Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Balázs1621 #1900 üzenetére
OEM-hez sajnos nem jár ,de ha küldesz egy levelet az rma@ipon.hu-ra a levelezési címeddel akkor küldünk neked...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
canniball
nagyúr
Üdvözletem az iponosoknak!
Kérdésem lenne: kinéztem ezt a házat, de táp nélkül lenne rá szükségem - meg lehet esetleg így vásárolni/rendelni?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
orkester
senior tag
Hello!
Most rendeltem és a rendszer azt írta, csak kedden vehetem át. Email nem is jött még. Most mi a helyzet? Mert nekem holnap kéne.PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
-
cpt.awsm
csendes tag
1 TB-os Hitachi Deskstar 7K1000.B winchester mikor lesz, és kb. milyen árban?
-
cpt.awsm
csendes tag
Valamint ha teljes gépet rakatok össze, akkor ha kérésnek beírom, hogy frissítsétek a lap biosát, megcsináljátok?
Valamint, ha megkérném, hogy nézzétek meg, hogy nincsen-e a monitoron pixel-hiba, azt is megtennétek? -
-
orkester
senior tag
válasz orkester #1906 üzenetére
Végül megoldódott, minden más úgy történt ahogy kell, átvehető ma a rendelésem.
PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
-
Psytróger
tag
válasz eneasos #1910 üzenetére
Hahó!
Tavaly vásároltam Nálatok egy komplett konfigot FSP-400 PNF táppal, ami ugye még bőven garis. Mostanában a táp néha fura hangokat ad, valószínű a ventivel van valami probléma... Azonban ez a gond nem mindig jelentkezik. Az lenne a kérdésem, hogy ha felviszem gariztatni, és ott éppen jó kedvében lesz, és nem ad hangot a venti, akkor azért számíthatok a javítására? A másik kérdés, hogy ha igen, akkor tudtok egy pót-tápot biztosítani helyette arra az időre, amíg a javítása történik. Légyszi, ha lehet mielőbb válaszoljatok, mert vidéki vagyok, de holnap épp megyek Budapestre, így fel tudnám vinni a gépet (gondolom nem okoz problémát hogy nem veszem ki a tápot, de őszintén szólva nem vagyok túlzottan ott ilyen dolgokban, ezért inkább avatott kezekre bíznám a ki/beszerelést).>> www.FlyEagles.hu << >> http://www.photobucket.com/rataccess <<
-
ggurga
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mikorra várhatom a #6705 garancia számú tápom! Aug. 12-én vettétek át a futártól.
[ Szerkesztve ]
-
oviktor
tag
Hello!
Aug 12-én vettem tőletek egy HD4850 Vapor-x et, most sikerült beleraknom a gépembe és 3d-s terhelésnél kékhalálozik, újraindítja a gépet. Haverhoz elvittem nála is ugyanezt csinálja, az ő ugyanilyen kártyájával a gépemnek semmi baja.
SOS-ben kellene nekem a kari, nemtudom hogy működik nálatok a gariztatás.A választ előre is köszi.
ÜdvViktor
-
malisonX
aktív tag
Üdv!
Szerettem volna rendelni egy Satás 500Gb-os WD 5400rpm notebook winyót. Tegnap még fenn volt az oldalatokon, ma már nem Várható hogy lesz megint, ha igen akkor mikor? Köszi! -
ggurga
csendes tag
válasz eneasos #1916 üzenetére
Kb éjfélkor írtam levelet, nyitás óta eltelt majdnem 3 és fél óra. Az ígért 1 órán belüli válaszhoz képest eddig semmi. A telefon állandóan foglalt.
Érdekelne, hogy egy táppal mit lehet 2 hétig tökölni, mert gondolom ha újat akarnék venni, az holnap már itt lenne... Nem hiszem, hogy 2 hét megnézni, hogy tényleg nem működik... -
Matheush
csendes tag
Kedves Iponosok!
Augusztus elején egy hiba miatt visszavittem a VGA PCIE GALAXY 8600GTS 256MB OC-m.
Az úriember a garanciális ügyintézésen korrekt volt és azt ígérte, hogy a folyamat körülbelül 10 napig fog tartani. Miután a kártya 12 nap múlva sem érkezett meg, mailt írtam amiben megérdeklődtem, hogy miért késlekedik a kártya. Az unokabátyám felajánlotta, megérdeklődi itt prohardveren, hogy milyen lehetőségeim vannak a kártya cseréjével kapcsolatban. Az a választ kaptuk az egyik Iponos alkalmazottól(hun]repa), hogy lehetőség van arra, hogy kapok egy 9600gt-t, vagy annak alapárát véve ráfizetéssel drágább kártyát vegyek. Még egy mailt írtam nekik és leírtam azt a kártyát amit ráfizetéssel meg szeretnék vásárolni. Erre azt válaszolták, hogy legfeljebb az ügyintézés végén tudják biztosítani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol gyakorlatilag semmi érdemlegeset nem tudtak mondani.
Tegnap egy levelet kaptam amiben leírták, hogy az ügyintézés befejeződött és átvehetem vagy két napon belül gar. futárral kiküldik (ami teljesen korrekt is lenne, ha nem késtek volna és nem hitegettek volna avval, hogy jobb kártyát kaphatok.) Még egy levelet írtam nekik amiben leírtam, hogy szeretnék élni avval amit a kollégájuk felajánlott erre azt a választ kaptam, hogy feladták és nincs lehetőségük ezt biztosítani. Ezt nagyon kiábrándítónak tartom főleg, hogy sok ismerősöm és rokonom is itt vásárol, de ezek után senkinek nem merem ajánlani. -
eneasos
csendes tag
válasz Matheush #1924 üzenetére
Hello.
Sajnos mi is csak úgy tudjuk az Ügyfél felé rendezni a dolgot ahogy felénk is teszik a disztribútorok.
Jeleztük hogy az ügyintézés végén ha van lehetőségünk rá kicseréljük egy másik típusra. Mivel a disztribútor nem jóváírta a kártya árát, hanem kicserélte egy teljesen újra, újrakezdődő garanciával, ezért nem volt alkalmunk cserét alkalmazni, hanem a vadonat új kártyát küldtük ki természetesen díjmentesen.Üdv
-
Matheush
csendes tag
válasz eneasos #1925 üzenetére
Akkor idézem: "9600gt 512Mb-s van helyette, ha drágábbat szeretne ennek az alapárát tudjuk venni ,vagy vár még egy hete és akkor lesz ugyan ilyen 8600gts"
ez szerintem közel sem azt jelenti, hogy HA van lehetőség erre hanem azt, hogy biztosra vehetem, hogy én választok. Mindesetre én úgy gondoltam, hogy ennek a cégnek az alkalmazottait komolyan lehet venni. -
smiti
addikt
Sziasztok!
Ha a nálatok vásárolt áru garanciás ügyintézésére kerülne sor ( szerencsére nem ezért írok ) akkor az ügyintézéshez kell a számla is vagy elég a garancialevél.
Abból is eredeti kell vagy elég a másolat ? Csak azért érdekes ez most számomra, mert a tavaly vásárolt OCZ ramokat a mai napon eladtam és mivel több minden szerepel a számlán ezért a vevőnek a másolatot adnám .válaszotokat előre is köszönöm
-
canniball
nagyúr
válasz eneasos #1933 üzenetére
"ez van most fennt elérhető...ez nemjó?"
Ugyanarról beszélünk, csak:
- kora délután még a jelenleg nem elérhető felirat szerepelt mellette (most meg nem néztem )
- két napja még olcsóbb volt.
Minnyá megy is a rendelés, köszönöm a segítséget!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
szumo
senior tag
válasz Matheush #1924 üzenetére
Üdv!
Szerintem te kicsit el vagy tévedve. Az Ipon olyan garanciális megoldásokat alkalmaz, amit nagyon kevés bolt mondhat el magáról ma Magyarországon. Ingyenes gar. futár, stb. és még az oldalukon is 15 munkanapot vállalnak a garanciális ügyintézésre.
Nem tudom melyik az a bolt, ahol neked ilyen rövid határidővel vállalnak garanciális ügyintézést? Jobb esetben örülhetsz, ha 30munkanap alatt valami történik.
Nem, hogy örülnél, hogy mihamarabb visszakaptad a videókártyádat, és tudod használni, itt rinyálsz mint egy óvodás.Jó párszor volt már garanciális ügyintézésem az Iponnál, és minden esetben korrektek, pontosak voltak. Volt olyan alaplap, amit 2x cseréltek 1,5 hónapon belül. Vagy olyan videókártya, ami 30 napig volt a distributornál, mert vissza akarták küldeni teszt OK val, én pedig állítottam, hogy hibás és a végén kiderült, hogy tényleg az. De akkor sem hisztiztem, türelemmel vártam a soromra. Ha pedig kicsit utánanézel, akkor láthatnád, hogy a nagyker. akkor ajánl fel jobb eszközt, ha már/épp nincs forgalomban olyan amit bevittél garanciáztatni. S ezt igazából a nagyker. szokta megtenni. Az, hogy a bolt esetlegesen még ráígért, és rajta kívülálló okokból nem tudta a lehetőséget prezentálni, nem szabadna felháborodnod, mert így is egy jobb eszközt kaptál.
Szerintem előbb nézz magadba, és utána kezdj el vagdalkozni össze vissza.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
-
Fáraó
őstag
eneasos: ment egy privi.
VIGYORRRGAZMUS.....
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Matheush #1928 üzenetére
Hivatalos ,nem hivatalos ne a rokonoddal intéztesd a szarod és akkor nem lesz kavarodás ki mit mondott !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha vége az ügyintézésnek akkor tudunk rá vissza térni tehát ha nekünk is egy dobozos kártyára cserélik azt már be tudjuk számolni ! Sajnos továbbiakban ha nem megfelelő az ügyintézés engem keress személyesen !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Matheush
csendes tag
válasz HUN]Repa #1938 üzenetére
Azt az úgynevezett "szart" a ti boltotokban vásároltam. Félreértés ne essék a kártyát 22-23 nap múlva kaptam meg nem 15 napon belül. Én szerintem normálisan leírtam a véleményem az üzletetekkel kapcsolatban, de trágár beszólásod tükrözi az ügyintézésetek minőségét.
[ Szerkesztve ]
-
Matheush
csendes tag
Szerintem nem ócsároltam semmit és senkit. "Tapasztalatok az Ipon computerrel" ez a topic címe barátom. Nekem negatív tapasztalatom volt, leírtam. Se trágár se tiszteletlen nem voltam. Szerintem. Nem javasolnám senkinek, hogy itt vásároljon, azért írtam amit írtam, hogy tájékoztassam az esetleges jövőbeli vevőket, hogy ez akár velük is megtörténhet. Te a ügyintézési időt hozod fel, de olvass vissza, hogy nem ez volt a fő problémám. A probléma az, hogy megígértek nekem valamit és nemlett betartva. Ezt még el is néztem volna, de ma nem olyan típusú videokártyát kaptam meg mint amit bevittem az ügyfélszolgálatra. Ez a legfőbb gond. Gondolom te se örülnél neki ha átvernének azután pedig még másik kártyát kapnál meg.
Ez a véleményem, ha nem értesz vele egyet hagyd figyelmen kívül.
Előző kommentelőnek pedig annyit, hogy senki nem regisztrál azért, hogy regisztrálva legyen. Én úgy gondolom, hogy minden épeszű embernek megvan rá a maga indoka.[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Matheush #1942 üzenetére
Most nem dolgozom ,de ugyan azt kaptad ,a hűtője más ,mert azokat már nem gyártják ,mert gond volt velük ,de ha neked ugyan olyan kell akkor szerzünk neked ,de nekünk se jó ,ha folyamatosan fél évente küldik vissza mert tönkre megy az elégtelen hűtés miatt.
De ha nem jó mondom mi is tudunk olyat szerezni ,kollégáim már válaszoltak neked és folytatják az ügyintézésed ,hogy számodra a legmegfelelőbb legyen. Az pedig ,hogy jót akar valaki és megígér valamit ,hogy igyekszik elintézni ,és az a valami még plusz is (tehát nem járna) és most esetlegesen szabadságon van ,és nem dolgozik ,az sajnos benne van a pakliba ,normális hangnembe mindent meglehetne oldani. Az e-mailekből sajnos nem ez szürődik le...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Matheush
csendes tag
-
eneasos
csendes tag
válasz Matheush #1944 üzenetére
nyugalom skacok, megoldjuk a dolgot nem kell itt ilyen vérre menő szócsatát vívni. sajna nemvolt lehetőségünk cserére, ezzel nem szoktunk fukarkodni ezt sztem elsőre is megértetted, természetesen szerzünk olyan hűtős kártyát amilyet szeretnél, sőt arra az időre amíg ez folyamatban van adunk is csere kártyát hogy minél kevesebb kellemetlenség érjen, ezt nem kell tovább ragozni. Véleményem szerint elég korrekten álltunk/álltál a dolgokhoz függetlenül hogy mindkét fél kicsit felhúzta magát. Aludjon mindenki egyet rá és no para.
További szép éjszakát!Üdv
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz Matheush #1942 üzenetére
"Tapasztalatok az Ipon computerrel" ez a topic címe barátom. Nekem negatív tapasztalatom volt, leírtam.
egyetértek, a topik célja az, hogy véleményeket, tapasztalatokat olvashassunk az iponról
és mivel a bolttól is vannak itt emberek, így elég jól rá lehet látni dolgokra
az olvasók pedig eldöntheti a leírtak alapján, hogy kivel vagy mivel értenek egyet, vagy hogy az egyes problémákat milyen súlyosnak tekintik[ Szerkesztve ]
-
steadywarp
tag
Áhh rossz kártyát kültetek! 4670 kell s-videós nem 4650 hdmi-s Hülye dhl is 4 nap után hozta ki a csomagot Már egy hónapja :S
itt nem érsz el!!!!! írj emailt steadywarp@gmail.com azt azonnal meg kapom :)
-
steadywarp
tag
ilyenkor mi van?
itt nem érsz el!!!!! írj emailt steadywarp@gmail.com azt azonnal meg kapom :)