
senior tag
válasz MadMancs #118064 üzenetére
Én meg 2001 óta vagyok a UPC-nél és folytatólagosan a Vodafone-nál kényszerből. A két évet úgy értettem, hogy kb akkor vették meg az üzletágat a UPC-től. Azóta szinte folyamatosan küzdenek a pontos számlázással, holott nekem előtte nem volt vele gondom. Minden rendben ment a Díjnet-en keresztül. Ezt a szintet a mobilos előfizuval mostanra tudták elérni és az otthoni szolgáltatások még mindig sehol. A MyVodafone app meg csak simán megnyit egy böngészőt a telefonodon, ha az otthoni szolgáltatásokat akarod kezelni. Röhej! Külön rákérdeztem én is az ügyfélszolinál és azt mondták, hogy használjam az alkalmazást, akkor mindennek rendben kell mennie. Ehhez képest ugyanezt egy normál desktop böngészőben is tudom kezelni. Ehhez nem kell az app, ami még mindig csak félmegoldás. A két szolgáltatás számlázási összevezetése meg szintén még csak folyamatban. Mondom. 2 év után. Ha ez nem ciki egy "világcégtől" akkor mi az? Amúgy meg persze, hogy én is csak digitálisan kérem a számlát. Fel sem merült más lehetőség, de hogy ezért még a MyVoda alkalmazást is erőltették az nekem már szájhúzós volt. Azt is belehet ugyanis állítani a sima weboldalon/webfelületen is.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
nicu71
addikt
válasz HellGreg #118082 üzenetére
ősszel anyámnak boxot igényeltünk,lecserélendő a mediacardot.Nem is akarom részletezni mennyi bosszuságom volt. 1 honapig kellett várni,közben féligmeddig érvényesitették a szolgáltatást /hogy többet kelljen fizetnünk,de ezt utána sikerült lereklamálni és kaptam kártérítést.Szerelő 3dik időpontra tudott csak kijönni ,úgy hogy egész nap otthon dekkoltunk,és hol anyaghiányra ,hol elfoglaltságra hivatkozva nem tudott kijönni.Cirka másfél hónap megrendeléstől beüzemelésig
Na csak sikerült részletezni,de ezek csak a főbb motivumok voltak"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
kezo0
addikt
válasz AtHoS #118088 üzenetére
Nem kell mentegetni az egyszeri kódot, mert az csak a zip file kicsomagolásához kell. Ha kicsomagolás után a benne levő pdf számlát elmented, annak megnyitásához a saját tárolóhelyedről nem kell már a kód.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
válasz gregory91 #118071 üzenetére
Új tulaj, új technológia! A VTV egy kompakt kis box, ami tud IP és DVB-C alapon is működni. Persze vannak szoftveres gondjai, nem szereti ha nem stabil a NET, stb. De egy csomó mindent tud, amit a régi boxok nem! Nálam speciel tökéletesen megy, nem lassul és társai.
Megmondom őszintén, én még ennyit se vártam egy "mobil szolgáltatótól".
Amúgy EPG-re visszatérve, ha jól emlékszem UPC mediacard mellett mindig is mostoha gyerek volt az EPG. Talán 1 napos volt?
Nem vagyok Vodafone ügynők és stb. , de ha szeretitek, ha nem, ez akkor is fejlettebb/modernebb (ma már mindenki a felhő felé mozog, ha tetszik, ha nem. Nekem speciel nem tetszik.) rendszer, mint a volt UPC-s.
Elhiszem, hogy más a véleményetek, de az még nem változtat a tényeken, csak azért, mert nektek nem tetszik!
UI: lehet fafejű vagyok, ez van sajna
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz gduck #118090 üzenetére
Már ne is haragudj, de az ún. „tények” nem attól lesznek tények, hogy bold betűkkel írjuk le a szót. A tények azok, amelyeket leírtam az új és a régi boxok működése kapcsán – és ha jól emlékszem, egyiket sem cáfoltad meg.
Szóval innen nézve bizony te ülsz fordítva a lovon.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
Azt tudja valaki, hogy a régi boxokra küldött úgy mond 152 órás EPG hogyan jön? Kizárólag koaxon vagy valami netet is használ a koaxon keresztül?
Mert ugye ott kezdődik a sztori, hogy régi boxokon Pace, Philips, Thomson, Cisco és társai hiába van ethernet port, az már a UPC idejében sem működött. De a Kaon, ami meg nem kap netet, az meg csak 24 órára lát előre. Akkor a maradék 128-at a régiek a netről szedik a modemükön keresztül?
-
kezo0
addikt
Na, ilyen még nem volt nálam, ez a mai meglepetés, mutatom:
Ha nem indult el a box, akkor ezt mi írta ki a képernyőre…? Olyan ez, mint amikor az az üzenet fut a metróban a tájékoztató kijelzőn, hogy „A kijelző nem üzemel!”
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
golyós
addikt
Sziasztok!
Nem teljesen ide tartozik , de hátha valaki már belefutott :
Van agy AUX klimánk, nem tudok csatlakozni rá a wifi-vel, nem is látja konkrétan.
Mindent leirás szerint csinálok, de semmi.
Annyit ir, hogy mindenképpen kapcsoljam le az 5ghz-es wifit a csatlakozás idejére, de igy sem látja. Már probáltam 20-40mhz-en, kevert frekin is, kikapcsoltam a WPA jelszókérést is de semmi. Valami biztonsági nyavaja lesz, de mi? Ipv4, port forwarding és UpnP be van kapcsolva.
Ötlet?Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
senior tag
Tegnap dél óta nincs internetem egyáltalán, se kábelen, se wifin. Múltkor 1x már be lett jelentve, de 3 nap múlva mire hívtak már megjavult és mondtam, hogy köszi nem kell jönni. Most is emailben jelentettem be, kíváncsi vagyok mikor érnek ide, mert nem jó élmény lassú mobilneten szenvedni.
-
AtHoS
nagyúr
válasz kezo0 #118089 üzenetére
Csak így semmi értelme kiküldeni email-ben a számlát + a megnyitáshoz szükséges kódot hozzá sms-ben. Elegendő lenne emailben üzenet + közvetlen link a voda számlaoldalra, ha már elkészült és letölthető állapotban van. Így onnan lehetne egyből nyitni/letölteni voda fiókba jelentkezést követően, ahogy Te is írtad.
Költségnövelés rulez Vodánál, amit megint mi fizetünk meg.
read-only mode on the forum
-
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz XboxGamePass #118096 üzenetére
Amennyiben rendelkezel tv előfizetéssel nézd meg, hogy a tévé adások rendben vannak-e. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lehet-e lakáson belül javítani a problémát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest