Új hozzászólás Aktív témák
-
emmm
senior tag
Én csak jót tudok róluk írni, már 2006 vége óta tőlük rendelgetek főleg, mindig minden rendben volt.
Sőt, egyszer még egy pár nappal később lejárt garanciás merevlemezt hoztam vissza, és bevették (ahogy azt kell, ez sajna benne van a pakliban nekik is). Viszont kiderült, hogy nem annak volt a baja, hanem a sata kábelnek...rendesen kitesztelték.
Szóval rendben van az iPon bácsi, ma is megyek hozzájuk...
-
horitomy
tag
Vigyázzon mindenki! Ha garanciális problémája lesz és esetleg telefonálnia kell az IPON-nak, akkor nem sok esély van arra, hogy felvegyék a kagylót!
Érdekes történet az enyém is. A 4. héten (Múlt héten) felhívtam őket, hogy ugyan már mi van a videókártyámmal? Azt a választ kaptam, hogy nem javítható, és újat sem tudnak adni. Ellenben vagy levásárolom, vagy visszakapom az akkori összeget.
Amennyiben levásárolni szeretném akkor a megjegyzésbe írjam be, hogy cserekártyáról van szó, és akkor csak a különbözetet kell fizetnem mikor a futár kihozza.
Tegnap írtam nekik egy emailt, hogy akkor szeretném a pénzt visszakapni erre a számlaszámra.....
Ma hívtam ismét őket, hogy mi van (30. hívásra felvették, a garanciális telefonszámot egyszer sem.) Mi volt a válasz?: Megkapták az emailem, és vissza is utalták már múlt hét pénteken.
A baj csak annyi, hogy tegnap volt kedd, tegnap írtam az emailt, de ők már múlt héten pénteken visszautalták az email alapján a számlámra.Kiváncsi leszek mi lesz a vége!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz horitomy #1152 üzenetére
Én is ! Ha ilyen drága vagy előbb találd ki mit akarsz és utána keress minket ,pénzkértél vissza mi utaltuk is , szerinted egy nap és átér a pénz ? amúgy annyit hozzá tennék hogy a számládat mínuszost már postára adtuk pénteken ezt adtuk ,fel nem az utalás történt akkor !!! De már utaltunk ugyhogy nem tudom mi a felháborodás oka ?????
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
A telefon az sajna tényleg nagyon leterhelt ugy hogy ajánlom az e-mailt arra gyorsabban reagál mindenki !! Köszönjük a megértést a Karácsonyi láz az sajnos ilyen !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
CséZé
őstag
Hi!
Mennyire megbízható az ipon így karácsony tájékán? Úgy értem, hogy rendeltem tegnap tőlök pár hardvert és írták a megrendelő "vissza-mail"-ben, hogy a következő munkanap értesítenek, hát eddig semmit nem kaptam.
Jó lenne még karácsony előtt lehetőleg a jövőhéten megkapni a rendelt árut, mivel azt is írták h a futár a visszaigazolást követő 1 + max 2 napban hozza az árut. Azt is remélem h a gazdasági zűr miatt nem fog többe kerülni a csomag, mint amennyi az e-mail-ben szerepel. -
HUN]Repa
aktív tag
Elvileg feladták neked értesítő e-mail este szokott menni ,nem kevés a csomagfeladás úgyhogy lassabban mennek ki az e-mail-ek is ! De legrosszabb esetben is a futárszolgálat legfeljebb egy munkanapot csúszik ... megértésedet Köszönjük !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
szicsu.leon
csendes tag
Hát nem tudom, kezdem minden bizodalmam elveszteni.
A tegnapi nap folyamán beszéltem a garanciális srácokkal. A hétfői beszélgetés után bíztam abban, hogy a héten lezajlik az alaplapom garanciális ügye, mára már csak abban hiszek, hogy majd talán jövőre, a garanciális idő letelte előtt esetleg kiderül, hogy mi is lesz az ügyemben.
A beszélgetésünkben az mondták, hogy a disztribútornál van még az alaplap, és csináltak rajta egy BIOS frissítést. Ekkor eszembe jutott, hogy Én folyamatosan szoktam figyelni az aktuális alaplapom gyártójának a honlapját, és mindig ellenőrzöm, hogy esetleg kiadtak e már új BIOS-t. Ha igen mindig lefrissítem. Ennél a lapnál is megtörtént.
Ma ahogy bejöttem dolgozni, gondoltam megnézem, (mivel nincs még alaplap, otthon netezni sem tudok) hogy jelent-e már meg új BIOS, HÁT NEM.
Akkor nem értem milyen BIOS frissítést tudtak csinálni, ha meg sem jelent újabb, esetleg írtak egyet? Nem hiszem....
Ha meg én b@sztam volna el a frissítést, akkor meg el sem indult volna rendesen a gép.
A disztribútor emberei biztos értenek hozzá???
Ezzel nem az iPon-os garis srácokat hibáztatom, de a disztribútornál nem veszik észre a nyilvánvalót. A lap kiírja az aktuális BIOS verziójának a számát.Mikor érdeklődtem telefonon először, hogy mennyi időt vesz igénybe a gariztatás, akkor kb 2 hét, ezt a választ kaptam.
(Gondoltam tök jó, az ünnepek alatt tudom majd használni a gépem.)Mivel ma péntek van abban már nem bízom, hogy telefonálnak, hogy .......... (tudjátok, valami történt, és lesz valami pozitív az ügyemben).
Arra a következtetésre jutottam, hogy Nekem ez nem éri meg.
Mivel nem csak játékra használom a gépet, hanem a munkámhoz is szükségem van a gépre (a kölcsön kapott gépet is vissza kellett adnom már adnom), ezt a kiesést, hogy fogom behozni. Inkább fizetek pár ezer forinttal többet, de akkor .....Az is gátat szabhat a gariztatásban, hogy mikor ÉN vettem az alaplapot (2008.július) 66700 Ft volt az ára. A gazdasági válságnak köszönhetően felmentek az árak, és most 78250 Ft lett az ára.
Látszódik a különbség, és természetesen ezen nem Én buknék 11550 Ft-ot.
Én felajánlottam azt is, hogy szívesen levásárolom, esetleg drágább termékre is, és ráfizetek ha kell. (alaplapra, vagy procira, vagy bármi másra)Hirtelen ennyi.
üdv.
[ Szerkesztve ]
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
szicsu.leon
csendes tag
Hi all!
Na a helyzet a következő!
A tegnapi és a mai nap folyamán kissé vakon voltam. Megérkezett a válasz, csak mivel, a fórummal most ismerkedem, nem vettem észre, hogy privát üzenet kaptam, és ott leírták, hogy idézem "Sajna nem tudok neked ilyen lapot adni ,viszont levásárolhatod a teljes vételárat bármire ha az neked megfelelne". Meghát!!!
Na az ígért határidőt maradéktalanul betartották (2hét)Ja és BOCS srácok a kissé elkeseredett válaszért, mindent visszavonok!!!
Amit ígértek betartották.
Csak így tovább.
További minden jót!!!
Egy Pozítiv véleményű vásárló!!!
üdv
szicsu.leon
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
horitomy
tag
Most újabb vélemény mondok az IPON-ról! Pár hozzászólással elöbb jól lehurrogtam őket.
A telefonos elérés lehetetlen. Répa a karácsonyi forgalomra hivatkozott! Erre nem gondoltam! Elhiszem neki! Ennek ellenére év közben is nehéz elérni őket a mostani lehetetlen mellett.
A pénzt már visszakaptam, így már nyugodtabban írok.
Akivel beszéltem, az biztos, hogy félre beszélt egy kicsit, ez nyugtalanított engem! Ellentmondásos dolgot mondott nekem. Biztos, hogy véletlenül.
Én rengeteg gépet raktam már össze tőlük vásárolt alkatrészekből, a számlámon már több mint egy millió forint van. Eddig nem volt gond velük, a mostani meg félrebeszélés volt csak. -
zsolt1129
addikt
válasz szicsu.leon #1160 üzenetére
-
HUN]Repa
aktív tag
Na majd csinálok képeket ,de előljáróban aki már járt nálunk annak mondom a KÜLSŐ KAPUIG ér a sor (utca fronton) Merry Christmas
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Dolby
senior tag
válasz HUN]Repa #1022 üzenetére
Szia!
Remélem így nagy gyorsan jól látom hogy te az Iponnál dolgozol. Kérdésem lenne. Rendeltünk tőletek egy Slimstar C100 billentyűzetet. Feleségem ment érte és itthon vettem észre hogy nem is azt kaptuk, sőt olyan terméket kaptunk helyette ami nem is szerepel a listátokon a KB-C100 személyében. Számlán simán Genius C100 szerepel 3192 Ft-ért. Visszajelzésben én ezt kaptam levélben: 1 darab GENIUS SlimStar C100
- Nettó ár: 2.660 Ft Tehát az ára annyi - bár most nem annyit látok már árnak de lehet hogy azóta változott.
Lehet ezt valahogyan orvosolni? Cserélni?Köszi
ui.: Nejem mondta hogy nagyon népszerűek vagytok és nagy a hajtás így kari előtt, azért kitartás :-)
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
HUN]Repa
aktív tag
-
bolic
őstag
Hali! Elfogadják a Sodexo Pass ajándékutalványokat? Felkerestem a sodexo.hu-n, és nem szerepel az iPON a listában.
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
bolic
őstag
válasz HUN]Repa #1168 üzenetére
Nem probléma, enélkül is mindenképpen fogok megrendelni legalább 3 terméket. Csak az a gond, hogy a pénzem még mindig nem érkezik meg időben a bankszámlámra. Hétfőn megpróbálok "lehúzni" az ATM-nál.
Ui.: Rendelni fogok a 2db memóriát is, légyszíves rakjanak félre ha lehet (én úgy értem hogy legalább 2db legyen ott rendeléskor): KINGMAX TinyBGA 1024MB DDR2 800Mhz. Ugyanis volt probléma korábban, 2db helyett csak 1db-ot tudták adni nekem és azt nem tudtam elfogadni és megvártam a következő rendelésemre. Mindössze csak pár nap van hátra, hogy megérkezik-e a pénzem.
Üdv.: bolic
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
bolic
őstag
válasz HUN]Repa #1171 üzenetére
Ilyen alaplapba lesz, a memória kompatibilitási lista szerint mindenképpen kétoldalas kell. A Vistára átállás miatt több memó szükséges, de ez legyen a gondom.
Ui.: Most néztem meg, az egy oldalas és az valószínűleg nem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
szumo
senior tag
Nézzétek meg, kis ellentmondás van a ramoknál.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
bolic
őstag
Befordultam úgy kb. délután fél 2 és háromnegyed 2 között, és megkértem hogy segítsen kiválasztani, erre nemmel bólogatott és csakis megrendelt termékkel foglalkozhat. A boltok többsége általában inkompatibilis miatt nem lehet cserélni a termékre, azért óvatos voltam és nem rendeltem meg. Olyan 15 perc hosszán forgott a fejem, hogy mit csináljak vele, hát elmentem másik boltokba.
Ui.: 1 perc alatt keresgélt az egyik eladó a másik boltban, készségesen mutatott be és nagyon örültem és megtudtam hogy kétoldalas-e ez a termék. Nem tudom melyik eladó volt az iPON-ban, de libaszőrös lettem tőle.
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
szumo
senior tag
Hát én elég régen járok az Ipon-ba, de ilyet még nem tapasztaltam. A kezdetek kezdetétől mindenki szivéjes volt velem, és a garanciális ügyeimet is korrektül kezelték.
Szerintem max. arról lehet szó, hogy a karácsonyi hajrában nincs annyi idejük 1-1 ügyfélre.
Ma délután a kapuig kiért a sor.
Gondolom annak, aki járt már a boltnál, ez sok mindent elárul.Ezek után én nem is csodálkozok, ha az árukiadóknak, nem marad több idejük/energiájuk, hisz a karácsonyi roham lassan harmadik hete tart. Szerintem te is elfáradnál és nem lenne kedved semmihez, ha három hete 10-20 ig ugrálnál a melóban megállás nélkül.
Viszont örülök, hogy találtál olyan modult, amit kerestél, főleg, hogy a boltnak volt raktárkészleten, mivel ez manapság egyre ritkább.
Ami viszont a választást illeti.
Igazság szerint, én elég jártasnak mondhatom magam az informatikában, és van némi elektrotechnikai képesítésem is. Így nem jelent gondot eldönteni, hogy mi mivel kompatibilis, még akkor is, ha csak a gyártó cég online support-ja áll is rendelkezésemre, mert a modul képe csak illusztráció, vagy neagy isten hibás a leírása. Az pedig, hogy az ipon egy online bolt, nálam azt jelenti, hogy a neten rendelem meg a terméket, a boltba pedig csak átvenni megyek.Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
flurider
aktív tag
Hi !
Most rendeltem le egy CM házat, meg egy FSP tápot a webshopban, de a befejező oldalon kívül se email sesemmit nemkaptam. A telefon szerintem simán félre van téve, avgyvalami "nemműködik a mencseszterem" típusú ügyfél foglalja ;<
Valakinek volt már ilyen?
Csillagkörü Litér
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz flurider #1181 üzenetére
T.Vásárló !
E-mailbe könnyebb elérni minket amúgy a termékek rendeléséről egy automatikus e-mail válasz érkezik max 10-20percen belül ,amennyiben ez nem érkezik meg akkor sajnos a rendszer terheltsége miatt nem vette a megrendelést !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
DanielMurphy
tag
Üdv!
