Új hozzászólás Aktív témák
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz HUN]Repa #5293 üzenetére
Tisztelt HUN]Repa!
Köszönöm a válaszod!
"A tápoddal kapcsolatban:
Egyrészt kicsit aggasztó, hogy már nem vagy biztos abban, hogy a ventilátor okozta a zajt. A tápodat a beszállítóval végülis puszi alapon kicseréltettük amellett, hogy nálunk sem produkált rendellenes zajt. Amennyiben azt a már valaki által említett tekercsrezonálás okozza az esélyes, hogy nem fog megoldódni a cserével, illetve a bevizsgálás akkor más irányba kellett volna haladnia,és más módszerrel. Hamarosan értesítünk e-mailben is erről."Ha olvastad és emlékszel pont hogy sosem állítottam, hogy a ventilátor okozza a zajt. Ezt a hivatalos CD-n és a hivatalos emailben is feketén-fehéren ott áll:
"Ha meg a nagyker két hét alatt csinált is volna valamit, akkor kiküldhették volna kapásból és már itt is lenne a cserélt ventis, ami közel nem biztos hogy megoldotta volna a recsegést. Ugyanis állandó fordulat mellett, különböző recsegést produkált, ami leginkább tekercselési vagy forrasztási hibára utal. "
A tekercs-rezonancia hiba ezek szerint az összes FSP tápegység alapfunkciója? Mert mostanáig általam használt mondjuk saccperkábé 20 számítógép közül (ebből 8 volt saját, ha jól emlékszem) soha nem hallottam ezt. Viszont egyik sem volt FSP az is biztos. De ezzel együtt remélem a legjobbakat!
A 2 hét után írt levelem csupán a kommunikáció hiánya miatt lett olyan, amilyen. Mivel feltételeztem, hogy 2 hét elegendő egy bevizsgálásra... Hát nem volt. Mióta rendszeresen tájékoztatsz az ügyemről mindig is bíztam benne, hogy ez a dolog megoldódik valahogy. Félreérthetted a fogyasztóvédelmis írásomat. Nem fordultam hozzájuk, nem fenyegetőztem, hanem éppen ellenkezőleg. Szerintem ez a napnál is világosabb. Soha nem állítottam a 2 hetes levelem után, és az után, hogy potyára kellett bemennem egy automata email miatt, hogy nem tesztek meg mindent. Épp ellenkezőleg. Újra, ezúttal emailben elküldtem a hang videó és szövegfájlokat kérésetekre. Úgy gondolom, hogy részemről ez már messze túl van az elvárhatón. Mondhattam volna simán, hogy ott a CD, kérjétek vissza a nagykertől. De mégsem.
Egyébként a garancialevélen már láttam hogy ki vannak javítva a joggal ellentétes garanciális feltételek, de az átvételi bizonylat még a régi. Ezt a tényt sem használtam sem fenyegetőzésre, sőt még ide sem írtam le. Majd személyesen elmondom. És nem a vásárlók könyvébe. Azzal sem jöttem. A fórumba azért írtam, mert láttam, hogy ide van korrekt válasz és nem automata email. Pont hogy védtelek benneteket, a gyártót és a töketlenkedő nagykert hibáztatva,úgy érzem joggal. Tessék:"Mindez normális, udvarias hangnemben zajlott mindkét részről.
Ezek után javasolta, hogy visszaküldik a gyárnak. Kérdeztem hogy az mennyi ideig tart. 4 hét legalább. Mondtam, hogy ez számomra elfogathatatlan és hogy mivel a nagyker nem hajlandó elismerni a hibát, akkor majd a gyár pont el fogja.
Megkérdeztem, hogy beszélhetnék-e közvetlenül a forgalmazóval. Az egyik szervizes készséggel megérdeklődte nekem telefonon, de sajnos nemleges választ adott.
Ezek után azt javasolta az ügyintéző, hogy akkor majd ők bevizsgálják. Mondtam rá. hogy ez egy remek ötlet... "Tudom, hogy senkinek nem volt könnyű ez az eset.
Köszönöm, hogy végül sikerült megoldani az ügyet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs