Új hozzászólás Aktív témák
-
szicsu.leon
csendes tag
Sziasztok iPon-osok!!
Szeretnék érdeklődni garanciális ügyemmel kapcsolatban.
Az alaplapom gariztatom, és érdeklődnék, hogy tudtok-e már valamit a lapról (MSI P7N2 Diamond).
Igaz csak múlt héten küldtem vissza a futárral (48.hét), de így gép nélkül igazán rosszul telnek a napjaim , és csak érdeklődöm....
Az is rossz, hogy a munkámhoz is szükségem lenne a gépre, de most ez van.
Ja és ugye karácsonyig lezajlik a garanciális kérdés.. ugye-ugye
szicsu.leon
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
szicsu.leon
csendes tag
HUN]Repa
hsz: (#1120)
köszi
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
szicsu.leon
csendes tag
Hi all!
A mai nap kb. 10.30-tól próbálom elérni az iPon-t, és 3 óra próbálkozás után sem tudom elérni Őket.
Gondolom sok garanciális ügyintézés van, de akkor is...., vagy foglalt, vagy kicsöng, de nem veszik fel.
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
szicsu.leon
csendes tag
Hát nem tudom, kezdem minden bizodalmam elveszteni.
A tegnapi nap folyamán beszéltem a garanciális srácokkal. A hétfői beszélgetés után bíztam abban, hogy a héten lezajlik az alaplapom garanciális ügye, mára már csak abban hiszek, hogy majd talán jövőre, a garanciális idő letelte előtt esetleg kiderül, hogy mi is lesz az ügyemben.
A beszélgetésünkben az mondták, hogy a disztribútornál van még az alaplap, és csináltak rajta egy BIOS frissítést. Ekkor eszembe jutott, hogy Én folyamatosan szoktam figyelni az aktuális alaplapom gyártójának a honlapját, és mindig ellenőrzöm, hogy esetleg kiadtak e már új BIOS-t. Ha igen mindig lefrissítem. Ennél a lapnál is megtörtént.
Ma ahogy bejöttem dolgozni, gondoltam megnézem, (mivel nincs még alaplap, otthon netezni sem tudok) hogy jelent-e már meg új BIOS, HÁT NEM.
Akkor nem értem milyen BIOS frissítést tudtak csinálni, ha meg sem jelent újabb, esetleg írtak egyet? Nem hiszem....
Ha meg én b@sztam volna el a frissítést, akkor meg el sem indult volna rendesen a gép.
A disztribútor emberei biztos értenek hozzá???
Ezzel nem az iPon-os garis srácokat hibáztatom, de a disztribútornál nem veszik észre a nyilvánvalót. A lap kiírja az aktuális BIOS verziójának a számát.Mikor érdeklődtem telefonon először, hogy mennyi időt vesz igénybe a gariztatás, akkor kb 2 hét, ezt a választ kaptam.
(Gondoltam tök jó, az ünnepek alatt tudom majd használni a gépem.)Mivel ma péntek van abban már nem bízom, hogy telefonálnak, hogy .......... (tudjátok, valami történt, és lesz valami pozitív az ügyemben).
Arra a következtetésre jutottam, hogy Nekem ez nem éri meg.
Mivel nem csak játékra használom a gépet, hanem a munkámhoz is szükségem van a gépre (a kölcsön kapott gépet is vissza kellett adnom már adnom), ezt a kiesést, hogy fogom behozni. Inkább fizetek pár ezer forinttal többet, de akkor .....Az is gátat szabhat a gariztatásban, hogy mikor ÉN vettem az alaplapot (2008.július) 66700 Ft volt az ára. A gazdasági válságnak köszönhetően felmentek az árak, és most 78250 Ft lett az ára.
Látszódik a különbség, és természetesen ezen nem Én buknék 11550 Ft-ot.
Én felajánlottam azt is, hogy szívesen levásárolom, esetleg drágább termékre is, és ráfizetek ha kell. (alaplapra, vagy procira, vagy bármi másra)Hirtelen ennyi.
üdv.
[ Szerkesztve ]
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
szicsu.leon
csendes tag
Hi all!
Na a helyzet a következő!
A tegnapi és a mai nap folyamán kissé vakon voltam. Megérkezett a válasz, csak mivel, a fórummal most ismerkedem, nem vettem észre, hogy privát üzenet kaptam, és ott leírták, hogy idézem "Sajna nem tudok neked ilyen lapot adni ,viszont levásárolhatod a teljes vételárat bármire ha az neked megfelelne". Meghát!!!
Na az ígért határidőt maradéktalanul betartották (2hét)Ja és BOCS srácok a kissé elkeseredett válaszért, mindent visszavonok!!!
Amit ígértek betartották.
Csak így tovább.
További minden jót!!!
Egy Pozítiv véleményű vásárló!!!
üdv
szicsu.leon
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
-
szicsu.leon
csendes tag
Hi All!
Na egy kis beszámoló a garanciális ügyintézésemről.
Az elején leszögezem, hogy nem beépített ember vagyok, csak pozitív véleményem van az iPon-os csapatról.2008.11.25.-én a futár elvitte az alaplapomat, amit garanciáztatni kellett.
Telefonon, a garis srácok 2-3 hetes ügyintézési időt mondtak.2008.12.11.-én kaptam egy üzenetet, hogy csere nem lehetséges, mert nincs most raktáron ilyen lap, de levásárolhatom, vagy vissza kérhetem a pénzt.
Én a vásárlás mellett döntöttem, és 2008.12.15.-én megrendeltem az összegnek megfelelő (kicsit többért is) termékeket.2008.12.19.-én meg is érkezett az általam kért termékek.
Az is feltűnhet sokaknak, hogy az eltelt idő több, mint 3 hét, de azt köszönhetem magamnak, mert a 2008.12.11.én kapott email után, csak 4 nap múlva rendeltem meg a dolgokat. Viszont az értesítés 12 nap után kaptam meg (mert ugye a hétvége nem számít az ügyintézésbe, tudtommal).
Summa Summarum, panaszom nem lehet, azt kaptam amit szerettem volna, és a megadott időn belül.
Személyes tapasztalatom tehát: az árak jók, a garancia rendben van.
Kell ennél több!!!! Nem
Üdv.
szicsu.leon
"Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest