Új hozzászólás Aktív témák
-
fereg
tag
Sziasztok, leadtam egy rendelést (70301), irtam megjegyzésbe, hogy ha van rá mód akkor délutáni kiszállítással.Igy jó, vagy keresni fog telón a futár?
Üdv
;)
-
joey04
titán
Ma reggel megjött a gép, minden hibátlanul ment (ismét)
köszi!"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
hoby36
senior tag
Nekem is délben értek ide a rendelt cuccaim.Most sem csalódtam!!
A logikában semmi sem véletlen!
-
cellpeti
veterán
válasz eneasos #1398 üzenetére
Hello!
Én küldtem hozzátok egy winyót. Most pénteken lesz 2 hete!
A futár azt mondta,hogy csere lesz belőle valszeg,mert hogy nem javítják az Ipon-ba!
Kérdésem csak annyi lenne,hogy mire várható a winyó érkezése saccra?(kevésnek bizonyul a 200GB,ami van!)
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
poczabence
tag
Hello!
2 hete rendeltem egy LG W2261V-PF monitor! Mivel pixelhibát találtam rajta, ezért megrendeltem péntekre a garanciafutárt, el is vitte szépen a monitort. Múlt héten írtam mail-t, hogy mi a helyzet vele. Mondtátok, hogy válasszak másikat és levásárolhatom az árát. Mivel nekem nem felelt ez meg, ezért inkább kértem a pénz visszautalását. (Mivel vidéki vagyok, ezért, így kényelmesebb nekem). Szerdán írtátok, hogy természetesen visszautaljátok a pénzt. Mivel vasárnap volt kis időm, hogy ránézzek a számlámra és még nem találtam rajta a pénzt, ezért írtam egy mail-t, hogy mikor utaltátok a pénzt. Erre olyan választ kaptam, hogy pénteken elutaltátok és 1-2 napon belül biztosan itt lesz. Mivel tegnap újfent ellenőriztem a kártyámat és nem érkezett meg az összeg, ezért újfent írtam egy mail-t, hogy nézzetek utána. Sajnos erre azóta (sem) érkezett válasz, pedig, eddig egy órán belül mindig válaszoltatok. Most mit gondoljak? Természetesen semmi rosszat nem kellene, ezért itt is kérném, hogy nézzetek már utána a dolognak! Köszönöm!
-
eneasos
csendes tag
válasz poczabence #1406 üzenetére
pü ment
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
Szeptember 29-én leadtam egy EVGA 8800GT-t feltételes gariba azóta a kártyáról semmi hír csak ígérgetés,hogy majd szóltok ha megjön stb.Múlt héten az emailre azt írtátok,hogy a disztributor szerint az EVGA 4 hónapra vállalja a gyártói garit.
A termék azóta annyira értékét vesztette,hogy már átlagnak sem számít,de ezen még mindig át tudok siklani,de,hogy semmi konkrétum nem történik csak,hogy "majd hívunk" ez már nem állapot ezért kérném privátban a hazai forgalmazó elérhetőségét ahol én is rá tudok kérdezni,mi is van?
Előre is köszönöm!Mr.Brightside
-
tlac
nagyúr
-
eneasos
csendes tag
A másik hogy a vásárláskor amikor aláírod a számlát illetve az átviteli elismervényt, azzal elfogadod a vásárlói feltételeket, ami tartalmazza az 5.pont a)bekezdését ami:
Termékek garanciájukat vesztik ha :
a) a termékek egyedi azonosító kódja/garancia matricája megsérül/elveszik vagy megrongálódik.
-
fereg
tag
Üdv,
Tegnap a DHL kihozta a hétfőn megrendelt gépem.Előtte telefonált a futár, 2 perc múlva itt is volt.Segített kibontani átnézni hogy minden oké-e.Persze minden rendben volt! A masina is pöccre indult!
Viszont 1 figyeljetek hogy ha a ház hd-audiós, akkor ne az ac97 portot nyomjátok rá a lapra, mert nem fog működni az előlapi hangcsati!Persze aki érti 20 mp alatt átcseréli, de nehogy valaki ezért vigye vissza!
Maximálisan elégedett vagyok mindennel, hajrá ipon!
;)
-
tlac
nagyúr
válasz eneasos #1413 üzenetére
remélem a garis ügyeket messze kerülöd
Mi szívesen bevizsgáltatjuk független szakártővel, de akkor annak a költsége a vásárlót terhelik. Ezt a költséget szeretnénk megspórolni a feltételes garanciával.
tévedés, jótállás alatt ez a ti költségetek
ezért egyszerűbb ha inkább cserélitek, javíttatjátok a cuccotA másik hogy a vásárláskor amikor aláírod a számlát illetve az átviteli elismervényt, azzal elfogadod a vásárlói feltételeket
ez egyrészt lényegtelen, hogy mi van ráírva, mivel a fogyasztóvédelmi törvényektől a fogyasztó számára kedvezőtlenebbek semmisek
a kedvezőbbek meg nyílván élnekmost nem Pocee garis intézésével van a problémám, mert az tényleg kínos, ha nem lehet azonosítani a cuccot
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
Nincs ebben semmi kínos,mivel aki átvette azt írta a lapra,hogy leszakadt és a dobozra lett kimentve,lejött a kártyáról de mivel azt írta,hogy ki lett mentve ezzel gondolom valamelyest alátámasztja,hogy megvan és olvasható már csak azért is mert a gari lapra ő maga írta rá a sorozatszámot,vagyis gondolom elolvasta valahogy.
Majd akkor érdeklődök mailben azon a címen,bár ha iponos vagy akkor kétlem,hogy nem tudod ki forgalmazza itthon az EVGA-t.Azért kössz a segítséget.tlac:köszönöm,hogy nyitogattad a szemem kicsit,legalább tudom ha nem változik a hozzáállás,akkor fordulhatok egy-két helyre...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
eneasos
csendes tag
Hy!
Több disztibútorral állunk kapcsolatban és azok neveit hivatalból nem adhatjuk ki, a kártyád ügyének átfutási idejét próbáljuk lehetőségek szerinti legrövidebbre fogni, de az a baj hogy ez nem rajtunk múlik. Nagykerekben sem könnyű olyan terméket garanciáztatni aminek gyári száma/matricája sérült, nem beazonosítható, de mi ezt elég rugalmasan tudjuk kezelni, függetlenül az eltelt idötől. Kis türelmedet kérnénk még és igyekszünk lerövidíteni a kártyahiányos napjaid.
Üdv
-
Pocee
senior tag
-
poczabence
tag
válasz poczabence #1406 üzenetére
Köszi az ügyintézést! Megérkezett a pénz!
-
Shad0w
senior tag
válasz poczabence #1424 üzenetére
Ha folyamtban lévő garanciális ügyintézés alatt átírom az e-mail címemet, az jelent vmilyen problémát? Csakmert a poénból csinált email címem nem igazán használható komoly helyeken (konkrétan nagyon gáz...), és most átírnám a normálisra az iponnál is.
-
Draba
csendes tag
Egy villámkérdés:
A iponos 8 napon belüli elállás akkor is működik, ha vettem 12 dolgot( mind egy számlán szerepel ), és abból csak egyet küldök vissza?
A vgara igényeltem egy garanciafutárt, a kisebb probléma, hogy nem jött meg, a nagyobb hogy senki nem szólt rám hogy mi a helyzet. Rossz előjel, inkább ráfizetek egy tizest és megveszem helyi boltból minthogy belemenjek egy hónapos garis szopásba. -
HUN]Repa
aktív tag
Persze ,hogy érvényes. Amugy nem jött meg ..... nézd meg pls a nyitvatartásunk hétvégén nem dolgozik senki ,ergó ha te megrendeled vasárnap ---> hétfőre az azt jelenti hogy kedden megy ki mert mi hétfőn rögzítjük csak és egy nap amíg felveszi a DHL !
1hónapig ??? törekszünk a 15napra ! 3napos cuccoknál meg 3MUNKANAP a max átfutási idő !! bocsi ,ha nem vagyunk elég jók mint a helyi sufni Pc bolt
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Draba
csendes tag
válasz HUN]Repa #1429 üzenetére
Nem az volt a fő probléma, hogy nem érkezett meg a futár. Akkor kezdett el verni a víz, mikor nem érkezett se mail se telefon, és nem sikerült elérni a kapcsolatoknál kiírt telefonszámon senkit.
Azután küldtem egy mailt, a munkatársatok a munkaidő vége előtt 20 perccel szinte azonnal válaszolt, tisztázódott is a helyzet. A webes felületen volt valami gikszer, nem sikerült másodjára sem elküldeni. Lehet hogy én vagyok annyira balfasz, hogy egy egyszerű formot sem tudok rendesen kitölteni, de inkább elküldtem mindent mailbenElnézést, én voltam idegesebb, mint kellene. A legutóbbi garis élményem 3 hónapig húzódott, ha személyesen nem tudok bemenni le is ráztak volna, szóval az ilyen ügyek nálam a rémálmok listáján vannak
[ Szerkesztve ]
-
Gh0sT
addikt
Sziasztok Iponosok!
Érdeklődni szeretnék garanciális ügyintézés tekintetében.
Karácsony előtt vásároltam nálatok gyakorlatilag egy komplett gépet, amit én raktam össze. Az utóbb hetekben a gép véletlen belassulásokat kezdett el produkálni, csontra fagyott néhány másodpercre, majd látszólag minden működött tovább. Memtest nem talált semmit, feltettem HD Sentinelt és megrökönyödve tapasztaltam, hogy a két hónapos winchester kondíciója 14%-os. 121 hibás szektor, 125 gyenge szektor, hátralevő napok száma 35. A gyenge szektorok száma az utóbbi pár napban tovább nőtt a napló bejegyzése szerint.
Próbáltam kábeleket és foglalatot is cserélni, külön ágra kötöttem a tápon, hátha csak félre mérésről van szó, viszont mindig ugyanezt az eredményt kaptam.
Letöltöttem WD oldaláról a WD Data Lifeguard Diagnostic hivatalos verzióját. A quick tesztet nem tudtam lefuttatni, mert hibával elszállt (megjegyzem, hogy a másik WD winchesteren simán lefutott). Az extended teszt szerint hibás szektorok vannak a winyón, amit megpróbált javítani. Az eredmény annyi, hogy a gyenge szektorok száma 6-ra csökkent, de a HDD állapota mindössze 26%-ra javult, azonban a fagyások továbbra is fennállnak.Vihetem garanciális ügyintézésre? Vagy meg kell várnom, amíg teljesen meghal és elveszítem az adataimat? Mi a teendő ilyenkor?
Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
Van valami hír a videókártyámról?
Mr.Brightside
-
cellpeti
veterán
A winyó megérkezett. Nagyon köszönöm az iPon-nak!
Tigris, tigris, csóvafény...
-
BioNiCMaN
addikt
Háj!
Ilyet vagy ennek a funkciónak megfelelő okosságot tudtok szerezni? Minden mást megtaláltam az oldalatokon ( értsd: ModeCom ház, Intel Atomos alaplap, okos vincsi ), de egy ilyen nagyon kellen, hogy a házikóba be tudjam építeni a slot-in-es DVD írót...
Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
-
adalbert1
veterán
Gyors kérdés:
Pendrive gariztatáshoz kell a doboza? Nem tudom százra hogy megvan-e, szerintem a számláért is fel kell majd túrnom egy jó nagy kupac papírt... -
adalbert1
veterán
Ez a garanciális ügyintézés baromi egyszerűen és gyorsan zajlott!
Pendriveot kipróbálta Répa, nem ment... Egyből az hogy akkor holnapra kapok egy másikat... Mivel a Corsairben most csalódtam egy kicsit, így inkább amellett döntöttem volna, hogy levásárlom az árát, viszont ott meg nem igazán volt idő több oldalnyi pendrivot átválogatni, így visszakaptam a vételárat.
Szóval eddigi első iponos garanciális ügyintézésem után maximálisan elégedett vagyok, megyek is pendrive teszteket keresgélni. -
don pardon
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég bevittem egy alaplapot, mert hibás volt a hangja. Kaptam cserébe ma egy másikat egy Gigabyte-ot, hazahoztam beszereltem, de nincs képe. Se az integrált se a rendes vidkarival Előfordulhat az, hogy rossz lapot adtatok?
Ha 5 perc múlva nem jövök vissza, várjanak tovább! - by Ace Ventura
-
Draba
csendes tag
A vgamról van valami hír?
-
adalbert1
veterán
Ismét csak mi a hiba a képen játékot játszunk.
Szóval az első és a második termék szerintem teljesen ugyanaz a képről. Én az elsőt rendeltem, de ugyanúgy usb hub for notebook-ot kaptam, ami a második termék. Végső soron párszáz forinttal olcsóbban jöttem ki.
Ennek ellenére jeleztem az árúkiadó kollégátoknak, aki simán hülyének nézett szerintem , ő azt mondta hogy 2 különböző termékről van szó. Szvsz ő azt hitte hogy a képről a 3. terméket keverem az első kettő közül valamelyikkel.