Új hozzászólás Aktív témák

  • Éliás-tóbiás

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #5293 üzenetére

    Tisztelt HUN]Repa!

    Köszönöm a válaszod!

    "A tápoddal kapcsolatban:
    Egyrészt kicsit aggasztó, hogy már nem vagy biztos abban, hogy a ventilátor okozta a zajt. A tápodat a beszállítóval végülis puszi alapon kicseréltettük amellett, hogy nálunk sem produkált rendellenes zajt. Amennyiben azt a már valaki által említett tekercsrezonálás okozza az esélyes, hogy nem fog megoldódni a cserével, illetve a bevizsgálás akkor más irányba kellett volna haladnia,és más módszerrel. Hamarosan értesítünk e-mailben is erről."

    Ha olvastad és emlékszel pont hogy sosem állítottam, hogy a ventilátor okozza a zajt. Ezt a hivatalos CD-n és a hivatalos emailben is feketén-fehéren ott áll:

    "Ha meg a nagyker két hét alatt csinált is volna valamit, akkor kiküldhették volna kapásból és már itt is lenne a cserélt ventis, ami közel nem biztos hogy megoldotta volna a recsegést. Ugyanis állandó fordulat mellett, különböző recsegést produkált, ami leginkább tekercselési vagy forrasztási hibára utal. "

    A tekercs-rezonancia hiba ezek szerint az összes FSP tápegység alapfunkciója? Mert mostanáig általam használt mondjuk saccperkábé 20 számítógép közül (ebből 8 volt saját, ha jól emlékszem) soha nem hallottam ezt. Viszont egyik sem volt FSP az is biztos. De ezzel együtt remélem a legjobbakat!

    A 2 hét után írt levelem csupán a kommunikáció hiánya miatt lett olyan, amilyen. Mivel feltételeztem, hogy 2 hét elegendő egy bevizsgálásra... Hát nem volt. Mióta rendszeresen tájékoztatsz az ügyemről mindig is bíztam benne, hogy ez a dolog megoldódik valahogy. Félreérthetted a fogyasztóvédelmis írásomat. Nem fordultam hozzájuk, nem fenyegetőztem, hanem éppen ellenkezőleg. Szerintem ez a napnál is világosabb. Soha nem állítottam a 2 hetes levelem után, és az után, hogy potyára kellett bemennem egy automata email miatt, hogy nem tesztek meg mindent. Épp ellenkezőleg. Újra, ezúttal emailben elküldtem a hang videó és szövegfájlokat kérésetekre. Úgy gondolom, hogy részemről ez már messze túl van az elvárhatón. Mondhattam volna simán, hogy ott a CD, kérjétek vissza a nagykertől. De mégsem.
    Egyébként a garancialevélen már láttam hogy ki vannak javítva a joggal ellentétes garanciális feltételek, de az átvételi bizonylat még a régi. Ezt a tényt sem használtam sem fenyegetőzésre, sőt még ide sem írtam le. Majd személyesen elmondom. És nem a vásárlók könyvébe. Azzal sem jöttem. A fórumba azért írtam, mert láttam, hogy ide van korrekt válasz és nem automata email. Pont hogy védtelek benneteket, a gyártót és a töketlenkedő nagykert hibáztatva,úgy érzem joggal. Tessék:

    "Mindez normális, udvarias hangnemben zajlott mindkét részről.
    Ezek után javasolta, hogy visszaküldik a gyárnak. Kérdeztem hogy az mennyi ideig tart. 4 hét legalább. Mondtam, hogy ez számomra elfogathatatlan és hogy mivel a nagyker nem hajlandó elismerni a hibát, akkor majd a gyár pont el fogja.
    Megkérdeztem, hogy beszélhetnék-e közvetlenül a forgalmazóval. Az egyik szervizes készséggel megérdeklődte nekem telefonon, de sajnos nemleges választ adott.
    Ezek után azt javasolta az ügyintéző, hogy akkor majd ők bevizsgálják. Mondtam rá. hogy ez egy remek ötlet... "

    Tudom, hogy senkinek nem volt könnyű ez az eset.

    Köszönöm, hogy végül sikerült megoldani az ügyet!

Új hozzászólás Aktív témák