Új hozzászólás Aktív témák

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz MadMancs #118064 üzenetére

    Én meg 2001 óta vagyok a UPC-nél és folytatólagosan a Vodafone-nál kényszerből. A két évet úgy értettem, hogy kb akkor vették meg az üzletágat a UPC-től. Azóta szinte folyamatosan küzdenek a pontos számlázással, holott nekem előtte nem volt vele gondom. Minden rendben ment a Díjnet-en keresztül. Ezt a szintet a mobilos előfizuval mostanra tudták elérni és az otthoni szolgáltatások még mindig sehol. A MyVodafone app meg csak simán megnyit egy böngészőt a telefonodon, ha az otthoni szolgáltatásokat akarod kezelni. Röhej! Külön rákérdeztem én is az ügyfélszolinál és azt mondták, hogy használjam az alkalmazást, akkor mindennek rendben kell mennie. Ehhez képest ugyanezt egy normál desktop böngészőben is tudom kezelni. Ehhez nem kell az app, ami még mindig csak félmegoldás. A két szolgáltatás számlázási összevezetése meg szintén még csak folyamatban. Mondom. 2 év után. Ha ez nem ciki egy "világcégtől" akkor mi az? Amúgy meg persze, hogy én is csak digitálisan kérem a számlát. Fel sem merült más lehetőség, de hogy ezért még a MyVoda alkalmazást is erőltették az nekem már szájhúzós volt. Azt is belehet ugyanis állítani a sima weboldalon/webfelületen is.

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

Új hozzászólás Aktív témák