Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szicsu.leon

    csendes tag

    Sziasztok iPon-osok!!

    Szeretnék érdeklődni garanciális ügyemmel kapcsolatban.

    Az alaplapom gariztatom, és érdeklődnék, hogy tudtok-e már valamit a lapról (MSI P7N2 Diamond).

    Igaz csak múlt héten küldtem vissza a futárral (48.hét), de így gép nélkül igazán rosszul telnek a napjaim :O , és csak érdeklődöm....

    Az is rossz, hogy a munkámhoz is szükségem lenne a gépre, de most ez van.

    Ja és ugye karácsonyig lezajlik a garanciális kérdés.. ugye-ugye :R

    szicsu.leon :R

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

  • szicsu.leon

    csendes tag

    HUN]Repa

    hsz: (#1120)

    köszi :R

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

  • szicsu.leon

    csendes tag

    Hi all!

    A mai nap kb. 10.30-tól próbálom elérni az iPon-t, és 3 óra próbálkozás után sem tudom elérni Őket. :F

    Gondolom sok garanciális ügyintézés van, de akkor is...., vagy foglalt, vagy kicsöng, de nem veszik fel. :(((

    :W :W :W

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

  • szicsu.leon

    csendes tag

    válasz Bass83 #1138 üzenetére

    Sikerült! :C

    És a héten már le is zajlik a garis ügyem. Ez az. :C

    Végre, úgy néz ki lesz gépem ismét. :D

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

  • szicsu.leon

    csendes tag

    Hát nem tudom, kezdem minden bizodalmam elveszteni. :( :F

    A tegnapi nap folyamán beszéltem a garanciális srácokkal. A hétfői beszélgetés után bíztam abban, hogy a héten lezajlik az alaplapom garanciális ügye, mára már csak abban hiszek, hogy majd talán jövőre, a garanciális idő letelte előtt esetleg kiderül, hogy mi is lesz az ügyemben. :(

    A beszélgetésünkben az mondták, hogy a disztribútornál van még az alaplap, és csináltak rajta egy BIOS frissítést. Ekkor eszembe jutott, hogy Én folyamatosan szoktam figyelni az aktuális alaplapom gyártójának a honlapját, és mindig ellenőrzöm, hogy esetleg kiadtak e már új BIOS-t. Ha igen mindig lefrissítem. Ennél a lapnál is megtörtént.
    Ma ahogy bejöttem dolgozni, gondoltam megnézem, (mivel nincs még alaplap, otthon netezni sem tudok) hogy jelent-e már meg új BIOS, HÁT NEM.
    Akkor nem értem milyen BIOS frissítést tudtak csinálni, :F ha meg sem jelent újabb, esetleg írtak egyet? Nem hiszem....
    Ha meg én b@sztam volna el a frissítést, akkor meg el sem indult volna rendesen a gép.
    A disztribútor emberei biztos értenek hozzá??? :(
    Ezzel nem az iPon-os garis srácokat hibáztatom, de a disztribútornál nem veszik észre a nyilvánvalót. A lap kiírja az aktuális BIOS verziójának a számát.

    Mikor érdeklődtem telefonon először, hogy mennyi időt vesz igénybe a gariztatás, akkor kb 2 hét, ezt a választ kaptam.
    (Gondoltam tök jó, az ünnepek alatt tudom majd használni a gépem.)

    Mivel ma péntek van abban már nem bízom, hogy telefonálnak, hogy .......... (tudjátok, valami történt, és lesz valami pozitív az ügyemben).

    Arra a következtetésre jutottam, hogy Nekem ez nem éri meg. :(
    Mivel nem csak játékra használom a gépet, hanem a munkámhoz is szükségem van a gépre (a kölcsön kapott gépet is vissza kellett adnom már adnom), ezt a kiesést, hogy fogom behozni. :F Inkább fizetek pár ezer forinttal többet, de akkor .....

    Az is gátat szabhat a gariztatásban, hogy mikor ÉN vettem az alaplapot (2008.július) 66700 Ft volt az ára. A gazdasági válságnak köszönhetően felmentek az árak, és most 78250 Ft lett az ára.
    Látszódik a különbség, és természetesen ezen nem Én buknék 11550 Ft-ot.
    Én felajánlottam azt is, hogy szívesen levásárolom, esetleg drágább termékre is, és ráfizetek ha kell. (alaplapra, vagy procira, vagy bármi másra)

    Hirtelen ennyi.

    üdv.

    [ Szerkesztve ]

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

  • szicsu.leon

    csendes tag

    Hi all!

    Na a helyzet a következő!

    :DDD
    A tegnapi és a mai nap folyamán kissé vakon voltam. :D Megérkezett a válasz, csak mivel, a fórummal most ismerkedem, nem vettem észre, hogy privát üzenet kaptam, és ott leírták, hogy idézem "Sajna nem tudok neked ilyen lapot adni ,viszont levásárolhatod a teljes vételárat bármire ha az neked megfelelne". Meghát!!! :DD
    Na az ígért határidőt maradéktalanul betartották (2hét) :R :R

    Ja és BOCS srácok a kissé elkeseredett válaszért, mindent visszavonok!!! :R

    Amit ígértek betartották.

    Csak így tovább.

    További minden jót!!!

    Egy Pozítiv véleményű vásárló!!!

    üdv

    szicsu.leon

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

  • szicsu.leon

    csendes tag

    Hi All!

    Na egy kis beszámoló a garanciális ügyintézésemről.
    Az elején leszögezem, hogy nem beépített ember vagyok, csak pozitív véleményem van az iPon-os csapatról.

    2008.11.25.-én a futár elvitte az alaplapomat, amit garanciáztatni kellett.
    Telefonon, a garis srácok 2-3 hetes ügyintézési időt mondtak.

    2008.12.11.-én kaptam egy üzenetet, hogy csere nem lehetséges, mert nincs most raktáron ilyen lap, de levásárolhatom, vagy vissza kérhetem a pénzt. :C
    Én a vásárlás mellett döntöttem, és 2008.12.15.-én megrendeltem az összegnek megfelelő (kicsit többért is) termékeket. :K

    2008.12.19.-én meg is érkezett az általam kért termékek. :D :C

    Az is feltűnhet sokaknak, hogy az eltelt idő több, mint 3 hét, de azt köszönhetem magamnak, mert a 2008.12.11.én kapott email után, csak 4 nap múlva rendeltem meg a dolgokat. Viszont az értesítés 12 nap után kaptam meg (mert ugye a hétvége nem számít az ügyintézésbe, tudtommal). :K

    Summa Summarum, panaszom nem lehet, azt kaptam amit szerettem volna, és a megadott időn belül.

    Személyes tapasztalatom tehát: az árak jók, a garancia rendben van. :K

    Kell ennél több!!!! Nem :C

    Üdv.

    szicsu.leon

    "Még nincsen kész, de már majdnem elkezdtem"

Új hozzászólás Aktív témák