Szerintetek olyankor mi van, ha csak a visszaigazoló e-mailt kaptam, amiben az áll, hogy ma 15:00-tól átvehető a stuff, de a szintén ebben a levélben említett "értesítést" nem kaptam meg.
Van valaki, aki hasonló helyzetben elment a cuccért és át tudta venni/nem?
Főleg azért nem vagyok biztos a dologban, mert egy teljes konfigról van szó.
köszi, -
flurider
aktív tag
válasz HUN]Repa #1182 üzenetére
SZia !
Már küldtem egy mailt az info@ipon.hu -ra, de még nem lett olvasva.
Telefonon igen, elég nehéz, bár tegnap sikerült és sajnos engedtem a csábításnak, a z ár miatt gondoltam lerendelem webshopon.
Ha ma lerendelem, akkor annak esélye nincs, hogy meglegyen holnap délután?
FSP BluestormII 500W és Coolermaster RC-331-KKN1-GP Elite a két dolog.Emailben gondolom nem adahtom le. Vagy mik az alternatívák arra, hogyholnap megkapjam őket (sajnos dél körül kellene)
Csillagkörü Litér
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz DanielMurphy #1183 üzenetére
Felhívlak mindjárt ugy gyorsabb ;)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Bass83
csendes tag
Vajon lehet laptopokhoz itt garancia kiterjesztést vásárolni? Infót nem találtam erről a honlapon, boltban érdeklődni ma már nem tudok. Addig is hátha tud vki válaszolni. [link] Ehhez kéne.
-
bolic
őstag
Igen én is gyakran jártam az iPON-ba, megtaláltam az első számlát és 2005.12.19.-ben lett átvéve. Hagyjuk a nosztalgiát, hogy milyen is volt az első labirintus szintű helyszíne.
Tényleg kapuig kiért a sor? Amikor ott voltam, kis híján kongott az ürességtől, hogy ajtónyitásom után azonnal direktben mentem hozzá az egyik árukiadóhoz.
Máris onlány bolt ez? Kb. fél évvel ezelőtt még vegyes volt, emlékszem a második bolt helyszínre és ott tűzforróság uralkodott. Nagy pech, mivel ez volt az utolsó nagy fejlesztési hullámom, ezután csak kb. évszakonként fogok rendelni a HDD-t.
Hát ez van, mindig tanul az ember, hogy mit és hol szabad venni/rendelni.
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
bolic
őstag
Azt hiszem, egy kis korrigálásra van szüksége, kiröhögtek másik topikban.
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
Gyuri27
félisten
válasz HUN]Repa #1195 üzenetére
Ha már itt vagyunk had kérdek valamit.
Fénymásolt számlát elfogadtok garizáskor? Mondom miért. Amikor vettem nálatok cuccokat több dolog is felkerült ugye a számlára. Most abból egyet eladnék, de az eredetit nem biznám másra. Egy: mivel azon van, lap ram stb, kettő: nem mindenki olyan pedáns mint én[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
szicsu.leon
csendes tag
Hi All!
Na egy kis beszámoló a garanciális ügyintézésemről.
Az elején leszögezem, hogy nem beépített ember vagyok, csak pozitív véleményem van az iPon-os csapatról.2008.11.25.-én a futár elvitte az alaplapomat, amit garanciáztatni kellett.
Telefonon, a garis srácok 2-3 hetes ügyintézési időt mondtak.2008.12.11.-én kaptam egy üzenetet, hogy csere nem lehetséges, mert nincs most raktáron ilyen lap, de levásárolhatom, vagy vissza kérhetem a pénzt.
Én a vásárlás mellett döntöttem, és 2008.12.15.-én megrendeltem az összegnek megfelelő (kicsit többért is) termékeket.2008.12.19.-én meg is érkezett az általam kért termékek.
Az is feltűnhet sokaknak, hogy az eltelt idő több, mint 3 hét, de azt köszönhetem magamnak, mert a 2008.12.11.én kapott email után, csak 4 nap múlva rendeltem meg a dolgokat. Viszont az értesítés 12 nap után kaptam meg (mert ugye a hétvége nem számít az ügyintézésbe, tudtommal).
Summa Summarum, panaszom nem lehet, azt kaptam amit szerettem volna, és a megadott időn belül.
Személyes tapasztalatom tehát: az árak jók, a garancia rendben van.
Kell ennél több!!!! Nem
Üdv.
szicsu.leon
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari