Új hozzászólás Aktív témák

  • Matheush

    csendes tag

    Kedves Iponosok!

    Augusztus elején egy hiba miatt visszavittem a VGA PCIE GALAXY 8600GTS 256MB OC-m.
    Az úriember a garanciális ügyintézésen korrekt volt és azt ígérte, hogy a folyamat körülbelül 10 napig fog tartani. Miután a kártya 12 nap múlva sem érkezett meg, mailt írtam amiben megérdeklődtem, hogy miért késlekedik a kártya. Az unokabátyám felajánlotta, megérdeklődi itt prohardveren, hogy milyen lehetőségeim vannak a kártya cseréjével kapcsolatban. Az a választ kaptuk az egyik Iponos alkalmazottól(hun]repa), hogy lehetőség van arra, hogy kapok egy 9600gt-t, vagy annak alapárát véve ráfizetéssel drágább kártyát vegyek. Még egy mailt írtam nekik és leírtam azt a kártyát amit ráfizetéssel meg szeretnék vásárolni. Erre azt válaszolták, hogy legfeljebb az ügyintézés végén tudják biztosítani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol gyakorlatilag semmi érdemlegeset nem tudtak mondani.
    Tegnap egy levelet kaptam amiben leírták, hogy az ügyintézés befejeződött és átvehetem vagy két napon belül gar. futárral kiküldik (ami teljesen korrekt is lenne, ha nem késtek volna és nem hitegettek volna avval, hogy jobb kártyát kaphatok.) Még egy levelet írtam nekik amiben leírtam, hogy szeretnék élni avval amit a kollégájuk felajánlott erre azt a választ kaptam, hogy feladták és nincs lehetőségük ezt biztosítani. Ezt nagyon kiábrándítónak tartom főleg, hogy sok ismerősöm és rokonom is itt vásárol, de ezek után senkinek nem merem ajánlani. :(

Új hozzászólás Aktív témák